Zasebnost
1 ura
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
2 uri
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
2 uri
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
2 uri
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
2 uri
Ekonomičen, a športnega videza 7
3 ure
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
6 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 4
7 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
11 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
13 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
14 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
18 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
19 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
19 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
19 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 9
19 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
20 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
20 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
20 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nissanov električni leaf okužil sto tisoč kupcev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-71539 sporočil: 420
[Avto] Tema: Nissanov električni leaf okužil sto tisoč kupcev
[#2316015] 21.01.14 00:27 · odgovor na: (#2315736)
Odgovori   +    2
[porkamizerija]
razni savdijci, dubajci, norvežani in podobni naftni srečneži niso merilo za ostali svet, saj ne vejo kam bi z denarjem. drugi ne načrpajo miljonov vsak dan, da bi takole razmetavali z njimi.
Nissan Leaf je idealen avto za vse, ki dnevno naredijo med 60-120km (kuća-posao-kuća). Lahko si izračunaš sam, jaz ti bom pomagal na hitro:

Varčen dizelaš: poraba diesel 7EUR/100km
Leaf: poraba električna energija 1EUR/100km (lahko pa tudi ceneje, obstajajo javne polnilnice, ki so zaenkrat brezplačne)

Varčen dizelaš: 15.000 EUR, financiranje (6%) 900 EUR/leto
Leaf: 25.000 (po subvenciji 5000EUR) (2% zeleni kredit) 500 EUR/leto

Izguba vrednosti:
Varčen dizelaš: 40% v treh letih = 3000 EUR/leto
Leaf: 30% v treh letih = 5833 EUR/leto

Leaf imam manj rednih servisov, nima menjave olja. Edino tveganje so baterije, samo po sedanjih podatkih izgubijo v sedmih letih ca. 15%.

Končna bilanca:
100 km/dan, 20.000 km/leto
Varčen dizelaš: 1400 EUR diesel + 900 EUR financiranje + 3000 EUR izguba vrednosti = 5300 EUR
Leaf: 200 EUR elektrika + 500 EUR financiranje + 5800 izguba vrednosti (pa po moje bo nižja) = 6500 EUR.

Torej že sedaj je Leaf zelo blizu malim dizelašom (za 100 EUR na mesec pač plačaš moderno igračko, ki je celo koristna zate in okolico). Pa manj je tveganja z motorjem, nekaj tveganja pa je z baterijo. Če cena Leafa pade za 20% ni več računice za motorje z notranjim izgorevanjem. V dveh letih bo to realnost.