Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Novi merilci varnostne razdalje: »To je neumnost, kar počnejo«
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Glavni forum (57)
www.bbc.co.uk/news/t...y-18248841
Ta tehnologija omogoča vožnjo avtomobilov v konvoju (prednosti takšnega načina vožnje so avtomatsko upravljanje in minimalna poraba), tehnologija poskrbi za res ekstremno minimalno razdaljo...
"The vehicles drove at 85kph (52mph) with the gap between each vehicle just 6m (19ft)."
6m pri 85km/h je 0.26 sekunde!
Kako bodo policisti merili varno razdaljo, ko se bo ta tehnologija pojavila na slovenskih cestah?
Da bodo z novimi napravami kaznovali 99% takšnih, ki sicer vozijo umirjeno, bodo pa zaradi prometne situacije kakšen meter preblizu vozila pred seboj je pa noro in nepotrebno.
Me je pa včeraj objestno prehitel policist na zasebni vožnji na neprekinjeni črti v naselju.
V času generalnega direktorja Policije g. Gorška so se policisti začeli obnašati Evropsko, v zadnjem času jim je pa zopet cilj le čimveč napisanih kazni.
Če se bomo morali držati izračunanih varnostnih razdalj, v prometnih konicah sploh ne moreš več zamenjati prometnega pasu, ker nihče ne bo za tebe držal dvojne razdalje. Tako se je zgodilo tudi g. Tomcu.
[Krion]
ne vem kako je z vami, ampak jaz na oko ne znam razločiti, ali je avto pred mano 50 ali 55 m pred mano (razlika med 90 in 100 km/h), pa tudi ne vem kako naj ex post facto dokazujem, da je za kršitev pravila o varnostni razdalji zaslužen voznik, ki je pred mene vskočil pri vključevanju ali po opravljenem prehitevanju?
... eh, pa saj to sploh ni važno, kaj kdo lahko razloči, ker je toti radar namenjen samo temu, da se z njim poljubno pokasira kdaj, komu in koliko se hoče ...
P.S.: "varnostna" razdalja je predvsem v glavi, ker namreč niti 500 metrov razdalje nič ne pomaga, če je voznik z mislimi drugje ... ja, ampak naši kreteni pooblaščeni za "varnost" prometa so na svetu samo zato, da "strokovno" utemeljijo vsako dodatno ropanje davkoplačevalcev, medtem ko naši vrli poslanci z najbolj poštenim policijskim "mi ne bomo kasirali" ministrom Virantom na čelu pa itak samo čakajo in navdušeno požegnajo vsako podobno svinjarijo, da si polnijo svoje pokvarjene debele riti ...
dvosekundna varnostna razdalja je praktično neizvedljiva ob trnutnem stanju na cestah. Mislim... je izvedljiva, samo potem se bomo iz vrhnike v ljubljano vozili eno uro, iz maribora pa pol dneva.
Zato dvosekundna varnostna razdalja tudi nikoli in nikjer ni upoštevana. Sedaj bodo pa policaji imeli v rokah napravo za kasiranje neupoštevanja.
In jasno, uporabljali jo bodo zelo selektivno, ali pa se bo promet na cestah ustavil. Pripelje se človek z dobrim avtom, vozi hitreje od drugih, evo, zdaj gre nazaj na desni pas, ker misli it dol z avtoceste... HOP, pa ga imamo.
Manj opazen revež, ki se vozi po desnem pasu 90 na uro za enim tovornjakom... za približno tri do štiri avtomobile dolgo varnostno razdaljo - pustimo ga na miru, saj nobenemu nič noče. Teoretično je v prekršku, ker bi moral voziti 50 metrov za tovornjakom (za ilustracijo - to je dolžina treh tovornjakov).
Upoštevanje zakona torej dajemo v roke osebi, ki je zrasla iz prepotentnega ali pa izsiljevanega mladostnika (najbolj pogosti profili, ki želijo postati policaji), in upajmo, da je policijska šola iz njega naredila največ, kar se je pač dalo.
Slovenci smo v bistvu še vedno tako močno navajeni diktature, da že 20 let obupano iščemo poti nazaj vanjo, ali pa si jo vsaj neformalno ustvarjamo, kjer je formalno ni.
-----------
Tudi ta zakon bi se seveda zelo enostavno (trije klicaji) dalo narediti normalen, če bi za kaj takega obstajal interes.
Zakonsko varnostno razdaljo bi prilagodili realnim razmeram na cestah (nekje med 0,8 in 1 sekundo), potem pa bi opredelili tudi izvajanje zakona - da mora na primer obstajati vsaj nekaj sekund dolg posnetek, kjer je vidno, da je voznik samovoljno kršil pravilo varnostne razdalje brez spremembe vožnje ostalih udeležencev, in da to NI bilo storjeno zaradi potrebe po zapuščanju avtoceste (ker je nekako pač moral priti na dosni pas, kjer so itak že vsi bili nagneteni preveč skupaj).
Skratka, če nekdo v veliki gneči pač mora na desni pas in ven, se tega ne kaznuje. Isto se ne kaznuje trenutno zmanjšane varnostne razdalje, če je vozilo spredaj zaviralo, ali z nižjo hitrostjo zapeljalo na levi pas.
Kaznuje se pač izključno prilepljenje na zadek vozila spredaj, in vztrajanje v tem položaju.
------------------
še ocvirk: pri nas se priporoča levi smernik za opozorilo spredaj vozečemo vozilu na avtocesti, da bi ga radi prehiteli (in ne blendanje in hupanje in podobne nekulturnosti).
Predpostavljajmo, da se pred vami vozilo vozi 120 kmh po levem pasu avtoceste, in prehiteva tovornjake in avtomobile, ki se 90 kmh (in 50 metrov drug od drugega) vozijo po desnem pasu. Vi morate vztrajati pri isti hitrosti, in 66 metrov za njim imeti vklopljen levi smernik, in mu tako sporočati, da naj se vendarle umakne, ker boste vi peljali 130 kmh.
On takoj po tem, ko prehiti tovornjak, vljudno zapelje na desni pas, in prilagodi hitrost (recimo da samo s spuščanjem gasa, brez zaviranja) na 90 kmh (naslednjemu tovornjaku, ki je 50 metrov pred njim). Prehiteni tovornjak popusti gas in z zmernimi 80 in manj kmh počaka, da se med njim in avtomobilom, ki je bil pred vami, pravtako nabere 50 metrov varnostne razdalje.
Medtem vi pospešite na 130, in v približno 8 do 10 sekundah prehitite tisti avtomobil.
Ta se sedaj ponovno želi premakniti na prehitevalni pas, in v vzvratnem ogledalu vneto opazuje, ali se za vami na razdalji 72 metrov kdo vozi s hitrostjo 130 kmh (ne bi namreč želel nekulturno odsekati njegove varnostne razdalje).
Ugotovi, da se tako vozijo trije avtomobili, zato strpno počaka 20 sekund, da ti trije avtomobili gredo mimo, nakar se končno tudi sam zapelje na levi pas in nadaljuje s prehitevanjem.
Ob tem pomisli, da bi bilo bolje peljati 130 kmh, kot vsi ostali, saj se mu potem ne bi trebalo umakniti. V tem trenutku pa se tudi tovornjak 50 metrov pred njim odloči za prehitevanje tovornjaka, ki je še 50 metrov pred tem tovornjakom. vozi namreč 5 kmh na uro hitreje, kar se od maribora preho italije vse do francije, kamor sta oba namenjena, še kako pozna.
Naš stropen voznik bo seveda počakal na razdalji 50 metrov, da tovornjak spredaj v približno pol minute opravi prehitevanje (iz uvidevnosti se namreč na desni pas umakne takoj, ko prehiti počasnejši tovornjak, da se prehitevajoči lažje premaknejo naprej - čeprav s tem za nekaj časa pokvari varnostno razdaljo počasnega tovornjaka, ki ga je prehitel.
----------
Zgodba se lahko nadaljuje še precej daleč, kajti do jutra, ko se bo uradnik, ki je pisal slovenske prometne zakone zbudil iz svojih sanj, je še daleč. V državno stanovanje namreč pozno posije sonce, pa tudi služba v njegovem uradu se začne precej kasneje, kot delovnik naših tovornjakarjev in izbranega kulturnega voznika.
Taka zgodba ne prodje ne v nemčiji, ne na drugi stranki beljaka, ne v švici, ne v skandinaviji.
Tako vožnjo lahko prakticirate samo v Idahu ali Kentuckyju, kjer avtoceste imajo, prebivalstva pa je zelo malo.
------------
Da jim jebem vse po spisku, uradnikom, izvršiteljskim policajem, in bratuški z njenimi časovnimi kvantno fantazijskimi idejami.
Ob priliki želim prodajalecm sveč in rezanega cvetja čimboljšo prodajo in čimmanj dacarja in plačanega davka.
Sekundno varnostno razdaljo sekund je najlažje izračunati tako, da hitrost delimo s koeficientom 3,6. Da dobimo dvosekundno varnostno razdaljo rezultat pomnožimo z 2.Čeprav se najdejo dvomljivci, ki pravijo, da bi do rezultata lahko prišli v enem samem koraku (in zagovarjajo, da deljenje s 3,6 ni dosti bolj intuitiven proces kot deljenje z 1,8), baje ni tako preprosto:
Za tiste, ki želijo preciznejši rezultat, do katerega pridejo v več korakih pa lahko predlagamo tudi postopek, kjer v tretjem koraku prištejemo vmesnemu rezultatu letnik vozila, ki ga vozimo, nato v četrtem koraku odštejemo letnik vozila, ki vozi pred nami, v zadnjem petem koraku pa odštejemo še razliko v starosti med našim vozilom in pred nami vozečim vozilom, pri čemer razliko dobimo z odštevanjem letnika pred nami vozečega vozila od letnika našega vozila.Tole se zdi idealna prilika za posel, recimo Traffic Designa, ki bi lahko državi prodal - ta pa bi izdelke poklonila vsem voznikom - kalkulatorje varnostne razdalje, kjer bi voznik odtipkal svojo hitrost in s preprostim pritiskom na gumb dobil rezultat potrebne varnostne radalje. To bi bil vsaj tako pameten nakup kot so bili "evro kalkulatarji", našo visokotehnološko gospodarstvo pa bi poleg izdelka, ki je omogočal deljenje z 239 izdelalo še produkt, ki opravlja zahtevno nalogo deljenja z 1,8.
Ampak zakon ima še nekaj problemov, kjer ni dovolj strikten.
Pomisli, kako te lahko v prekršek spravi nekdo, ki na desni pas zavije pred tebe iz levega in ti tako naenkrat ne upoštevaš več varnostne razdalje. Če vprašaš mene, bi take situacije morali obravnavati pravično in sicer tako, da bi kaznovali oba!
kako mi je lepo gledat kako pilijo slovence.
Pa še proti ljubljani se nikoli ne vozim, tako da ne bom imel priložnosti, da me še s tem okradejo.
Dve policajki sta me septembra 2011 ustavili in mi vsilili plačilni nalog, ker naj bi telefoniral med vožnjo. Napisal sem pritožbo in priložil izpis mobilnega operaterja, iz katerega je bilo razvidno, da sem telefoniral potem, ko sem bil ustavljen, prej pa dve uri nič. Zadeva je šla pred okrajno sodišče kot zahteva za sodno varstvo. Sodnica je verjela izpovedi policistke, ki se po enem letu ni spomnila ničesar razen tega, da je napisala plačilni nalog, ker naj bi telefoniral. Ne kje, ne kako, ne s katero roko, ne kakšne barve je bil telefon, ko sem vprašal, če je morda brala z mojih ustnic na petdeset metrov iz drugega avta, ali me je morda slišala, je sodnica rekla, da sem žaljiv. Da ne bi fasal še dodatne kazni, sem odnehal. Materialne dokaze, izpis operaterja je ignorirala in pač napisala, da je uradni osebi treba verjeti. Plačal sem celih 120 EUR in še 150 EUR sodne takse za "delo" sodišča, ki je bilo čisti avtomatizem in popolnoma brez veze.
Sistem kasiranja je sramoten in morda bi bilo prav, da se postavi kakšen portal, kjer bi se objavljalo imena biričev in njihova dejanja, da bi jih bilo sram vsaj pred otroci, če jih že ni sram pred nič krivimi državljani. Če se še komu zgodi kaj takega, naj javno povabi čimveč ljudi na obravnavo, da bodo priča postopku in da bodo videli, kako strokovne in poštene uradnike z davki plačujejo.
V Avstriji je kazen za tak prekršek 40 eur, v Nemčiji pa 60, praskanje po glavi ali za ušesom pa ni kaznivo.
Priporočam nabavo kamere, ki snema ravnanje voznika in drugih vozil. Policija, ki bi to dejansko morala uporabljati, tega ne potrebuje, lahko si izmislijo karkoli in sodnik za prekrške jim verjame.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet family will die ....
[vickibedi]... čuj, ampak jaz med Jimom www.youtube.com/watc...S-af9Q-zvQ in kasiranjem zaradi varnostne razdalje pri nas ne vidim niti najmanjše povezave, pa da me jebeš ...
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet family will die ....
[najobj]He. he..si mislim, da mora poštenemu policaju v glavi odzvanjati en tak komad, da upraviči pisanje kazni, ki da rešuje življenja. Je pa res, da je šlo v strogem kontekstu Jimovega komada za morilca avtoštoparja in ne za voznika, kot je razložil danes tudi že pokojni klaviarturist:
> [vickibedi]
> There's a killer on the road
> His brain is squirmin' like a toad
> Take a long holiday
> Let your children play
> If ya give this man a ride
> Sweet family will die ....
... čuj, ampak jaz med Jimom www.youtube.com/watc...S-af9Q-zvQ in kasiranjem zaradi varnostne razdalje pri nas ne vidim niti najmanjše povezave, pa da me jebeš ...
www.youtube.com/watc...oRFAbdmKD4
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > There's a killer on the road
> > His brain is squirmin' like a toad
> > Take a long holiday
> > Let your children play
> > If ya give this man a ride
> > Sweet family will die ....
>
> ... čuj, ampak jaz med Jimom www.youtube.com/watc...S-af9Q-zvQ in kasiranjem zaradi varnostne razdalje pri nas ne vidim niti najmanjše povezave, pa da me jebeš ...
He. he..si mislim, da mora poštenemu policaju v glavi odzvanjati en tak komad, da upraviči pisanje kazni, ki da rešuje življenja. Je pa res, da je šlo v strogem kontekstu Jimovega komada za morilca avtoštoparja in ne za voznika, kot je razložil danes tudi že pokojni klaviarturist:... no, pa naj še kdo reče, da naši pandurji niso vsaj za nekaj koristni, ker tega pa res nisem vedel, priznam ...
www.youtube.com/watc...oRFAbdmKD4
... čuj, Aleš ... evo, zdaj samo upam, da boste Financarji naredili družbeno koristno delo in da podobnih ne samo neumnosti ampak svinjarij, kot so jo policaji povsem očitno naredili totemu Alešu Tomacu, ne boste kar tako izpustili iz rok, ker se brez glasnega medijskega vrtanja v takšne svinjarije zna ponoviti Maribor ... khmm, pa naj bo to v oni lanski bolj stari ali pa v toti zadnji letošnji bolj novi obliki ...
P.S.: v Mariboru smo imeli vsaj možnost, da s svojo počasno vožnjo sami vplivamo, da nas Franca in Šešok ne skubita in do konca oskubita, tukaj pa vozniki dobesedno nimamo niti teoretičnih možnosti, da bi preprečili policijsko samovoljo ...
Zakon menda predpisuje, da je pri nižjih hitrostih in ob normalnih voznih razmerah dovolj enosekundna razdalja, torej polovična od navedene.
Pri 30 km/h sem se nekoč o tem s policajem že prerekal. On je trdil, da bi moral imeti 20m, jaz pa, da je dovolj 8m.
Mislim da je tole napačna razlaga: 0,79 namesto 2 sekundi očitno ne pomeni 25 vs 30 metrov, ampak bolj 25 vs 60 metrov.
Sicer sem pa globoko proti tovrstnim pravilom. Pogosto so avtoceste zasičene s prometom in ljudje v gosti koloni vozijo 100 kmh. Če bi zraven upoštevali še varnostno razdaljo, bi se promet zaustavil.