Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (video) Microsoftova Okna v avtomobilih

Strani: 1

anon-192931 sporočil: 320
[#2367402] 09.04.14 08:32
Odgovori   +    6
Ja, točno to potrebujemo v avtomobilih: bugasto, napol stabilno in polno varnostnih lukenj tehnologijo. Že vidim, ko me bo "windows update" obvestil, da bo cel onboard comp resetiral, med vožnjo, ko bo to najmanj potrebno. Še kak abs, srs, esp nanj zvežimo, pa bomo imeli ultimate killing maschine.
CrazyMF sporočil: 346
[#2367412] 09.04.14 08:42 · odgovor na: anon-192931 (#2367402)
Odgovori   +    3
[mmocnik]
Ja, točno to potrebujemo v avtomobilih: bugasto, napol stabilno in polno varnostnih lukenj tehnologijo. Že vidim, ko me bo "windows update" obvestil, da bo cel onboard comp resetiral, med vožnjo, ko bo to najmanj potrebno. Še kak abs, srs, esp nanj zvežimo, pa bomo imeli ultimate killing maschine.
Pozabil si na legendarni BSOD, ki bi se dejansko koncno lahko udejanil! :)
Endimion sporočil: 10.637
[#2367421] 09.04.14 08:58
Odgovori   +    2
Hehe... si predstavljate:

"You may be the victim of software counterfeiting. Please Activate your edition of Windows" :)
anon-93341 sporočil: 110
[#2367442] 09.04.14 09:20
Odgovori   +    12
žmigavc, fulgas pa ročna bo pa reset?
bc123a sporočil: 48.253
[#2367452] 09.04.14 09:32
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: bc123a 09.04.2014 09:32
J***** vas "Okna". Kako pa potem prevajate Linux?
philips sporočil: 6.715
[#2367460] 09.04.14 09:51 · odgovor na: bc123a (#2367452)
Odgovori   +    17
[bc123a]
J***** vas "Okna". Kako pa potem prevajate Linux?
Linux = pingvin = Zoki
najobj sporočil: 32.320
[#2367470] 09.04.14 10:03
Odgovori   +    5
... Applov CarPlay in Googlov Android v avtomobilih dobivata konkurenco, v zelje jima bo hodil nihče drug kot Microsoft s svojimi Windowsi ...

... ja, ker v avtomobilu med vožnjo nimamo drugega dela, kot da spremljamo dogajanje na množici displejev ...

P.S.: me zanima, če bodo stručkoti za zabavno-informacijske sisteme svoj veliki potencial prepoznali tudi na rešilnih in mrtvaških vozilih, ko bodo ti s prizorišč nesreč množično odvažali uporabnike Applovih CarPlayov, Googlovih Androidov in Microsoftovih Windowsov ...
chef sporočil: 2.989
[#2367559] 09.04.14 11:21 · odgovor na: bc123a (#2367452)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: chef 09.04.2014 11:23
A ni škoda živcev zaradi MSFT? Pač Okna bolj pašejo v "avto" kot pa Windows, ok? V tekstu so sicer uporabljeni Windows, če bi prebral, bi ti bilo to jasno ;)
bc123a sporočil: 48.253
[#2367564] 09.04.14 11:24 · odgovor na: chef (#2367559)
Odgovori   +    2
[chef]
A ni škoda živcev zaradi MSFT? Pač Okna bolj pašejo v "avto" kot pa Windows, ok?
Nekdaj so pogosto prevajali Windows kot Okna, potem pa je to zamrlo. Po dolgem casu sem spet videl tak prevod. Zato me je picilo, brez zamere :)

Mislim da je celo Microsoft imel glede tega nekaj za povedati, ker mu je najedalo blagovno znamko, ali nekaj taksnega... ce se prav spomnim.
chef sporočil: 2.989
[#2367571] 09.04.14 11:29 · odgovor na: bc123a (#2367564)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: chef 09.04.2014 11:30
Jaz se držim originalov, tudi pri CDju, kaj šele pri Windows, ki so seveda angleški. Tukaj pa je pač prevedeno zaradi konteksta ;)
bc123a sporočil: 48.253
[#2367572] 09.04.14 11:32 · odgovor na: CrazyMF (#2367412)
Odgovori   +    1
[CrazyMF]
> [mmocnik]
> Ja, točno to potrebujemo v avtomobilih: bugasto, napol stabilno in polno varnostnih lukenj tehnologijo. Že vidim, ko me bo "windows update" obvestil, da bo cel onboard comp resetiral, med vožnjo, ko bo to najmanj potrebno. Še kak abs, srs, esp nanj zvežimo, pa bomo imeli ultimate killing maschine.

Pozabil si na legendarni BSOD, ki bi se dejansko koncno lahko udejanil! :)
Entertainment sistemi morajo biti popolnoma loceni od funkcionalne elektronike v avtu.

Tudi v letalu ne mores iz svojega naslonjaca z vmesnikom za filme in igrice prevzeti kontrole nad avtopilotom :)
najobj sporočil: 32.320
[#2367621] 09.04.14 12:18 · odgovor na: (#2367570)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 09.04.2014 12:20
[NavadniNimda]
> [najobj]
> ... Applov CarPlay in Googlov Android v avtomobilih dobivata konkurenco, v zelje jima bo hodil nihče drug kot Microsoft s svojimi Windowsi ...
> ... ja, ker v avtomobilu med vožnjo nimamo drugega dela, kot da spremljamo dogajanje na množici displejev ...
>
> P.S.: me zanima, če bodo stručkoti za zabavno-informacijske sisteme svoj veliki potencial prepoznali tudi na rešilnih in mrtvaških vozilih, ko bodo ti s prizorišč nesreč množično odvažali uporabnike Applovih CarPlayov, Googlovih Androidov in Microsoftovih Windowsov ...
Jao, a ti res nasedaš "splošnemu mnenju", da je tule govora o surfanju po webu, pobiranju maila in gledanju uradnih Ruskih propagandnih videov na YouTube?

Kar poglej, kako daleč je s temi sistemi recimo Tesla Motors (TSLA, $215 +3,83%). Tule gre za senzorske sisteme, povečanje vidljivosti in "situational awareness" voznika...

Če bi imel unle šofer oklepnika butaste JNA tak sistem s 360 stopinjsko senzoriko, prav gotovo ne bi ponesreči povozil Simčika takrat v Pekrah. Saj ga ni povozil nalašč, ne?

PS.
Ford se je odpovedal Microsoftu in je najavil, da je prešaltal na QNX (od Blackberry) pred kakim mesecem.
... OK, zdaj pa ti poglej samo na toti dve slikici, ki sta prilimani k članku in mi po resnici povej, v kolikšnem času ti podatke z displeja prebereš, sprocesiraš in reagiraš, ob tem pa seveda nujno NE spremljaš stalno spreminjajoče se situacije v prometu pred tabo, za tabo, z leve in z desne strani ... evo, in ker nisi stručko, naj ti bo za začetek pri hitrosti 30 km/h ...

P.S.: na transporter obešenega in s transporterja padlega Simčika je oni prestrašeni devetnajstletni revež povozil na Ljubljanski ulici v centru Maribora in NE v kakšnih šest kilometrov oddaljehih Pekrah pri Mariboru ... khmm, glede na lokacijo je Ljubljanska ulica v Mariboru nekaj podobnega kot kakšna Miklošičeva ulica v Ljubljani ...
najobj sporočil: 32.320
[#2367653] 09.04.14 12:48 · odgovor na: (#2367631)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 09.04.2014 12:49
[NavadniNimda]
> [najobj]
>
> ... OK, zdaj pa ti poglej samo na toti dve slikici, ki sta prilimani k članku in mi po resnici povej, v kolikšnem času ti podatke z displeja prebereš, sprocesiraš in reagiraš, ob tem pa seveda nujno NE spremljaš stalno spreminjajoče se situacije v prometu pred tabo, za tabo, z leve in z desne strani ... evo, in ker nisi stručko, naj ti bo za začetek pri hitrosti 30 km/h ...

Finta je v tem, da te obvesti, tako ali drugače, mogoče z rahlim piskom, če imaš na levi v mrtvem kotu kakega motorista, ali zadaj čist za prtljažnikom kakega dojenčka, itd. In potem je pomembna še vsa senzorika, ki poskrbi, da je avto stalno tip tip.

Une slikice smatram predvsem za propagandno gradivo, jasno je, da tole ne sodi na zaslon med vožnjo.

Mislim, da bodo večja nevarnost za vožnjo "Google glassholes" z unimi očali in odsotnimi lobanjami. :D
... čuj, kaj nisi ti enkrat rekel, da si računalničar ? ... khmm, ker če si računalničar, potem sam najboljše veš, kako je običajno z vso senzoriko, ki poskrbi, da je avto stalno tip tip ...

> P.S.: na transporter obešenega in s transporterja padlega Simčika je oni prestrašeni devetnajstletni revež povozil na Ljubljanski ulici v centru Maribora in NE v kakšnih šest kilometrov oddaljehih Pekrah pri Mariboru ... khmm, glede na lokacijo je Ljubljanska ulica v Mariboru nekaj podobnega kot kakšna Miklošičeva ulica v Ljubljani ...

Devetnajstletni revež šofer oklepnika je bil prisilno, pod grožnjo 10 let zapora, oteran v JNA. Nato se je nanj drl dresiran pes, vodnik JNA, član saveza komunistova Yugoslavije, da mora peljat direkt v množico, "inače ču te streljati". Saj veš, kakšne budale so Jugokomunajzarji...
... evo, ko si glih pri dresiranem psu, vodniku JNA, članu saveza komunistova Yugoslavije ... čuj, kaj ti veš, da je bil zaslužni borec proti jugokomunističniudbomafiji Roman Leljak sl.wikipedia.org/wik...man_Leljak med drugim tudi vodnik JNA, izvoljen za člana predsedstva OK ZSMS Ljubljana-Bežigrad in tudi istega leta sprejet v organe varnosti JNA ...

P.S.: "med drugim" sem napisal, ker je bil zaslužni borec proti jugokomunističniudbomafiji Roman Leljak tudi znani prevarant, ki je leta 2001 bil spoznan za krivega več goljufij s posojili, bil obsojen na zaporno kazen in je po več letih izogibanja kazni leta 2008 odšel v zapor ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2367691] 09.04.14 13:20
Odgovori   +    1
Microsoftova Okna v avtomobilih
Bodo brisalniki Bitdefender ali Symantecov Norton? :-)
najobj sporočil: 32.320
[#2367785] 09.04.14 14:45 · odgovor na: (#2367658)
Odgovori   +    4
[NavadniNimda]
> [najobj]
> > [NavadniNimda]
> > > [najobj]
> > >
> > > ... OK, zdaj pa ti poglej samo na toti dve slikici, ki sta prilimani k članku in mi po resnici povej, v kolikšnem času ti podatke z displeja prebereš, sprocesiraš in reagiraš, ob tem pa seveda nujno NE spremljaš stalno spreminjajoče se situacije v prometu pred tabo, za tabo, z leve in z desne strani ... evo, in ker nisi stručko, naj ti bo za začetek pri hitrosti 30 km/h ...

> > Finta je v tem, da te obvesti, tako ali drugače, mogoče z rahlim piskom, če imaš na levi v mrtvem kotu kakega motorista, ali zadaj čist za prtljažnikom kakega dojenčka, itd. In potem je pomembna še vsa senzorika, ki poskrbi, da je avto stalno tip tip.
> >
> > Une slikice smatram predvsem za propagandno gradivo, jasno je, da tole ne sodi na zaslon med vožnjo.
> >
> > Mislim, da bodo večja nevarnost za vožnjo "Google glassholes" z unimi očali in odsotnimi lobanjami. :D
>
> ... čuj, kaj nisi ti enkrat rekel, da si računalničar ? ... khmm, ker če si računalničar, potem sam najboljše veš, kako je običajno z vso senzoriko, ki poskrbi, da je avto stalno tip tip ...
Imam v običnem Golfu in vidim, da človeku neznansko pomaga pri vožnji v smislu, da je vožnja pravo veselje. Osredotočenost na vožnjo je preciznejša, varnost zase in okolico pa neprimerno povečana, kot v kaki stari kanti.
... čuj, jaz za polovico knofov pri moji stari kanti sploh ne vem, čemu služijo, za drugo polovico pa sem rabil celo leto, da sem zgruntal, zakaj jih ne rabim ... jebiga, "knofi" v moji glavi so še vedno najboljši za mojo osredotočenost na vožnjo in s tem za varnost zame in okolico ...
> > > P.S.: na transporter obešenega in s transporterja padlega Simčika je oni prestrašeni devetnajstletni revež povozil na Ljubljanski ulici v centru Maribora in NE v kakšnih šest kilometrov oddaljehih Pekrah pri Mariboru ... khmm, glede na lokacijo je Ljubljanska ulica v Mariboru nekaj podobnega kot kakšna Miklošičeva ulica v Ljubljani ...
> >
> > Devetnajstletni revež šofer oklepnika je bil prisilno, pod grožnjo 10 let zapora, oteran v JNA. Nato se je nanj drl dresiran pes, vodnik JNA, član saveza komunistova Yugoslavije, da mora peljat direkt v množico, "inače ču te streljati". Saj veš, kakšne budale so Jugokomunajzarji...
> ... evo, ko si glih pri dresiranem psu, vodniku JNA, članu saveza komunistova Yugoslavije ... čuj, kaj ti veš, da je bil zaslužni borec proti jugokomunističniudbomafiji Roman Leljak sl.wikipedia.org/wik...man_Leljak med drugim tudi vodnik JNA, izvoljen za člana predsedstva OK ZSMS Ljubljana-Bežigrad in tudi istega leta sprejet v organe varnosti JNA ...
>
> P.S.: "med drugim" sem napisal, ker je bil zaslužni borec proti jugokomunističniudbomafiji Roman Leljak tudi znani prevarant, ki je leta 2001 bil spoznan za krivega več goljufij s posojili, bil obsojen na zaporno kazen in je po več letih izogibanja kazni leta 2008 odšel v zapor ...
LOL, a zdej si od senzorike v avtih preklopil na šimfanje političnih "nevšečnežev". Ste to vi, tovariš Keber? :D
... ja, ker ti nisi pozabil omeniti, da Applovih CarPlayov, Googlovih Androidov in Microsoftovih Windowsov v avtomobilih sploh ne bi bilo, če takrat onega Simčika ne bi povozili ...

P.S.: Leljaka sem omenil samo zato, da vidiš, kako malo je treba janšajzerjem, da vodnik JNA, izvoljen za člana predsedstva OK ZSMS Ljubljana-Bežigrad in član organov varnosti JNA oziroma znamenitega KOS-a, kasneje pa obsojeni prevarant in kaznjenec, postane cenjen član janšajzerske kao(!) protikomunistične kompanije ...
najobj sporočil: 32.320
[#2367803] 09.04.14 15:06 · odgovor na: (#2367791)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 09.04.2014 15:21
[NavadniNimda]
> [najobj]
>
> ... čuj, jaz za polovico knofov pri moji stari kanti sploh ne vem, čemu služijo, za drugo polovico pa sem rabil celo leto, da sem zgruntal, zakaj jih ne rabim ... jebiga, "knofi" v moji glavi so še vedno najboljši za mojo osredotočenost na vožnjo in s tem za varnost zame in okolico ...
Pust knofe, tule govorimo predvsem o pametnih sistemih. Samo obvestit te morajo, da je nekaj narobe, da lahko čimprej ukrepaš.
... ja, in najboljše je, ko te pametni sistemi obvestijo, da je vse OK, ti pa stojiš in ne moreš nikamor ... khmm, če je glih obratno, se sicer voziš, ampak tvoj občutek ne vpliva glih najboljše na tvojo osredotočenost na vožnjo ...

P.S.: saj vem, da je tehnologija OK, ampak pretirano davljenje z brezveznimi informacijami na displejih med vožnjo je vsaj neproduktivno, če ne celo nevarno ...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2367992] 09.04.14 21:29 · odgovor na: najobj (#2367803)
Odgovori   +    3
[najobj]
> [NavadniNimda]
> >[najobj]
> > >[NavadniNimda]
znate kaj... kar se teh "farbovitih" ekranov v avtomobilih tiče sem jaz, čeprav se mi "touch-screenarski" zdijo boljši od raznih "ogromnoknofnih" MMI-jev in iDrive-ov, nekako bolj na najobj-evi strani... in to iz dveh zelo preprostih razlogov.... eden je, da sem njega dni, ko bil pri hiši še Audijev A4 s to kontrapcijo, na ravni cesti in s hitrostjo pod 50 na uro šel šarit po nastavitvah zvoka in zvočnikov, ker je bil MP3, katerega sem vtaknil vanj slišat bolj kilavo in... skorajda zapeljal v graben, ker sem buljil v tisti ekran in se zgubljal po menijih in podmenijih nastavitev!!!
tudi "listanje" po neskončnem (in konstantno spremenljivem) spisku radijskih postaj pri višjih hitrostih, je bila (vsaj meni) dokaj zoprna zadevščina, saj je blo treba med "skrolanjem" z MMI knofom po njem gledat tisti ekranček in čitat njihova imena... dejnđerous tudi, če cesta ni kej preveč zavita! spominski knofi na navadnem radiu so preprosto bolj uporabni!
drugi razlog, ki se pa bolj tiče touch screenov, pa je ta, da ti gladek ekran ne daje feedbacka po kateri "virtualni kontroli" šariš in je gledaje v zaslon spet nujno potrebno početje... in ko gledaš v zaslon pač ne gledaš na cesto! pa že pri pišivih 60 na uro v vsaki sekundi "ne gledanja" na cesto narediš 13 metrov... zdej pa ti na tistem zaslonu najdi pravi meni, pravi podmeni, pravo kontrolo in naštelaj željeno nastavitev v manj kot 5 sekundah... ;)
od teh touch screenovskih sem vozil Renolda, Wagena in Citroena... in nekako mi je bil najbolj enostaven in pregleden PSA-jev, ker je bil do željene kontrole/sekcije vmesnika v večini samo en pritisk na knof ob zaslonu (ki je vedno na istem mestu in ga ni treba "iskat" po grafičnem vmesniku ekrana) ali v redkem in najslabšem slučaju, še en "next page" znotraj izbranega menija, grafika vmesnika pa velika, jasna in pregledna... vseeno pa nisem glih pretiran fen zadevščine... sej, zgleda že lepo, ne da se pa uporabljat tako kot se da "na slepo" po spominu z otipom najt klasičen knof na centralni konzoli...

v glavnem, od vseh teh "novodobnih novotarij" se mi je še najbolj dopadla tista s Citroenovo fiksno sredico volana ...še posebej, če je na njem kej več kot tri knofi levo in tri desno! njihove pozicije sem se naučil v manj kot v pol ure, njihova uporaba, še posebej na kakšni zaviti cesti (recimo čez Gorjance) pa je ratala izjemo enostavna in intuitivna, saj se ne "vozijo" naokrog skupaj z volanom (in posledično ne menjajo položaja in razporeditve iz zgoraj/spodaj v levo/desno, ko obrneš volan)! enako, kot uporaba obvolanskih ročic, za katere tudi v trdi temi in ne glede na položaj volana veš kje so, ker so vedno na istem mestu!
bc123a sporočil: 48.253
[#2367996] 09.04.14 21:43 · odgovor na: drugmirko (#2367992)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [najobj]
> > [NavadniNimda]
> > >[najobj]
> > > >[NavadniNimda]

znate kaj... kar se teh "farbovitih" ekranov v avtomobilih tiče sem jaz, čeprav se mi "touch-screenarski" zdijo boljši od raznih "ogromnoknofnih" MMI-jev in iDrive-ov, nekako bolj na najobj-evi strani... in to iz dveh zelo preprostih razlogov.... eden je, da sem njega dni, ko bil pri hiši še Audijev A4 s to kontrapcijo, na ravni cesti in s hitrostjo pod 50 na uro šel šarit po nastavitvah zvoka in zvočnikov, ker je bil MP3, katerega sem vtaknil vanj slišat bolj kilavo in... skorajda zapeljal v graben, ker sem buljil v tisti ekran in se zgubljal po menijih in podmenijih nastavitev!!!
tudi "listanje" po neskončnem (in konstantno spremenljivem) spisku radijskih postaj pri višjih hitrostih, je bila (vsaj meni) dokaj zoprna zadevščina, saj je blo treba med "skrolanjem" z MMI knofom po njem gledat tisti ekranček in čitat njihova imena... dejnđerous tudi, če cesta ni kej preveč zavita! spominski knofi na navadnem radiu so preprosto bolj uporabni!
drugi razlog, ki se pa bolj tiče touch screenov, pa je ta, da ti gladek ekran ne daje feedbacka po kateri "virtualni kontroli" šariš in je gledaje v zaslon spet nujno potrebno početje... in ko gledaš v zaslon pač ne gledaš na cesto! pa že pri pišivih 60 na uro v vsaki sekundi "ne gledanja" na cesto narediš 13 metrov... zdej pa ti na tistem zaslonu najdi pravi meni, pravi podmeni, pravo kontrolo in naštelaj željeno nastavitev v manj kot 5 sekundah... ;)
od teh touch screenovskih sem vozil Renolda, Wagena in Citroena... in nekako mi je bil najbolj enostaven in pregleden PSA-jev, ker je bil do željene kontrole/sekcije vmesnika v večini samo en pritisk na knof ob zaslonu (ki je vedno na istem mestu in ga ni treba "iskat" po grafičnem vmesniku ekrana) ali v redkem in najslabšem slučaju, še en "next page" znotraj izbranega menija, grafika vmesnika pa velika, jasna in pregledna... vseeno pa nisem glih pretiran fen zadevščine... sej, zgleda že lepo, ne da se pa uporabljat tako kot se da "na slepo" po spominu z otipom najt klasičen knof na centralni konzoli...

v glavnem, od vseh teh "novodobnih novotarij" se mi je še najbolj dopadla tista s Citroenovo fiksno sredico volana ...še posebej, če je na njem kej več kot tri knofi levo in tri desno! njihove pozicije sem se naučil v manj kot v pol ure, njihova uporaba, še posebej na kakšni zaviti cesti (recimo čez Gorjance) pa je ratala izjemo enostavna in intuitivna, saj se ne "vozijo" naokrog skupaj z volanom (in posledično ne menjajo položaja in razporeditve iz zgoraj/spodaj v levo/desno, ko obrneš volan)! enako, kot uporaba obvolanskih ročic, za katere tudi v trdi temi in ne glede na položaj volana veš kje so, ker so vedno na istem mestu!
***** Odlicno opisano. Preden je NASA izumila svoj "glass cockpit" za space shuttle so dejansko bili piloti avionov tako preobremenjeni z vsemi instrumenti, da je bilo to ze faktor tveganja, pa se v ta vecjih mrcinah so morali s sabo voziti enega, ki je samo knofe vrtel pa kazalnike gledal (Flight Engineer v 747).

Tudi jaz sem se ze kdaj znasel v vlogi "Drive engineerja" v kaksnem Audiju in se clovek res vprasa, pizda, pa zakaj jim je treba iti v obratno smer od NASE in varnosti? Enkrat sem pa celo zverino vozil in sem bil strasno hvalezen da sem imel desno od sebe tehnicno izobrazenega cloveka, da je malo vrtel knofe in vklopil recimo cruise control, ki se v jebenem Audiju vklopi z ene cetrto ali peto obvolansko rocico, ki ima za povrh vsega se ene tri ali stiri funkcije (on, off, +10 km/h, -10 km/h).

Skratka nobelovo nagrado geniju ki bo to vse spravil v majhen HUD, ki bo znal dejansko pilo... khm, soferju, pokazati tisto, kar je v danem trenutku zanj potrebno.
philips sporočil: 6.715
[#2368115] 10.04.14 08:15 · odgovor na: bc123a (#2367996)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [drugmirko]
> > [najobj]
> > > [NavadniNimda]
> > > >[najobj]
> > > > >[NavadniNimda]
>
> znate kaj... kar se teh "farbovitih" ekranov v avtomobilih tiče sem jaz, čeprav se mi "touch-screenarski" zdijo boljši od raznih "ogromnoknofnih" MMI-jev in iDrive-ov, nekako bolj na najobj-evi strani... in to iz dveh zelo preprostih razlogov.... eden je, da sem njega dni, ko bil pri hiši še Audijev A4 s to kontrapcijo, na ravni cesti in s hitrostjo pod 50 na uro šel šarit po nastavitvah zvoka in zvočnikov, ker je bil MP3, katerega sem vtaknil vanj slišat bolj kilavo in... skorajda zapeljal v graben, ker sem buljil v tisti ekran in se zgubljal po menijih in podmenijih nastavitev!!!
> tudi "listanje" po neskončnem (in konstantno spremenljivem) spisku radijskih postaj pri višjih hitrostih, je bila (vsaj meni) dokaj zoprna zadevščina, saj je blo treba med "skrolanjem" z MMI knofom po njem gledat tisti ekranček in čitat njihova imena... dejnđerous tudi, če cesta ni kej preveč zavita! spominski knofi na navadnem radiu so preprosto bolj uporabni!
> drugi razlog, ki se pa bolj tiče touch screenov, pa je ta, da ti gladek ekran ne daje feedbacka po kateri "virtualni kontroli" šariš in je gledaje v zaslon spet nujno potrebno početje... in ko gledaš v zaslon pač ne gledaš na cesto! pa že pri pišivih 60 na uro v vsaki sekundi "ne gledanja" na cesto narediš 13 metrov... zdej pa ti na tistem zaslonu najdi pravi meni, pravi podmeni, pravo kontrolo in naštelaj željeno nastavitev v manj kot 5 sekundah... ;)
> od teh touch screenovskih sem vozil Renolda, Wagena in Citroena... in nekako mi je bil najbolj enostaven in pregleden PSA-jev, ker je bil do željene kontrole/sekcije vmesnika v večini samo en pritisk na knof ob zaslonu (ki je vedno na istem mestu in ga ni treba "iskat" po grafičnem vmesniku ekrana) ali v redkem in najslabšem slučaju, še en "next page" znotraj izbranega menija, grafika vmesnika pa velika, jasna in pregledna... vseeno pa nisem glih pretiran fen zadevščine... sej, zgleda že lepo, ne da se pa uporabljat tako kot se da "na slepo" po spominu z otipom najt klasičen knof na centralni konzoli...
>
> v glavnem, od vseh teh "novodobnih novotarij" se mi je še najbolj dopadla tista s Citroenovo fiksno sredico volana ...še posebej, če je na njem kej več kot tri knofi levo in tri desno! njihove pozicije sem se naučil v manj kot v pol ure, njihova uporaba, še posebej na kakšni zaviti cesti (recimo čez Gorjance) pa je ratala izjemo enostavna in intuitivna, saj se ne "vozijo" naokrog skupaj z volanom (in posledično ne menjajo položaja in razporeditve iz zgoraj/spodaj v levo/desno, ko obrneš volan)! enako, kot uporaba obvolanskih ročic, za katere tudi v trdi temi in ne glede na položaj volana veš kje so, ker so vedno na istem mestu!

***** Odlicno opisano. Preden je NASA izumila svoj "glass cockpit" za space shuttle so dejansko bili piloti avionov tako preobremenjeni z vsemi instrumenti, da je bilo to ze faktor tveganja, pa se v ta vecjih mrcinah so morali s sabo voziti enega, ki je samo knofe vrtel pa kazalnike gledal (Flight Engineer v 747).

Tudi jaz sem se ze kdaj znasel v vlogi "Drive engineerja" v kaksnem Audiju in se clovek res vprasa, pizda, pa zakaj jim je treba iti v obratno smer od NASE in varnosti? Enkrat sem pa celo zverino vozil in sem bil strasno hvalezen da sem imel desno od sebe tehnicno izobrazenega cloveka, da je malo vrtel knofe in vklopil recimo cruise control, ki se v jebenem Audiju vklopi z ene cetrto ali peto obvolansko rocico, ki ima za povrh vsega se ene tri ali stiri funkcije (on, off, +10 km/h, -10 km/h).

Skratka nobelovo nagrado geniju ki bo to vse spravil v majhen HUD, ki bo znal dejansko pilo... khm, soferju, pokazati tisto, kar je v danem trenutku zanj potrebno.
Citroen bi moral "fiksno sredico" križati za navigacijo/zaslonom na dotik. Zmagovalna kombinacija
najobj sporočil: 32.320
[#2368202] 10.04.14 09:23 · odgovor na: drugmirko (#2367992)
Odgovori   +    2
[drugmirko]
> [najobj]
> > [NavadniNimda]
> > >[najobj]
> > > >[NavadniNimda]
znate kaj... kar se teh "farbovitih" ekranov v avtomobilih tiče sem jaz, čeprav se mi "touch-screenarski" zdijo boljši od raznih "ogromnoknofnih" MMI-jev in iDrive-ov, nekako bolj na najobj-evi strani... in to iz dveh zelo preprostih razlogov.... eden je, da sem njega dni, ko bil pri hiši še Audijev A4 s to kontrapcijo, na ravni cesti in s hitrostjo pod 50 na uro šel šarit po nastavitvah zvoka in zvočnikov, ker je bil MP3, katerega sem vtaknil vanj slišat bolj kilavo in... skorajda zapeljal v graben, ker sem buljil v tisti ekran in se zgubljal po menijih in podmenijih nastavitev!!!
tudi "listanje" po neskončnem (in konstantno spremenljivem) spisku radijskih postaj pri višjih hitrostih, je bila (vsaj meni) dokaj zoprna zadevščina, saj je blo treba med "skrolanjem" z MMI knofom po njem gledat tisti ekranček in čitat njihova imena... dejnđerous tudi, če cesta ni kej preveč zavita! spominski knofi na navadnem radiu so preprosto bolj uporabni!
drugi razlog, ki se pa bolj tiče touch screenov, pa je ta, da ti gladek ekran ne daje feedbacka po kateri "virtualni kontroli" šariš in je gledaje v zaslon spet nujno potrebno početje... in ko gledaš v zaslon pač ne gledaš na cesto! pa že pri pišivih 60 na uro v vsaki sekundi "ne gledanja" na cesto narediš 13 metrov... zdej pa ti na tistem zaslonu najdi pravi meni, pravi podmeni, pravo kontrolo in naštelaj željeno nastavitev v manj kot 5 sekundah... ;)
od teh touch screenovskih sem vozil Renolda, Wagena in Citroena... in nekako mi je bil najbolj enostaven in pregleden PSA-jev, ker je bil do željene kontrole/sekcije vmesnika v večini samo en pritisk na knof ob zaslonu (ki je vedno na istem mestu in ga ni treba "iskat" po grafičnem vmesniku ekrana) ali v redkem in najslabšem slučaju, še en "next page" znotraj izbranega menija, grafika vmesnika pa velika, jasna in pregledna... vseeno pa nisem glih pretiran fen zadevščine... sej, zgleda že lepo, ne da se pa uporabljat tako kot se da "na slepo" po spominu z otipom najt klasičen knof na centralni konzoli...

v glavnem, od vseh teh "novodobnih novotarij" se mi je še najbolj dopadla tista s Citroenovo fiksno sredico volana ...še posebej, če je na njem kej več kot tri knofi levo in tri desno! njihove pozicije sem se naučil v manj kot v pol ure, njihova uporaba, še posebej na kakšni zaviti cesti (recimo čez Gorjance) pa je ratala izjemo enostavna in intuitivna, saj se ne "vozijo" naokrog skupaj z volanom (in posledično ne menjajo položaja in razporeditve iz zgoraj/spodaj v levo/desno, ko obrneš volan)! enako, kot uporaba obvolanskih ročic, za katere tudi v trdi temi in ne glede na položaj volana veš kje so, ker so vedno na istem mestu!
... ja, vale sm znal, da Belokranjci in Štajerci vkup držimo ...

P.S.: kot sem rekel, tehnika je OK, ampak kar je preveč, je preveč ...

Strani: 1