Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni BMW bo poln v nekaj minutah

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.117
[#2355366] 23.03.14 19:49
Odgovori   +    22
Pri BMW tako že razvijajo tehnologijo ponjenja, ki temelji na enosmernem toku (DC). Ta bo za razliko od polnjenja z izmeničnim tokom (AC), ki traja več ur, čas polnjenja skrajšala na nekaj minut,
Ali ste sploh pomislili, kakšno neumnost ste napisali?
chef sporočil: 2.989
[#2355369] 23.03.14 19:52 · odgovor na: 0126Bacis (#2355366)
Odgovori   +    4
Nisi v neko pomoč.
anon-51859 sporočil: 72
[#2355402] 23.03.14 20:35 · odgovor na: chef (#2355369)
Odgovori   +    9
To je, kot da bi Edisona poslušal, kako je izmenični tok neuporaben :)
anon-128646 sporočil: 3.051
[#2355426] 23.03.14 20:59 · odgovor na: 0126Bacis (#2355366)
Odgovori   +    24
[0126Bacis]
> Pri BMW tako že razvijajo tehnologijo ponjenja, ki temelji na enosmernem toku (DC). Ta bo za razliko od polnjenja z izmeničnim tokom (AC), ki traja več ur, čas polnjenja skrajšala na nekaj minut,

Ali ste sploh pomislili, kakšno neumnost ste napisali?
saj je logično... enosmerni teče skoz not, dvosmerni pa en cajt ven, en cajt not.. hehe
bc123a sporočil: 48.253
[#2355427] 23.03.14 20:59 · odgovor na: chef (#2355369)
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: bc123a 23.03.2014 20:59
[chef]
Nisi v neko pomoč.
Kapacitete baterij elektricni avtov gredo v desetine KWh, recimo tesla model S 60 KWh.

Cas polnjenja z 1 KW moci je potem enostavno 60 ur.

Cas polnjenja z 10 KW moci je 6 ur.

Tipicni elektricni prikljucek stanovanjske hise je 17 KW.

Cas polnjenja z 100 KW moci bi bil recimo 40 minut. Lokalni dobavitelj elektricne energije ti bo z veseljem dal ponudbo za tak prikljucek, ki ga bos seveda vsak mesec placeval (postavka odjemna moc ali nekaj taksnega).

Izmenicni ali enosmerni tok nima nobene zveze z vec ali manj prenesene energije, celo vec, 230 V napetost omrezne napeljave je efektivna napetost, torej tista napetost, pri kateri bi enosmerni tok prenesel enako energijo kot jo prenese izmenicni tok.

(v dejansko v vticnici nikoli ni 230V ampak napetost niha od priblizno -300 do +300 V, opravi pa enako dela kot ce bi imel 230V enosmerni prikljucek).

Kar pomeni da izmenicna napetost tule nima neke jake veze, verjetno gre bolj za tehnologijo polnjenja baterij, ki omogoca vecje tokove (na baterijski strani, ne na strani odjema iz vticnice).

Vidim, da so tudi clanki v tujih jezikih podobno nerazumljivi:

www.autoguide.com/au...ystem.html

tudi za tale iz autoguide.com velja da so to bucke in da je ocitno nek tajni vir malo nepozorno poslusal.

Lahko da gre za kaksne posebne polnilne postaje (kot jih recimo postavlja tesla), definitivno pa to ne more imeti vpliva na polnjenje doma.

"nekaj minut polnjenja" pa je po mojem zgornjem izracunu definitivno buca, in pac seveda, "za nekaj kilometrov" lahko avto polnis tudi "nekaj minut", ne pa do polnega.

Kot smo ze nekdaj racunali, efektivna "prikljucna moc" bencinske rocke, s katero tankas bencinski avto je okrog 12 MW (MEGAVATOV!), in dokler ne bos imel tako mocnega (ali pa vsaj polovico tega, zaradi vseeno manjsih izgub elektricnih avtov) polnilnega prikljucka, je brezveze sanjati o nekaj minut polnjenja. Nekaj minut polnjenja za poln tank, bencinski ali elektricni, pomeni se vedno nekaj megavatov na polnilni rocki. In to je dosegljivo z kemicno energijo (bencin) z elektricno pa se zdalec ne. Tudi pri tesli (tam mislim da polnijo z 100 kw ali nekaj taksnega, seveda ne doma, in se vedno rabis pol ure do uro za full charge).
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2355428] 23.03.14 21:00 · odgovor na: chef (#2355369)
Odgovori   +    13
Eh moj Šefe.

A ti misliš, da je BMW v žlahi s Chuckom Norrisom, za katerega fizikalni zakoni ne veljajo?
chef sporočil: 2.989
[#2355434] 23.03.14 21:08 · odgovor na: 0513ANITO (#2355428)
Odgovori   +    4
Chuck, Macgyver, Bruce Willis,...Glavno da (še) niste Janše, Kučana, Pahorja, Bratuškove... vpletli v debato. ;)
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2355437] 23.03.14 21:12 · odgovor na: chef (#2355434)
Odgovori   +    11
[chef]
Chuck, Macgyver, Bruce Willis,...Glavno da (še) niste Janše, Kučana, Pahorja, Bratuškove... vpletli v debato. ;)
E moj Šefe.

Šprical si ure fizike.

Sprijazni se. Pojma nimaš.

Za začetek ti predlagam, da se posvetiš teli kratki enačbici:

P (W)= U (V) x I (A)
anon-326712 sporočil: 4
[#2355458] 23.03.14 21:47 · odgovor na: bc123a (#2355427)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 23.03.14 21:38
DC gre lahko direktno v baterije, AC je pa še potrebno pretvoriti v DC. V ta namen imajo avtomobili vgrajen transformator, ki bi bil ob veliki moči pretežak in predrag. Pri Tesli teža in denar ni problem, drugje pa je.
abrame sporočil: 1.628
[#2355486] 23.03.14 23:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: abrame 23.03.2014 23:04
To je bilo doslej možno zgolj pri ELO = "Električni orgazem" !!!
bc123a sporočil: 48.253
[#2355487] 23.03.14 23:02 · odgovor na: anon-326712 (#2355458)
Odgovori   +    2
[0116SONYC]
DC gre lahko direktno v baterije, AC je pa še potrebno pretvoriti v DC. V ta namen imajo avtomobili vgrajen transformator, ki bi bil ob veliki moči pretežak in predrag. Pri Tesli teža in denar ni problem, drugje pa je.
Transformator pac nekje mora biti, ker se enosmernega toka ne da prenasati na velike razdalje brez velikih izgub. Tako da se vedno ne razumem, kaj dejansko dela BMW.
0126Bacis sporočil: 3.117
[#2355557] 24.03.14 07:42 · odgovor na: chef (#2355369)
Odgovori   +    5
[chef]
Nisi v neko pomoč.
Sem mislil da je bil lapsus, pa vidim da je neznanje.
So me pa somišljeniki prehiteli z jasnimi razlagami, tako da nimam kaj dodati.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2355941] 24.03.14 13:15
Odgovori   +    1
Pa kaj je mogoče, da take neumnosti ugledajo luč sveta? Pa saj ni čudno, da z nami delajo, kar hočejo, če prenesemo, da nas futrajo s takim. Gospod novinar, tole Vaše o par minut je isto, kot da bi trdil, da imam tableto, ki bo Take ozdravila neumnosti v 10 sekundah.

Strani: 1