Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi mejnik pri električnih avtih: 700 kilometrov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2389910] 14.05.14 08:54 · odgovor na: (# 2389879)
[alek14]Stvar je kljub nizki moči motorja zanimiva. Razen Tesle in nekaj butičnih ponudnikov EV nihče ne ponuja super zmogljivih modelov. V tem trenutku je glavna prednost,ki jo večina proizvajalcev teh vozil poudarja, je vožnja brez izpustov strupnih snovi. Ne nazadnje bo velik argument za nakupno odločitev tudi ekonomika same vožnje vozil. Sam doseg 400 kilometrov na avtocesti pri povprečni hitrosti 120 kilometrov pa zadovoljuje večino potreb normalnega uporabnika, tudi če je to edini avto v družini. Vsekakor sama zmogljivost tega modela ne bo omejitev. V primerjavi z večino konkurence je celo boljša.
> [AndrejVNO]
> > [alek14]
> > >Serijska proizvodnja bi bila tvegana
> >
> > Zakaj, če izdelek pomete s Teslo? :))
>
> Nisi dobro prebral. To je napisal novinar. Pečjak je rekel:
>
> > Slovenija ni kraj, kjer bi bilo dobro imeti serijsko proizvodnjo
>
> To pa je nekaj čisto drugega. Če celo en tak lokal-patriot, kot je Pečjak (sodeč po izjavah v tem članku) to reče, potem veš, koliko je ura. V Sloveniji se velik privat biznis pač ne dela.
Se strinjam, vendar menim, da so težave z njihovo zadevščino znatno večje.
Za začetek je premalo kW (moč). Velika prednost EV so pospeški. Če tega ni, zakaj potem EV?
Čudim se,da nihče v Sloveniji nima želje pričeti s serijsko proizvodnjo takšnih vozil. Če ima Slovenija kje zadosti znanja,ga ima v proizvodnji avtomobilov. Praktično ni segmenta v avtomobilski panogi, ki ga ne bi obvladali. Posebej to velja za električna vozila.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2389910
Strani: 1
[#2389929] 14.05.14 09:06 · odgovor na: (# 2389910)
[vrac]Sicer v električne avte ne verjemem preveč, vsaj dokler so baterije na tem nivoju. Ampak tole se mi zdi odlična poslovna priložnost, žal kot je videti, še ena od mnogih, ki je ne znamo izkoristiti...
> [alek14]
> > [AndrejVNO]
> > > [alek14]
> > > >Serijska proizvodnja bi bila tvegana
> > >
> > > Zakaj, če izdelek pomete s Teslo? :))
> >
> > Nisi dobro prebral. To je napisal novinar. Pečjak je rekel:
> >
> > > Slovenija ni kraj, kjer bi bilo dobro imeti serijsko proizvodnjo
> >
> > To pa je nekaj čisto drugega. Če celo en tak lokal-patriot, kot je Pečjak (sodeč po izjavah v tem članku) to reče, potem veš, koliko je ura. V Sloveniji se velik privat biznis pač ne dela.
>
> Se strinjam, vendar menim, da so težave z njihovo zadevščino znatno večje.
> Za začetek je premalo kW (moč). Velika prednost EV so pospeški. Če tega ni, zakaj potem EV?
Stvar je kljub nizki moči motorja zanimiva. Razen Tesle in nekaj butičnih ponudnikov EV nihče ne ponuja super zmogljivih modelov. V tem trenutku je glavna prednost,ki jo večina proizvajalcev teh vozil poudarja, je vožnja brez izpustov strupnih snovi. Ne nazadnje bo velik argument za nakupno odločitev tudi ekonomika same vožnje vozil. Sam doseg 400 kilometrov na avtocesti pri povprečni hitrosti 120 kilometrov pa zadovoljuje večino potreb normalnega uporabnika, tudi če je to edini avto v družini. Vsekakor sama zmogljivost tega modela ne bo omejitev. V primerjavi z večino konkurence je celo boljša.
Čudim se,da nihče v Sloveniji nima želje pričeti s serijsko proizvodnjo takšnih vozil. Če ima Slovenija kje zadosti znanja,ga ima v proizvodnji avtomobilov. Praktično ni segmenta v avtomobilski panogi, ki ga ne bi obvladali. Posebej to velja za električna vozila.
[#2389977] 14.05.14 10:31 · odgovor na: (# 2389910)
[vrac]
> [alek14]
> > [AndrejVNO]
> > > [alek14]
> > > >Serijska proizvodnja bi bila tvegana
> > >
> > > Zakaj, če izdelek pomete s Teslo? :))
> >
> > Nisi dobro prebral. To je napisal novinar. Pečjak je rekel:
> >
> > > Slovenija ni kraj, kjer bi bilo dobro imeti serijsko proizvodnjo
> >
> > To pa je nekaj čisto drugega. Če celo en tak lokal-patriot, kot je Pečjak (sodeč po izjavah v tem članku) to reče, potem veš, koliko je ura. V Sloveniji se velik privat biznis pač ne dela.
>
> Se strinjam, vendar menim, da so težave z njihovo zadevščino znatno večje.
> Za začetek je premalo kW (moč). Velika prednost EV so pospeški. Če tega ni, zakaj potem EV?
Stvar je kljub nizki moči motorja zanimiva. Razen Tesle in nekaj butičnih ponudnikov EV nihče ne ponuja super zmogljivih modelov. V tem trenutku je glavna prednost,ki jo večina proizvajalcev teh vozil poudarja, je vožnja brez izpustov strupnih snovi. Ne nazadnje bo velik argument za nakupno odločitev tudi ekonomika same vožnje vozil. Sam doseg 400 kilometrov na avtocesti pri povprečni hitrosti 120 kilometrov pa zadovoljuje večino potreb normalnega uporabnika, tudi če je to edini avto v družini. Vsekakor sama zmogljivost tega modela ne bo omejitev. V primerjavi z večino konkurence je celo boljša.
Čudim se,da nihče v Sloveniji nima želje pričeti s serijsko proizvodnjo takšnih vozil. Če ima Slovenija kje zadosti znanja,ga ima v proizvodnji avtomobilov. Praktično ni segmenta v avtomobilski panogi, ki ga ne bi obvladali. Posebej to velja za električna vozila.
Davčni in ostali podjetniški pogoji so v Sloveniji tako na psu, da se še tisti, ki nekaj delajo, pogosto selijo v tujino.
Dokler nam bodo usodo krojili Semolič, Lubej, Štrukelj in njim podobni, nam ni rešitve.
Res je, da slovenske tovarne uspešno proizvajajo posamezne komponente.
Ampak proizvajati kompleksen izdelek je pri nas praktično neizvedljivo. Še mopedov nismo več sposobni delati.
Pa ne me razumeti napak, želim, da bi bilo zelo drugače, da bi bila naša lepa dežela druga Švica.
Strani: 1