3 ure
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
7 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
7 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
8 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
8 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
9 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
11 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
12 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
12 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
12 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
12 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
13 ur
Utrip iz Gornje Radgone
15 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
15 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
16 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
20 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rx170 sporočil: 6.403
[janeztomazic]
> [rx170]
> > [janeztomazic]
> > > [inflacija123]
> > > Odnos do okolja ni le odnos do narave, ampak odnos do ljudi, ki živijo v nekem okolju. Če nekdo kupi nekaj, da to zapre ali izsesa, je to navaden škodljivec.
> >
> > Časi, ko si konkurenta kupil, da si ga zprl so minili. 150 milijonov evrov je veliko denarja, malim delničarjem Heliosa - tistim iz privatizacije - pa se smeji. Podobno bo z delničarji Letrike.
>
> Ker si že omenil male delničarje...
>
> Jaz bi npr. raje videl, da do tajkunskega prevzema in kasneje prodaje Droge ne bi prišlo in bi firma naravnop rasla (s tem pa vrednost mojih delnic in dividend), čeprav sem dobro zaslužil, ko so me izplačali na podlagi izključitve malih delničarjev.
>
> Ampak tako razmišljanje vam je na Financah očitno pač tuje. Vse prodajmo tujim tajkunom, ki so kao boljši od naših, pa magari čez 10 let ne bo več ničesar. Le kdo bo še naročnik ali oglaševalec v Financah v takih razmerah.
>
> In takšen način dela je v Sloveniji že 23 let. Ampak mi bomo to rešili tako, da bomo ukinili 2. januar in znižali penzijo moji 97 letni babici.

Kaj pa če bi Droga klecnila? Kupe podjetij - nekdanjih pojmov - je šlo po gobe. Recimo tvojih občutkov ne delijo delničarji Istrabenza. Najbrž preklinjajo dan, ko niso sprejeli prevzemne ponudbo po 130 evrov za komad.
Lastništvo ima poleg pravic pač tudi tveganja in če bi klecnila (ne vem sicer zakaj) bi pač izgubo sam sebi pripisal. Podjetja, ki se prodajajo vlagateljem, ki to niso in ki jim odplačujejo kredit za nakup, pa klecnejo še bistveno hitreje. Redkokatera dejavnost ustvarja take donose na kapital, da lahko podjetje odplačuje samo sebe.