Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 'Nov avto je najboljši avto'
Strani: 1
sporočil: 11.068
Dejansko idealen tudi kot službeni avto: poceni, varčen, relativno
udoben, enostaven za vzdrževanje, nevpadljiv... Kaj si še hoče
človek zaželeti več?
sporočil: 133
"...brezskrbne poti v službo ali za službo, nestresna družinska
raba..."
zase ne verjamem, da bi s tole dacio to lahko doživel :)
zase ne verjamem, da bi s tole dacio to lahko doživel :)
sporočil: 961
čas vnosa: 03.06.14 15:04
saj ni skoraj nič drugačen kot novi Nissan za 17.000,00 €€€€€€
sporočil: 1.623
[bunga]Če bi bili vsi zdovoljni z Dacio, tudi te ne bi bilo. Živeli bi v kameni dobi.
> [vrac]
> Dejansko idealen tudi kot službeni avto: poceni, varčen, relativno udoben, enostaven za vzdrževanje, nevpadljiv... Kaj si še hoče človek zaželeti več?
Če že vprašaš...
www.siol.net/avtomot...model.aspx
sporočil: 509
Že razumem, da je članek plačana reklama, vendar novinar ki kaj da
nase in sew ima za avtomobilističnega poznavalca ne bo pisal takih
nebuloz. Dacia je vredna ravno toliko kot stane in niti centa več,
o kakovosti si pa prečitajte kak test v Autobildu. Dejansko je to
avto za zmeraj, ko ga enkrat imaš, se gane znebiš več. Mimogrede
rek 'Nov avto je najboljši avto', je pa izrekel FORD.
sporočil: 1.628
Idealna izvedba avtomobila za (slovenski) establishment in vlado
!!!
Povsem primeren avto tudi za predsednike naših (zafuranih) bank in vodilnih podjetij v državni upravi in lasti. Pa to tudi ni težko spraviti v njihove Pravilnike!
Vsekakor pa Logani in podobna ponudba niso najboljši izbor za lastniške strukture dobro stoječa podjetja realnega = zasebnega sektorja, ki jih ne obvezujejo (omejujejo) neki "pravilniki", temveč poslovni rezultati in finančna realizacija.
Povsem primeren avto tudi za predsednike naših (zafuranih) bank in vodilnih podjetij v državni upravi in lasti. Pa to tudi ni težko spraviti v njihove Pravilnike!
Vsekakor pa Logani in podobna ponudba niso najboljši izbor za lastniške strukture dobro stoječa podjetja realnega = zasebnega sektorja, ki jih ne obvezujejo (omejujejo) neki "pravilniki", temveč poslovni rezultati in finančna realizacija.
sporočil: 134
[snowdonia]Natančno tako. Kia je po tej plati svetove pred dacio, pa naj gre za tehniko, obliko, kakovost izdelave ali garancijo, ki je pri Kiji kar 7-letna. Vse skupaj me spominja na plačan članek, ne pa resen in vsaj malce objektiven test avtomobila.
najcenejši kia rio sedan stane podoben denar, razlika pa je neprimerljiva
sporočil: 14.456
[republican]Logan je pri nas precej vpadljiv, ker je še vedno podpovprečen. Sicer pa, je primer zavisti zaradi izstopanja iz povprečja morda opisan spodaj? ;-)
> [bunga]
> > [vrac]
> > Dejansko idealen tudi kot službeni avto: poceni, varčen, relativno udoben, enostaven za vzdrževanje, nevpadljiv... Kaj si še hoče človek zaželeti več?
> Če že vprašaš...
> www.siol.net/avtomot...model.aspx
Človek je poudaril "nevpadljiv", ti ga pa serješ z Maseratijem... a bi rad, da sosede raznese od zavisti? V Sloveniji ni dobro izstopat iz povprečja, to bi že lahko vedel ;)
Slovenci damo veliko na avtomobile. Da se vozimo v avtih, ki presegajo naš življenjski standard, tujcem v Sloveniji najprej pade v oči. Kako bi šele strmeli, če bi se znašli pred parkiriščem zapora Puščava pri Mokronogu, ki po prestižnih avtomobilih spominja na parkirišče pred hotelom v Monte Carlu. Kolega je tam videl porscheja panamero, audija 8, mercedesa 350 C, BMW-ja 5.
Avtomobili kajpak niso od paznikov, ampak od nekakšnega elitnega odreda zapornikov, ki v zapor zahaja le ob koncih tedna, druge dni pa se ti fantje ukvarjajo s svojimi posli. Ta zapor, obdan z neokrnjeno naravo, ne pa tudi z rešetkami, si je treba dvakrat zaslužiti: najprej s kriminalnim dejanjem in potem z zaupanjem pri zaporniškem vodstvu, da bodo zaporniki kazen vzeli resno in vestno prihajali vsak vikend toliko časa, kolikor jim je določilo sodišče. Tam si čas krajšajo z internetom, namiznim tenisom, fitnesom ... in kazenski vikendi so hitro za njimi. Kdo, če ne zaporska stroka, bo vedel, da je vsaka kazen vzgojna, tudi taka.
www.delo.si/zgodbe/s...ocite.html
sporočil: 11.068
[bunga]Čuj,ni slaba izbira,he, he, he... Sicer sem pa omenjal prednosti te Dacije kot avtomobila za službene potrebe. Za te potrebe pa nihče ne kupuje Masseratija. Za dušo ja (če ima človek denar),za navadne službene potrebe referentov pa roko na srce, Masserati ni ravno prava izbira.
> [vrac]
> Dejansko idealen tudi kot službeni avto: poceni, varčen, relativno udoben, enostaven za vzdrževanje, nevpadljiv... Kaj si še hoče človek zaželeti več?
Če že vprašaš...
www.siol.net/avtomot...model.aspx
sporočil: 6.303
Glede na velike slavospeve in res konkurenčno ceno in poceni
obratovanje bi pričakoval da bo to najpogostnejši službeni
avtomobil slovenskega javnega sektorja. Nekako mi ne gre v glavo
zakaj potem v krizi kupujejo prestižne in drage nemške znamke.
Strani: 1