Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Minister Omerzel govori, Tesla ploska, Slovenec se za žep drži

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Avto (36)

Strani: 1

BojanRi sporočil: 5.518
[#2342904] 04.03.14 11:40
Odgovori   +    24
Sve če narod to da pozlati...kaj ste hoteli imeti to sedaj prenašjate. Kot bi pa rekla murgbaba..ta vlada ni bila nikoli moja intimna opcija.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2342905] 04.03.14 11:41
Odgovori   +    30
Hval bogu ker se jim čas vladanja vse hitreje izteka neumnosti pa je iz dneva v dan več.
anon-34577 sporočil: 70
[#2342907] 04.03.14 11:45
Odgovori   +    48
Bral sem ta intervju in ta lahkotnost obljub Omerzela me je enako kot naivnost Erjavca-mednarodnega posrednika, ugajanje volivcem Slovenije-svetovne posebnosti. Sanjanje o Sloveniji kot prvi v svetu na električnih vozilih, medtem, ko niti en svetovni električni avto ni naprodaj v Sloveniji(niti renault, niti Nissan niti Tesla), ko se jih vozi le 100 v glavnem uvoženih iz tujine ali predelanih je nerealno, torej ali je gospod bolan ali pregnan. Koliko e-avtov je na njegovem ministrstvu? A je sploh že sedel v e-avtu? A samo za to, da bo TEŠ6 upravičen, moramo poslušati take megalomanske, centralnoplanske neumnosti?!
jeanmark sporočil: 2.903
[#2342911] 04.03.14 11:47
Odgovori   +    15
A pa je napovedal kakšne nove subvencije? Ali zakaj se je treba za žep držati?
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2342915] 04.03.14 11:51
Odgovori   +    12
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
anon-318613 sporočil: 664
[#2342917] 04.03.14 11:52
Odgovori   +    18
"Minister za infrastrukturo meni, da se bo dolgoročno potreba po elektriki v Sloveniji podvojila"

A mamo kakšem nov infrastrukturni projekt v paci, da zaženemo gospodarstvo in pocuzamo elektriko iz TEŠ-a? Sinergij že dolgo nismo prodajali :)
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2342922] 04.03.14 11:58 · odgovor na: anon-318613 (#2342917)
Odgovori   +    3
[s5m]
"Minister za infrastrukturo meni, da se bo dolgoročno potreba po elektriki v Sloveniji podvojila"

A mamo kakšem nov infrastrukturni projekt v paci, da zaženemo gospodarstvo in pocuzamo elektriko iz TEŠ-a? Sinergij že dolgo nismo prodajali :)
Misliš sinergijskih bedarij! Ja tebi ti meni.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2342926] 04.03.14 11:59 · odgovor na: anon-182066 (#2342915)
Odgovori   +    8
[vrac]
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
Da znižano davke in prepustimo morebitno iniciativo privatnim investitorjem..........
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2342931] 04.03.14 12:01 · odgovor na: anon-182066 (#2342915)
Odgovori   +    28
[vrac]
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
V Sloveniji je tak projekt nemogoč. Zakaj?
1. nimamo investitorja, ki bi bil sposoben zagnati tako investicijo, pa če tudi bi bil to konzorcij. Govorim o 5-10 miljardah, vse kar bi bilo manj je preč metanje denarja.
2.Birokratske prepreke za izgradnjo proizvodnje so prevelike, saj bi do tega da bi prišlo do izgradnje trajalo vsaj 3 leta.
3.Vsi udeleženci bi se najprej skregali kateri je bolj pomemben.
4.Okoljevarsveniki, šetvci pric itn... bi našli vsaj 10 vzrokov zakaj bi to škodovalo
5.Civilna iniciativa bi iskala kje jih srbi
in tako naprej bi se dalo našteti vsaj še 10 vzrokov. Na žalost smo pristali v slepem črevesu in ne moremo ne naprej in ne nazaj, edina režitev je radikalna odstranitev.
sirota sporočil: 1.047
[#2342932] 04.03.14 12:01
Odgovori   +    34
Ali kdo ve, kaj v tej vladi snifajo? So vsi na visokih obratih.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2342937] 04.03.14 12:04
Odgovori   +    31
"Drugi avto pri hiši mora postati električen, tu moramo biti najhitrejši, moramo narediti korak naprej," je v Ljubljani danes dejal infrastrukturni minister Samo Omerzel.

A se mu je odpeljalo? Folk nima kaj za jesti, on nabija pravljice o električnih avtomobilih, ki so pri teh cenah sanje za 99% prebivalcev.

Realnost je ta, da se bo še poraba goriv zmanjšala, saj bo folk primoran na kolesa, če bo hotel kaj jesti.
Vinci sporočil: 5.933
[#2342942] 04.03.14 12:08 · odgovor na: anon-182066 (#2342915)
Odgovori   +    17
[vrac]
Naj Vlada raje spodbudi nastanek lastnega proizvajalca električnih vozil. To bi bila prava politika, ne pa subvencionirati izdelke iz drugih držav. Slovenija razpolaga s tehnologijo na tem področju,ima tudi zelo razvito industrijo sestavnih delov,ki ji zaradi globalizacije zmanjkuje sape, saj so jo končni proizvajalci postavili ob zid in dela za mnogo nižje marže kot še pred nekaj leti. Zato bi vstop na segment električnih vozil lahko bil prava poteza. Sedaj je pravi trenutek.
Mah, to je tako. Tesla je vložila v razvoj in proizvodnjo že milijardo in pol evrov in še vedno posluje z izgubo. Prehodili so 10 let razvoja. Verjamem, da se bi dalo pri nas isto narediti za milijardo, ampak:
- kdo bo dal to milijardo ljudem in podjetjem, ki nimajo prav nobenih izkušenj s serijsko proizvodnjo avtov;
- koliko časa bo minilo, preden bo vzpostavljena serijska proizvodnja;
- kakšna bo cena teh avtomobilov in ali bodo slovenski proizvajalci sestavnih delov res imeli zaradi tega kaj višje marže?

Skratka, meni se ne zdi tako enostavno. Mislim, da v Sloveniji nimamo dovolj izkušenj in znanja, da bi znali narediti spodoben avto za razumno ceno. Nimam pa nič proti, če se zbere zasebni kapital in začne tak projekt. Avto bom kupil, če bo cena v redu.
anon-318613 sporočil: 664
[#2342944] 04.03.14 12:09 · odgovor na: jeanmark (#2342911)
Odgovori   +    13
[jeanmark]
A pa je napovedal kakšne nove subvencije? Ali zakaj se je treba za žep držati?
Ako minister preveč pametno govori,
zgodovina uči,
da žep trpi :)
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2342950] 04.03.14 12:13
Odgovori   +    10
V nekem delu ima tovariš minister celo prav. Pravilno je razmišljanje, da je potreben prehod na električno energijo, saj je iz vidika porabe energije, okoljsko najmanj sporna, vendar pa ni rešitev da se le ta pridobiva na ekološko najbolj sporen način.

Seveda se je Tesla odzvala, pa verjetno ne zaradi govora našega ministra. Dejstvo tudi je da Teslin avto sploh ne bi bili toliko drag, če se ne bi gor priklopilo toliko nekih dajatev, tako že v ZDA kjer jih proizvajajo in potem še v Evropi. Kolikor jaz vem je cena v ZDA manjša kot v Evropi, s tem da so številke tam v dolarajih, dolar in EURO pa nista ravno v menjavi 1:1. Torej kdo, od tistih, ki so jih polna usta okoljevarstva, dela z figo v žepu? Pozabljate da je lobi klasičnih proizvajalcev in naftarjev še vedno zelo močen, trgovcem, bančnikom in birokratom, pa je pomembno samo to da čimbolj ožamejo končnega kupca.
anon-117459 sporočil: 108
[#2342958] 04.03.14 12:22 · odgovor na: sirota (#2342932)
Odgovori   +    20
Očitno imamo v Sloveniji neko novo drogo. Bratuškova govori, da nam bo (narodu - ovcam) boljše in to kmalu (tega sicer ne razumem, morda prihod pomladi? Trava bo pognala?)! Ta "nabija" o električnih avtih. Model S, s 60 kWh pride v Ameriki samo 63570 USD.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2342959] 04.03.14 12:22 · odgovor na: Vinci (#2342942)
Odgovori   +    6
[Vinci]

Skratka, meni se ne zdi tako enostavno. Mislim, da v Sloveniji nimamo dovolj izkušenj in znanja, da bi znali narediti spodoben avto za razumno ceno. Nimam pa nič proti, če se zbere zasebni kapital in začne tak projekt. Avto bom kupil, če bo cena v redu.
znanje: www.delo.si/druzba/n...carlu.html

Res gre tukaj za posameznika, z dokazanim uspehom. Vse to preleviti v množično proizvodnjo je druga pesem, mogoče povezava s kakšnim proizvajalcem. Glede na dosedanje obnašanje države, ne verjamem, da bi kakšen večji proizvajalec želel odpreti ali sofinancirati proizvodnjo v naši davčno varni deželi.
anon-293545 sporočil: 1.093
[#2342965] 04.03.14 12:31
Odgovori   +    9
Če bo potreba po elektriki narasla, zakaj bomo trikratno preplačali TEŠ6 in zmanjšali širitev sončni panelov? To pomeni, da bomo tudi elektriko trkratno preplačali, kar bo znižalo našo dodano vrednost, zmanjšalo kupno moč prebivalcev in zatrlo gospodarstvo. Kje je tu logika?
anon-283914 sporočil: 1.021
[#2342975] 04.03.14 12:36
Odgovori   +    12
"Drugi avto pri hiši mora postati električen, tu moramo biti najhitrejši, moramo narediti korak naprej," ...
glede na kupno moč je verjetno mislil, da bo drugo vozilo električni viličar.
anon-96090 sporočil: 1.218
[#2342989] 04.03.14 12:44
Odgovori   +    16
A potem bo treba priti na Zavod za zaposlovanje z električnim avtom?
anon-221230 sporočil: 3.052
[#2342990] 04.03.14 12:44
Odgovori   +    26
Res da je Pust, ampak da morate objavljat umotvore tega Butalca...
dronyx sporočil: 4.602
[#2343001] 04.03.14 12:53
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: dronyx 04.03.2014 12:58
Boljša rešitev se mi zdi projekt "vsakemu slovencu po en električni stol" za izhod v sili, ko ne bo zmogel več bremen, ki mu jih ta država nalaga.

Poleg tega dvomim, da je ta ideja nastala v soglasju s finančnim ministrstvom, saj ni nobena velika skrivnost, koliko denarja se v proračun nateče iz naslova trošarin na nafto, bencin...Če bi se ta prihodek resno znižal, država zanesljivo dvigne trošarine za elektriko, uvede trošarine za bukova drva, pelete...
zoran13 sporočil: 2.442
[#2343004] 04.03.14 12:57
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: zoran13 04.03.2014 13:06
TESLA MOTORS - TSLA

Elon Musk lastnik podjetja Tesla motors je na najbolj krut način spoznal, kako lahko en dogodek spremeni prihodnost podjetja. Zaradi posnetka objavljenega na spletu jeizgubilk kar 1,5 milijarde dolarjev.

Konec prejšnjega redna je na po spletu zaokrožil posnetek, ki prikazuje goreč avto. Vidno je da gre za prvi električni super avtomobil Tesla S. Iz posnetka sicer ni razvidno zakaj se je avto vnel, a zgolj podoba gorečega vozila je bila dovolj, da so delnice podjetja Tesla zdrsnile iz vrednosti 193 dolarjev za delnico na 168 dolarjev za delnico, zaradi česar se je vrednost celotnega podjetja v zgolj enem dnevu znižala za kar 1,5 milijarde dolarjev (1,1 milijarde evrov).

V policijskem poročilu so zapisali, da je do nesreče pršlo, ko je v avto, ki se je po vozišču premikal z veliko hitrostjo trčil neznan kovinski predmet. Le t anaj bi prebil zaščito na spodnjem delu vozila in močno poškodoval baterijo, ki se je posledičnmo vnela. Vranostni sistem je o napaki voznika pravočasno obvestil, zato je ta lahko varno zapustil vozilo.
Gasilci so imeli pri kašenju nemalo težav, saj se je požar po gašenju z vodo še bolj razširil, zato so morali uporabiti posebne kemikalije.


Po objavi posnetka in hudem padcu delnic je podjetje Tesla izdalo sporočilo za javnost, ki je malce pomirilo investitorje in podjetje je hitro povrnilo del izgubljenega denarja. Vrednost delnic se trenutno giblje okoli 180 dolarjev (132 evrov) za delnico.
cekin.si/clanek/za_d...jarde.html

Trenutna cena delnice TSLA:
07.10.2013 - 183,44 $
08.10.2013 - 173,96 $
01.11.2013 - 162,58 $
08.11.2013 - 132,30 $
05.12.2013 - 140,78 $
15.01.2014 - 166,60 $
22.01.2014 - 177,42 $
31.01.2014 - 181,58 $
26.02.2014 - 263,96 $
28.02.2014 - 244,96 $
04.03.2014 - 250,70 $
www.plus500.si/Instr...ments/TSLA
www.financnitrgi.com.../tsla2.png
www.financnitrgi.com...ncek-pocil

ALI TESLA ALI STANOVANJE

Tesla S - 65 kW ali 85 kW
* od 75.240 € dalje
www.kreativni-najemi...odel_S.pdf

Tesla S Performance - 85 kW
* od 100.800 €
www.kreativni-najemi...odel_S.pdf
www.kreativni-najemi...hp?lang=SL
Jaka1955 sporočil: 667
[#2343012] 04.03.14 13:02 · odgovor na: dronyx (#2343001)
Odgovori   +    11
[dronyx]
Boljša rešitev se mi zdi projekt "vsakemu slovencu po en električni stol" za izhod v sili, ko ne bo zmogel več bremen, ki mu jih ta država nalaga.
Še boljša ideja bi bil električni stol za tega modela, da mu izbije nore bubice iz glave :)
tupamaros sporočil: 3.720
[#2343013] 04.03.14 13:05
Odgovori   +    14
Tipično za slovenske politike:"Ideja naša, denar vaš".
anon-328240 sporočil: 1
[#2343014] 04.03.14 13:06 · odgovor na: sirota (#2342932)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 04.03.14 12:53
Mene pa zanima po kakšni ceni bo država kupovala podatke od Tesle? NPR.: kje vse smo se vozili in s kakšno hitrostjo ... Teslini avtomobili namreč privzeto beležijo vsak kilometer (kje, od kje, kam, hitrost ... )vožnje.
anon-311228 sporočil: 203
[#2343015] 04.03.14 13:06
Odgovori   +    7
čas vnosa: 04.03.14 12:52
"Jaz absolutno verjamem": če nas bo še naprej v prepad malomarna in njeni "sposobni" ministri bomo kmalu ostali brez prvega avta in se bomo vozili z bicikli.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2343016] 04.03.14 13:06
Odgovori   +    10
čas vnosa: 04.03.14 12:51
Drugi avto pri hiši, ki ga uporabljamo za transport po mestu, mora postati električen. Tu moramo biti najhitrejši, moramo narediti korak naprej," je poudaril Omerzel in pojasnil, da na ministrstvu že vodijo pogovore z igralci na tem področju.
Eeeeeeeee uaauuuuu, nisem vedel da lahko preveč pustnih krofov tako usodno prizadene tisti kanček sive maso v ministrovem postrešju, da potem šalabajzer natepava take nebuloze. Alpa druga še najbolj verjetna teza je, da krofi, zaradi vakuuma v podstrešju, pravzaprav niso mogi prizadeti ničesar.

Strani: 1