Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Neučinkovit sistem ravnanja z izrabljenimi vozili meka za sivi trg
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 14.04.14 11:40
kaj se pritožujete, raje se povežite z zakonodajalcem in vse ki
nimajo pojma kje je njihov stari avto cepnit z kaznijo oz. za
polovočno kazen naj povejo kdo zadevo kopuje da boste imeli za
plače. ne jamrite delajte, pa upam da boste imeli kaj sreče mi pa
manjše dvake.
sporočil: 14.456
Za kar 30.000 vozil letno v Sloveniji namreč ne vemo, kam poniknejo.Res, kar izhlapijo in nihče nima pojma kam in kako. Tako kot nihče ni nič vedel o goljufijah z vozniškimi izpiti itn. tudi potem, ko so že vsi vedeli.
Tako gre le desetina izrabljenih vozil letno v reciklažo, vse ostalo pa se izgubi na sivem trgu. S tem pa se denar odteka tudi iz državnega proračuna.Kaj je ta sivi trg, kje je, kako deluje, kdo nastopa na njem, zakaj se mu splača...?
Denar SE ne odteka, denar SE črpa, odteka pa sam. Če prav razumem, da država plačuje samo za razgrajene avtomobile, z majhnim številom razgradenj denar iz proračuna (!?) odteka manj kot bi sicer. Ga pa zaradi sivega (?) trga mogoče manj priteče v proračun.
In tako so za okroglomizjem že zilijontič iste otrobe premlevali predstavniki gospodarstva in predstavniki represije (države), ki s skupnimi močmi in napori vsakič najdejo kup problemov, nikoli pa nobene rešitve. Se tudi to ne splača?
sporočil: 1.476
Tako zgodbo z nelegalno predelavo vozil vidim ob cesti vsak dan.
Ravno tako mimo vozijo policaji (zavezanih oči). Gradbincu upada
posel. Nekoč večja deponija za gradbene odre, šaro z gradbišč,
kontejnerje v 2 letih zamenja kvazi odpad za železnino med katerimi
je večina starih krip, ki jih s starim viličarjem premetavajo malo
sem malo tja. Komaj so malo uredili štalo na cesti dveh cesarjev,
so na periferiji mesta LJ zrasle podobne zadeve z enako vsebino.
Samo tistih slavnih čakalnih vrst ni več, kot je bilo to v
devetdesetih v času avto buma.
sporočil: 1.132
sami izgovori, nekaj bi jih z visoko kaznijo sankcionirali in bi se
situacija spremenila.
Izgovori, premalo ljudi, premalo finančnih sredstev...siti smo tega.
Sčaba organizacija teh javnih služb, definitivno ne bi bilo potrebno vseh prekontrolirati, ko bi nekaj primerov z visoko kaznijo sankcionirali, bi se hitro to število zmanjšalo. Kazen pa mora bit definitivno dovolj visoka, da se ne splača kršitelju avtomobilske kose prodajati na črno!
jasno pa bi ukrepanje v tej smeri doprineslo tudi iz ekološkega vidika.
Oprostite, z zakoni le na papirju, brez kontrole izvajanja teh, si lahko le R obrišite.
Izgovori, premalo ljudi, premalo finančnih sredstev...siti smo tega.
Sčaba organizacija teh javnih služb, definitivno ne bi bilo potrebno vseh prekontrolirati, ko bi nekaj primerov z visoko kaznijo sankcionirali, bi se hitro to število zmanjšalo. Kazen pa mora bit definitivno dovolj visoka, da se ne splača kršitelju avtomobilske kose prodajati na črno!
jasno pa bi ukrepanje v tej smeri doprineslo tudi iz ekološkega vidika.
Oprostite, z zakoni le na papirju, brez kontrole izvajanja teh, si lahko le R obrišite.
sporočil: 4.590
Zgolj desetina jih gre v reciklažo, ostali se izgubijo na sivem trguKako se izgubijo? Če so na trgu, zanje nekdo plača. Kar pomeni, da so uporabna vsaj za rezervne dele. To pa je vsaj iz ekološkega vidika dobro, ker za vsak uporabljen rezervni del ni treba narediti novega, torej gre za prihranek pri energiji in surovini. Pa za uporabnika je to ceneje, kot nakup novega dela, le davka in marže tu ni ;)
Izrabljena motorna vozila, ki se razgradijo nenadzorovano, ali se izgubijo na sivem trgu, predstavljajo najmanj pet milijonov kilogramov odpadkov oziroma 250.000 kilogramov nevarnih snovi, poleg tega gospodarstvo in država izgubita surovine, iz katerih je vozilo sestavljeno.Te surovine niso nikakor izgubljene, prej ali slej pridejo na trg, edini problem so lahko "divje" odvržena vozila, a tega se v zadnjih časih ne vidi več pogosto.
Iz tega članka je očitno, da bi nekateri radi, da se čimveč vozil čimprej uniči, da bi lahko prodali več novih. Kar je iz vidika posla sicer razumljivo, a je sklicevanje na ekologijo pri tem popolnoma neumestno.
Serviserji bi pa lahko raje, kot da se nanašajo na marže od prodanih delov, skrbeli za to, da bi bilo njihovo delo bolj kvalitetno, s čimer bi pridobili stranke in prihodke.
Strani: 1