Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 'Bencinski cent bi lahko rešil slovenske ceste'
Strani: 1
sporočil: 459
Upam, da na volitvah ne zmagajo več sedaj vladajoči "talibani". Ti
znajo (žal) zgolj dvigovati davke in najemati kredite.
sporočil: 786
lipar, vprasaj policijo. po njihovo ni nikoli kriva cesta. vedno
neprilagojena hitrost.
sporočil: 2.890
Da bi DARS financiral DRSC je pa ena bolj bolanih idej. Sploh, ker
je DARS kao čisto ločena pravna oseba in nima nič s proračunom RS,
še manj pa z njenim javnim dolgom.
O bencinskem centu pa niti ne bi... kot da zdajšnjih 100% pribitka na lastno ceno bencina ni dovolj.
Ej, kaj pa če bi imeli cestni samoprispevek in bi tisti, ki bi "samoprispevali" dobili posebno vinjeto... za vse ostale pa bi bila uporaba cest prepovedana? Al pa kej...
O bencinskem centu pa niti ne bi... kot da zdajšnjih 100% pribitka na lastno ceno bencina ni dovolj.
Ej, kaj pa če bi imeli cestni samoprispevek in bi tisti, ki bi "samoprispevali" dobili posebno vinjeto... za vse ostale pa bi bila uporaba cest prepovedana? Al pa kej...
sporočil: 2.300
Spet fakulteta oz.JS jaslarji z idejami.
Definitivno bencinski cent ni rešitev.
Rešitev je tuji koncesionar in prodaja Darsa.
S cestnim centom nebi popravili niti metra cest vse bi zopet končalo v JS fakultetnih jaslih,pri prijateljih in takoj bi zrasli novi "mali SCT ji" z novimi Zidarji,kot ima vizijo omenjeni fakultetni "tavariš".
In nenazadnje kje v EU imaj še poleg cestnega sklada(v bistvo cestni davek),nato še super drage vinjete in še cestni cent bi ,seveda bi se že itak drago gorivo še podražilo,ceste pa bi bile enake le JS jaslarji in prijatelji ter razni Zidarji bi si polnili žepe.
Definitivno bencinski cent ni rešitev.
Rešitev je tuji koncesionar in prodaja Darsa.
S cestnim centom nebi popravili niti metra cest vse bi zopet končalo v JS fakultetnih jaslih,pri prijateljih in takoj bi zrasli novi "mali SCT ji" z novimi Zidarji,kot ima vizijo omenjeni fakultetni "tavariš".
In nenazadnje kje v EU imaj še poleg cestnega sklada(v bistvo cestni davek),nato še super drage vinjete in še cestni cent bi ,seveda bi se že itak drago gorivo še podražilo,ceste pa bi bile enake le JS jaslarji in prijatelji ter razni Zidarji bi si polnili žepe.
sporočil: 1.227
Bi prepovedal objavljati, še zlasti časopisu Finance, vse trapaste
ideje (ki to sloh niso, da se razumemo!) kako finansirati z novimi
centi, trošarinami, davki ipd.... Iz izkušenj, nesposobni politiki
te ideje pograbijo in se z njimi spravljajo nad državljane z vedno
novimi obremenitvami, kar pa ni v našem interesu, kot zmotno trdi
"moja vada" AB.
Naj ta vlada v svojih zadnjih izdihljajih raje ukine vse dodatke in nadomestila VSEM politikom in vsem, ki nič ne ustvarjajo za čas, ko jim poteče mandat in lepo doma čakajo, da vsak mesec kapne prijeten kupček denarja, ukine vse finansiranje na vseh nivojih političnih strank (iz DZ oz. državnega proračuna, iz občnskih in ostalih blagajn) in naj si svoje avanture politikanti kar sami finansirajo. Preostanek panaj se namensko porabi za ureditev cest in mostov, kajti zaradi več žrtev na cestah bo po mnenju "moje vlade" spet kriva neprilagojena hitrost luknjam in poškodbam.
Finance pa naj pripravijo članek in izračunajo, koliko denarja se porabi za politikante in koliko iz tega naslova bi lahkonamenili za ceste.
Sramota za resen časopis, da takšne ne-strokovne "namenske cente" sploh resno obravnava in publicira, pa čeprav naj bi se rodili v glavah kvazi strokovnjakov. Najprej naj država uine tiste dotacije, ki sploh niso nujne, to pa so vsekakor sredstva za politikante in njihova nadomestila po prenehanju funkcije.
Slovenija, pa tudi Finance, zbudita se!!!!
Naj ta vlada v svojih zadnjih izdihljajih raje ukine vse dodatke in nadomestila VSEM politikom in vsem, ki nič ne ustvarjajo za čas, ko jim poteče mandat in lepo doma čakajo, da vsak mesec kapne prijeten kupček denarja, ukine vse finansiranje na vseh nivojih političnih strank (iz DZ oz. državnega proračuna, iz občnskih in ostalih blagajn) in naj si svoje avanture politikanti kar sami finansirajo. Preostanek panaj se namensko porabi za ureditev cest in mostov, kajti zaradi več žrtev na cestah bo po mnenju "moje vlade" spet kriva neprilagojena hitrost luknjam in poškodbam.
Finance pa naj pripravijo članek in izračunajo, koliko denarja se porabi za politikante in koliko iz tega naslova bi lahkonamenili za ceste.
Sramota za resen časopis, da takšne ne-strokovne "namenske cente" sploh resno obravnava in publicira, pa čeprav naj bi se rodili v glavah kvazi strokovnjakov. Najprej naj država uine tiste dotacije, ki sploh niso nujne, to pa so vsekakor sredstva za politikante in njihova nadomestila po prenehanju funkcije.
Slovenija, pa tudi Finance, zbudita se!!!!
sporočil: 2.989
Po tvojem komentarju sem dal naslov v narekovaje, kar je
primerneje, saj gre za idejo oz. mnenje g. Liparja s
prometnotehniškega inštituta - da bo bolj jasno. Tnx
Glede ideje za oblast pa mislim, da vsaka oblast še kako najde pot do tujega/tvojega denarja tudi brez naših tekstov ;)
Glede ideje za oblast pa mislim, da vsaka oblast še kako najde pot do tujega/tvojega denarja tudi brez naših tekstov ;)
sporočil: 2.549
Država od letno pobranih 134 mio € nadomestila za uporabo cest za
ceste nameni manj kot 5% pobranega in niti ne zanika da se sredstva
ne porabijo namensko. Talibani pač po potrebah to zaplenijo in
prerazporedijo tja kamor zahteva etato-mafija. In namesto da bi se
odgovorne zaprlo in uredilo področje se ven spravlja ideje o novem
davku ki bo pa kao zdaj res namenski. Zdaj pa res. Ne bomo kradli.
Samo pustite nam da pokrademo tistih 134 mio letno, vse dodano gre
za ceste.
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 03.07.2014 16:26
[Troublemaker]Ta nadomestila so pičkin dim. Kar bi morala narediti države je to, da se najprej znebi cestarske mafije, ki pokrade dober del tega cestnega kolača. Jasno je, da je vzdrževanje nujno potrebno, ampak pri nas nobena stvar ni narejena tako kot je treba, vse napol in nekvalitetno, zato da je čez dve zimi potrebno novo popravilo. To je v interesu vseh, ki so v tem biznisu, od politike, do izvajalcev, projektantov, nadzornikov itd. Metanje denarja skozi okno, ampak z dobrim izgovorom.
Sramota za resen časopis, da takšne ne-strokovne "namenske cente" sploh resno obravnava in publicira, pa čeprav naj bi se rodili v glavah kvazi strokovnjakov. Najprej naj država uine tiste dotacije, ki sploh niso nujne, to pa so vsekakor sredstva za politikante in njihova nadomestila po prenehanju funkcije.
Slovenija, pa tudi Finance, zbudita se!!!!
sporočil: 1.227
Filtri obstajajo, da se slabo loči od dobrega. Če bi finance
objavile predlog "strokovnjaka" s komentarjem, kaj je prav in kaj
ni, je to eno, ker pa komentarja in odklonilnega stališča
uredništva do bedastih "idej" sploh ni, sem ocenil, da Finance to
podpirajo, kot neko genialno rešitev, predlog, ki bo to rešil za
vse večne čase.
Podobno kot če bi se sam s stem strinjal s tem da ta cent plačujejo Kitajci, nakazuje pa se v naš proračun!!?? Mar ni dobra ideja?
Saj plačujemo nenazadnje cestnino ob reisztraciji a očitno se ne porablja namensko. Preplačujemo avtoceste za tistih par metrov, primerjalno z drugimi državami, imamo najdražji bencin, imamo največ vrst davkov na motorna vozila itd.... Kateri strokovnjak = bedak sploh lahko še omeni novo obremenitev cestninski cent? Ki bi najbrž konćal v novi leopardji fasadi vladne palače?
Podobno kot če bi se sam s stem strinjal s tem da ta cent plačujejo Kitajci, nakazuje pa se v naš proračun!!?? Mar ni dobra ideja?
Saj plačujemo nenazadnje cestnino ob reisztraciji a očitno se ne porablja namensko. Preplačujemo avtoceste za tistih par metrov, primerjalno z drugimi državami, imamo najdražji bencin, imamo največ vrst davkov na motorna vozila itd.... Kateri strokovnjak = bedak sploh lahko še omeni novo obremenitev cestninski cent? Ki bi najbrž konćal v novi leopardji fasadi vladne palače?
sporočil: 1.227
Se strinjam s tabo Fibonaci, da ob rešenem finansiranju ostaja
problem standardov in kvalitete, tako gradnje kot vzdrževanja in
materijalov. A ob tem vedno znova trčimo ob osebno odgovornost in
odnos posameznika do dela, ki ga opravlja, do družbe, za katero
dela in mu daje kruh, da o vodstvu sploh ne govorim.
Menim, da je denarja za politikante in njihove beneficije kar veliko, ne bi pokrile vseh trenutnih potreb za vzpostavitev varnih cest, pričelo bi pa le se, kajne? Potem pa so še vse vrste služb, ki jih dobro finansiramo, od njih pa nimamo nikakršnih koristi - npr. že tolikokrat omenjene agencije za igre na srečo npr., pa za varnost v cestnem prometu itd.... Saj imamo vendar zakone, o gradnji objektov, o ZTVCP, CPP itd..... za koju k.... naj še neka agencija ugotavlja in statistično spremlje varnost prometa? Itd. itd....
Kot pa sam vidiš, se v Slo ne bo nič spremenilo: nobena stranka nima v preambuli svojega programa, statuta ali koalicijske pogodbe zapisanih temeljin pravic in odgovornosti ter pogojev za sprejem in opravljanje politične funkcije, zato bomo zoeptimeli prevarante, plagiatorje, zafurance in kriminalce itd... v naslednjem parlamentu. Še nogometaši imajo prestopni rok, poslanci se pa kar sprehajajo od enega do drugega!!!!! Sploh nismonormalna država
Menim, da je denarja za politikante in njihove beneficije kar veliko, ne bi pokrile vseh trenutnih potreb za vzpostavitev varnih cest, pričelo bi pa le se, kajne? Potem pa so še vse vrste služb, ki jih dobro finansiramo, od njih pa nimamo nikakršnih koristi - npr. že tolikokrat omenjene agencije za igre na srečo npr., pa za varnost v cestnem prometu itd.... Saj imamo vendar zakone, o gradnji objektov, o ZTVCP, CPP itd..... za koju k.... naj še neka agencija ugotavlja in statistično spremlje varnost prometa? Itd. itd....
Kot pa sam vidiš, se v Slo ne bo nič spremenilo: nobena stranka nima v preambuli svojega programa, statuta ali koalicijske pogodbe zapisanih temeljin pravic in odgovornosti ter pogojev za sprejem in opravljanje politične funkcije, zato bomo zoeptimeli prevarante, plagiatorje, zafurance in kriminalce itd... v naslednjem parlamentu. Še nogometaši imajo prestopni rok, poslanci se pa kar sprehajajo od enega do drugega!!!!! Sploh nismonormalna država
sporočil: 3.523
Bencinski cent že imamo, lahko ga imenujemo tudi trošarine na
gorivo, DDV na gorivo ali kakor koli hočete. Plačujemo pa tudi
povračilo za uporabo cest (cestnina), ki pogosto konča povsem
drugje npr. na Slovenskih Železnicah ali pa v subvenciji dijaških
in študentskih prevozov.
Problem torej ni v pomanjkanju denarja ampak v tem, da obstajajo zajedalci ki se prisesajo na že zbran denar, vse dokler ni vreča prazna.
Problem torej ni v pomanjkanju denarja ampak v tem, da obstajajo zajedalci ki se prisesajo na že zbran denar, vse dokler ni vreča prazna.
sporočil: 736
Zakaj ob registraciji sploh plačujemo nadomestilo za uporabo cest
(cestnino), če gre ta denar povsem drugam? A bencinski cest bo šel
pa za subvencioniranje prehrane poslancev?
sporočil: 92
De ja vue... Bencinski dinar, anyone? A res nihce ni v stanju
razmisljat o ucinkovito porabi, namesto novem ropanju?
sporočil: 933
Možnost za sistemsko rešitev financiranja državnih cest vidi v namenskem zbiranju sredstev pri registraciji vozilKaj hudiča pa je bilo 150€, ki sem jih moral plačati za prometno dovoljenje? Namensko zbiranje sredstev za koritarje?
sporočil: 937
Hm, letno dam za registracijo (nadomestilo za uporabo cest) preko
300 EUR, zraven za vinjeto še 100 EUR pa dodatno še kar nekaj sto
EUR (iz obdavčenega goriva). Da to ni dost da servisirajo
ceste?
lp,
a
lp,
a
sporočil: 470
[maningi]Seveda je, manjka jim le še en cent. Ha ha ha ha ha....
Hm, letno dam za registracijo (nadomestilo za uporabo cest) preko 300 EUR, zraven za vinjeto še 100 EUR pa dodatno še kar nekaj sto EUR (iz obdavčenega goriva). Da to ni dost da servisirajo ceste?
lp,
a
sporočil: 1.628
Kao vsak "Bencinski cent" bodo garantirano in še kar nekaj časa
plenile parazitske strukture, ki so do sedaj poskrbele da pobran
denar ni bil namensko porabljen = grozljivo stanje neredno
vzdrževanih cest, so posledica enostavnega dejstva, da redno pobran
denar za ceste ni prišel na pravi naslov !!! Enemu izmed njih je
ime Ivan Zazidani, ki hlini mentalno prizadetost, obenem pa
nemoteno potuje po Evropi, kjer sicer mimogrede zlahka popuši na
vsakem okrajnem sodišču !!!
Podobna bolna scena kot v slovenskem zdravstvu !!! Easy Like That = dokler gre, gre ....
Podobna bolna scena kot v slovenskem zdravstvu !!! Easy Like That = dokler gre, gre ....
sporočil: 386
Ha! Saj samo naivneži mislijo, da ne bo novih davkov. Glede na
finančno situacijo proračuna so novi davki garant, ker drugega kot
višat davke itak ne zna nobena leva vlada. Vse kaže, da bomo dobili
kmalu še ene levake.
sporočil: 457
čas vnosa: 04.07.14 08:45
Od marca do oktobra, ko sem vsaj vsak drugi vikend na hrvaškem,
tankam tam. So cenejši. In tudi večina mojih kolegov to počne. Pa
tudi turisti v tranzitu. Namesto, da bi naši cene spustila
malenkost pod hrvaške in tako povečali prodajo goriv in priliv
trošarin.
sporočil: 763
Zanimivo. Na/v Financah še nisem zasledil članka, ki bi ob vsaj
takšni količini komentarjev imel praktično (skoraj) vse ocenjene
tako usklajeno in pozitivno hkrati! :-)
sporočil: 180
Pre3beri si Zakon o pravilih cstnega prometa, pa mogoče ne boš tako
mislil... o hitrostih piše v zakonu, zakone sprejemajo v parlamentu
(predlaga ga Ministrstvo za promet in infrastrukturo), policisti pa
ta veljavno sprejet zakon izvajajo... voznik pa vozi vozilo po
cesti...
sporočil: 559
Bencinski tolar smo že imeli in nikoli ga niso preklicali,zanima me
kam gre denar ki ga moramo plačati ob registraciji!
sporočil: 7.327
Premalo denarja. Rešitev? Višji davki. Ko zmanjka denarja? Ni
problem, še višji.
Kaj pa potem?
Nič hudega, zaseg sredstev samostojni pravni osebi in dodeljevanje drugi pravni osebi. Reket, nacionalizacija, kršenje pravnega reda?
Niti ne, business as usual in the Neosocialist Republic of Slovenistan.
Kaj pa potem?
Nič hudega, zaseg sredstev samostojni pravni osebi in dodeljevanje drugi pravni osebi. Reket, nacionalizacija, kršenje pravnega reda?
Niti ne, business as usual in the Neosocialist Republic of Slovenistan.
sporočil: 14.456
Strokovnjaki rešitev vidijo tudi v bencinskem centuStrokovnjaki za kaj? Rokovnjaštvo?
Jaz sem konservaticev, verjamem v rek zrno-na-zrno, cent-na-cent..., zato vidim enostavno rešitev za vse probleme. Berdajsov cent, Sevčnikarjev cent, Medvedov cent, Mercatorjev cent, bolnišnični cent, zdravniški cent, pokojninski cent, solidarnostni cent, stadionski cent, javnozavodski cent, strankarski cent. Evo, enajst centov, ki reši vse probleme Dežele. In enajst ni kar neko število, ampak pomembno in pomensko bogato:
www.google.si/search...ber+eleven
sporočil: 386
Jaz pa predlagam kar železniški evro, da se cestam vrne namenska
sredstva, ki se vsako leto pokradejo in stekajo v slabo
optimizirane železnice.
Sicer pa... "ne bo novih davkov" haha koga vi farbate?
Sicer pa... "ne bo novih davkov" haha koga vi farbate?
sporočil: 2.146
"strokovnjaki" vidijo resitev v novem davku. :)))) Pravi butalski
"strokovnjaki". Najprej Troserine pa ddv na bencin, potem
uporabnina za ceste pri registraciji, za dobro voljo se vinjete in
sedaj cestni Tolar, Eur ali cent? Jao jao, nikoli iz tega plemena
narod ne more postati. Butalci press.
Strani: 1