Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kultni Citroën CX upihnil 40 svečk
Strani: 1
sporočil: 14.456
Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika
(velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske
veščine.
Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
sporočil: 2.300
Hja ,to so bili avtomobili(resda so rjaveli,pocinkanje je bilo še v
povojih) vendar pa gre za nekaj drugega,Citroen nujno rabi avte
tipa CX ,BX v novejših različicah ,kajti nekateri zadnji modeli so
odvrnili precej tradicionalnih kupcev,tudi Cactus ni rešitev je lep
primerek nišnega vozila a za uspešno povrnitev v big game mora
Citroen ponoviti uspehe in modele kot sta CX in BX,pustimo DS kot
samostojno linijo zunaj.
Brez limuzin tipa CX in BX tudi morda z v 6 in 8 motorji bo Citroen težko obstal,kajti segment samo ljudskih vozil pač ni dovolj za uspeh neke znamke.
Brez limuzin tipa CX in BX tudi morda z v 6 in 8 motorji bo Citroen težko obstal,kajti segment samo ljudskih vozil pač ni dovolj za uspeh neke znamke.
sporočil: 330
CX je bil avto, s katerim se nismo želeli voziti na službena
potovanja, ker je bil trajno v okvarah. Na tem vozilu ni nič
delovalo normalno in z vsake vožnje (takrat so nas vozili še
profesionalni šoferji) se je vrnil z okvaro. Dospeti na ciljano
destinacijo je bila čista loterija.
sporočil: 13.528
[pobalin]Ne pogrešam starih avtov. Hvalabogu za tehnološki napredek, avti so danes napredovali da jih ni za spoznat.
Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika (velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske veščine.
Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
sporočil: 2.300
[vickibedi])0 % novotarij ,ki jih tlačijo v avto so le balast resnično potrebnih in upravičenih je 10%,seveda je lepo ,dokler ta "čuda " delajo a kopa se pojavijo lučke in trikotniki zaradi te šare na displeju pa začne boleti
> [pobalin]
> Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika (velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske veščine.
> Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
Ne pogrešam starih avtov. Hvalabogu za tehnološki napredek, avti so danes napredovali da jih ni za spoznat.
glava in denarnica še posebej ko pride račun n srisu -vsaj z 3mi nulami.
sporočil: 13.528
[ctx]Seveda občasno še vedno prihaja do težav z elektroniko in podobnim. Razlika je edino v tem, da je nagajanje elektrike včasih bilo pravilo, ne pa izjema. V blokovskih naseljih je bilo jutranje "verglanje" avtov običajen jutranji šport (primer ko nekomu noče vžgat), danes tega skorajda ne slišiš več. Da ne govorim o večji moči, izboljšani varnosti, manj smradu, boljši izolaciji, klimi...skratka ni za primerjat, to kar se je naokoli vozilo pred 40 leti je danes videti kot vozilo za praljudi...
> [vickibedi]
> > [pobalin]
> > Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika (velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske veščine.
> > Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
>
> Ne pogrešam starih avtov. Hvalabogu za tehnološki napredek, avti so danes napredovali da jih ni za spoznat.
Ja res o napredovali tako cenovno,kt kvalitrtno in troškovno-v večini primerov precej na slabše in da kmalu večina teh "tehnološko nnapednih karjol" ne bo mogla vzdržvati sploh ,ko bo garancija ,ki e vse bolj krajša(še mal nazaj se je daljšala) potekla.
)0 % novotarij ,ki jih tlačijo v avto so le balast resnično potrebnih in upravičenih je 10%,seveda je lepo ,dokler ta "čuda " delajo a kopa se pojavijo lučke in trikotniki zaradi te šare na displeju pa začne boleti
glava in denarnica še posebej ko pride račun n srisu -vsaj z 3mi nulami.
sporočil: 2.300
[vickibedi]Res je ni več verglanja nariše se le rdeč trikotnik s klicajem in psihične priprave za račun za par jurjev.Seveda so 40 let stare kripe "resen" problem a je verjetnost ,da boš z njo prošel na Nord cap velio večja kot z "hi tech" kripo.
> [ctx]
> > [vickibedi]
> > > [pobalin]
> > > Krasen avto, še zlasti z 2,5 turbodizlom! Za dostop do prtljažnika (velik, vrata pa majhna) so zelo prav prišle jamarske veščine.
> > > Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
> >
> > Ne pogrešam starih avtov. Hvalabogu za tehnološki napredek, avti so danes napredovali da jih ni za spoznat.
> Ja res o napredovali tako cenovno,kt kvalitrtno in troškovno-v večini primerov precej na slabše in da kmalu večina teh "tehnološko nnapednih karjol" ne bo mogla vzdržvati sploh ,ko bo garancija ,ki e vse bolj krajša(še mal nazaj se je daljšala) potekla.
> )0 % novotarij ,ki jih tlačijo v avto so le balast resnično potrebnih in upravičenih je 10%,seveda je lepo ,dokler ta "čuda " delajo a kopa se pojavijo lučke in trikotniki zaradi te šare na displeju pa začne boleti
> glava in denarnica še posebej ko pride račun n srisu -vsaj z 3mi nulami.
Seveda občasno še vedno prihaja do težav z elektroniko in podobnim. Razlika je edino v tem, da je nagajanje elektrike včasih bilo pravilo, ne pa izjema. V blokovskih naseljih je bilo jutranje "verglanje" avtov običajen jutranji šport (primer ko nekomu noče vžgat), danes tega skorajda ne slišiš več. Da ne govorim o večji moči, izboljšani varnosti, manj smradu, boljši izolaciji, klimi...skratka ni za primerjat, to kar se je naokoli vozilo pred 40 leti je danes videti kot vozilo za praljudi...
sporočil: 1.628
Res je, marsikaj lahko popraviš sam in ne rabiš pooblaščenega
servisa z računalniškim testerjem. S 2CV6 pa prideš tudi preko
Afrike. Niti in potrebno da je Mahindra.
sporočil: 14.456
[vickibedi]Saj, ravno to jim očitam. Da jih ni več za spoznat. Skoraj vsi enaki, skoraj vsi nastopaško dolgočasni. Because people asked for that. Tukaj sta dva linka, kjer lepo vidiš, kako črno-bel je postal avtomobilski trg:
> [pobalin]
> Tisto so bili časi bolj odprtih in raznolikih duhov, ko se je originalna kreativnost še lahko izplačala, ko je bila sprejeta. Danes je vse klonirano, uniformirano in popredalčkano. Doba prevlade črnih srajc/majic pač.
Ne pogrešam starih avtov. Hvalabogu za tehnološki napredek, avti so danes napredovali da jih ni za spoznat.
ei.marketwatch.com//...212803fad6
www.geargather.org/p...car-colors
Za povrh pa danes avtomobilske firme za svoj vedno bolj č/b pleh ponujajo razne okrasne nalepke in podobno šaro, kakršno so nekoč davno prodajali v kotih neodvisnih štacun z avtodeli in na sejmih.
Sicer se pa čisto strinjam s teboj kar zadeva tehnološki napredek! Kdor se spomni dima in smradu iz vseh (!) izpušnih cevi pred 30 leti, je lahko samo hvaležen za katalizatorje, natančno elektroniko itn.
sporočil: 6.531
Čudovit avto.
Sam se jih sicer spomnim v glavnem kot rešilcev in pogrednih avtomobilov.
Sam se jih sicer spomnim v glavnem kot rešilcev in pogrednih avtomobilov.
Strani: 1