Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Objestnim voznikom se je najboljše umakniti

Strani: 1 2

anon-128335 sporočil: 450
[#2418872] 30.06.14 10:38
Odgovori   +    24
Spet tipična birokratska ugotovitev.

Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.
bigl sporočil: 18.363
[#2418891] 30.06.14 10:59
Odgovori   +    20
Veliko primitivcev je na avtocestah. To pa ja. Mi ne pride do živega njihovo provociranja od bledanja, vožnje tik za mano. Ko se po prehitevanju umaknem nazaj na vozni pas nekaj dirigirajo in hitijo dalje. Nekaj kilometrov dalje pa so za kakšen avto ali dva pred mano, ki res vozim normalno.
Seveda pa lahko nevajene provokacij to zmede in lahko pride do katastrofe. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2418902] 30.06.14 11:08 · odgovor na: (#2418880)
Odgovori   +    7
[alek14]
>Število kršitev neupoštevanja varnostne razdalje se v zadnjih letih nekoliko povečuje, število prometnih nesreč pa zmanjšuje.

Očitno neskladje v podatkih in zaključkih? Kaj je vzrok in kaj posledica.
Drugo ni možno, če prvo drži.
Ljudje so ob manjši varnostni razdalji bolj skoncentrirani, ob večji varnostni razdalji pa vsi na pol kinkajo. Potem je možno, da je manj nesreč. Kolikor vem, prej niso imeli naprave za ugotavljanje varnostne razdalje, torej je bila statistika 0, zdaj je pa nekaj primerov in to je že nekaj 100% povečanje :)
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2418903] 30.06.14 11:08
Odgovori   +    18
Ko sem klical policijo, ker mi je bebec najprej vozil za ritjo, potem pa pred mano namerno zabremzal, jih zadeva ni kaj dosti zanimala.

Sicer pa, v sloveniji so agresivni vozniki pravilo. Bolniki smo peščica ostalih.
bigl sporočil: 18.363
[#2418905] 30.06.14 11:10 · odgovor na: klemenstp (#2418902)
Odgovori   +    7
[klemenstp]
> [alek14]
> >Število kršitev neupoštevanja varnostne razdalje se v zadnjih letih nekoliko povečuje, število prometnih nesreč pa zmanjšuje.
>
> Očitno neskladje v podatkih in zaključkih? Kaj je vzrok in kaj posledica.
> Drugo ni možno, če prvo drži.

Ljudje so ob manjši varnostni razdalji bolj skoncentrirani, ob večji varnostni razdalji pa vsi na pol kinkajo. Potem je možno, da je manj nesreč. Kolikor vem, prej niso imeli naprave za ugotavljanje varnostne razdalje, torej je bila statistika 0, zdaj je pa nekaj primerov in to je že nekaj 100% povečanje :)
Ne veš kaj pišeš, obnovi CPP. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2418906] 30.06.14 11:10 · odgovor na: anon-128335 (#2418872)
Odgovori   +    19
[PolarBear]
Spet tipična birokratska ugotovitev.

Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.
Danes so nekajkrat skoraj počili na prehitevalnem pasu od LJ do Vrhnike, vozili pa so v povprečju 70km/h. Desni pas sicer zaseden s šleperji je vozil konstantno 80 km/h, jaz sem bil med njimi in sem do Vrhnike prišel cca 15 vozil prej, kot tisti na prehitevalnem. Večina voznikov sploh ne ve kje je ročica za smerokaze, vključno s tovornjakarji in avtobusarji.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2418910] 30.06.14 11:16 · odgovor na: bigl (#2418905)
Odgovori   +    8
[bigl]
> [klemenstp]
> > [alek14]
> > >Število kršitev neupoštevanja varnostne razdalje se v zadnjih letih nekoliko povečuje, število prometnih nesreč pa zmanjšuje.
> >
> > Očitno neskladje v podatkih in zaključkih? Kaj je vzrok in kaj posledica.
> > Drugo ni možno, če prvo drži.
>
> Ljudje so ob manjši varnostni razdalji bolj skoncentrirani, ob večji varnostni razdalji pa vsi na pol kinkajo. Potem je možno, da je manj nesreč. Kolikor vem, prej niso imeli naprave za ugotavljanje varnostne razdalje, torej je bila statistika 0, zdaj je pa nekaj primerov in to je že nekaj 100% povečanje :)

Ne veš kaj pišeš, obnovi CPP. Lep dan.
Tudi trening varne vožnje dal skozi. Vzrok in posledica imata lahko tudi drugačno pojasnilo. Ga čakam.

V Skandinaviji so v eni izmed držav dvignili hitrost na avtocestah, posledica, manj prometnih nesreč.
bigl sporočil: 18.363
[#2418927] 30.06.14 11:33 · odgovor na: klemenstp (#2418910)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bigl 30.06.2014 11:34
[klemenstp]
> [bigl]
> > [klemenstp]
> > > [alek14]
> > > >Število kršitev neupoštevanja varnostne razdalje se v zadnjih letih nekoliko povečuje, število prometnih nesreč pa zmanjšuje.
> > >
> > > Očitno neskladje v podatkih in zaključkih? Kaj je vzrok in kaj posledica.
> > > Drugo ni možno, če prvo drži.
> >
> > Ljudje so ob manjši varnostni razdalji bolj skoncentrirani, ob večji varnostni razdalji pa vsi na pol kinkajo. Potem je možno, da je manj nesreč. Kolikor vem, prej niso imeli naprave za ugotavljanje varnostne razdalje, torej je bila statistika 0, zdaj je pa nekaj primerov in to je že nekaj 100% povečanje :)
>
> Ne veš kaj pišeš, obnovi CPP. Lep dan.

Tudi trening varne vožnje dal skozi. Vzrok in posledica imata lahko tudi drugačno pojasnilo. Ga čakam.

V Skandinaviji so v eni izmed držav dvignili hitrost na avtocestah, posledica, manj prometnih nesreč.
2 dvesekunda varnostna razdalja, recimo normalna cesta. Reakcijski čas, da trzneš, ne da bi zaviral je pri 70 km (del s 3,6 in dobiš 19,4 m). Kolikor se spomnim je ta premosorazmeren s hitrostjo, na zavorno pot pa deluje hitrost na kvadrat. Samo zavorna pot pa še dodatnih 23,6 m in skupaj 43 m. Lep dan.
anon-266648 sporočil: 162
[#2418928] 30.06.14 11:33 · odgovor na: anon-128335 (#2418872)
Odgovori   +    4
Takšni vozniki so problem, zagotovo pa so daleč od največjega problema!
anon-266648 sporočil: 162
[#2418936] 30.06.14 11:39 · odgovor na: klemenstp (#2418910)
Odgovori   +    7
Spremeni naj se sedanja omejitev hitrosti iz 90km/h na 100km/h in omejitev hitrosti na avtocesti iz 130km/h na 140km/h. S tem naraste poraba goriva in od tega kapne več davkov v državno blagajno.
anon-191845 sporočil: 961
[#2418953] 30.06.14 11:53
Odgovori   +    6
čas vnosa: 30.06.14 11:46
kako se boš na avtocestni umaknil pri omejitveni hitrosti 130km/h in voziš v koloni po prehitevalnem pasu če pa kamionarji vozijo en za drugim na medsebojni razdalji od par metrov do največ 20m, kolona kamionov pa je dolga včasih tudi 6-10 kilometrov?????
da ne omenim da danes na avtocesti že teško dobiš kamiona, ki bi vozil manj kot 95km/h, kljub temu da ima omejitev na zadnji strani opisano z sledečimi omejitvami 80km/h!!! in vozi nevarno vnetljive snovi!!!...Policije pa ne vidš nikjer, raje lovijo domačine, ki prekoračijo hitrost v mestu za 5-10km/h. v tujini take kamiona policija zelo hitro umiri in sankcionira.
čas bi bil da tudi vodstvo na policiji sankcionirajo ali kako drugače zamenjajo.
murje sporočil: 5.120
[#2418963] 30.06.14 11:55
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: murje 30.06.2014 12:05
CESTNE ZGODE IN PRIGODE

V soboto so kakšnih 100 metrov od zadnje bencinske postaje v Luciji, v smeri Sečovelj povozili mladega jelenčka, na cesti je nastala takšna zmeda in negodovanje, mnogo je bilo trobljenja, žmiganja z lučmi, mahanja, drugega gestikuliranja, nihče pa ni pomagal nič hudega krivemu mlademu jelenčku, ki je po trčenju obležal poškodovan na desni strani ceste. Morda pa je hotel nazaj k svoji družini ali mami, tako kot se mi za to trudimo vsakodnevno, pa mu je to preprečila cesta ali še bolje povedano usodni jekleni konjiček. Na obeh voznih pasovih pa avtomobil pri avtomobilu, saj veste, neprekinjena kolona do mejnega prehoda in še naprej. Saj veste, tukaj še kupljene vinjete sploh ne pomagajo, zakaj pa jih sploh turisti kupujejo, zgolj za to kratko razdaljo do mejnih prehodov s Hrvaško. Še naprej kolona in gnev avtomobilistov, pri poškodovanemu jelenčku je ustavljeno na voznem pasu malo vozilo z registracijo Lj in vsemi štirimi vključenimi utripalkami. Še vedno nihče ni pomagal poškodovanemu jelenčku, saj veste za to ni pristojna niti služba javljanja, niti policija, niti veterinarska postaja, ampak samo in zgolj lovska družina. Ne vem ali je jelenčku uspelo preživeti, toda malo več strpnosti na naših cestah bi bilo zelo dobrodošlo. Žal so nas v takšne razmere pripeljali naši načrtovalci obnove avtocestnega križa, ki na Obali res postaja že pravi "križ".
Da o tunelu Markovec, ki ga krpajo že veliko preveč časa in verjemite, če bi se kaj takega primerilo pri sosedih Italijanih, bi odgovorni že sedeli v tržaškem Coroneu. Nič namreč ne bo pomagalo odprtje novega in sveže popleskanega tunela, če ne bo urejena druga (avto)cestna povezava, saj so nas Hrvatje prehiteli in IstrskiY ali kar že je, pripeljali vse do Plovanije. Ob tem, da smo bili zelo gostobesedni in močno hvalisavi, nam je zmanjkalo sape in denarja, ravno pri koncu projekta, tako, da vsi mimo prihajajoči turisti, vidijo v kakšno bedo od bede smo zašli. Kot že rečeno čakamo prihajajoči tunel Markovec, pa vso krožiščno povezavo do obstoječe hitre ceste do polovice Belvederja, kjer bo proti Strunjanu samo še večji kaos, da bo ob prihodu na Valeto ter odcep proti Portorožu in Luciji, nastopil že pravi prometni infarkt. Ko se v soboto iz Strunjanske strani proti Belvederju pokvaril potniški kombi Mercedes Vito, ki je obstal z vsemi štirimi žmigavci na svoji polovici voznega pasu proti Izoli, se je zopet ponovila zgodba z poškodovanim malim jelenčkom, tako, da je nastal pravi prometni infarkt. Še sreča, da so mimoidoči avtomobili navzdol po klancu premogli toliko kulture, da so vsake toliko spustili kakšen avtomobil tudi proti Izoli, drugače bi bili še sedaj v tisti neprekinjeni koloni razbeljene pločevine. V teh časih je prav brezplodno opozarjati na vse ostale prometne povezave, ki vodijo preko Markovca in Bolnišnice Izola, pa preko Belvederja, Dobrave in Strunjana, pa vse do Belega Križa in naprej, kar bi nedvomno močno razbremenilo od poti utrujene voznike, pa še veliko denarja bi privarčevali. Pa prav odveč je opozarjati vodilne v Koprski občini, da bi lahko prilagodili semafor pri Bolnišnici na bolj zgodnjo uro od obstoječe 8.30, saj je vsakodnevno čakanje ob največji "gužvi" in odhodu na delo v nenehni stoječi koloni na Obalni cesti povsem brezplodno početje, pa še drago je povrhu.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2418972] 30.06.14 12:02
Odgovori   +    11
Najprej spravite s ceste mečkače in "previdneže2 in babnice oklenjene volana kot b,da se utapljajo.
Pa bo precej bolje,ravno ti so glavni vzrok za nesreče.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2418977] 30.06.14 12:07 · odgovor na: anon-274438 (#2418903)
Odgovori   +    7
[zmrda]
Ko sem klical policijo, ker mi je bebec najprej vozil za ritjo, potem pa pred mano namerno zabremzal, jih zadeva ni kaj dosti zanimala.

Sicer pa, v sloveniji so agresivni vozniki pravilo. Bolniki smo peščica ostalih.
A ti si bil tisti, ki mi je iz uvoza Domžale skočil pred nos direkt na prehitevalni pas z 60 km/h?
moon sporočil: 1.623
[#2419000] 30.06.14 12:35 · odgovor na: anon-166099 (#2418977)
Odgovori   +    9
[Plavi]
> [zmrda]
> Ko sem klical policijo, ker mi je bebec najprej vozil za ritjo, potem pa pred mano namerno zabremzal, jih zadeva ni kaj dosti zanimala.
>
> Sicer pa, v sloveniji so agresivni vozniki pravilo. Bolniki smo peščica ostalih.

A ti si bil tisti, ki mi je iz uvoza Domžale skočil pred nos direkt na prehitevalni pas z 60 km/h?
A tebi tudi? A je bil s škodo octavio?
Zgleda, da se tam vklapljajo še posebno hitri šoferji.
fahrer sporočil: 15
[#2419010] 30.06.14 12:46
Odgovori   +    7
Slovenija je raj za barabe!
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2419017] 30.06.14 12:55 · odgovor na: anon-266648 (#2418936)
Odgovori   +    1
[Janez386]
Spremeni naj se sedanja omejitev hitrosti iz 90km/h na 100km/h in omejitev hitrosti na avtocesti iz 130km/h na 140km/h. S tem naraste poraba goriva in od tega kapne več davkov v državno blagajno.
derstandard.at/20000...Autobahnen
anon-252293 sporočil: 702
[#2419026] 30.06.14 13:03 · odgovor na: anon-128335 (#2418872)
Odgovori   +    8
[PolarBear]
Spet tipična birokratska ugotovitev.

Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.

V redkih primerih je to res. Običajno se meni večji problem zdijo vozniki ki vozijo za tabo 10 cm in blendajo...
anon-128335 sporočil: 450
[#2419032] 30.06.14 13:15 · odgovor na: anon-266648 (#2418928)
Odgovori   +    14
[Janez386]
Takšni vozniki so problem, zagotovo pa so daleč od največjega problema!
Zanimivo, da je to problem predvsem na SLO cestah.

Na zahodu med vozniki praviloma velja nepisan gentlemanski koncept, kjer prav s približevanjem vozniku pred sabo nakažeš, da bi ga rad prehitel.
Zanimivo kako tam poteka vse brez problemov.
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2419040] 30.06.14 13:22 · odgovor na: anon-128335 (#2418872)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-274438 30.06.2014 13:23
[PolarBear]
Spet tipična birokratska ugotovitev.

Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.
Običajno v takih situacijah promet poteka v dveh kolonah, ena je na voznem pasu in se premika 80-90 na uro (kamijoni), druga pa po prehitevalnem pasu. Kaj pravi CPP v tem primeru:
33. »prehitevanje« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;
Opala, vožnja v dveh kolonah ni prehitevanje.. zanimivo, a? To pomeni, da se mu ni treba vključiti v počasno kolono, če slučajno ne razumeš.

Ko drugo... velikokrat se voznik, ki prehiteva NE MORE vključiti v vozni pas, ker velika večina voznikov na voznem pasu, sploh kamijonarji, kršijo tale del:
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
anon-103583 sporočil: 2.569
[#2419058] 30.06.14 13:40
Odgovori   +    10
Finance:
"Objestnim voznikom se je najboljše umakniti"

Očitno se je že davno umaknila tudi slovenska policija

(Kaj nam pa morejo, če smo objestni, če v MB izginjajo radarji mestni) Press
anon-128335 sporočil: 450
[#2419063] 30.06.14 13:49 · odgovor na: anon-274438 (#2419040)
Odgovori   +    12
[zmrda]
Opala, vožnja v dveh kolonah ni prehitevanje.. zanimivo, a? To pomeni, da se mu ni treba vključiti v počasno kolono, če slučajno ne razumeš.
Tipična slovenska birokratska dikcija, važno, da je vse po PS, čeprav si pojem "kolona" razlaga vsak po svoje.
Imam tudi znanca, ki pravi, vozim 130 km/h, kar je po PS in tisti za mano se nima kaj pritoževati, saj hitreje itak ne sme voziti.

Zato pa smo najbolj zbirokratizirana država v EU, ker si vsak zakonodajo razlaga v retardiranem smislu.

Tipičen Slovenec to razume takole,
1) tempomat na 110 km/h, da šparamo bencin,
2) itak, da je vedno "kolona" od Ljubljane do Kopra, zakaj bi se umikal bedakom za mano.

Tako tipično slovensko, najpočasnejši diktira hitrost celotne kolone, potem se pa čudimo kako je možno, da najbolj »neumni« diktirajo hitrost celotne države. Negativna selekcija je očitno v naših genih.

Nisem še zasledil kolone, kjer se nebi dalo umakniti hitrejšemu, kajti v kolonah se VEDNO pojavljajo dovolj dolge luknje za tak manever.

Na kaj takšnega praviloma na zahodu ne naletiš, saj so vozniki bistveno bolj kolegialni in uvidevni do drugih udeležencev na cesti.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2419110] 30.06.14 14:39 · odgovor na: anon-266648 (#2418936)
Odgovori   +    2
[Janez386]
Spremeni naj se sedanja omejitev hitrosti iz 90km/h na 100km/h in omejitev hitrosti na avtocesti iz 130km/h na 140km/h. S tem naraste poraba goriva in od tega kapne več davkov v državno blagajno.
Čeprav bi meni tole po eni strani prišlo kar prav, to ni rešitev. Naše ceste enostavno ne prenesejo povečane hitrosti. Žal. Že sedaj se folk pobija, kaj bi bilo šele potem. Za četrtino več mrtvih, stavim.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2419127] 30.06.14 14:58 · odgovor na: (#2419105)
Odgovori   +    1
[porkamizerija]
> [dillinger]
> > [MF-539631]
> > > [PolarBear]
> > > Spet tipična birokratska ugotovitev.
> > >
> > > Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.
> >
> >
> > V redkih primerih je to res. Običajno se meni večji problem zdijo vozniki ki vozijo za tabo 10 cm in blendajo...
>
> Jaz včasih vžgem zadnje meglenke, da jih malo zamotim, dokler se jim ne umaknem na vozni pas :)

ravno to ni dobro, da vozimo s čustvi, čeprav vsakogar sigurno kdaj zamika, da bi druge učil kozjih molitvic. treba je trezno odreagirati in narediti tako, kot je najbolj varno, to pa je da se takega nervozneža spusti naprej, da se ubije kje drugje. (minusa pa ti nisem dal jaz)
Če je človek miren, ga ne spravi nihče ob živce, posebej pa ne kakšen prepočasen voznik. Če si pa ves razrvan, potem te pa moti tudi, če bo voznik pred teboj vozil popolnoma po predpisih. Za razliko od večine, sam ocenjujem ostale voznike v prometu kot dokaj neproblematične. Sploh nismo Slovenčki nič bolj problematični od voznikov v drugih državah. Iz Milana se spominjam smešnega dogodka izpred nekaj let, ko sem mislil, da bo Italijana za mano hercšlag, ko sem od utrujenosti malo upočasnil vožnjo in iskal pravo križišče. Je tip tako mahal, da sem mislil klicati rešilca, he, he, he... Pa je zanimivo, da tip zaradi mene ni izgubil niti sekunde časa, samo za vozilom pred sabo sem zaostal za kakšnih deset, petnajst metrov recimo. (Sicer pa nimam problema zaradi prepočasne, prej zaradi prehitre vožnje - s policaji, nikoli pa ne posiljujem spredaj vozečih s premajhno varnostno razdaljo in žmrkanjem. )
anon-128335 sporočil: 450
[#2419144] 30.06.14 15:31 · odgovor na: (#2419139)
Odgovori   +    5
OK, da ne bo zvenelo, da sem kakšen cestni divjak. Moti me predvsem naslov članka "Objestnim voznikom se je najboljše umakniti".

Menim, da je to samo 1/2 zgodbe, druga polovica pa so prepočasni vozniki, ki s svojim ravnanjem povzročajo popolnoma nepotrebne zastoje na cestah.

Kot je pri nas že v navadi, takoj se tudi najde nekdo, ki bo tako ravnanje opravičeval z zakonodajo, pa čeprav je ta za lase privlečena, saj se verjetno nebi zedinili niti v tem, kaj je kolona.

Kot je nekoč dejal eden izmed politikov: "zdrave pameti se ne da uzakoniti" in to velja tudi za promet na naših cestah.

Sam se dobesedno odpočijem na italijanskih avtocestah, še posebej tistih južno od Rima. Zadeve tudi v najhujših konicah tečejo presenetljivo tekoče. Prav tako to velja za predvidljivost voznikov. Za Italijana točno veš kaj bo storil v naslednjem koraku, kar ne morem ravno trditi za slovenske voznike.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2419153] 30.06.14 15:40 · odgovor na: bigl (#2418927)
Odgovori   +    4
[bigl]
> [klemenstp]
> > [bigl]
> > > [klemenstp]
> > > > [alek14]
> > > > >Število kršitev neupoštevanja varnostne razdalje se v zadnjih letih nekoliko povečuje, število prometnih nesreč pa zmanjšuje.
> > > >
> > > > Očitno neskladje v podatkih in zaključkih? Kaj je vzrok in kaj posledica.
> > > > Drugo ni možno, če prvo drži.
> > >
> > > Ljudje so ob manjši varnostni razdalji bolj skoncentrirani, ob večji varnostni razdalji pa vsi na pol kinkajo. Potem je možno, da je manj nesreč. Kolikor vem, prej niso imeli naprave za ugotavljanje varnostne razdalje, torej je bila statistika 0, zdaj je pa nekaj primerov in to je že nekaj 100% povečanje :)
> >
> > Ne veš kaj pišeš, obnovi CPP. Lep dan.
>
> Tudi trening varne vožnje dal skozi. Vzrok in posledica imata lahko tudi drugačno pojasnilo. Ga čakam.
>
> V Skandinaviji so v eni izmed držav dvignili hitrost na avtocestah, posledica, manj prometnih nesreč.

2 dvesekunda varnostna razdalja, recimo normalna cesta. Reakcijski čas, da trzneš, ne da bi zaviral je pri 70 km (del s 3,6 in dobiš 19,4 m). Kolikor se spomnim je ta premosorazmeren s hitrostjo, na zavorno pot pa deluje hitrost na kvadrat. Samo zavorna pot pa še dodatnih 23,6 m in skupaj 43 m. Lep dan.
Res je, kako potem pojasniš manj nesreč? Pred leti je imela gospa za menoj 3x predolgo varnostno razdaljo, ampak ker je zijala okoli je počila vame, jaz sem lahko le nemočno gledal v vzratno ogledalo in se oklepal volana.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2419156] 30.06.14 15:42 · odgovor na: anon-266648 (#2418936)
Odgovori   +    1
[Janez386]
Spremeni naj se sedanja omejitev hitrosti iz 90km/h na 100km/h in omejitev hitrosti na avtocesti iz 130km/h na 140km/h. S tem naraste poraba goriva in od tega kapne več davkov v državno blagajno.
Ekološki vidik sem izpustil, ker sem se koncentriral na varnost :)
Zdaj razumem tiste omejitve preko Trojan 60km/h :)
anon-321633 sporočil: 386
[#2419201] 30.06.14 16:16
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-321633 30.06.2014 16:16
Važno, da je na drugi sliki voznica v BMWju, da se še naprej vzdržuje stereotipe, ki že davno ne veljajo več, če sploh kdaj so.
anon-321633 sporočil: 386
[#2419203] 30.06.14 16:18 · odgovor na: anon-128335 (#2418872)
Odgovori   +    5
[PolarBear]
Spet tipična birokratska ugotovitev.

Glavni problem na slovenskih cestah so vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu krepko manj od 130 km/h in to od Ljubljane do Kopra. Dejstvo je, da pri nas večina voznikov sploh ne ve, kaj je prehitevalni in kaj je vozni pas.
+1

Na prehitevalnem lahko voziš 110, ampak samo dokler za sabo ne opaziš hitrejšega vozila. Potem se je treba umaknit nazaj na vozni pas, ne pa naredit kolono 10 vozil in več.
chef sporočil: 2.989
[#2419298] 30.06.14 18:31 · odgovor na: anon-321633 (#2419203)
Odgovori   +    4
Na prehitevalnem pasu mogoče lahko prehitevaš s 110 km/h, voziš pa nikakor. Je pa jasno, da to Slovencem ni jasno ;)

Strani: 1 2