Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Minister Omerzel govori, Tesla ploska, Slovenec se za žep drži
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Avto (36)
Strani: 1
A mamo kakšem nov infrastrukturni projekt v paci, da zaženemo gospodarstvo in pocuzamo elektriko iz TEŠ-a? Sinergij že dolgo nismo prodajali :)
[s5m]Misliš sinergijskih bedarij! Ja tebi ti meni.
"Minister za infrastrukturo meni, da se bo dolgoročno potreba po elektriki v Sloveniji podvojila"
A mamo kakšem nov infrastrukturni projekt v paci, da zaženemo gospodarstvo in pocuzamo elektriko iz TEŠ-a? Sinergij že dolgo nismo prodajali :)
[vrac]Da znižano davke in prepustimo morebitno iniciativo privatnim investitorjem..........
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
[vrac]V Sloveniji je tak projekt nemogoč. Zakaj?
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
1. nimamo investitorja, ki bi bil sposoben zagnati tako investicijo, pa če tudi bi bil to konzorcij. Govorim o 5-10 miljardah, vse kar bi bilo manj je preč metanje denarja.
2.Birokratske prepreke za izgradnjo proizvodnje so prevelike, saj bi do tega da bi prišlo do izgradnje trajalo vsaj 3 leta.
3.Vsi udeleženci bi se najprej skregali kateri je bolj pomemben.
4.Okoljevarsveniki, šetvci pric itn... bi našli vsaj 10 vzrokov zakaj bi to škodovalo
5.Civilna iniciativa bi iskala kje jih srbi
in tako naprej bi se dalo našteti vsaj še 10 vzrokov. Na žalost smo pristali v slepem črevesu in ne moremo ne naprej in ne nazaj, edina režitev je radikalna odstranitev.
A se mu je odpeljalo? Folk nima kaj za jesti, on nabija pravljice o električnih avtomobilih, ki so pri teh cenah sanje za 99% prebivalcev.
Realnost je ta, da se bo še poraba goriv zmanjšala, saj bo folk primoran na kolesa, če bo hotel kaj jesti.
[vrac]Mah, to je tako. Tesla je vložila v razvoj in proizvodnjo že milijardo in pol evrov in še vedno posluje z izgubo. Prehodili so 10 let razvoja. Verjamem, da se bi dalo pri nas isto narediti za milijardo, ampak:
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
- kdo bo dal to milijardo ljudem in podjetjem, ki nimajo prav nobenih izkušenj s serijsko proizvodnjo avtov;
- koliko časa bo minilo, preden bo vzpostavljena serijska proizvodnja;
- kakšna bo cena teh avtomobilov in ali bodo slovenski proizvajalci sestavnih delov res imeli zaradi tega kaj višje marže?
Skratka, meni se ne zdi tako enostavno. Mislim, da v Sloveniji nimamo dovolj izkušenj in znanja, da bi znali narediti spodoben avto za razumno ceno. Nimam pa nič proti, če se zbere zasebni kapital in začne tak projekt. Avto bom kupil, če bo cena v redu.
[jeanmark]Ako minister preveč pametno govori,
A pa je napovedal kakšne nove subvencije? Ali zakaj se je treba za žep držati?
zgodovina uči,
da žep trpi :)
Seveda se je Tesla odzvala, pa verjetno ne zaradi govora našega ministra. Dejstvo tudi je da Teslin avto sploh ne bi bili toliko drag, če se ne bi gor priklopilo toliko nekih dajatev, tako že v ZDA kjer jih proizvajajo in potem še v Evropi. Kolikor jaz vem je cena v ZDA manjša kot v Evropi, s tem da so številke tam v dolarajih, dolar in EURO pa nista ravno v menjavi 1:1. Torej kdo, od tistih, ki so jih polna usta okoljevarstva, dela z figo v žepu? Pozabljate da je lobi klasičnih proizvajalcev in naftarjev še vedno zelo močen, trgovcem, bančnikom in birokratom, pa je pomembno samo to da čimbolj ožamejo končnega kupca.
[Vinci]
znanje: www.delo.si/druzba/n...carlu.html
Skratka, meni se ne zdi tako enostavno. Mislim, da v Sloveniji nimamo dovolj izkušenj in znanja, da bi znali narediti spodoben avto za razumno ceno. Nimam pa nič proti, če se zbere zasebni kapital in začne tak projekt. Avto bom kupil, če bo cena v redu.
Res gre tukaj za posameznika, z dokazanim uspehom. Vse to preleviti v množično proizvodnjo je druga pesem, mogoče povezava s kakšnim proizvajalcem. Glede na dosedanje obnašanje države, ne verjamem, da bi kakšen večji proizvajalec želel odpreti ali sofinancirati proizvodnjo v naši davčno varni deželi.
"Drugi avto pri hiši mora postati električen, tu moramo biti najhitrejši, moramo narediti korak naprej," ...glede na kupno moč je verjetno mislil, da bo drugo vozilo električni viličar.
Poleg tega dvomim, da je ta ideja nastala v soglasju s finančnim ministrstvom, saj ni nobena velika skrivnost, koliko denarja se v proračun nateče iz naslova trošarin na nafto, bencin...Če bi se ta prihodek resno znižal, država zanesljivo dvigne trošarine za elektriko, uvede trošarine za bukova drva, pelete...
Elon Musk lastnik podjetja Tesla motors je na najbolj krut način spoznal, kako lahko en dogodek spremeni prihodnost podjetja. Zaradi posnetka objavljenega na spletu jeizgubilk kar 1,5 milijarde dolarjev.
Konec prejšnjega redna je na po spletu zaokrožil posnetek, ki prikazuje goreč avto. Vidno je da gre za prvi električni super avtomobil Tesla S. Iz posnetka sicer ni razvidno zakaj se je avto vnel, a zgolj podoba gorečega vozila je bila dovolj, da so delnice podjetja Tesla zdrsnile iz vrednosti 193 dolarjev za delnico na 168 dolarjev za delnico, zaradi česar se je vrednost celotnega podjetja v zgolj enem dnevu znižala za kar 1,5 milijarde dolarjev (1,1 milijarde evrov).
V policijskem poročilu so zapisali, da je do nesreče pršlo, ko je v avto, ki se je po vozišču premikal z veliko hitrostjo trčil neznan kovinski predmet. Le t anaj bi prebil zaščito na spodnjem delu vozila in močno poškodoval baterijo, ki se je posledičnmo vnela. Vranostni sistem je o napaki voznika pravočasno obvestil, zato je ta lahko varno zapustil vozilo.
Gasilci so imeli pri kašenju nemalo težav, saj se je požar po gašenju z vodo še bolj razširil, zato so morali uporabiti posebne kemikalije.
Po objavi posnetka in hudem padcu delnic je podjetje Tesla izdalo sporočilo za javnost, ki je malce pomirilo investitorje in podjetje je hitro povrnilo del izgubljenega denarja. Vrednost delnic se trenutno giblje okoli 180 dolarjev (132 evrov) za delnico.
cekin.si/clanek/za_d...jarde.html
Trenutna cena delnice TSLA:
07.10.2013 - 183,44 $
08.10.2013 - 173,96 $
01.11.2013 - 162,58 $
08.11.2013 - 132,30 $
05.12.2013 - 140,78 $
15.01.2014 - 166,60 $
22.01.2014 - 177,42 $
31.01.2014 - 181,58 $
26.02.2014 - 263,96 $
28.02.2014 - 244,96 $
04.03.2014 - 250,70 $
www.plus500.si/Instr...ments/TSLA
www.financnitrgi.com.../tsla2.png
www.financnitrgi.com...ncek-pocil
ALI TESLA ALI STANOVANJE
Tesla S - 65 kW ali 85 kW
* od 75.240 € dalje
www.kreativni-najemi...odel_S.pdf
Tesla S Performance - 85 kW
* od 100.800 €
www.kreativni-najemi...odel_S.pdf
www.kreativni-najemi...hp?lang=SL
[dronyx]Še boljša ideja bi bil električni stol za tega modela, da mu izbije nore bubice iz glave :)
Boljša rešitev se mi zdi projekt "vsakemu slovencu po en električni stol" za izhod v sili, ko ne bo zmogel več bremen, ki mu jih ta država nalaga.
Drugi avto pri hiši, ki ga uporabljamo za transport po mestu, mora postati električen. Tu moramo biti najhitrejši, moramo narediti korak naprej," je poudaril Omerzel in pojasnil, da na ministrstvu že vodijo pogovore z igralci na tem področju.Eeeeeeeee uaauuuuu, nisem vedel da lahko preveč pustnih krofov tako usodno prizadene tisti kanček sive maso v ministrovem postrešju, da potem šalabajzer natepava take nebuloze. Alpa druga še najbolj verjetna teza je, da krofi, zaradi vakuuma v podstrešju, pravzaprav niso mogi prizadeti ničesar.
Strani: 1