Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Objestnim voznikom se je najboljše umakniti
Strani: 1 2
sporočil: 2.300
[PolarBear]Očitno ti ni jasno!
> [Janez386]
> Takšni vozniki so problem, zagotovo pa so daleč od največjega problema!
Zanimivo, da je to problem predvsem na SLO cestah.
Na zahodu med vozniki praviloma velja nepisan gentlemanski koncept, kjer prav s približevanjem vozniku pred sabo nakažeš, da bi ga rad prehitel.
Zanimivo kako tam poteka vse brez problemov.
V komunizmu ni prehitevanja!
Le capljanje za partijo.
sporočil: 386
[ctx]V komunizmu ne sme bit noben prvi, hitrost pa je prilagojena najpočasnejšemu. Seveda pa, kot je bilo velikokrat ugotovljeno, so nekateri bolj enakopravni kot drugi:D Še posebej v komunizmu.
> [PolarBear]
> > [Janez386]
> > Takšni vozniki so problem, zagotovo pa so daleč od največjega problema!
>
> Zanimivo, da je to problem predvsem na SLO cestah.
>
> Na zahodu med vozniki praviloma velja nepisan gentlemanski koncept, kjer prav s približevanjem vozniku pred sabo nakažeš, da bi ga rad prehitel.
> Zanimivo kako tam poteka vse brez problemov.
Očitno ti ni jasno!
V komunizmu ni prehitevanja!
Le capljanje za partijo.
sporočil: 59
Drži, samo ti to dopovej BG/RO/MD tovornjakarju, ki se pač nenadoma
odloči za prehitevanje kolega pred sabo, zapelje na prehitevalni
pas in začne z igrico "keremu bolj potegne". Nabere se kolona vsaj
par 10 avtov, poveča se možnost verižnega trčenja. Da o konvojih
tovornjakov z medsebojno razdaljo par metrov ne izgubljamo
besed.
Drugi konec ekstrema so verjetno nedeljski šoferji (ata klobučnik gre na nedeljski izlet), ki vozijo močno prepočasi. Nato se še na razcepu zmede, zavira in naredi problem.
Drugi konec ekstrema so verjetno nedeljski šoferji (ata klobučnik gre na nedeljski izlet), ki vozijo močno prepočasi. Nato se še na razcepu zmede, zavira in naredi problem.
sporočil: 1.628
Obnašanje šoferjev na slovenskih cestah je izraz stanja duha v naši
družbi => frustracije USPEŠNE KULTURNE REVOLUCIJE kažejo svoje
velike in nepremagljive rezultate. Nenavadno pa je, da večinoma
slovenski šofer postane "kultiviran" čim zapusti domače državne
ceste.
sporočil: 111
Sprememba v zakonodaji oz. ustrezno zelo visoke kazni in več
kontrolinga, pa se bi hitro naredil RED ( če je to želja). Vse
ostalo nima velikega pomena.
Tako se je včasih delalo, pa ni bilo kakšnih večjih problemov...
Tako se je včasih delalo, pa ni bilo kakšnih večjih problemov...
sporočil: 386
[1218BARLE]Se strinjam. Tovorni promet je totalno v k**** v SLO. Divji zahod.
Drži, samo ti to dopovej BG/RO/MD tovornjakarju, ki se pač nenadoma odloči za prehitevanje kolega pred sabo, zapelje na prehitevalni pas in začne z igrico "keremu bolj potegne". Nabere se kolona vsaj par 10 avtov, poveča se možnost verižnega trčenja. Da o konvojih tovornjakov z medsebojno razdaljo par metrov ne izgubljamo besed.
Drugi konec ekstrema so verjetno nedeljski šoferji (ata klobučnik gre na nedeljski izlet), ki vozijo močno prepočasi. Nato se še na razcepu zmede, zavira in naredi problem.
Strani: 1 2