Strani: 1

Arkab sporočil: 167
[#2295137] 17.12.13 13:41
Odgovori   +    4
No, za razliko od diletantov na MF, teli na Darsu vsaj hitro odgovorijo in znajo argumentirat odločitev..
anon-198060 sporočil: 159
[#2295149] 17.12.13 13:50 · odgovor na: Arkab (#2295137)
Odgovori   +    3
tam kjer ni nejasnosti in imajo zadeve poštimane ni težko odgovorit, ker govoriš resnico. problem MF je, da morajo neresnico zavit v resnico in to servirat javnosti kot verodostojno informacijo...tu pa nastanejo zamude :D
anon-17587 sporočil: 14
[#2295346] 17.12.13 17:04
Odgovori   +    3
Cestitam DARS, vsaj ve kaj dela.
anon-127720 sporočil: 910
[#2295490] 17.12.13 21:16
Odgovori   +    2
Brez kakršnega koli pomisleka, Dars zelo dobro ve, kaj naroča in strokovno obvladuje situacije.
Vse njegove specifične zahteve o opremljenosti kombijev za Nadzornike so realne in potrebne. Tisti, ki trdi drugače, njihovega dela niti slučajno ne pozna in naj upošteva rek: LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR.
hansi sporočil: 862
[#2295520] 17.12.13 22:27
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 22:28
Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za 60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija ....
bc123a sporočil: 48.253
[#2295523] 17.12.13 22:28 · odgovor na: hansi (#2295520)
Odgovori   +    0
[hansi]
5 Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za 60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija ....
Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?

Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
hansi sporočil: 862
[#2295530] 17.12.13 22:41 · odgovor na: bc123a (#2295523)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 22:44
[bc123a]
> [hansi]
> 5 Tudi z dvokolesnim pogonom se lahko peljemo po snegu, seveda z dobrimi zimskimi gumami. Ko pa te odpovedo, lahko vozilu nadenemo verige. Dars ze dolga leta razmetava denar, namenjen za ceste, to je le drobec v celi verigi. Stara vozila se kvarijo zato, ker ima nekdo interes zapravljati denar in polniti lastne zepe. 5 let star kombi se ne more tako hudo kvariti, da bi opravicil nakup novega za 60000 EUR. Taksna vozila lahko prevozijo 500000 in vec, pa se lastniki ne pritozujejo nad stroski. Sprenevedanja in korupcija ....

Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?

Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.
Še enkrat;
5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Dotrajani niso kombiji ampak vodstvo Darsa. Vprašajte kakega prevoznika, koliko ti kombiji zdržijo.
Na Koroškem nujno rabimo spodobno cestno povezavo s Slovenijo, z Avstrijo jo že imamo.
Ta cesta bi prinesla bistveno več koristi, kot globe na avtocesti, pa Darsovci raje porabijo ta luksuz. Pač skorumpirana Slovenija...
bc123a sporočil: 48.253
[#2295533] 17.12.13 22:45 · odgovor na: hansi (#2295530)
Odgovori   +    1
[hansi]
> Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
>
> Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...

In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.
Ja, pise kazni in evidentira krsitelje. Si sploh bral clanek? In ureja odstranitev kamionarja.
Še enkrat;
5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Vprašajte kakega prevoznika.
Jaz bi te vprasal, koliko kilometrov se naredi v kombiju na stevcu, ce stoji na miru, motor pa tece 4 ure zaradi cestninske kontrole in s tem povezanega delovanja elektronike (karticno poslovanje, elektronske povezave, racunalniki)?
hansi sporočil: 862
[#2295542] 17.12.13 22:57 · odgovor na: bc123a (#2295533)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: hansi 17.12.2013 23:05
[bc123a]
> [hansi]
> > Z dvokolesnim pogonom se bos vozil tam, kjer je tovornjak zaprl avtocesto in plugi ne morejo zraven?
> >
> > Da ne bi vsi bili tako strasno pametni...
>
> In kaj naj tam, kamor plugi ne morejo, dela Darsovec? Piše kazni? S kombijem kamiona ne bo zvlekel iz težav.

Ja, pise kazni in evidentira krsitelje. Si sploh bral clanek? In ureja odstranitev kamionarja.
Odlična politika Darsa. Najpomembnejša je globa, ceste itak ne bo plužil s kombijem! Ali morda pelje tovornjakarju lopato?
> Še enkrat;
> 5 let star VW Transporter lahko ima preko 500000 prevoženih kilometrov, pa se ne kvari toliko, da bi v največji krizi morali kupovati novega. Vprašajte kakega prevoznika.

Jaz bi te vprasal, koliko kilometrov se naredi v kombiju na stevcu, ce stoji na miru, motor pa tece 4 ure zaradi cestninske kontrole in s tem povezanega delovanja elektronike (karticno poslovanje, elektronske povezave, racunalniki)?
In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?
bc123a sporočil: 48.253
[#2295559] 18.12.13 00:14 · odgovor na: hansi (#2295542)
Odgovori   +    0
[hansi]
In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?
Ne, imam pa nekaj pojma o tehniki, ki ga ti ocitno nimas. Si studiral kaj druzboslovnega?
anon-191845 sporočil: 961
[#2295614] 18.12.13 07:36
Odgovori   +    2
čas vnosa: 17.12.13 15:33
jim je bila moja Caravella stara malo več kot 18let predraga, pa sem jo hotel ponudit za simbolno ceno 1€, če bi jo le ohranjali pri življenju naslednjih pet let, pa ni bilo odziva. srečno Kekčeva država.
grekom1 sporočil: 349
[#2295616] 18.12.13 07:36
Odgovori   +    3
čas vnosa: 17.12.13 13:39
In zakaj vozil ne opremijo z generatorji in Webastom da ne tecejo celotne dni v prostem teku?
turkda sporočil: 1.906
[#2295754] 18.12.13 10:00
Odgovori   +    2
Je... se.
Kaj ej sedaj to.
Paralela cestni policiji?
Noro! DO obisti nora vukojebina SLovenija!
hansi sporočil: 862
[#2296237] 18.12.13 17:45 · odgovor na: bc123a (#2295559)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hansi]
> In kaj se pri delu motorja namestu obrablja. Od 150 konjev jih uporablja največ 5 poleti, ko poleg ostale navlake dela tudi klima.
> Glede na vaše zagovarjanje Darsa, ste mogoče soudeležen pri dobičku?

Ne, imam pa nekaj pojma o tehniki, ki ga ti ocitno nimas. Si studiral kaj druzboslovnega?
Spoštovani odvetnik Darsa s tehničnim znanjem:
Po statistiki servisov je na vozilih danes največ okvar na podvozju in zavorah. Motor, ki je edini sklop pri delu na mestu se praviloma ne kvari, seveda ob ustreznem servisiranju.
Kateri deli starih kombijev pa so, po Vašem cenjenem tehničnem znanju, najbolj dotrajani?
Koliko stane menjava teh dotrajanih delov?
Koliko imajo dotrajana vozila prevoženih kilometrov?

Hitro vam lahko dokažem, da Dars razmetava denar, ker niso naredili analize in optimizacije opreme, ki jo dejansko potrebujejo.
Če Avstrijci in Švicarji ne rabijo štirikolesnih pogonov in vrhunske navigacije (zakaj naši cestninski nadzorniki sploh potrebujejo navigacije? Ali so prišli iz lune??) tega tudi naši ne rabijo. Le malo organizacije je potrebne, pa gre.
anon-326153 sporočil: 5
[#2297347] 20.12.13 09:27 · odgovor na: bc123a (#2295523)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.12.13 09:22
Na tistih mestih, kjer ne morejo tudi plugi zraven, nimajo nadzorniki kaj iskati.
Izločiti kamionov ne morejo, saj vse stoji, le še bolj lahko ovirajo samo izvedbo reševanja nastale situacije.
anon-326153 sporočil: 5
[#2297348] 20.12.13 09:27 · odgovor na: hansi (#2296237)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.12.13 09:27
Zakaj navigacija?
Čisto preprosto! Da šefi nadzirajo delavce.
Navigacijo imajo vsi nižje rangirani zaposleni, le stopničko nad najnižjimi pa začuda take potrebe ni več.
anon-326153 sporočil: 5
[#2297349] 20.12.13 09:27 · odgovor na: anon-127720 (#2295490)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.12.13 09:18
Pišeš neumnosti!
Za po ravnini in blage klance tudi pozimi ne rabiš 4x4.
anon-326153 sporočil: 5
[#2297350] 20.12.13 09:27
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.12.13 09:07
Zanimivo da nadzorniki rabijo štirikolesni pogon za izločanje kamionov v zimskem času, vzdrževalci (cestarji),ki jim je to primarna naloga pa na kombiniranih vozilih s katerimi vlečejo prikolice s signalizacijo pa ne.
To bi lahko novinarji vprašali vodstvo, pa da potem vidimo pojasnilo.

Strani: 1