Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dars: V razpisu za vozila za cestninski nadzor ni bilo 'eksotičnih' zahtev
Strani: 1
sporočil: 167
No, za razliko od diletantov na MF, teli na Darsu vsaj hitro
odgovorijo in znajo argumentirat odločitev..
sporočil: 159
tam kjer ni nejasnosti in imajo zadeve poštimane ni težko
odgovorit, ker govoriš resnico. problem MF je, da morajo neresnico
zavit v resnico in to servirat javnosti kot verodostojno
informacijo...tu pa nastanejo zamude :D
sporočil: 910
Brez kakršnega koli pomisleka, Dars zelo dobro ve, kaj naroča in
strokovno obvladuje situacije.
Vse njegove specifične zahteve o opremljenosti kombijev za Nadzornike so realne in potrebne. Tisti, ki trdi drugače, njihovega dela niti slučajno ne pozna in naj upošteva rek: LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR.
Vse njegove specifične zahteve o opremljenosti kombijev za Nadzornike so realne in potrebne. Tisti, ki trdi drugače, njihovega dela niti slučajno ne pozna in naj upošteva rek: LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR.
sporočil: 862
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 22:28
Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z
dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo
verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to
je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima
nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star
kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za
60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se
lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija
....
sporočil: 48.253
[hansi]Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
5 Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za 60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija ....
Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
sporočil: 862
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 22:44
[bc123a]In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.
> [hansi]
> 5 Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za 60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija ....
Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
Še enkrat;
5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Dotrajani niso kombiji ampak vodstvo Darsa. Vprašajte kakega prevoznika, koliko ti kombiji zdržijo.
Na Koroškem nujno rabimo spodobno cestno povezavo s Slovenijo, z Avstrijo jo že imamo.
Ta cesta bi prinesla bistveno več koristi, kot globe na avtocesti, pa Darsovci raje porabijo ta luksuz. Pač skorumpirana Slovenija...
sporočil: 48.253
[hansi]Ja, pise kazni in evidentira krsitelje. Si sploh bral clanek? In ureja odstranitev kamionarja.
> Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
>
> Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.
Še enkrat;Jaz bi te vprasal, koliko kilometrov se naredi v kombiju na stevcu, ce stoji na miru, motor pa tece 4 ure zaradi cestninske kontrole in s tem povezanega delovanja elektronike (karticno poslovanje, elektronske povezave, racunalniki)?
5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Vprašajte kakega prevoznika.
sporočil: 862
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 23:05
[bc123a]Odlična politika Darsa. Najpomembnejša je globa, ceste itak ne bo plužil s kombijem! Ali morda pelje tovornjakarju lopato?
> [hansi]
> > Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
> >
> > Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
>
> In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.
Ja, pise kazni in evidentira krsitelje. Si sploh bral clanek? In ureja odstranitev kamionarja.
> Še enkrat;In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
> 5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Vprašajte kakega prevoznika.
Jaz bi te vprasal, koliko kilometrov se naredi v kombiju na stevcu, ce stoji na miru, motor pa tece 4 ure zaradi cestninske kontrole in s tem povezanega delovanja elektronike (karticno poslovanje, elektronske povezave, racunalniki)?
Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?
sporočil: 48.253
[hansi]Ne, imam pa nekaj pojma o tehniki, ki ga ti ocitno nimas. Si studiral kaj druzboslovnega?
In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?
sporočil: 961
čas vnosa: 17.12.13 15:33
jim je bila moja Caravella stara malo več kot 18let predraga, pa
sem jo hotel ponudit za simbolno ceno 1€, če bi jo le ohranjali pri
življenju naslednjih pet let, pa ni bilo odziva. srečno Kekčeva
država.
sporočil: 349
čas vnosa: 17.12.13 13:39
In zakaj vozil ne opremijo z generatorji in Webastom da ne tecejo
celotne dni v prostem teku?
sporočil: 1.906
Je... se.
Kaj ej sedaj to.
Paralela cestni policiji?
Noro! DO obisti nora vukojebina SLovenija!
Kaj ej sedaj to.
Paralela cestni policiji?
Noro! DO obisti nora vukojebina SLovenija!
sporočil: 862
[bc123a]Spoštovani odvetnik Darsa s tehničnim znanjem:
> [hansi]
> In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
> Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?
Ne, imam pa nekaj pojma o tehniki, ki ga ti ocitno nimas. Si studiral kaj druzboslovnega?
Po statistiki servisov je na vozilih danes največ okvar na podvozju in zavorah. Motor, ki je edini sklop pri delu na mestu se praviloma ne kvari, seveda ob ustreznem servisiranju.
Kateri deli starih kombijev pa so, po Vašem cenjenem tehničnem znanju, najbolj dotrajani?
Koliko stane menjava teh dotrajanih delov?
Koliko imajo dotrajana vozila prevoženih kilometrov?
Hitro vam lahko dokažem, da Dars razmetava denar, ker niso naredili analize in optimizacije opreme, ki jo dejansko potrebujejo.
Če Avstrijci in Švicarji ne rabijo štirikolesnih pogonov in vrhunske navigacije (zakaj naši cestninski nadzorniki sploh potrebujejo navigacije? Ali so prišli iz lune??) tega tudi naši ne rabijo. Le malo organizacije je potrebne, pa gre.
sporočil: 5
čas vnosa: 20.12.13 09:22
Na tistih mestih, kjer ne morejo tudi plugi zraven, nimajo
nadzorniki kaj iskati.
Izločiti kamionov ne morejo, saj vse stoji, le še bolj lahko ovirajo samo izvedbo reševanja nastale situacije.
Izločiti kamionov ne morejo, saj vse stoji, le še bolj lahko ovirajo samo izvedbo reševanja nastale situacije.
sporočil: 5
čas vnosa: 20.12.13 09:27
Zakaj navigacija?
Čisto preprosto! Da šefi nadzirajo delavce.
Navigacijo imajo vsi nižje rangirani zaposleni, le stopničko nad najnižjimi pa začuda take potrebe ni več.
Čisto preprosto! Da šefi nadzirajo delavce.
Navigacijo imajo vsi nižje rangirani zaposleni, le stopničko nad najnižjimi pa začuda take potrebe ni več.
sporočil: 5
čas vnosa: 20.12.13 09:18
Pišeš neumnosti!
Za po ravnini in blage klance tudi pozimi ne rabiš 4x4.
Za po ravnini in blage klance tudi pozimi ne rabiš 4x4.
sporočil: 5
čas vnosa: 20.12.13 09:07
Zanimivo da nadzorniki rabijo štirikolesni pogon za izločanje
kamionov v zimskem času, vzdrževalci (cestarji),ki jim je to
primarna naloga pa na kombiniranih vozilih s katerimi vlečejo
prikolice s signalizacijo pa ne.
To bi lahko novinarji vprašali vodstvo, pa da potem vidimo pojasnilo.
To bi lahko novinarji vprašali vodstvo, pa da potem vidimo pojasnilo.
Strani: 1