Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni BMW bo poln v nekaj minutah
Strani: 1
sporočil: 3.117
Pri BMW tako že razvijajo tehnologijo ponjenja, ki temelji na enosmernem toku (DC). Ta bo za razliko od polnjenja z izmeničnim tokom (AC), ki traja več ur, čas polnjenja skrajšala na nekaj minut,Ali ste sploh pomislili, kakšno neumnost ste napisali?
sporočil: 3.051
[0126Bacis]saj je logično... enosmerni teče skoz not, dvosmerni pa en cajt ven, en cajt not.. hehe
> Pri BMW tako že razvijajo tehnologijo ponjenja, ki temelji na enosmernem toku (DC). Ta bo za razliko od polnjenja z izmeničnim tokom (AC), ki traja več ur, čas polnjenja skrajšala na nekaj minut,
Ali ste sploh pomislili, kakšno neumnost ste napisali?
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 23.03.2014 20:59
[chef]Kapacitete baterij elektricni avtov gredo v desetine KWh, recimo tesla model S 60 KWh.
Nisi v neko pomoč.
Cas polnjenja z 1 KW moci je potem enostavno 60 ur.
Cas polnjenja z 10 KW moci je 6 ur.
Tipicni elektricni prikljucek stanovanjske hise je 17 KW.
Cas polnjenja z 100 KW moci bi bil recimo 40 minut. Lokalni dobavitelj elektricne energije ti bo z veseljem dal ponudbo za tak prikljucek, ki ga bos seveda vsak mesec placeval (postavka odjemna moc ali nekaj taksnega).
Izmenicni ali enosmerni tok nima nobene zveze z vec ali manj prenesene energije, celo vec, 230 V napetost omrezne napeljave je efektivna napetost, torej tista napetost, pri kateri bi enosmerni tok prenesel enako energijo kot jo prenese izmenicni tok.
(v dejansko v vticnici nikoli ni 230V ampak napetost niha od priblizno -300 do +300 V, opravi pa enako dela kot ce bi imel 230V enosmerni prikljucek).
Kar pomeni da izmenicna napetost tule nima neke jake veze, verjetno gre bolj za tehnologijo polnjenja baterij, ki omogoca vecje tokove (na baterijski strani, ne na strani odjema iz vticnice).
Vidim, da so tudi clanki v tujih jezikih podobno nerazumljivi:
www.autoguide.com/au...ystem.html
tudi za tale iz autoguide.com velja da so to bucke in da je ocitno nek tajni vir malo nepozorno poslusal.
Lahko da gre za kaksne posebne polnilne postaje (kot jih recimo postavlja tesla), definitivno pa to ne more imeti vpliva na polnjenje doma.
"nekaj minut polnjenja" pa je po mojem zgornjem izracunu definitivno buca, in pac seveda, "za nekaj kilometrov" lahko avto polnis tudi "nekaj minut", ne pa do polnega.
Kot smo ze nekdaj racunali, efektivna "prikljucna moc" bencinske rocke, s katero tankas bencinski avto je okrog 12 MW (MEGAVATOV!), in dokler ne bos imel tako mocnega (ali pa vsaj polovico tega, zaradi vseeno manjsih izgub elektricnih avtov) polnilnega prikljucka, je brezveze sanjati o nekaj minut polnjenja. Nekaj minut polnjenja za poln tank, bencinski ali elektricni, pomeni se vedno nekaj megavatov na polnilni rocki. In to je dosegljivo z kemicno energijo (bencin) z elektricno pa se zdalec ne. Tudi pri tesli (tam mislim da polnijo z 100 kw ali nekaj taksnega, seveda ne doma, in se vedno rabis pol ure do uro za full charge).
sporočil: 10.844
Eh moj Šefe.
A ti misliš, da je BMW v žlahi s Chuckom Norrisom, za katerega fizikalni zakoni ne veljajo?
A ti misliš, da je BMW v žlahi s Chuckom Norrisom, za katerega fizikalni zakoni ne veljajo?
sporočil: 2.989
Chuck, Macgyver, Bruce Willis,...Glavno da (še) niste Janše,
Kučana, Pahorja, Bratuškove... vpletli v debato. ;)
sporočil: 10.844
[chef]E moj Šefe.
Chuck, Macgyver, Bruce Willis,...Glavno da (še) niste Janše, Kučana, Pahorja, Bratuškove... vpletli v debato. ;)
Šprical si ure fizike.
Sprijazni se. Pojma nimaš.
Za začetek ti predlagam, da se posvetiš teli kratki enačbici:
P (W)= U (V) x I (A)
sporočil: 4
čas vnosa: 23.03.14 21:38
DC gre lahko direktno v baterije, AC je pa še potrebno pretvoriti v
DC. V ta namen imajo avtomobili vgrajen transformator, ki bi bil ob
veliki moči pretežak in predrag. Pri Tesli teža in denar ni
problem, drugje pa je.
sporočil: 1.628
Zadnja sprememba: abrame 23.03.2014 23:04
To je bilo doslej možno zgolj pri ELO = "Električni orgazem" !!!
sporočil: 48.253
[0116SONYC]Transformator pac nekje mora biti, ker se enosmernega toka ne da prenasati na velike razdalje brez velikih izgub. Tako da se vedno ne razumem, kaj dejansko dela BMW.
DC gre lahko direktno v baterije, AC je pa še potrebno pretvoriti v DC. V ta namen imajo avtomobili vgrajen transformator, ki bi bil ob veliki moči pretežak in predrag. Pri Tesli teža in denar ni problem, drugje pa je.
sporočil: 3.117
[chef]Sem mislil da je bil lapsus, pa vidim da je neznanje.
Nisi v neko pomoč.
So me pa somišljeniki prehiteli z jasnimi razlagami, tako da nimam kaj dodati.
sporočil: 544
Pa kaj je mogoče, da take neumnosti ugledajo luč sveta? Pa saj ni
čudno, da z nami delajo, kar hočejo, če prenesemo, da nas futrajo s
takim. Gospod novinar, tole Vaše o par minut je isto, kot da bi
trdil, da imam tableto, ki bo Take ozdravila neumnosti v 10
sekundah.
Strani: 1