Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek TOP 10 - najcenejši avti s štirikolesnim pogonom

Strani: 1

anon-237381 sporočil: 924
[#2300418] 27.12.13 02:37
Odgovori   +    2
Dajte prosim napisat še kak seznam najcenejših avtomobilov z zadnjim pogonom.

Recimo: Mazda MX5, Subaru BRZ/Toyota GT86, BMW 1. Je še kakšen pod 30k?
milos9 sporočil: 1.050
[#2300426] 27.12.13 06:04 · odgovor na: anon-237381 (#2300418)
Odgovori   +    7
Zmenjeno, prihaja twingo, aktualni smart fortwo, BMW 1,...
anon-232922 sporočil: 1.429
[#2300457] 27.12.13 08:29
Odgovori   +    27
čas vnosa: 26.12.13 20:12
Ja do tukaj ste nas pripeljali, Top 10 Najcenejši Avtomobili!!!!!!!
Namesto da bi glrdali Top 10 Najdražji, nam ponujate Dacio in Lado!!!!!!
To je delo Bratušek & Co!!!!!
anon-13680 sporočil: 167
[#2300936] 27.12.13 18:58
Odgovori   +    8
Poganja jo 1,7 litrski bencinar s 59 kilovati in tovarniško povprečno porabo 9,5 litra. Pogon je stalen štirikolesni, reduktor je serijski, kaj drugega razen sistema ABS pa ne. Niva je edini avti, ki ima še skromnejšo opremo od dacie duster.

Napake:
1. S 59 kilovati ( uporaba s in z ? )
2. je edini avti ( sklanjatev ? )
3. dacia ( velika začetnica )
4. duster ( velika začetnica )

Vprašanja:
1. Ali ima pisec res končano osnovno šolo?
2. Ali je lektor na dopustu?

V dveh povedih 4 napake.
NEDOPUSTNO !!!!!!!!
milos9 sporočil: 1.050
[#2301047] 27.12.13 23:21 · odgovor na: anon-13680 (#2300936)
Odgovori   +    1
Še bolj nedopustno je, da se lotevate teme, ki jo kot kaže zelo slabo poznate. Dacia in duster se pišeta z malo začetnico, v obeh primerih, razen ko gre za začetek stavka oziroma ko z dacio mislimo tovarno, znamko,...
anon-13680 sporočil: 167
[#2301066] 28.12.13 00:49 · odgovor na: milos9 (#2301047)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-13680 28.12.2013 00:52
Kolikor mi je poznano, je Dacia ime tovarne - firme in Duster ime avtomobila.
Imena se pišejo z veliko začetnico?
Drugače si teh besed v članku ne znam predstavljati.
milos9 sporočil: 1.050
[#2301070] 28.12.13 01:06 · odgovor na: anon-13680 (#2301066)
Odgovori   +    1
Le čevlje sodi naj kopitar, pravopis pa lektor

dacia duster ostajata z malo
pomurski sporočil: 1.856
[#2301198] 28.12.13 11:33 · odgovor na: milos9 (#2301047)
Odgovori   +    6
[milos9]
Še bolj nedopustno je, da se lotevate teme, ki jo kot kaže zelo slabo poznate. Dacia in duster se pišeta z malo začetnico, v obeh primerih, razen ko gre za začetek stavka oziroma ko z dacio mislimo tovarno, znamko,...
Dacia Duster je v tem kontekstu specifičen produkt in je prav, da se piše z veliko. Duster se bo lahko pisal z malo, ko bo tako razširjen, da bo postal sinonim za točno določeno uporabniško izkušnjo, izgled, kakovost ipd. - označba duster bo takrat pomenila nekaj več ali nekaj manj kot Dacio Duster določenega letnika.

Po drugi strani navedbe kot npr. renault, adidaske, superge, kokakola, paloma, mobitel ipd. lahko celo presežejo samo ime znamke. Adidaske so športne copate poljubnega proizvajalca, kokakola je cola poljubne znamke po okusu podobna Coca Coli, paloma je načeloma katerkoli toaletni papir.. Navedba renault sicer pomeni avto znamke Renault, vendar predvsem nekaj, kar ni cenjeno, ni najbolj varno in ropota, še vseeno pa je bolje kot stoenka itd... - če rečeš, da greš z renaultom, želiš prej sporočiti, da se pelješ npr. s katrco, R5, cliom, ne pa npr. z Renault Latitude. Jap, in clio se v takšnem kontekstu lahko piše z malo, ker ima malodane kultni status, "latitude" pisan z malo začetnico pa npr. nima nobene posebne sporočilne vrednosti..

Dalje pod mercedesom pojmujemo limuzino višjega cenovnega razreda proizvajalca Mercedes, ne pa npr. kombija, tovornjaka istega proizvajalca. Ali pa npr. unimog - pisan z malo začetnico označuje vozilo s funkcionalnimi priključki in sploh ni nujno, da je znamke Mercedes. Navedba z malimi kot mercedes unimog, pomeni točno določen izdelek in ni pravilna.

Še bolj plastičen primer je traktor proizvajalca Porsche - kako zveni stavek "s porschejem je zoral njivo"?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2301224] 28.12.13 12:11 · odgovor na: pomurski (#2301198)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 28.12.2013 12:14
[pomurski]
> [milos9]
> Še bolj nedopustno je, da se lotevate teme, ki jo kot kaže zelo slabo poznate. Dacia in duster se pišeta z malo začetnico, v obeh primerih, razen ko gre za začetek stavka oziroma ko z dacio mislimo tovarno, znamko,...

Dacia Duster je v tem kontekstu specifičen produkt in je prav, da se piše z veliko. Duster se bo lahko pisal z malo, ko bo tako razširjen, da bo postal sinonim za točno določeno uporabniško izkušnjo, izgled, kakovost ipd. - označba duster bo takrat pomenila nekaj več ali nekaj manj kot Dacio Duster določenega letnika.

Po drugi strani navedbe kot npr. renault, adidaske, superge, kokakola, paloma, mobitel ipd. lahko celo presežejo samo ime znamke. Adidaske so športne copate poljubnega proizvajalca, kokakola je cola poljubne znamke po okusu podobna Coca Coli, paloma je načeloma katerkoli toaletni papir.. Navedba renault sicer pomeni avto znamke Renault, vendar predvsem nekaj, kar ni cenjeno, ni najbolj varno in ropota, še vseeno pa je bolje kot stoenka itd... - če rečeš, da greš z renaultom, želiš prej sporočiti, da se pelješ npr. s katrco, R5, cliom, ne pa npr. z Renault Latitude. Jap, in clio se v takšnem kontekstu lahko piše z malo, ker ima malodane kultni status, "latitude" pisan z malo začetnico pa npr. nima nobene posebne sporočilne vrednosti..

Dalje pod mercedesom pojmujemo limuzino višjega cenovnega razreda proizvajalca Mercedes, ne pa npr. kombija, tovornjaka istega proizvajalca. Ali pa npr. unimog - pisan z malo začetnico označuje vozilo s funkcionalnimi priključki in sploh ni nujno, da je znamke Mercedes. Navedba z malimi kot mercedes unimog, pomeni točno določen izdelek in ni pravilna.

Še bolj plastičen primer je traktor proizvajalca Porsche - kako zveni stavek "s porschejem je zoral njivo"?
absolutno se pridružujem zgornjemu mnenju, čeprav dvomim, da bo to kakorkoli vplivalo na potek novodobnega slovenističnega "posi*jevanja" slvenščine tam, kjer je to najmanj treba... prav ta, novodobni zapis imen/nazivov, pa temu početju "nosi prapor"!

kar se pa teme članka tiče pa je moje osebno mnenje, da razen Nive, nobeden od njih na terenu nima kej iskat... vse to so, kljub 4x4 pogonu in višjemu odmiku od tal, bolj "salonski levi", zato v njih ne vidim pretiranega smisla :(... za "na teren" niso, v primerjavi s klasičnim avtomobilom pa, pri normalni, vsakodnevni uporabi, tudi niso udobnejši... in toliko, kolikor so od njih bolj "praktični", so tudi bolj "potratni" (pri porabi in stroških).
torej, v mojih očeh v so omenjeni "SUV" avtomobili, srednje neuporabna "maketinška domislica"... ne glede na njihovo ceno...
anon-13680 sporočil: 167
[#2301251] 28.12.13 13:07 · odgovor na: pomurski (#2301198)
Odgovori   +    0
Hvala za izčrpno
anon-218461 sporočil: 539
[#2301411] 28.12.13 19:16 · odgovor na: drugmirko (#2301224)
Odgovori   +    1
Bi vidu smisel, če bi imel kak nasad ali pa vikend kjer je makadam, kamenje plus še malo blatne poti. Je res, da 4x4 večinoma ne rabiš, je pa višja oddaljenost od tal zlata vredna v tem primeru.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2301483] 29.12.13 00:36 · odgovor na: anon-218461 (#2301411)
Odgovori   +    3
:)... mogoče...
vendar, če je tistih... hm... nekaj 100 metrov ali kak kilometer celo makadamske! poti (hajd, da si rekel "kolovoza") do vikenda razlog za to, da rabiš katerega od zgornjih (in podobnih) "kvazi terencev", je pa tudi žalostno (ne razumi narobe... ne želim bit žaljiv).

predvsem zato ker v svojem življenju še nisem srečal takega makadama, da se po njem ne bi dalo z navadnim avtom... heh, še debela večina kolovozov je bla takih, pa jih nisem prevozil tako malo! skoraj vsi (kolovozi, makadami pa itak) so se dali "zmagat" z malo "manevriranja"... strinjam se, da zna bit po kakem luknjastem in razritem makadamu zoprno za vozit. ampak za peljat se po njem ziher ni "treba met SUV-ja"... je pa res, da sem lep del tega prevozil v svoji mladosti s hidravličnim Citroenovim GS-om... v tistih redkih trenutkih, ko res ni šlo več in bi avto nasedel sem pač dvignil hidravliko... ;)
poleg tega pa, če gre za vikend ali "obdelovalno površino", to pomeni, da greš tja le občasno in vožnja do tam najvrjetneje ne predstavlja niti desetine odstokov avtomobilove uporabe... avto je pa neudobnejši in dražji za uporabo cel cajt...

novodobni SUV je maketinška niša! in to je to! ljudje si jih ne kupujejo "iz potrebe"... ker so za "potrebo" katere "izgled" nosijo praktično neuporabni. in, če smo čisto iskreni, jih 99.7% itak nikoli ne vidi kej dosti več "terena", kot je "plezanje" na kak pločnik... kupujejo si jih zato, ker so jim všeč! enim to, da zgledajo tako, kot zgledajo, drugim to, da se sedi višje, tretjim zato, ker se v njih počutijo varnejši, itd... predvsem pa si jih kupujejo zato, ker si jih (ob izpolnjenem prejšnjem pogoju) -lahko privoščijo! in tako je tudi prav... če jih to le "osrečuje".
jaz na avto gledam prek estetike in funkcije. in debela večina novodobnih SUV vozil mi niti lepa, niti boljša v svoji osnovni funkciji "vozila"... hence, v njih ne vidim pretiranega smisla. ...in tudi s tem ni nič narobe... :))



ps.: vse izrečene besede&zamere imajo vsaj pri meni "praktično&komparativno potrditev"... namreč, gospa imajo trenutno enega od njih (Fordovo Kugo). kljub temu, da gre za enega od SUV vozil z najboljšimi voznimi lastnostmi me ni prepričal z ničemer... avto je glomazen, pretežek, požrešen, za svojo velikost nič kaj posebej prostoren... pri 140 na uro se spremeni v "cigel", občutljiv na bočni veter... vožnja z navadnim avtomobilom njegovega segmenta (kaj šele cenovnega ranga) je, kar se tiče udobja in obnašanja na cesti skorajda taka, kot da se ti je "Marija prikazala"...
kar je nedavno ugotovila tudi gospa personalno... zaradi neljube okvare je morala na službeno pot "v Minken" z "nevredno Oktavijo"... ob povratku so gospa pokomentirali: "...brezvezna in za umret dolgočana, ampak... kako se fajn pelje... le kaj mi je blo s tisto Kugo..."
:) ;)
anon-218461 sporočil: 539
[#2301551] 29.12.13 10:43 · odgovor na: drugmirko (#2301483)
Odgovori   +    0
Tu je point vidiš. V svojem življenju še nisi srečal take poti. Sam nimam še SUV-a bo pa sigurno kmalu, ker vidim dosti prednosti odkar sem se nekajkrat peljal po neurejenih kolovozih in razritih blatnih poteh. Saj prideš tudi z "navadnim" avtom ampak s SUV-om je effortless....in tu je ves point. Tudi v mestu pride prav. Recimo ko se vključuješ na glavno cesto in greš levo in so pravtako na levi parkirani avtomobili in ne vidiš prihajajočih avtomobilov. Saj ne rečem, marketing je pač marketing ampak so višji avtomobili vseeno praktični. Sam na avtomobile in znamke bolj malo dam. Pomembno mi je, da se lepo pelje, da je tih in udoben pa lahko je tudi Škoda al pa FIAT. Ko že omenjaš Octavio. Jah, tale prejšnja generacia je obup za kakšno daljšo pot. Sem bil kot cunja. Vozil sem se kot sopotnik. Zdej kot driver verjamem, da je bolj udobna samo se je raje izognem če je treba prevalit 500+ kilometrov.
anon-218461 sporočil: 539
[#2301593] 29.12.13 12:35 · odgovor na: (#2301558)
Odgovori   +    3
Očitno si se bolj malo vozil. Z ML recimo je vožnja tako effortless in udobna, da tudi po petih urah vožnje lahko delaš. Vsakemu svoje. Mene so prepričali. Vsak pač ima kar misli, da rabi.

O Octavii prosim ne. Mogoče je udobna za nekoga, ki se pelje na morje. Za nekoga ki prevali par sto kilometrov in mora potem še kaj naredit je pač neprimerna.

Vidim pa, da debata prehaja v usajanje o lastnikih teh avtomobilov in ne avtomobilov samih.
sirota sporočil: 1.047
[#2301973] 30.12.13 10:04
Odgovori   +    3
Duster-je, menda, uporablja Elektro Celje in še nekateri Elektro in jih, menda, kar hvalijo. Menda se Duster, kar dobro odreže na terenu.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2303222] 01.01.14 12:08 · odgovor na: milos9 (#2301047)
Odgovori   +    3
[milos9]
Še bolj nedopustno je, da se lotevate teme, ki jo kot kaže zelo slabo poznate. Dacia in duster se pišeta z malo začetnico, v obeh primerih, razen ko gre za začetek stavka oziroma ko z dacio mislimo tovarno, znamko,...
Bolano, da se nekateri vtikajo v slovnico, namesto da bi obravnavali temo...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2303226] 01.01.14 12:23 · odgovor na: (#2301558)
Odgovori   +    0
[porkamizerija]
> Pomembno mi je, da se lepo pelje, da je tih in udoben

no to SUVji niso, razen če primerjaš s štirikrat cenejšimi "navadnimi" avti.

p.s. saj imaš lahko tudi octavio 4x4, samo kaj ko se to ne vidi na kilometer.
Sam vozim avtomobile z zadnjim pogonom ze 32 let, moj zadnji avto s prednjim pogonom pa je bil TAS-Golf. Moram pa priznati, da bi si pozimi vseeno zelel vsaj avto z prednjim pogonom, ce ze ne s stirikolesnim pogonom.

Dejansko je zadnji pogon na snegu ena sama katastrofa, pa ceprav imas nataknjene najboljse gume (jaz imam Michelin Alpin A4). Ce pade samo 15cm novega snega, se na ravnem komaj prides z mesta.

Kar se pa udobja tice, pa zadnji pogon nima konkurence. Prvi pogon se nekako gre, a stirikolesni je pa kar se tice udobja prava katastrofa. Sicer sem se vozil kot sopotnik samo v Tucsonu, tako da kako se vozis v terencih BMW, Audi, Porsche itd. ne vem.
anon-293132 sporočil: 134
[#2303530] 02.01.14 10:49
Odgovori   +    1
Edini res pravi terenec je tukaj SsangYong Korando, saj ima pravi štirikolesni pogon, ustrezno oddaljenost od tal in dovolj zmogljiv dizelski stroj. Po tej plati mu lahko delno sledi le jimny. Vse ostalo je bolj ali manj mestna šminkarija. Kdor išče lepega, a še vedno dovolj terensko zmogljivega SUV, s katerim se bo vozil na smučanje, bo pa verjetno kupil Kijo Sportage, saj je najbolj gosposka in verjetno glede na ceno in 7-letno garancijo najbolj racionalna.

Strani: 1