Zasebnost
4 min
SIJ uradno: ruski lastnik ne prodaja podjetja
23 min
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
1 ura
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
2 uri
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
2 uri
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
3 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
5 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
6 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 12
8 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
8 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
14 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
16 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
17 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
17 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
17 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
18 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
18 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
19 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Izvirni in odštekani mini Japonci

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
[Avto] Tema: Izvirni in odštekani mini Japonci
[#2276118] 22.11.13 15:40 · odgovor na: anon-8865 (#2275740)
Odgovori   +    3
Evo, tukaj pojasnilo od člana uprave Toyote

Po vojni je vlada pač zastavila omejitev 360 ccm, ta je počasi rasla do 660 v letu 1990. Iz te prostornine so proizvajalci s pomočjo turbo polnilnikov doseggali že moči prek 60 KM, zato je vlada uvedla še eno omejitev na moči - 64 KM. Sočasno se je dvigovala tudi omejitev dolžine - leta 1998 so jo zaradi varnostnih izboljšav dvignili za 10 cm na 3,4 metre in tako bo najbrž ostalo za vselej, saj tudi proizvajalci nimajo želje premikati omejitev navzgor. S tem bi se zajedali v ponudbo razred ali dva večjih avtov: aygo, yaris, swift,...

So pa kei cars na Japonskem izjemno priljubljeni - lani je bilo tu prodanih 5,2 milo avtov, od tega natanko dva milijona kei avtov. Pred krizo je bil njihov delež precej manjši, kar ima tudi svoje sporočilo.

Kei kot lahek: kei cars = lahki avti

Lp, Miloš M.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2276118

Strani: 1

anon-8865 sporočil: 3.125
[Avto] Tema: Izvirni in odštekani mini Japonci
[#2279278] 27.11.13 10:59 · odgovor na: milos9 (#2276118)
Odgovori   +    0
[milos9]
Evo, tukaj pojasnilo od člana uprave Toyote

Po vojni je vlada pač zastavila omejitev 360 ccm, ta je počasi rasla do 660 v letu 1990. Iz te prostornine so proizvajalci s pomočjo turbo polnilnikov doseggali že moči prek 60 KM, zato je vlada uvedla še eno omejitev na moči - 64 KM. Sočasno se je dvigovala tudi omejitev dolžine - leta 1998 so jo zaradi varnostnih izboljšav dvignili za 10 cm na 3,4 metre in tako bo najbrž ostalo za vselej, saj tudi proizvajalci nimajo želje premikati omejitev navzgor. S tem bi se zajedali v ponudbo razred ali dva večjih avtov: aygo, yaris, swift,...

So pa kei cars na Japonskem izjemno priljubljeni - lani je bilo tu prodanih 5,2 milo avtov, od tega natanko dva milijona kei avtov. Pred krizo je bil njihov delež precej manjši, kar ima tudi svoje sporočilo.

Kei kot lahek: kei cars = lahki avti

Lp, Miloš M.
Miloš, hvala. Vaši odgovori so zmeraj korektni.
lp!

Strani: 1