Zasebnost
20 min
Občina Piran v juniju pripravlja dražbo nepremičnin (Oglas)
30 min
Razvojni preboj SIJ Acroni: gredo na trg elektropločevin za pogonske motorje e-vozil
46 min
Inga Beale, nekdanja šefinja Lloyd'sa: Zavarovalnice, zavarujte tveganja, kibernetska in podnebna, ne skrivajte se za državo!
1 ura
ECB je znižala ključne obrestne mere: komu je to v korist, koga udari po denarnici 3
1 ura
Draga Cathie, ti pa res nimaš sreče, 2. del
1 ura
Tivolski lok: Alenka Bratušek po odhodu Uniona jemlje projekt iz predala
1 ura
Viadukt še vedno čaka na 45 milijonov evrov odškodnine od Republike Srbske
2 uri
Slovenski avtotrg v maju – stabilna prodaja osebnih avtov, rast dostavnikov in nov upad za električne
2 uri
Česar vašega najstnika v šoli ne učijo o financah, ga naučimo mi na poletni finančni šoli za najstnike
2 uri
Mlinotest: tudi letos bodo vlagali v posodobitve in modernizacijo
2 uri
Potrjeno: ameriški Robinhood kupil Bitstamp
3 ure
KPK: Korupcijska tveganja pri nesojenem TV šovu »vojak v akciji«
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Gorenje: Po prestrukturiranju občutna rast prihodkov in dobička 1
4 ure
Kako postati izvoznik leta 2024
4 ure
Razvoj pametne fasade, ki izpuste ogljikovega dioksida zmanjša do 75 odstotkov
5 ur
Danes so vse oči uprte v Frankfurt, kjer zaseda ECB - že včeraj je obrestne mere znižala Banka Kanade
5 ur
Nova delnica na ljubljanski borzi: Relax gre po reference za partnerje in banke
5 ur
Samo ne Golob 40
6 ur
V družinskem podjetju je osebna rast lastnikov in naslednikov odločilna

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bomo preplačali tudi avtocesto Draženci-Gruškovje?

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Glavni forum (1)

Strani: 1

anon-200699 sporočil: 2.054
[#2321983] 30.01.14 08:15
Odgovori   +    1
Če bi kdo od odgovornih v Slovenije res želel smiselno porabljati denar, bi vsaj za področje cest že zdavnaj golazen na Gradbenem inštitutu ZRMK, razgnal. Evidentno je da še niso uspeli narediti projekta, ki bi držal vodo. Čudim se da so drugje sposobni narediti take projekte, ki na koncu ne odstopaj prav veliko od načrtovane vrednosti. Pri nas je običajno da je že v startu projekt dražji, kot primerljivi v tujini, med samo izvedbo pa se potem vrednost običajno še pomnoži z nekim faktorjem.
Očitno nisem daleč od resnice, če rečem da so očitno naši projektanti popolnoma nesposobni, enako potem velja za vodje projektov in ne nazadnje verjetno imamo na te projekte pripetih en cel kup posvečenih, ki mislijo da jim pripada nek denar, če že kaj naredijo zraven pa je to prav gotovo nekaj kar projektom škoduje in jih draži.
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2322026] 30.01.14 08:54
Odgovori   +    1
Odsek avtoceste Draženci-Gruškovje bo po Darsovih projekcijah stal 206,8 milijona evrov. To je 15,9 milijona evrov na kilometer oziroma skoraj pet milijonov evrov na kilometer več, kot smo v povprečju v Sloveniji gradili avtoceste. Gradnja se predvidoma začne konec tega leta. Gre za edini še manjkajoči del avtoceste, ki bo povezovala Gradec, Maribor in Zagreb. Avstrijci in Hrvati so svoj del že zgradili.
Cena, ki jo bomo plačali za odsek Draženci-Gruškovje, je tudi višja od povprečne cene v Avstriji, kjer avtoceste v povprečju gradijo za 12 milijonov evrov na kilometer. Upoštevaje avstrijski in slovenski BDP na prebivalca, je to kar trikratnik cene avstrijskega kilometra. V Avstriji namreč kilometer avtoceste zgradijo z bruto domačim proizvodom 325 povprečnih Avstrijcev, med Draženci in Gruškovjem pa z BDP 925 povprečnih Slovencev."
In človek se tudi vpraša, kakšen teren je v Avstriji in kakšen teren je na omenjeni avtocesti Draženci - Gruškovje?
anon-95425 sporočil: 885
[#2322063] 30.01.14 09:24
Odgovori   +    0
Bomo preplačali tudi avtocesto Draženci-Gruškovje?
Seveda, saj smo še vsako.
anon-243516 sporočil: 3.391
[#2322120] 30.01.14 09:49
Odgovori   +    0
Kot za Stožice... Ne samo, da so preplačali (MOL), tudi 2x so plačali enemu, kao, kmetu. A ima tudi pri tej gradnji Janković svoje prste vmes? Upam, da ne, saj Ljubljana ne seže preko Trojan. Je to nacionalni interes po Kučanovo? Je to lobiranje po Zemljaričevo? Je to SDVjevsko navijanje ušes neposlušnim in hkraten zaslužek za izvajalce? Mater, koliko vprašanj, pa nič odgovorov.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2322386] 30.01.14 12:17
Odgovori   +    0
Torej so bili Zidar in Co še kar zmerni pri basanju v žep. Tiste 2mrd je bila provizija za cel avtocestni križ.
anon-49373 sporočil: 5.712
[#2322453] 30.01.14 12:49
Odgovori   +    0
V Butalah je vse mogoče, saj se tudi ovce več na nič ne odzivajo samo blejejo v prazno tako kot pisuni v financah !
anon-127720 sporočil: 910
[#2322533] 30.01.14 13:21
Odgovori   +    0
Nikakor ni mogoče pričakovati realizacije te AC pod sedanjo vlado, ker bo cena narasla vsaj trikrat, če upoštevamo krajo davkoplačevalskega denarja in podpiranje tajkunov pri krajah na vsakem koraku.
Konasnica sporočil: 1.741
[#2322578] 30.01.14 13:42
Odgovori   +    0
Glede na cene, ki jih dosegajo tuja gradbena podjetja v Sloveniji (obvoznica Škofja Loka), bo cena sigurno višja, kot so bile cene na avtocestenm programu. Jakše se je nazadnje ukvarjal s cestami na začetku osemedesetih let. Zel slaba referenca za Finance če morajo iz naftalina vleči take starčke, ki že 30 let nimajo stika z gradbeništvom in cestami. Glede na stalne kritike okili aneksov pa so projektanti postali previdni in vgrajujejo rezerve v projektantske predračune. Očitno v Sloveniji nihče več ne obvladuje velikih investicij. Aktualni minister bi zgradil progo Divača - Koper za polovico projektanstkega predračuna!? Ja veliko je treba vedeti in znati, da obvladuješ investicijski posel!
anon-156613 sporočil: 1.503
[#2322636] 30.01.14 14:24
Odgovori   +    0
SCT- ja sicer ni več tistim , ki so izčrpavali javni denar preko SCT pa se ni nič zgodilo in bodo rente vlekli še naprej !

Strani: 1