Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Povprečna hitrost pri nas manjša od najvišje omejitve
Strani: 1
sporočil: 234
človek dobi kar solzne oči ob tej iskreni skrbi slovenskega sistema
za varnost svojih državljanov
sporočil: 3.220
[DarthRadar]To skrbi najbolj policaje, ki za vsako tepko čakajo z radarjem in odirajo nič krive državljane. Tudi v gorah ljudje umirajo in ne tako malo. Tudi v bolnišnicah na hodnikih pa nikome ništa. Kaj če bi kdo naredil raziskavo koliko jih je moralo v grob, ker se zdravniku ni dalo zavzeti za pacienta ali pa so ga pustili čakat1 leto, da je prišel na pregled ali poseg. Če so ljudje starejši in pridejo v ambulante ali pa v bolnišnico, zdravniki samo gledajo rojstne podatke in na podlagi teh ocenijo, da se za njih ne splača več trudit, saj so samo strošek, razen, če je debela kuverta. Zdravstvo je postala rak rana slovenske države.
človek dobi kar solzne oči ob tej iskreni skrbi slovenskega sistema za varnost svojih državljanov
sporočil: 3.853
Zmagala je levica. Sedaj bodo mediji polni nepomembnih debat o
težavah s prometno varnostjo. Tako pri nas najbolj enostavno
slovenskim ovcam odmaknejo fokus od bistvenih težav.
sporočil: 41
čas vnosa: 18.07.14 17:07
Na AC smo podpovprečni, hkrati pa prehitri v naselju in HC... kaj
nam to pove... točno to kar lahko dnevno opazuješ v praksi:
avtoceste nam uničujejo horde kamionarjev iz Ukrajine, Bolgarije in
Romunije. ŽE zelo dolgo dnevno vozim po smeri Koper - Maribor in iz
leta v leto se število kamionov povečuje. Če greš na cesto v petek,
skoraj ne moreš več voziti po voznem pasu, ker je tam zid
kamionov.
Prav zanima me kdaj bo država sprejela ukrepe proti tej vzhodnjaški invaziji od katere praktično nimamonič drugega kot uničene ceste, ki jih potem plačujemo davkoplačevalci.
Prav zanima me kdaj bo država sprejela ukrepe proti tej vzhodnjaški invaziji od katere praktično nimamonič drugega kot uničene ceste, ki jih potem plačujemo davkoplačevalci.
sporočil: 2.300
Še ena debela socialistična laž.
Kar so dkazali z raziskavami že Danci.
In v Nemčiji so hitrosti precej višje-žrtev pa ogromno manj.
Razlog?
Hja,delno je res kultura.
V večini primrov pa dotrajano in unieno cestišče in krivalnice ,države in zavarovalnic,da kvaliteta cestišča dejansko ne streza zahtevam.
Če npr. na Nemških cestah zavorna pot od 60-0 velja cca 45 m je v Sloveniji v saj 20 % več pri isti hitrosti in enakih gumah,In zviti dogovor med policijo in zavarovalnicami je zapisnik o neprilagojeni hitrosti kar dejansko velikokrat ni res.
Dejansko pa bi izrez asfalta in analiza pnevmatik in EU testov pokazala ,da je za ečino čudnih nesreč kriva ravno neurejenost in dotrajanost Slovenskih cestišč in ne to kar navadno piše policija v dogovoru z zavarovalnicami,ki jim nato plačujejo piknike ipd stvari.Žal Slovenska realnost.
Kar so dkazali z raziskavami že Danci.
In v Nemčiji so hitrosti precej višje-žrtev pa ogromno manj.
Razlog?
Hja,delno je res kultura.
V večini primrov pa dotrajano in unieno cestišče in krivalnice ,države in zavarovalnic,da kvaliteta cestišča dejansko ne streza zahtevam.
Če npr. na Nemških cestah zavorna pot od 60-0 velja cca 45 m je v Sloveniji v saj 20 % več pri isti hitrosti in enakih gumah,In zviti dogovor med policijo in zavarovalnicami je zapisnik o neprilagojeni hitrosti kar dejansko velikokrat ni res.
Dejansko pa bi izrez asfalta in analiza pnevmatik in EU testov pokazala ,da je za ečino čudnih nesreč kriva ravno neurejenost in dotrajanost Slovenskih cestišč in ne to kar navadno piše policija v dogovoru z zavarovalnicami,ki jim nato plačujejo piknike ipd stvari.Žal Slovenska realnost.
sporočil: 11
čas vnosa: 19.07.14 08:33
Fičko je lahko drvel 110 km na uro, pa se je ustavljal 50 % dlje
kot današnji moderni avtomobili. Omejitev v mestih na 30 km/h je
idiotska,saj je težko voziti tako počasi, pa še večina tempomatov
dela nad 40 km/h.
SEDANJA OMEJITEV JE NAMENJENA SAMO POLNJENJU PRORAČUNA (DODATNI DAVEK!)
IN NE VARNOSTI.
Avto je pač davčna postavka vseh vlad od dneva nakupa naprej.
SEDANJA OMEJITEV JE NAMENJENA SAMO POLNJENJU PRORAČUNA (DODATNI DAVEK!)
IN NE VARNOSTI.
Avto je pač davčna postavka vseh vlad od dneva nakupa naprej.
sporočil: 3.152
[tecumseh1975]Narobe. Kar nam to pove je, da je na tistem odseku, kjer je več kot 15% voznikov nad tam določeno omejitvijo, da je ta omejitev PRENIZKA. V tujini omejitev določajo (takšno je tudi priporočilo EU) na podlagi V85 ... torej odstraniš znake, narediš analizo hitrosti in postaviš znake z omejitvijo glede na V85. Zato se je tako super voziti po Avstriji in nočna mora po slovenskih cestah.
Na AC smo podpovprečni, hkrati pa prehitri v naselju in HC... kaj nam to pove... točno to kar lahko dnevno opazuješ v praksi: avtoceste nam uničujejo horde kamionarjev iz Ukrajine, Bolgarije in Romunije.
Na hitri cesti je identičen problem. Upoštevajoč tehnične karakteristike so grajene za hitrosti 160-200 km/h, omejitev na njih pa je 80-110 km/h. Čisto v nasprotju z voznikovim dojemanjem realnosti in zmožnostmi ceste. Če pogledamo spet v Avstrijo - tam imajo na HC omejitev 130 km/h.
sporočil: 2.117
Da popeljemo ugotovitve te statistike do konca glede na trend
rezultatov, bomo pri nas kmalu in takrat tudi najbolj zadovoljni,
ko bomo imeli ceste kot v Sibiriji. Saj ste že videli kak filmček
in fotografije kamionov in ostalih uporabnikov obtičalih v
neskončno dolgi blatni cesti. Rezultati kažejo v prvi vrsti na kaos
prometne ureditve in stanja cest. Ampak bi bile take ugotovitve
rezultata raziskave pljuvanje v lastno skledo naročnika.
sporočil: 204
Po avtocestah povprečno z manj kot 110 km/hV petek, ko sem s Primorske peljal proti Ljubljani, te hitrosti še zdaleč nisem dosegel. Tam po Uncu se je trop tovornjakarjev pričel prehitevati...se jim je nekje po Vrhniki že uspelo pospraviti nazaj na vozni pas...
Prav zanimivo je, ko se voziš iz Avstrije proti Sloveniji. Po Avstriji vsi tovornjakarji zgledno vozijo v gosjem redu. Čim taisti tovornjakarji prečkajo mejo, so že kolone na prehitevalnem pasu.
sporočil: 5.518
Zadnja sprememba: BojanRi 21.07.2014 11:56
Kot prvo naj preverijo kje so omejitve 50km/h postavljene. Logično
je, da v kolikor je omejitev postavljena na magistralni cesti na
ravnem delu cestišča s pločniki na obeh straneh, da se bo kdo
peljal več, recimo 60 km/h pa je s tem koga ogrožal? Katera
statistika pa bo zajela kakovost naših cest in vpliv le teh na
nesreče? Najlažje je pač napsiati, da je bila neprilagojena
hitrost, da bi pa kdo napisal, da cestišče ne ustreza tehničnim
normativom to pa ne.
sporočil: 15
čas vnosa: 29.07.14 16:04
Predlagam, da se analize prometa podajajo drugače. Ni zmanjševanje
hitrosti pogoj za manj nesreč. Pogoj je etično upoštevanje dinamike
vožnje na avtocestah. Kadar sem na pasu za počasna vozila in me
prehitevajo tovornjaki, potem je bistveno več priložnosti za
nesrečo, kot če imam prilagojene vožnjo blizu omejitve hitrosti in
se preko prehitevalnega pasu izmikam tovornjakom.
Prepustnost avtocest je večja pri povprečni večji hitrosti!!!!!!!!
Uspeh štejemo štev. nesreč na prepustnost!!!!! torej količino vozil v danem času.
Na lokalnih cestah smo pa zaspali in omejujemo kot jurisdikcija države preko prometa in ne naredimo ničesar za urejanje prometa z boljšimi bol varnimi povezavami
Prepustnost avtocest je večja pri povprečni večji hitrosti!!!!!!!!
Uspeh štejemo štev. nesreč na prepustnost!!!!! torej količino vozil v danem času.
Na lokalnih cestah smo pa zaspali in omejujemo kot jurisdikcija države preko prometa in ne naredimo ničesar za urejanje prometa z boljšimi bol varnimi povezavami
sporočil: 3.152
[Nacetace]No, to je odvisno od količine prometa. Če je količina prometa blizu kritičnim obremenitvam, je prepustnost veliko večja pri nižjih omejitvah. Zato pa ti v Nemčiji v času gužve omejitve v okolici mest padejo tudi na 80 km/h.
Prepustnost avtocest je večja pri povprečni večji hitrosti!!!!!!!!
Strani: 1