Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako je ob nepravilnostih pri vozniških izpitih dve leti spal Bojan Žlender?
Strani: 1 2
sporočil: 4.454
[SF32]**** ....TUDI MENE!
> [fabiani]
> Bojan Žlender mirno spi v državnih službah že mnogo let!
> "belcebub slovenskega uradniškega prometnega resorja"
>
> Zna kdo s številkami prikazati uspehe njegovega dela?
> Proč zmetan denar v stotisočih za papirnate akcije!!!
Ne boš verjel, ampak zmeraj me je zanimalo, po kakih cenah so se tiskale tiste bebave zgibanke...
Dodajmo še bedaste akcije ministrstev za ne vem kakšne lokalne verige hrane tjav en dan....zadnja davčna je bila višek neumnosti!
A pri nas se pretaka in pere v neke bebave nevladne organizacije molto, molto penezov! in vsa ta kvazi infrastruktura deluje samo na papirčkih, učinka pa nobenega, odgovornosti tudi ne: od šparanja z elektriko, do zbiranja smeti in zelenega kmetovanja. Potem ti kvazi nevladniki najemajo svetovalce in podplačujejo madžioničarje, letajo od Ria do Kitajske in so nadvse pametni, kako je treba živet. Živijo pa od cuzanja navadnega delovnega folka!
sporočil: 862
G. Žlender se že dolgo "pase" na plečih davkoplačevalcev.
Zelo odgovoren je za višanje kazni za prometne prekrške, skupaj z g. Zajcem.
Njegova naloga bi bila tudi, da ne bi za vse nesreče krivil le voznike, ampak da bi ugotovil, tako kot v večini Evropskih držav, da je potrebno urediti cestno infrastrukturo.
Prosim brez izgovorov, da ni denarja!!
Marsikateri cestni odsek se je v njegovi eri obnovil, pa glede prometne varnosti prav nič ali le malo na bolje, kljub temu, da bi ob istih, ali le malo večjih stroških lahko bilo bistveno bolje.
Nobenih izgovorov prosim, kadar se namesto krožišča obnovi semaforizirano križišče!
Nobenih izgovorov, kadar se na državno cesto 1. reda obnovi 7 (sedem) privatnih priključkov ob možnosti izgradnje povezovalne ceste!
Nobenih enotnih standardov pri gradnji krožišč ni, gradijo se stihijsko, po željah politike in premalo strokovnih projektantov.
Prosim brez izgovorov, da na AVP niste pristojni, ker lahko predlagate, oz. analizirate obnašanje voznikov .....itd
.....itd....
Zelo odgovoren je za višanje kazni za prometne prekrške, skupaj z g. Zajcem.
Njegova naloga bi bila tudi, da ne bi za vse nesreče krivil le voznike, ampak da bi ugotovil, tako kot v večini Evropskih držav, da je potrebno urediti cestno infrastrukturo.
Prosim brez izgovorov, da ni denarja!!
Marsikateri cestni odsek se je v njegovi eri obnovil, pa glede prometne varnosti prav nič ali le malo na bolje, kljub temu, da bi ob istih, ali le malo večjih stroških lahko bilo bistveno bolje.
Nobenih izgovorov prosim, kadar se namesto krožišča obnovi semaforizirano križišče!
Nobenih izgovorov, kadar se na državno cesto 1. reda obnovi 7 (sedem) privatnih priključkov ob možnosti izgradnje povezovalne ceste!
Nobenih enotnih standardov pri gradnji krožišč ni, gradijo se stihijsko, po željah politike in premalo strokovnih projektantov.
Prosim brez izgovorov, da na AVP niste pristojni, ker lahko predlagate, oz. analizirate obnašanje voznikov .....itd
.....itd....
sporočil: 1.128
Kot da je kakšna razlika (pustimo finančno plat) med tem, da
narediš regularno izpit ali da bi ga kupil v Mercatorju(ala Mobi
kartica)?
Prižgeš, sklopka, prva , pa gasa po prehitovalnem pasu do cilja in tam parkirat na kakšen pločnik... za to pa res ne rabiš neke teorije... :)
So morda kakšni znanstveni dokazi, da z vozniškim (regularnim) voziš pijan avto bolje, kot oseba, ki je vozniško kupilo?
Prižgeš, sklopka, prva , pa gasa po prehitovalnem pasu do cilja in tam parkirat na kakšen pločnik... za to pa res ne rabiš neke teorije... :)
So morda kakšni znanstveni dokazi, da z vozniškim (regularnim) voziš pijan avto bolje, kot oseba, ki je vozniško kupilo?
sporočil: 414
Ista zgodba je tudi z izpiti za voditelja čolna. Žal nobeden ne
preverja tega, pa tudi na fukultetah opravljajo izpite drugi.
sporočil: 1.741
Žleneder ni edini, ki pri upravljanju te države spi! Zato pa smo v
obupnem stanju. So pa to v glavnem "naši" politični kadri, ki v
realnem gospodarstvu ne bi nikoli uspeli, preko politike pa so
zasedli odgovorna, dobro plačana mesta. Zakaj se nič ne naredi?
Vrana vrani ne izkljuje oči!
sporočil: 662
čas vnosa: 20.11.13 08:51
[sopranos]
Odgovor na vprašanje iz naslova je - kot dojenček.
Tako kot lahkotno spi tudi Alenka Bratušek in Franci Križanič, ki sta Slovenijo zadolžila za več kot 15 milijard EUR.
Zakaj ti ljudje spijo kot dojenčki, čeprav delajo kazniva dejanja in uničujejo državo? Ker so psihopati. In psihopati nimajo občutka za prav in narobe.
jap. sem pa slišal za enega in edinega, ki menda cele noči tuhta, tuhta, tuhta...kaj bi še lahko storil za slovenijo in za vse nas!
sporočil: 14
čas vnosa: 20.11.13 07:37
Slovenija je kot Snegulčica lepo spi, manka ji Evropska trojka, da
jo zbudi in vse te nesposobne nepotrebne birokrate nalovi.
sporočil: 67
čas vnosa: 19.11.13 20:19
[alek14]Ni dobra primerjava, Minister je bil precej bolj škodljiv in je delal na očeh vseh, v.d. direktor pa je "spal" v službi in tega ni doslej skoraj nihče opazil!
>Kako je ob nepravilnostih pri vozniških izpitih dve leti spal Bojan Žlender?
Žlender je edini človek v SLO, ki je še manj koristen od Križaniča.
Nagnat v gospodarstvo delat!
Če je pa kdo opazil zimsko spanje in ga zdramil, smo bili za prometno varnost krivi le vozniki in je bilo potrebno dvigniti kazni!
sporočil: 18
čas vnosa: 19.11.13 17:40
Popolnoma predvidljivo. Trg vedno teži k arbitraži in ko birokrati
zakonito obvežejo potrošnika k nakupu neke storitve, izdelka s tem
nekomu umetno zaprejo pot (onemogočijo trg), posvečenim pa odprejo
pot, takrat pride do koruptivnih ravnanj.
Naj rešijo lepo problem, ukinitev zakonske obveze varne vožnje za vse voznike. Tisti, ki želi naj gre, ampak po lastni izbiri.
Naslednji korak je natančna opredelitev kazenske in odškodninske odgovornosti za člane izpitnih komisij, saj v tem primeru brez članov izpitnih komisij ne bi šlo skozi nič.
Izpitne vožnje, v vozila kamere pa naj gre pujs musarjeva k vragu. S tem se doseže več ciljev. Onemogoči se pokvarjene člane izpitnih komisij, zavaruje se tako inštruktorja kot kandiata pred gojufivim izpitnikom.
Saj menda ne mislite, da so avtošole same izdajale potrdila o opravljenm vozniškem izpitu? :-)
Če niso avtošole, kdo pa je po tem?! Retorično vprašanje.
Člani izpitnih komisij lahko ravnajo koruptivno v večih dimanzijah.
Od aktualnega, ko so izdajali potrdila za plačilo, do metanja polen pod noge posameznim avtošolam in inštruktorjem na tako subtilen, prefrigan način, da se večini to zdi nemogoče.
V samem procesu ocenjevanje je veliko prostora kjer lahko izpitniki ocenjujejo pristransko, koruptivno, povzročajo namerno škodo,...., to gospodom iz javne uprave ni problem.
Naj rešijo lepo problem, ukinitev zakonske obveze varne vožnje za vse voznike. Tisti, ki želi naj gre, ampak po lastni izbiri.
Naslednji korak je natančna opredelitev kazenske in odškodninske odgovornosti za člane izpitnih komisij, saj v tem primeru brez članov izpitnih komisij ne bi šlo skozi nič.
Izpitne vožnje, v vozila kamere pa naj gre pujs musarjeva k vragu. S tem se doseže več ciljev. Onemogoči se pokvarjene člane izpitnih komisij, zavaruje se tako inštruktorja kot kandiata pred gojufivim izpitnikom.
Saj menda ne mislite, da so avtošole same izdajale potrdila o opravljenm vozniškem izpitu? :-)
Če niso avtošole, kdo pa je po tem?! Retorično vprašanje.
Člani izpitnih komisij lahko ravnajo koruptivno v večih dimanzijah.
Od aktualnega, ko so izdajali potrdila za plačilo, do metanja polen pod noge posameznim avtošolam in inštruktorjem na tako subtilen, prefrigan način, da se večini to zdi nemogoče.
V samem procesu ocenjevanje je veliko prostora kjer lahko izpitniki ocenjujejo pristransko, koruptivno, povzročajo namerno škodo,...., to gospodom iz javne uprave ni problem.
sporočil: 224
čas vnosa: 19.11.13 17:43
Nagnat, nagnat, nagnat..dovolj je bilo pasenja na račun
davkoplačevalcev!!! Naj začne pošteno delati in služiti kruh kot
večina ostalih...bomo videli, če bo potem še zagovornik visokih
kazni za bagatelne prekrške!
sporočil: 1.741
Na žalost Žlender ni osamljen primer kadrovskega potenciala v
avgijevem hlevu na prometnem ministrstvu. Politično kadrovanje
"naših" vse bolj daje rezultate. Primer je tudi komu so zaupali
koordinacijo izdelave planskih dokumentov! Bog se usmili!
sporočil: 3.223
[sopranos]Njihove riti,ki jih med spanjem onesnažijo, pa čistijo tisti,ki jih hranijo.
Odgovor na vprašanje iz naslova je - kot dojenček.
Tako kot lahkotno spi tudi Alenka Bratušek in Franci Križanič, ki sta Slovenijo zadolžila za več kot 15 milijard EUR.
Zakaj ti ljudje spijo kot dojenčki, čeprav delajo kazniva dejanja in uničujejo državo? Ker so psihopati. In psihopati nimajo občutka za prav in narobe.
sporočil: 6.972
[tomven]
Žlender je eden od pajacev, ki se je za večno prisesal h koritu... Da je totalni aberveznik, ne gre izgubljati besed! Zame je tak gomolj najprej za nasuvart v rit, potem pa še za kako preiskavo...
Žlendra je pripeljal in ustoličil večni pradavatelj o varnosti v cestnem prometi,ki nikoli ni nič popil Janez Winkler, lahko bi rekli nežno, da je Žlender otrok stricev iz ozadja.
Nič ne bo,ker bo uleteo Jankovič in ga proglasil za odličnega strokovnjaka in timskega igralca, mogoče ga bo imenoval za pomočnika kakšnega čefurčka na ministrstvu za promet in zveze.
Strani: 1 2