Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Policija poostreno nadzira hitrost
Strani: 1 2
sporočil: 115
1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne
lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila
vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite
lajat!)
2. Dejte policaje poslat raje v mesta! V lj še nisem videl 3 avte zapored, brez da je vsaj eden od voznikov na telefonu!! In taisto na kolesih, mopedih itd. res mi je čudno da pri policiji noben tega ne opazi!
3. V peš coni, predvsem v okolici kongresnega se vozijo z mopedi in celo motorji na poln gas, prav tako s kolesi... tako da je samo vprašanje časa kdaj bo kakšen od otrok ki tam brezskrbno skače končal pod kakim kolesom!
2. Dejte policaje poslat raje v mesta! V lj še nisem videl 3 avte zapored, brez da je vsaj eden od voznikov na telefonu!! In taisto na kolesih, mopedih itd. res mi je čudno da pri policiji noben tega ne opazi!
3. V peš coni, predvsem v okolici kongresnega se vozijo z mopedi in celo motorji na poln gas, prav tako s kolesi... tako da je samo vprašanje časa kdaj bo kakšen od otrok ki tam brezskrbno skače končal pod kakim kolesom!
sporočil: 10.844
[alek14]Tole akcijo bodo pa težko izvedli.
>Policija bo do nedelje izvajala evropsko usklajen nadzor hitrosti na vseh cestah, kjer najpogosteje prihaja do teh kršitev in posledično tudi do prometnih nesreč
Ta stavek je v konfliktu. Ali izvajajo nadzor predvsem tam kjer je veliko kršitev (nesmiselne omejitve?) ali pa tam kjer je veliko nesreč (premalo nadzora?). V preseku med obema je le malo lokacij.
Že sedaj imam namreč občutek, da delajo krepke nadure z meritvami hitrosti. Verjetno je policija ostale (primarne in dosti bolj pomembne naloge od mertev hitrosti in kasiranja denarja v nenesitni proračun) potisnila na stranski tir in se več z nimi sploh ne ukvarja.
sporočil: 817
Državna malha je vse bolj prazna, pa jo je treba napolnit-jebe se
njim za varnost v cestnem prometu...
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 14.04.2014 15:05
Takoj ko pride v deželo pomlad in s tem obdobje toplega vremena,
začne naša Policija izvajati te in podobne "akcije". Poleg žarkov
pomladnega sonca, petja ptic in cvetenja narave, k prizorom pomladi
sodijo tudi naši policisti na terenu. Zato si jih velja zdaj dobro
ogledati, ker kmalu jih bo s cest pregnala poletna vročina in
zasluženi dopusti. Vrnejo se konec poletja, tik pred začetkom
šole...
sporočil: 4.602
Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe...Pri nas je veliko nesmiselnih omejitev tudi posledica dejstva, da so table za naselja večinoma postavljene glede na krajevno razmejitev, kar v praksi pomeni, da imaš omejitev 50 km/h tudi tam, kjer par kilometrov ni niti blizu nobene hiše. Seveda obstajajo tudi table za naselja, ki nimajo črne obrobe in ne pomenijo hkrati tudi omejitve hitrosti, samo potem bi bilo v naselju potrebno postaviti dodatne znake, kar pa stane, pa še najbolj dobičkonosna mesta za postavljanje radarjev tako odpadejo.
sporočil: 9.830
Naj vas opozorim, da znajo slovenski miličar-majstri meriti tudi
skozi oglasne table, grmovje ali na ovinku. Slovenski
miličar-majstri zanjo obesti eno in isto prekoračitev hitrosti tudi
trem ali štirim voznikom, ki so sicer peljali povsem po omejitvi;
preprosto prejšnje prekrškarske meritve ne izbrišejo in jo
podtaknejo še naslednjim "žrtvam".
A sprašujete, kaj pa dokazi?? Ha ha ha, kakšni dokazi?!?! Jih ne rabijo!
Živela slovenska milica!
A sprašujete, kaj pa dokazi?? Ha ha ha, kakšni dokazi?!?! Jih ne rabijo!
Živela slovenska milica!
sporočil: 1.620
čas vnosa: 14.04.14 14:58
Čakamo Janšo, ko bodo policeji spet štrajkali. Takrat smo se zares
varno počutili.
sporočil: 73
čas vnosa: 14.04.14 17:03
podtikanje je osebno preverjeno. enkrat celo laserja ni držal v
rokah. po postopku sem ga pozval, da naj mi pove kdo je meril, pa
je samo skomignil z rameni. je pač zaprisegel da bo vedno delal
samo v skladu z zakonom in postal uradna oseba.
sporočil: 9.830
[1bulk]O tem sem že pisal, tule. forum.finance.si/?m=...169&single
podtikanje je osebno preverjeno. enkrat celo laserja ni držal v rokah. po postopku sem ga pozval, da naj mi pove kdo je meril, pa je samo skomignil z rameni. je pač zaprisegel da bo vedno delal samo v skladu z zakonom in postal uradna oseba.
sporočil: 13.528
[zyfc]4. V SLO je pravilo, da nihče ne ustavi na prehodih za pešce. Enkrat sem bil na Dunaju, sem videl kako je bilo ko ženska ni ustavila pešcu, po moje ga je prepozno opazila in peljala naprej, za naše razmere nič kaj takega, saj pri nas avti ne ustavijo tudi če te vidijo na 50 metrov daleč.... Skratka tip je znorel, mahnil po avtu in jo v sočni avstrijski nemščini nekam pošiljal in mahal ko je bila že zdavnaj naprej ...
1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite lajat!)
2. Dejte policaje poslat raje v mesta! V lj še nisem videl 3 avte zapored, brez da je vsaj eden od voznikov na telefonu!! In taisto na kolesih, mopedih itd. res mi je čudno da pri policiji noben tega ne opazi!
3. V peš coni, predvsem v okolici kongresnega se vozijo z mopedi in celo motorji na poln gas, prav tako s kolesi... tako da je samo vprašanje časa kdaj bo kakšen od otrok ki tam brezskrbno skače končal pod kakim kolesom!
sporočil: 3.853
Pred par dnevi sem dobil kazen 40 evrov za 6km !!! ( omejitev 50 )
prehitro vožnjo na Linhartovi/Ljubljana ( avtomatična kamera ). Ne
vem ali so to kamero ravno prižgali, sem pa prepričan, da sem že
kdaj peljal tam še kak km hitreje in nisem nič dobil.
Sicer pa ne vem ali so te kamere zakonite ali ne. Enkrat npr. na obveznici so bile nekaj časa nezakonite ( ne vem kakšno je stanje sedaj ).
Zgleda, da Jankoviču in rdeči bandi hudo denarja primanjkuje in takrat so vse zadeve glede lupljenja državljanov zakonite.
Sicer pa ne vem ali so te kamere zakonite ali ne. Enkrat npr. na obveznici so bile nekaj časa nezakonite ( ne vem kakšno je stanje sedaj ).
Zgleda, da Jankoviču in rdeči bandi hudo denarja primanjkuje in takrat so vse zadeve glede lupljenja državljanov zakonite.
sporočil: 9.830
[denac]Ki "disciplinira" ljudstvo ... v imenu ljudstva.
> [tasilo]
>
> Živela slovenska milica!
Ljudska milica!
Tako kot so vse sodbe - tudi krivične - v imenu ljudstva.
sporočil: 32.320
Zadnja sprememba: najobj 14.04.2014 20:15
[toka]... čuj, da ne grem zdaj kopat po forumskem arhivu, kaj si pisal o mariborskih protestnikih, ko smo imeli v Mariboru po celem mestu na najbolj nenevarnih odsekih postavljenih "sto" radarjev, ki si bili namenjeni izključno polnjenju Šešokovih in Kanglerjevih žepov in kar totemu forum.finance.si/?m=...863&single dolenjskemu bebotu še danes ne gre iz njegove privoščljive butaste glave ...
Pred par dnevi sem dobil kazen 40 evrov za 6km !!! ( omejitev 50 ) prehitro vožnjo na Linhartovi/Ljubljana ( avtomatična kamera ). Ne vem ali so to kamero ravno prižgali, sem pa prepričan, da sem že kdaj peljal tam še kak km hitreje in nisem nič dobil.
Sicer pa ne vem ali so te kamere zakonite ali ne. Enkrat npr. na obveznici so bile nekaj časa nezakonite ( ne vem kakšno je stanje sedaj ).
Zgleda, da Jankoviču in rdeči bandi hudo denarja primanjkuje in takrat so vse zadeve glede lupljenja državljanov zakonite.
P.S.: zadnjič je v Odmevih ona butasta Rosvita Pesek mariborskega župana Fištravca obtožila, da je takorekoč kriv za smrt treh(!) ljudi v enem(!) letu na področju celotne(!) policijske uprave Maribor, češ da je to zaradi odstranitve radarjev, ker je prebrala, da je bil vzrok nesreč prehitra vožnja in si baba butasta ob tem sploh ni dala dopovedati, da te tri - ali je pri obstoječi gostoti prometa realno sploh možno manj - nesreče s smrtnim izidom nimajo nobene veze z odstranjenimi radarji, ker se sploh niso zgodile na mestih, kjer sta Šešok in Kangler z lupljenjem Mariborčanov hotela služiti milijone ... ja, in kot da se prometna nesreča lahko zgodi zaradi česa drugega, kot je prehitra vožnja ali pa vožnja po napačni strani strani ceste, kar naši modri palicaji napišejo v svoje zapisnike ... pizda, pa saj če avtobus z 1 km/h zapelje preko na cesti ležečega, je vzrok prevelika hitrost, ker če bi avtobus stal na mestu, ga ne bi povozil ... khmm, in tudi če vsak vozi po svoji pravilni strani ceste, se v nasproti po pravilni strani ceste vozečega noben zaleteti ne more niti teoretično in potem prometnih nesreč pravzaprav sploh ne bi bilo ...
sporočil: 2.890
[zyfc]Nisem strokovnjak, priporočam pa vseeno ponovitev osnovnošolske fizike - poglavja o kinetični energiji, ki narašča s kvadratom hitrosti.
1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite lajat!)
Ko boš razumel kinetično energijo se poglobi še v notranje poškodbe, ki nastanejo pri trku. Ker imajo tvoji notranji organi prav tako kinetično energijo (dopuščam sicer, da jo je v "podstrešju" bolj malo), ki se mora nekam sprostiti ob pojemku in ker jim to skelet preprečuje, gre kinetična energija v trganje, peštanje in mečkanje. Rezultat je lahko na videz krasno trupelce, čisto primerno za "open casket" pogreb, to je pa vse.
PS: upam, da se razčežaniš v kakšen most in ne v nič krive ljudi.
sporočil: 386
Občutek varnosti ni lažen. Dejansko so to boljši pogoji za vožnjo.
Situacije je pravzaprav obratna. Ko je vreme zelo slabo se preveč
bojimo vožnje in vozimo bolj previdno, kot je potrebno, kar seveda
ne škoduje.
sporočil: 386
[zmrda]Lahko si energijsko bilanco razlagaš tudi drugače. Že pri 4x nižji energiji je nesreča lahko usodna. Na avtocesti so nesreče redke, ko pa se zgodijo so ponavadi hude. Ne verjamem, da je razlika med 130 in 150 kmh bistvena. Avtomobili so gotovo zmožni varne vožnje pri taki hitrosti, vprašanje pa je, če so tudi vsi vozniki. Gre za veliko več kot le za hitrost. Pomembne so še vidljivost, starost vozila, kvaliteta pnevmatik, odzivnost in pozornost voznika, količina prometa...
> [zyfc]
> 1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite lajat!)
Nisem strokovnjak, priporočam pa vseeno ponovitev osnovnošolske fizike - poglavja o kinetični energiji, ki narašča s kvadratom hitrosti.
Ko boš razumel kinetično energijo se poglobi še v notranje poškodbe, ki nastanejo pri trku. Ker imajo tvoji notranji organi prav tako kinetično energijo (dopuščam sicer, da jo je v "podstrešju" bolj malo), ki se mora nekam sprostiti ob pojemku in ker jim to skelet preprečuje, gre kinetična energija v trganje, peštanje in mečkanje. Rezultat je lahko na videz krasno trupelce, čisto primerno za "open casket" pogreb, to je pa vse.
PS: upam, da se razčežaniš v kakšen most in ne v nič krive ljudi.
sporočil: 10.844
[zmrda]Vse drži.
> [zyfc]
> 1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite lajat!)
Nisem strokovnjak, priporočam pa vseeno ponovitev osnovnošolske fizike - poglavja o kinetični energiji, ki narašča s kvadratom hitrosti.
Ko boš razumel kinetično energijo se poglobi še v notranje poškodbe, ki nastanejo pri trku. Ker imajo tvoji notranji organi prav tako kinetično energijo (dopuščam sicer, da jo je v "podstrešju" bolj malo), ki se mora nekam sprostiti ob pojemku in ker jim to skelet preprečuje, gre kinetična energija v trganje, peštanje in mečkanje. Rezultat je lahko na videz krasno trupelce, čisto primerno za "open casket" pogreb, to je pa vse.
PS: upam, da se razčežaniš v kakšen most in ne v nič krive ljudi.
Najbolj pa to, da butasti švabi ne razumejo fizike.
PS Se redko peljem blizu 130 km/h. Večinoma okoli 100. (velja za AC)
sporočil: 386
[toka]Kje na Linhartovi pa? Je stacionarna kamera ali mobilna?
Pred par dnevi sem dobil kazen 40 evrov za 6km !!! ( omejitev 50 ) prehitro vožnjo na Linhartovi/Ljubljana ( avtomatična kamera ). Ne vem ali so to kamero ravno prižgali, sem pa prepričan, da sem že kdaj peljal tam še kak km hitreje in nisem nič dobil.
sporočil: 16
čas vnosa: 14.04.14 20:19
Kolega, zakaj pa nisi ustavil in kamere zabrisal v Ljubljanico?
sporočil: 4.590
Vozniki lahko zaradi dobre vidljivosti, suhih cest in drugih ugodnih dejavnikov dobijo lažen občutek varnosti, zato lahko vozijo hitreje," so zapisali policisti na svoji spletni strani.Aha, torej v megli, na mokri cesti pa lahko vozniki dobimo lažen občutek zmanjšane varnosti, zato vozimo takrat počasneje. Hvala za to modrost, gospoda inkasanti... :)
sporočil: 4.590
[zyfc]Imaš kakšno statistiko o tem, koliko nedolžnih otročičkov konča pod kolesi brezvestnih kolesarjev? Jaz ne vem za noben tak primer.
3. V peš coni, predvsem v okolici kongresnega se vozijo z mopedi in celo motorji na poln gas, prav tako s kolesi... tako da je samo vprašanje časa kdaj bo kakšen od otrok ki tam brezskrbno skače končal pod kakim kolesom!
Pa da te potolažim, inkasanti kolesarjev prav nič ne ignorirajo. V zadnjih letih poznam v Ljubljani več ljudi, ki so pihali na kolesu kot v avtu.
sporočil: 4.590
[finance1a]Eh, Ljubljanica ni tako blizu Linhartove. Tako da, če nisi ravno Primož Kozmus, ...
Kolega, zakaj pa nisi ustavil in kamere zabrisal v Ljubljanico?
sporočil: 3.853
Piše: Linhartova 47, v smeri proti Žalam. Slikal me je od zadaj.
Piše, da je stacionarna kamera. Tako da, bolj pazljivo priporočam
:)
sporočil: 1.906
Sama REPRESIJA države. PA ne za doborobit davkoplačevalcev, temveč
za polnjenje korita.
INKASANTSTVO!
Kaj za vraga ima država za regullirat ali voziš 130 ali 140 ko bi moral 120?
Izloči in kaznuje naj ekstremiste z 180, 200 na števcu, vijuganjem, in blendanjem. Ostalim pa naj neha težiti za usranih 10, 20 km.
INKASANTSTVO!
Kaj za vraga ima država za regullirat ali voziš 130 ali 140 ko bi moral 120?
Izloči in kaznuje naj ekstremiste z 180, 200 na števcu, vijuganjem, in blendanjem. Ostalim pa naj neha težiti za usranih 10, 20 km.
sporočil: 539
[alek14]Jaz bi tele raje nagnal na travnik na pašo.
>Evropsko usklajen nadzor hitrosti koordinira Evropska mreža prometnih policij TISPOL. Naslednja dva nadzora hitrosti bosta potekala med 25. in 29. junijem ter 18. in 24. avgustom.
Pa še tole. Očitno nimajo kaj delat. Če nimajo kakega otipljivega dela, bi tele lahko nagnali na cesto (krčenje javnega sektorja).
sporočil: 10.844
[zlatizob]A se ti krave pa ovce nič ne smilijo? :):)
> [alek14]
> >Evropsko usklajen nadzor hitrosti koordinira Evropska mreža prometnih policij TISPOL. Naslednja dva nadzora hitrosti bosta potekala med 25. in 29. junijem ter 18. in 24. avgustom.
>
> Pa še tole. Očitno nimajo kaj delat. Če nimajo kakega otipljivega dela, bi tele lahko nagnali na cesto (krčenje javnega sektorja).
Jaz bi tele raje nagnal na travnik na pašo.
sporočil: 115
[zmrda]
> [zyfc]
> 1. Omejitve na a-cestah so še iz kamene dobe, glede na vozne lastnosti avtomobilov in na relativno odprtost slo. a-cest bi bila vsaj na a-cesti lahko 150km/h. (zdej pa strokovnjaki začnite lajat!)
Nisem strokovnjak, priporočam pa vseeno ponovitev osnovnošolske fizike - poglavja o kinetični energiji, ki narašča s kvadratom hitrosti.
Ko boš razumel kinetično energijo se poglobi še v notranje poškodbe, ki nastanejo pri trku. Ker imajo tvoji notranji organi prav tako kinetično energijo (dopuščam sicer, da jo je v "podstrešju" bolj malo), ki se mora nekam sprostiti ob pojemku in ker jim to skelet preprečuje, gre kinetična energija v trganje, peštanje in mečkanje. Rezultat je lahko na videz krasno trupelce, čisto primerno za "open casket" pogreb, to je pa vse.
PS: upam, da se razčežaniš v kakšen most in ne v nič krive ljudi.
Dragi prijatelj! Res mi je žal za tvoje pomankanje inteligence in velike osebne težave, ki jih izkazuješ s svojim pisanjem in s svojimi bolanimi željami. Res si pravi Slovenec, "zadrkan", "škodoželen" in pameten u 3 pm.
Predlagal bi ti da si pogledaš svetovno statistiko nesreč s smrtnim izidom in pri tem posvetiš veliko pozornost recimo na Nemčijo, kjer na a-cestah večinoma ni omejitev. ( en.wikipedia.org/wik...death_rate )
Mogoče boš ugotovil, da hitrost ni edini faktor, ampak dragi prijatelj, tukaj je tudi kultura vožnje in še kup drugih faktorjev o katerih ne bi razglabljal. Želim ti isto kot slovenskim politikom in sicer več zdrave pameti!
Strani: 1 2