Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Globi za manjkajoče avtožarnice uidete, če jih ne znate zamenjati
Strani: 1
sporočil: 7.327
Na mojem avtu se žarnica menja tako, da kolo zasučeš v skrajno
stran, z roko sežeš v temo in tam nekaj šraufaš in upaš, da boš
zadel navoj.
Če me kaps zaradi tega ustavi, ga bom izzval: poleg globe mu plačam na roke še 100 EUR, če uspe v 5 minutah zamenjati žarnico (v 3 dneh uspe tudi meni, če ne dehidriram prej). Da vidimo junaka.
Če me kaps zaradi tega ustavi, ga bom izzval: poleg globe mu plačam na roke še 100 EUR, če uspe v 5 minutah zamenjati žarnico (v 3 dneh uspe tudi meni, če ne dehidriram prej). Da vidimo junaka.
sporočil: 2.260
Popolnoma nerazumljivo mi je, da pri vsem napredku tehnike in
tehnologije, v avto. industriji nekateri proizvajalci ne znajo
rešiti najpreprostejšega, a ne nepomembnega problema. Vem pa, da
sem npr. pri golfu 2 in 3 žarnico zamenjal v treh minutah. Ker mi
je bil novi golf nedosegljiv in sem zamenjeval 20 let staro trojko,
je bilo moje vprašanje pri različnih prodajalcih tudi, kako se
zamenja žarnice. Naletel sem na kar nekaj znamk in modelov (spodnji
sred. razred), kjer je zamenjava žarnice zahtevala obisk servisa.
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 07.11.2013 09:38
... Globi za manjkajoče avtožarnice uidete, če jih ne znate
zamenjati ...... alzo, sem se jaz zadnjič zajebal, ker sem zaradi "prehitre" vožnje plačal 125 evrov in bil zraven še vesel, ker sem istočasno 125 evrov prišparal, ker bi policaju lahko rekel, da ne poznam prometnih predpisov in bi me pustil pri miru ...
P.S.: s svojo "prehitro" vožnjo sem druge udeležence v prometu ogrožal približno tako, kot so ogroženi šolarji ob treh zjutraj v noči od sobote na nedeljo petnajstega avgusta, ko se kakšen "divjak" pelje s 40 km/h mimo njihove zaradi noči, vikenda, praznika in počitnic štirikratno zapuščene šole in kjer pač tudi takrat v bližini šole stoji znak za omejitev na 30 km/h, ki je zato zelo primeren za polnjenje proračuna ... aja, in upam, da pri totih hudo zaposlenih odgovornih ne boste odnehali z zahtevo po spremembi tega butastega prepisa, katerega uporaba je odvisna od trenutnega razpoloženja policaja, ki te ustavi ob rutinski kontroli ...
sporočil: 1.214
saj podobna monada je s kompletom prve pomoči. če nisi ravno
medicinsko osebje, tudi ne znaš kaj več od obliža pravilno gor dat.
sporočil: 430
Tudi prva pomoč je obvezna?! Pa še rok uporabe mora biti veljaven.
Zelo zanimivo bi bilo v anketi povprašati kolikšen je delež
voznikov, ki jo znajo uporabljati in koliko je tistih, ki so sploh
kdaj uporabili kaj več kot obliž.
sporočil: 68
[kokodar]To ni stvar tehnike, še manj napredka. Pač pa vsepovsod konstantno prisotnega pohlepa, tržnikov in tako po lestvici dalje. Namenoma je narejeno tako, da se lahko cuza kupce avtov še z obiski servisa!
Popolnoma nerazumljivo mi je, da pri vsem napredku tehnike in tehnologije, v avto. industriji nekateri proizvajalci ne znajo rešiti najpreprostejšega, a ne nepomembnega problema.
V Bruslju bi za Evropo to morali že zdavnaj urediti, če bi bili za kaj.
sporočil: 14.456
Tema je odlična, a ste se je lotili na ravni tipičnega
"strokovnjaka za avtomobilizem", ki po prevladujočem črednem nagonu
piše o tovarniških zagotovilih, tabelira podatke finančnih hiš in
predvsem pritiska na plin testnih avtov.
Če ne bi bilo tako, bi vedeli, da so že pred kakšnim desetletjem začeli proizvajalci množično vgrajevati (predvsem prednja) svetila, na katerih je preprosta zamenjava žarnice nemogoča. Kaj je bil pravi in kaj kolateralni vzrok za to, je lahko stvar debate. Po eni strani so konstrukcijo prednjega dela avta zakomplicirali varnostni standardi, natlačen prostor okrog motorja ipd., po drugi strani pa je tak položaj ustrezal reševanju obiska servisnih delavnic, ki so trpele zaradi podaljšanih servisnih intervalov in večje zanesljivosti avtomobilov.
Ta problem je postal tako očiten in akuten, da ga je zaznala celo EU birokracija in pred nekaj leti zahtevala, da mora biti konstrukcija luči takšna, da je žarnice možno zamenjati brez posebnih orodij in delavnice. To se že pozna na novejših modelih, čeprav zamenjava žarnic večinoma še vedno zahteva veliko spretnosti in dobro osvetlitev (npr. luči bencinske črpalke).
Iz tega lahko sestavite nekaj zoprnih vprašanj v stilu "kaj ste vedeli in kako ukrepali". Pošljite jih zimzelenim proračunskim strokovnjakom za evente, zloženke in snemanje vzgojnih filmov o varnosti v prometu, pa varuhom interesov avtomobilistov na AMZS, varuhinjam potrošnikov v ZPS, pa ministrstvom, morda tudi komu v Helli Saturnus, kjer se na konstrukcijo luči in EU zakonodajo res spoznajo. V nasprotju s svojimi razvadami naštetim organom pustite vsaj dva tedna časa za pripravo odgovorov. Potem pa jih lahko z vso silo napičite na gola dejstva in na njihove puhle izgovore.
O žarnični problematiki so pred leti bolj zanimivo in izčrpno pisali navadni amaterji:
www.edusatis.si/prep...la-znanost
blitz.blog.siol.net/...-nesmisel/
bimbo.blog.siol.net/...-nesmisli/
Če ne bi bilo tako, bi vedeli, da so že pred kakšnim desetletjem začeli proizvajalci množično vgrajevati (predvsem prednja) svetila, na katerih je preprosta zamenjava žarnice nemogoča. Kaj je bil pravi in kaj kolateralni vzrok za to, je lahko stvar debate. Po eni strani so konstrukcijo prednjega dela avta zakomplicirali varnostni standardi, natlačen prostor okrog motorja ipd., po drugi strani pa je tak položaj ustrezal reševanju obiska servisnih delavnic, ki so trpele zaradi podaljšanih servisnih intervalov in večje zanesljivosti avtomobilov.
Ta problem je postal tako očiten in akuten, da ga je zaznala celo EU birokracija in pred nekaj leti zahtevala, da mora biti konstrukcija luči takšna, da je žarnice možno zamenjati brez posebnih orodij in delavnice. To se že pozna na novejših modelih, čeprav zamenjava žarnic večinoma še vedno zahteva veliko spretnosti in dobro osvetlitev (npr. luči bencinske črpalke).
Iz tega lahko sestavite nekaj zoprnih vprašanj v stilu "kaj ste vedeli in kako ukrepali". Pošljite jih zimzelenim proračunskim strokovnjakom za evente, zloženke in snemanje vzgojnih filmov o varnosti v prometu, pa varuhom interesov avtomobilistov na AMZS, varuhinjam potrošnikov v ZPS, pa ministrstvom, morda tudi komu v Helli Saturnus, kjer se na konstrukcijo luči in EU zakonodajo res spoznajo. V nasprotju s svojimi razvadami naštetim organom pustite vsaj dva tedna časa za pripravo odgovorov. Potem pa jih lahko z vso silo napičite na gola dejstva in na njihove puhle izgovore.
O žarnični problematiki so pred leti bolj zanimivo in izčrpno pisali navadni amaterji:
www.edusatis.si/prep...la-znanost
blitz.blog.siol.net/...-nesmisel/
bimbo.blog.siol.net/...-nesmisli/
sporočil: 231
Kako bi šele zamenjali predrto gumo, če ene žarnice ne znajo
zamenjati. Pri vseh fakultetah in diplomah nimajo pojma! :( Pa še
dizla natočijo v bencinarja, da je mera polna! :))))
sporočil: 1.050
Se strinjam, tematika gre lahko bolj v globino.
Vsekakor pa tega ne moremo in nima smisla razdelati v enem članku. Začeli smo z uporabnostno izkušnjo kompleta in povezanimi sankcijami, kar bo zanimivo predvsem v času preverjanja zimske opreme.
Pa hvala za linke, so uporabni
Miloš M.
Vsekakor pa tega ne moremo in nima smisla razdelati v enem članku. Začeli smo z uporabnostno izkušnjo kompleta in povezanimi sankcijami, kar bo zanimivo predvsem v času preverjanja zimske opreme.
Pa hvala za linke, so uporabni
Miloš M.
sporočil: 2.499
A še kdo ne razume, kaj dela državna uprava in zakaj jih je toliko
potrebnih? Najprej naredijo brezvezen predpis, za kar je potrebna
zelo visoka izobrazba in kup strokovnjakov. Potem jih je pa treba
še nekajkrat toliko, da ugotovijo, da predpisa ne znajo razložiti.
Nakar jih je treba še več, da skušajo predpis uveljaviti. Ko
ugotovijo, da predpis ne bo šel "skozi", jih je treba neskončno, da
bi predpis preklicali, a jim nikoli ne uspe. Zadeve namreč rešujejo
z novimi predpisi. Nakar pride do kolizije in nazadnje potrebuješ
ogromno strokovnjakov, ki bodo ugotavljali, če jaz znam zamenjati
žarnico v avtu.
Ampak, ti ljudje ne bodo NIKOLI, res NIKOLI volili proti taki oblasti, ki bi jih nagnala. Oblast jih pa podpira, ker so zanesljivi volilci.
Le kako se rešiti iz tega?
Ampak, ti ljudje ne bodo NIKOLI, res NIKOLI volili proti taki oblasti, ki bi jih nagnala. Oblast jih pa podpira, ker so zanesljivi volilci.
Le kako se rešiti iz tega?
sporočil: 1.495
čas vnosa: 07.11.13 12:17
No ja,rutko okol vratu zavezat,pa tut znam ..imam še prakso od
Titovih pijonirjev..
sporočil: 14.456
[milos9]Strinjam se. Lahko napišete nadaljevanko in v vsaki epizodi nagačite po en klan silnih strokovnjakov in zavzetih varuhov. Sicer pa sem z guglom zaman poskušal najti kakšen zelo polemičen članek v angleščini ali nemščini o problemu menjave žarnic. Kar sem našel, je bilo v stilu "beware, shit happens". Mogoče zato, ker po Evropi večinoma ni treba s seboj stalno voziti celega kompleta žarnic.
Vsekakor pa tega ne moremo in nima smisla razdelati v enem članku.
Začeli smo z uporabnostno izkušnjo kompleta in povezanimi sankcijami, kar bo zanimivo predvsem v času preverjanja zimske opreme.Uuu, ta mi je všeč, ko potegnem paralelo med žarnicami in verigami. Če policista prepričam, da ne znam montirati verig, mi jih ni treba? :-)
sporočil: 3.698
[pobalin]Počasi bom začel verjeti v telepatijo, ker sem hotel napisati praktično dobesedno. Samo ločila ne vem, če so na istem mestu.
Tema je odlična, a ste se je lotili na ravni tipičnega "strokovnjaka za avtomobilizem", ki po prevladujočem črednem nagonu piše o tovarniških zagotovilih, tabelira podatke finančnih hiš in predvsem pritiska na plin testnih avtov.
Če ne bi bilo tako, bi vedeli, da so že pred kakšnim desetletjem začeli proizvajalci množično vgrajevati (predvsem prednja) svetila, na katerih je preprosta zamenjava žarnice nemogoča. Kaj je bil pravi in kaj kolateralni vzrok za to, je lahko stvar debate. Po eni strani so konstrukcijo prednjega dela avta zakomplicirali varnostni standardi, natlačen prostor okrog motorja ipd., po drugi strani pa je tak položaj ustrezal reševanju obiska servisnih delavnic, ki so trpele zaradi podaljšanih servisnih intervalov in večje zanesljivosti avtomobilov.
Ta problem je postal tako očiten in akuten, da ga je zaznala celo EU birokracija in pred nekaj leti zahtevala, da mora biti konstrukcija luči takšna, da je žarnice možno zamenjati brez posebnih orodij in delavnice. To se že pozna na novejših modelih, čeprav zamenjava žarnic večinoma še vedno zahteva veliko spretnosti in dobro osvetlitev (npr. luči bencinske črpalke).
Iz tega lahko sestavite nekaj zoprnih vprašanj v stilu "kaj ste vedeli in kako ukrepali". Pošljite jih zimzelenim proračunskim strokovnjakom za evente, zloženke in snemanje vzgojnih filmov o varnosti v prometu, pa varuhom interesov avtomobilistov na AMZS, varuhinjam potrošnikov v ZPS, pa ministrstvom, morda tudi komu v Helli Saturnus, kjer se na konstrukcijo luči in EU zakonodajo res spoznajo. V nasprotju s svojimi razvadami naštetim organom pustite vsaj dva tedna časa za pripravo odgovorov. Potem pa jih lahko z vso silo napičite na gola dejstva in na njihove puhle izgovore.
O žarnični problematiki so pred leti bolj zanimivo in izčrpno pisali navadni amaterji:
www.edusatis.si/prep...la-znanost
blitz.blog.siol.net/...-nesmisel/
bimbo.blog.siol.net/...-nesmisli/
sporočil: 14.456
[Smudlek]Niso, ker jih uporabljava vsak na svoji tipkovnici, ki sta na različnih mestih. :-)
Samo ločila ne vem, če so na istem mestu.
sporočil: 6.657
Se pravi, da se v naši državi poleg igranja reveža po novem splača
še igrati bebca? Očitno vladajoči res ustvarjajo ljudi po svoji
podobi.
sporočil: 996
Ni kaj dodati,eni pač hodijo v službo in ne vejo,za kaj prejemajo
plačo.Očitno tam zaposleni tudi niso dorasli delovnim nalogam,ki so
jim zaupane.Naj mi stručko,ki je napisal ta člen o žarnicah,pokaže
kako se zamenjajo.Policaji se pa držijo zakonov kot pijanec
plota,pa če je smiseln ali ne.Zopet so postavljeni v vlogo
inkasantov.
sporočil: 14.456
[milos9]Če nikdar ne bo nobene dezinfekcije sistema, se bo še naprej odvijala vivisekcija podanikov.
Ta bi bila malo prehuda, kljub slovesu, se beremo kmalu
Ko boste naslednjič kje poslušali samohvalo o silnih prizadevanjih raznih organov za lepše vzgojne zloženke in varnejšo prihodnost, ko boste opažali nastopaške VW Tuarege v barvah iste policije, ki nima denarja niti za redno vzdrževanje ali nove gume manj uglednih službenih avtomobilov, se spomnite, da gre denar za vse take norčije tudi od vaše plače in vaših nakupov in od vsakega prodanega izvoda Financ.
sporočil: 66
"torej ksenonskih in kompleta LED-žarnic ni treba voziti s
seboj."
Tudi če bi pisalo da jih moramo voziti s seboj bi bilo debilno, ker te pa res lahko menjajo samo na servisih.
Tudi če bi pisalo da jih moramo voziti s seboj bi bilo debilno, ker te pa res lahko menjajo samo na servisih.
sporočil: 2.624
Tukaj smo povsem brcnili v temo. NAmreč kako bo zamenjal nek voznik
žarnico, če nima ustreznega orodja. Samo poglejmo primer led
žarnice, pa Ksenonske. Tukaj tudi potrebuje ustrezno zaščino
opremo, saj jih naj nebi prijemal z roko.
Očitno pišejo pravila bleferji in folirani študenti.
JAz menim, da bi lahko v takšnih primerih naredili drugače, če bi seveda šli v zagotavljanje varnosti:
-Nekoga, ki se ga dobi, da ima pregoteto žarnico se ga pisno opozori in napoti na na servis. Iz servisa pa kot dokazilo prinese račun, da je žarnica bila zamenjana.
Sedaj pa se pregovarjamo i nmodrujemo. Veliko ljudi sploh neve kako se žarnica zamenja in kakšna orodja potrebujejo.
Potem pa se naj ljudje kregajo med seboj. TA način je lep dokaz, da si opravičujejo delo uradniki tudi za neke pregorete žarnice.
Očitno pišejo pravila bleferji in folirani študenti.
JAz menim, da bi lahko v takšnih primerih naredili drugače, če bi seveda šli v zagotavljanje varnosti:
-Nekoga, ki se ga dobi, da ima pregoteto žarnico se ga pisno opozori in napoti na na servis. Iz servisa pa kot dokazilo prinese račun, da je žarnica bila zamenjana.
Sedaj pa se pregovarjamo i nmodrujemo. Veliko ljudi sploh neve kako se žarnica zamenja in kakšna orodja potrebujejo.
Potem pa se naj ljudje kregajo med seboj. TA način je lep dokaz, da si opravičujejo delo uradniki tudi za neke pregorete žarnice.
sporočil: 3.218
Če že v navodilih za uporabo avtomobila piše, da nekatere žarnice
menjajo na servisu, je iluzorno pričakovati, da bo to izvedel
šofer. Konec je obdobja, ko je bil pod pokrovom avtomobila en velik
prostor, ki ga je delno zasedal motor, vse stvari pa lepo dostopne.
Včasih so bili rezervni deli za avto ena žarnica, en krompir pa ene
najlonke :) . Danes pa rabiš računalnik, če hočeš sploh ugotoviti,
kaj je z avtom narobe.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 08.11.2013 08:48
Fjuuu, sem že mislil, da je poleg varnostne razdalje to še ena
kazen, ki jo dejansko lahko dobim. Če sem doslej na svojem avtu
marsikaj sam pošraufal, sem odslej totalen imbecil za mehaniko.
Prav oddahnil sem si. Hkrati se zahvaljujem Financam, da policijo
obveščate o potencialnih zlatih jamah. :)
sporočil: 662
čas vnosa: 08.11.13 09:41
[crnogled]
Ni kaj dodati,eni pač hodijo v službo in ne vejo,za kaj prejemajo plačo.Očitno tam zaposleni tudi niso dorasli delovnim nalogam,ki so jim zaupane.Naj mi stručko,ki je napisal ta člen o žarnicah,pokaže kako se zamenjajo.Policaji se pa držijo zakonov kot pijanec plota,pa če je smiseln ali ne.Zopet so postavljeni v vlogo inkasantov.
no, glede policajev je pa tokrat tako, da enkrat za spremembo celo uporabljajo svoje možgane in ostrižejo samo tiste, kjer je zamenjava žarnice relativno enostavna: katrce, golfi itd. - to so tudi avti, kjer se to pogosto dogaja - ostale pa ne. presoja tega je povsem enostavna. odpre se hauba/prtljažnik in v parih sekundah je jasno, ali to lahko naredi povprečen smrtnik npr. policaj...policaj lahko stranki to celo demonstrira hehe in potem lahko z vso moralno pravico napiše kazen
moti pa me zapis v članku "da policaji predpis tolmačijo po svoje". ja hvala bogu da ga..končno enkrat malo zdrave pameti in zdej je pa to problem. nam zgleda res ni pomoči, nikoli ni prav...
ps. za moj avto so v manualu celo navodila za menjavo. upam, da policaji tega ne vejo :) brez navodil pa zgleda precej mišn imposibl
sporočil: 3.853
S takšnimi in podobnimi jajci se bodo brezdelneži v javni upravi
ukvarjali dokler butasto ljudstvo ne bo prišlo k pameti in na
volitvah iz parlamenta deportiralo t.i. levičarskih zagovornikov
neskončne javne potrošnje. Butast narod pač vedno plačuje ceno za
svojo neumnost.
sporočil: 4.080
Kazen meni ne uide, saj znam tudi generalno narediti, ko je treba.
:-(
Čeprav so predpisi tega kova res butasti. Čakam še, da bodo še pri žarnicah začeli preverjati rok uporabnosti.
Čeprav so predpisi tega kova res butasti. Čakam še, da bodo še pri žarnicah začeli preverjati rok uporabnosti.
sporočil: 684
Že v navodilih za uporabo najbolj prodanega slovenskega
avtomobila-Clia je pred desetletjem pisalo, da žarnico lahko
zamenja samo pooblaščen serviser.
sporočil: 4.758
[netsol]čaki čaki, kaj pa enakost pred zakonom? ali vsi ali pa nihče, kdo jih je sili v ksenon, saj ni obvezen!
"torej ksenonskih in kompleta LED-žarnic ni treba voziti s seboj."
Tudi če bi pisalo da jih moramo voziti s seboj bi bilo debilno, ker te pa res lahko menjajo samo na servisih.
Z malo sarkazma, da me en bo kdo preveč resno vzel...
sporočil: 633
"Na ministrstvu za infrastrukturo in prostor so nas odpravili s
pojasnilom, da ima njihov sodelavec delovne obveznosti, zato nam
včeraj niso mogli odgovoriti."
---
Če je celo ministrstvo odvisno od enega birokrata, potem bi bilo bolje, da se ministrstvo ukine, skupaj z ministrom vred, ki je nesposoben in ne zna organizirati dela.
Predpis o žarnicah je pa bedarija in naj gre ta birkrata menjati sprednje žarnice v kakega Avdija ali pa zadnje v kakega sodobnega Fiata, ker pa vem, da je levoročen, naj poskusi vsaj z menjavo prednjih žarnic Golfa petke, pa bo kmalu jasno, da dobiva plačo za izmišljevanje bedarij. Meni sopotnik, avtoelektričar ni mogel zamenjati žarnice in smo morali na servis. Če bi policaji bili enako butasti kot birokrati v pisarnah ministrstva in poslanci, ki sprejemajo butaste zakone, bi moral plačati še kazen.
---
Če je celo ministrstvo odvisno od enega birokrata, potem bi bilo bolje, da se ministrstvo ukine, skupaj z ministrom vred, ki je nesposoben in ne zna organizirati dela.
Predpis o žarnicah je pa bedarija in naj gre ta birkrata menjati sprednje žarnice v kakega Avdija ali pa zadnje v kakega sodobnega Fiata, ker pa vem, da je levoročen, naj poskusi vsaj z menjavo prednjih žarnic Golfa petke, pa bo kmalu jasno, da dobiva plačo za izmišljevanje bedarij. Meni sopotnik, avtoelektričar ni mogel zamenjati žarnice in smo morali na servis. Če bi policaji bili enako butasti kot birokrati v pisarnah ministrstva in poslanci, ki sprejemajo butaste zakone, bi moral plačati še kazen.
sporočil: 156
Tu gre za dve stvari. Eno je predpis o obvezni opremi vozila, drugo
pa je hud prekršek zaradi vožnje brez luči. Ni vam treba znati
zamenjati žarnice, kar pa nikakor ne pomeni, da lahko vozite brez
luči. Pokličete lahko servis, avto vleko, pustite avto, kjer je in
pokličete taxi. karkoli od tega pač.
Strani: 1