Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Policija svetuje: Kako ravnati na prometno zelo obremenjenih avtocestah
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 18.07.14 10:17
Policija svetuje - do naslova je vse lepo in prav. dejansko stanje
katastrofa. zjutraj grem z kombijem v Celje in nazaj v Ljubljano.
po voznem pasu peljem 100km/h pa moram pospešit na 105km/h da me ne
prehitevajo kamioni, ko jim spet pridem na zadek pa gledam nalepke
v razponu od 50 do 80km/h, nekaj malega jih ima napisano 90, kakšen
vmes pa se najde tudi z 100km/h. sledi omejitev 80km/h in tukaj še
nekako gre 80, potem pa šok ko je pred in v tunelu omejitev na
60km/h. bognedaj da pelješ toliko ker se ti zadaj že pri 70km/h
prilepi kamion na slab meter, začne blendat in še hupat. nima pa
toliko jajc da bi me prehitel v tunelu. potem so tu še romuni pa
moldavijci ki neznajo vozit, pripizdi za kombi na polno, bremza kot
neumen in se mu gajba (kombi je daleč od pravega kombija) nagiba in
zavija levo in desno, še malo da ni prišlo do nesreče. smerokazov
pa tako in tako uporablja samo 50% voznikov.
Policija naredi še vedno premalo. v torek je bil lep primer nesreče ko se je kamion zaletel zadaj v osebno vozilo Mercedes Benz model E. če bi bil to lio ali kak drugi manjši avto bi pisali da je nekdo mrtev. tako je tudi Policija mrtva na avtocestnem obroču, saj so tu da delajo 24ur saj imajo 3 izmene, da zaradi norcev tako z strani voznikov kot tistih ki ne delajo prav nebi prihajalo do nesreč. 100% možnosti da ne pride do nesreče je varianta ali si že mrtev ali pa počivaš ob hladni pijači.
lep sončen vikend brez mrtvih po nalogu zgornjih...
Policija naredi še vedno premalo. v torek je bil lep primer nesreče ko se je kamion zaletel zadaj v osebno vozilo Mercedes Benz model E. če bi bil to lio ali kak drugi manjši avto bi pisali da je nekdo mrtev. tako je tudi Policija mrtva na avtocestnem obroču, saj so tu da delajo 24ur saj imajo 3 izmene, da zaradi norcev tako z strani voznikov kot tistih ki ne delajo prav nebi prihajalo do nesreč. 100% možnosti da ne pride do nesreče je varianta ali si že mrtev ali pa počivaš ob hladni pijači.
lep sončen vikend brez mrtvih po nalogu zgornjih...
sporočil: 2.890
[bigl]KOmbi je osebno vozilo in zanj veljajo omejitve za osebna vozila.
Lepo napisano, a tudi kombijci niste ravno počasni. Lep dan.
sporočil: 961
čas vnosa: 18.07.14 15:49
avtocestni vozni pas je namenjen manjšim hitrostim kot prehitevalni
kadar so vozila na obeh pasovih, z omejetvijo je pri nas 130km/h na
prehitevalnim delu ali pa tudi vozni ko ni nikogar ki te želi
prehiteti. ob vsesplošni norišnici na naših avtocestah bi morali
zelo umiriti promet tako kot so to storili Francozi. napovedal so
cca.1.400 radarjev in jih postavili v slabih 3 mesecih, potem pa se
je začel lov na dirkače. pri njih je prometno ministrstvo odigralo
veliko vlogo z obveščanjem javnosti a ne samo na področju zdaj bomo
pa napolnili državni proračun. ljudi so opozarjali celi mesec a še
ni zaleglo.
sporočil: 961
čas vnosa: 18.07.14 15:26
sem imel primer ko sem peljal 140km/h in je mimo nas bil tako hiter
drugi kombi da nas je premaknil za 30-40cm, sem pa slišal za primer
ko je z največjim Ducatom hitel 180km/h z zadaj pripeto prikolico z
naloženim avtom.
vse se dogaja. novejši W T5 pa gre brez težav 215-220km/h redna serija.
vse se dogaja. novejši W T5 pa gre brez težav 215-220km/h redna serija.
sporočil: 13.528
[FIN-353404]V bistvu ni problem v dirkačih, saj po naših cestah težko pelješ več kot 150.
avtocestni vozni pas je namenjen manjšim hitrostim kot prehitevalni kadar so vozila na obeh pasovih, z omejetvijo je pri nas 130km/h na prehitevalnim delu ali pa tudi vozni ko ni nikogar ki te želi prehiteti. ob vsesplošni norišnici na naših avtocestah bi morali zelo umiriti promet tako kot so to storili Francozi. napovedal so cca.1.400 radarjev in jih postavili v slabih 3 mesecih, potem pa se je začel lov na dirkače. pri njih je prometno ministrstvo odigralo veliko vlogo z obveščanjem javnosti a ne samo na področju zdaj bomo pa napolnili državni proračun. ljudi so opozarjali celi mesec a še ni zaleglo.
Večji problem je v splošni nestrpnosti voznikov. Ko se pelješ po Avstriji se v treh urah vožnje ne znerviraš pol toliko kot pri nas v eni uri.
sporočil: 2.264
Ni problem prevelika hitrost na AC, kar kot mantra ponavljajo
policaji in ostali retardiriranci, odgovorni za prometne varnost
(katera se izboljšuje izključno zaradi obnovitve voznega parka).
Problem je velik razpon v hitrosti med posameznimi vozili in neumne
omejtive vsakih par km, katere dejansko ogrožajo življenja bolj kot
norci, ki se vozijo 250 po cesti. Potrebno bi bilo čim bolj
izenačiti hitrost vseh udeležencev, kar pomen,i da bi se policija
morala ukvarjati tudi s sanjači, ki po AC vozijo 100 ali manj. Pa
oba pasova bi morala biti enakovredna, kot je v ZDA, kjer je vožnja
po AC pravi počitek.
Sem pa presenečen, da imajo DARSovci občasno tudi dobre ideje, kot je zapora enega pasu južne Lj. obvoznice v smeri Kopra, da se olajša vključevanje prometa z zahodne obvoznice.
Sem pa presenečen, da imajo DARSovci občasno tudi dobre ideje, kot je zapora enega pasu južne Lj. obvoznice v smeri Kopra, da se olajša vključevanje prometa z zahodne obvoznice.
sporočil: 180
oprosti, sam dokler ne bomo vozniki dojeli, da smo za varnost na
cesti v prvi vrsti odgovorni mi sami, se ne bo nič spremenilo... ni
odgovorna policija, ni odgovorno ministrtvo za promet - oni morajo
poskrbet za pogoje (ministrstvo za promet) in pa za nadzor v okviru
predpisov (policija)...še prej pa se vse začne pri vzgoji, šolah
vožnje ipd.... je pa res, da je krivdo najlažje zvalit na nekoga,
ki je nedoločen, najbolš kr na državo in se "rešit" svoje
odgovornosti... ampak na koncu mi sedimo za volanom in mi
pritiskamo na stopalko za gas... sam tolk
sporočil: 3.152
[FIN-353404]Kakšni norišnici? Pri nas je norišnica zaradi nespoštovanja pravil voznega/prehitevalnega pasu ter zaradi velike diference v hitrostih, ne pa zaradi same hitrosti. Nenazadnje je to potrdila tudi zadnja raziskava naše Agencije za promet, kjer imaš V85 pod omejitvijo pravzaprav povsod. Sicer pa tudi ne vem, koga ogroža nekdo, ki pelje 200 na praznih avtocestah, ki jih je v Sloveniji kar veliko.
ob vsesplošni norišnici na naših avtocestah bi morali zelo umiriti promet tako kot so to storili Francozi. napovedal so cca.1.400 radarjev in jih postavili v slabih 3 mesecih, potem pa se je začel lov na dirkače.
Samo mediji so Slovencem tako oprali glavo, da je za vse kriva hitrost.
sporočil: 386
Sočustvujem z vsemi, ki živijo na območjih kjer avtoceste ni ali pa
je ta vsako popoldne zabita s tovornim prometom, da se ne da
normalno vozit. Daleč najbolj prijetna je vožnja med Novim mestom
in Ljubljano. Kdor je vajen te ceste, se mu zdijo ostale avtoceste
kot norišnice.
sporočil: 48.253
[dz1975]Tovornjaki redko presezejo 100 km/h (oziroma je celo ne smejo preseci). Kar pomeni, da imas cez teden na enem pasu konstantno promet z 100 km/h. Vsak, ki po levem pasu vozi 250 km/h je samomorilski norec, ki mu je treba cimprej vzeti izpit. V taksnih razmerah moras pac racunati, da bodo po levem pasu vozili tudi tisti, ki dosezejo 120 ali 130 km/h, in tega jim pac ne mores prepovedati!
Ni problem prevelika hitrost na AC, kar kot mantra ponavljajo policaji in ostali retardiriranci, odgovorni za prometne varnost (katera se izboljšuje izključno zaradi obnovitve voznega parka). Problem je velik razpon v hitrosti med posameznimi vozili in neumne omejtive vsakih par km, katere dejansko ogrožajo življenja bolj kot norci, ki se vozijo 250 po cesti. Potrebno bi bilo čim bolj izenačiti hitrost vseh udeležencev,
Drugace je, ce bi avtoceste imele tri pasove v eno smer, desni bi lahko bil za promet do 100 km/h, potem pa se vozni in prehitevalni pas. Ampak zal imamo samo dva pasova in desni je do konca zabasan z tovornjaki.
sporočil: 1
Pišeš o sanjačih na AC. Najprej povej koliko je omejitev hitrosti
na AC v Ameriki in koliko jih upa to omejitev prekoračiti.
sporočil: 2.264
[andriano]
Pišeš o sanjačih na AC. Najprej povej koliko je omejitev hitrosti na AC v Ameriki in koliko jih upa to omejitev prekoračiti.
Si kdaj vozil v ZDA? Jaz precej in ti lahko povem takole: omejtive na AC so 75 mph (120 km/h). Nobeden (vključno z vlačilci) ne vozi manj kot 65 mph. Tudi modeli s kamp prikolcami peljejo spodobno hitro (je pa res, da jih ne priklapljajo na 1,3 mlinčke kot pri nas, ampak v 99% na pick-upe z močnimi motorji - 300+ konjev). Načeloma osebna vozila vozijo kakih 10 mph nad omejitvijo, kar policaji mirno tolerirajo (jih niti ni veliko na AC). Ko je pa gužva in precej prometa pa se hitrost še precej dvigne, tam med 90 in 100 mph - in tako vozi 90% vozil! Se pravi trije pasovi vzporedno vozijo lepo 150+ km/h (spet vključno z vlačilci). Velja seveda za AC, v mestih je malo drugače, tam tolerirajo prekoročitev 5 mph.
Verjetno je na vzhodu drugače, jaz imam izkušnje z zahodom, kjer so razdaljem med mesti po par sto km. So pa neizprosni pri alkotu, tudi če si pod zakonsko mejo, pa je policaj mnenja, da si pod vplivov, te vržejo čez noč v zapor in nabijejo prekleto veliko kazen.
Kar mi je pa všeč, je pa dejstvo, da so policaji dedci, in se postavijo ob cesti tako, da jih vsi vidijo (predvsem na začetku mest ter pri šolah), ne pa, da se skrivajo po grmovju in za tablami, kot naši miličniki. Da ne govorimo kako je pri šolah v urah, ko mularija hodi v šolo oz. iz nje; policaj se postavi vsem na uči in vklopi lučke, da ljudje ja zmanjšajo hitrost. Podobno ponoči pri zaporah pasov na AC. Dejansko preventiva in skrb za varnost v prometu, ne pa pritlehno inkasanstvo naših lopovov v modrem...
sporočil: 3.152
[andriano]Pred 1 mesecem sem se vrnil iz ZDA. V povprečju smo vozili 10-20 milj/h čez omejitev. In to ne vozi samo eden, ampak popolnoma vsi.
Pišeš o sanjačih na AC. Najprej povej koliko je omejitev hitrosti na AC v Ameriki in koliko jih upa to omejitev prekoračiti.
Je pa za Slovence nekaj nepredstavljivega, da če je omejitev npr. 90, da bi vsi vozili 90 tako kot v ZDA. Pri nas se jih velik delež pelje pod 60 km/h.
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 28.08.2014 00:21
[bc123a]Ponavadi v komentarjih ne zaideš v neracionalne skrajnosti. V Nemčiji lahko tovornjaki vozijo samo z 80-90 km/h na avtocestah, kar je manj kot pri nas, pa to ne pomeni, da hitrosti na levem pasu ne dosegajo 250. Pa gužva tovornjakov na nemški avtocesti ne pomeni tistih 50 tovornjakecov na 130 km razdalje kot pri nas, ampak konstantna tudi 100 km dolga kolona tovornjakov na voznem pasu. Če upoštevaš, da je tudi večina nemških avtocest samo 4 pasovnih, greš v fanatizem. Namreč pri vseh evropskih avtocestah je preglednost veliko daljša kot je zavorna pot in zato neproblematična.
Tovornjaki redko presezejo 100 km/h (oziroma je celo ne smejo preseci). Kar pomeni, da imas cez teden na enem pasu konstantno promet z 100 km/h. Vsak, ki po levem pasu vozi 250 km/h je samomorilski norec, ki mu je treba cimprej vzeti izpit. V taksnih razmerah moras pac racunati, da bodo po levem pasu vozili tudi tisti, ki dosezejo 120 ali 130 km/h, in tega jim pac ne mores prepovedati!
Meni je že večkrat v Nemčiji skočil tovornjak iz te kolone tik pred mano pri hitrostih čez 200 km/h, pa je vedno ostalo več kot dovolj prostora za varno ukrepanje. Preglednosti je dovolj in tudi ne zaviraš do popolne ustavitve, ampak samo, da pokriješ diferencial v hitrostih.
Drugače pa so naše avtoceste in HC, razen ok. LJ in MB-LJ, tako prazne, da bi lahko imel piknik na sredini. Predvsem na SV Slovenije, Dolenjskem in Primorskem je komaj kaj prometa.
Strani: 1