Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Rotterdamu je pristala največja ladja na svetu, ki bi v Kopru nasedla
Strani: 1
sporočil: 2.049
Mišiću šiptare i Popoviću i Jankoviću ću sada to sve da sredijo ..
imajo oni i građevinarske reference, veze u inđenirskima
kompanijama ala Grep doo i Grafist doo, eto kanal da bude gobok 50
metara in od Žusterne do Črnog Kala, nije to problem samo 20% nama
u đep. dee
sporočil: 1.628
Koper s sosednjimi državami tudi ne bo (nikoli) povezano z dvotirno
železniško progo:
1) ker jo nismo sposobni zgraditi za normalno ceno, tujcem pa tega ne bomo prepustili in
2) ker bi to po pripovedovanju našega nepokvarljivo pravovernega ESTABLIŠMENTA vzelo kruh še tisega malo mezdnim delavcem, ki so še ohranili delovna mesta.
1) ker jo nismo sposobni zgraditi za normalno ceno, tujcem pa tega ne bomo prepustili in
2) ker bi to po pripovedovanju našega nepokvarljivo pravovernega ESTABLIŠMENTA vzelo kruh še tisega malo mezdnim delavcem, ki so še ohranili delovna mesta.
sporočil: 3.720
Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je
poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se,
če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno
logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno
primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se
štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in
izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo
tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale
"srebrnine".
sporočil: 5.457
[vojc17]Saj zato pa pošiljajo tistega mišića v Luko
Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se, če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale "srebrnine".
Saj komunisti ne dovolijo,
da bi bilo glavno mesto Istre bolj razvito
kot pa solatarjeva lubjana in murglje
sporočil: 2.049
[pinpingvin]kriminal je, da za tako mesto ni odprtega mednarodnega razpisa!! sramota, šiptarji bodo vodili neke firme vpete v globalne mreže. hahahahahah
> [vojc17]
> Avtorica in ostali, dobro premislite. Ali mislite, da je poglabljanje akvatorija in pristanišča edini problem? Vprašajte se, če je Luka Koper z zdajšnjo katastrofalno storitvijo in interno logistiko sploh zmožna razkladati tako ladjo v svetovno primerljivem času. Odgovor najbrž lahko predvidite. Glavno, da se štrajka, ko se želi kaj narediti na tem področju. S takim tempom in izgubo konkurenčnosti s Trstom in Reko,ki je že danes realnost, bo tudi ta edina še živeča večja firma v Istri šla po poteh ostale "srebrnine".
Saj zato pa pošiljajo tistega mišića v Luko
Saj komunisti ne dovolijo,
da bi bilo glavno mesto Istre bolj razvito
kot pa solatarjeva lubjana in murglje
od kje reference??? iz pekare?
sporočil: 9
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj
že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je
napačen oz. zavajajoč.
sporočil: 633
Kdo se še spomni Berge Istra in njene sestre, mislim, da je bila
Berge Vanga, ki sta tudi bili "naj" pa sta izginili neznano kam,
skupaj s posadkama. Lahko je zgraditi ogromen kolos, malo težje pa
je prepričati morje, da ga ne prelomi in potegne vase. To je tako
kot z ladjico šejka iz emiratov - ima najdaljšo, a plovno je čisto
zanič in je le spalnica ob pomolu.
sporočil: 2.363
[ognjenorezilo]Jurček je baje čist nervozen, ker ne more do parcel na morksem dnu pred koprskim pristaniščem :))
Mišiću šiptare i Popoviću i Jankoviću ću sada to sve da sredijo .. imajo oni i građevinarske reference, veze u inđenirskima kompanijama ala Grep doo i Grafist doo, eto kanal da bude gobok 50 metara in od Žusterne do Črnog Kala, nije to problem samo 20% nama u đep. dee
sporočil: 13.178
Zadnja sprememba: čarli 19.08.2013 20:27
[maurop]Zna biti še res kar pišeš;)
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je napačen oz. zavajajoč.
V luki Koper je trenutno največji dovoljeni ugrez 17.20 m.
www.fpp.uni-lj.si/mma_bin.php?id=2011110817 060500 (str. 7)
EDIT: Spet zajebava link. Je brez presledka med 7 in 0. V originalu je...
sporočil: 3.720
[maurop]Avtorica seveda ne ve, kaj piše, kar se na splošno vidi iz texta, ki ima sicer pozitivno bistvo in je pohvalno, če se koga strezne pri prepotrebnem razvoju. Res je, da lahko pridejo velikanke s 17 metrov ugreza, vendar ne na kontejnerski, kjer bi lahko razkladale. Tukaj je ugrez 11,4m, na EET pa je več kot 17m... Ampak saj so samo novinarji je nekoč rekel en komentator :) Dejansko pa imaš prav, ladja v Kopru ne bi nasedla.
Spoštovana gospa Nataša, omenjena ladja v Kopru ne bi nasedla! Saj že sedaj pristajajo velikanke s 17m ugreza. Naslov članka je napačen oz. zavajajoč.
sporočil: 10.866
11,4m je zgolj luški maksimum, ki ga luka dopušča.
Ker ima Triple-E maksimalni ugrez 14,5m, naj bi torej "nasedla". Mærsk Mc-Kinney Møller bi z lahkoto pristajala v LK, če bi bila denimo naložena do nekje 2/3 polne kapacitete. kar pa pri 18000TEU enotah pomeni 12000TEU, in ne zgolj 8500.
Precej večji problem bi bila dolžina operativne obale. Mærsk Mc-Kinney Møller je namreč dolga 400m, komplet dolžina obale na kontejnerskem terminalu pa je 596m.
In.. Ali lahko z obstoječo infrastrukturo (dvigala, manipulatorji) učinkovito servisirajo tako velike ladje.
Ker ima Triple-E maksimalni ugrez 14,5m, naj bi torej "nasedla". Mærsk Mc-Kinney Møller bi z lahkoto pristajala v LK, če bi bila denimo naložena do nekje 2/3 polne kapacitete. kar pa pri 18000TEU enotah pomeni 12000TEU, in ne zgolj 8500.
Precej večji problem bi bila dolžina operativne obale. Mærsk Mc-Kinney Møller je namreč dolga 400m, komplet dolžina obale na kontejnerskem terminalu pa je 596m.
In.. Ali lahko z obstoječo infrastrukturo (dvigala, manipulatorji) učinkovito servisirajo tako velike ladje.
sporočil: 346
Prihodnost ladjarstva.... Koper lahko mirno predate GGM-ju da se
malo še igra preden se ga bodo ladjarji začeli izogibati ker je
preplitev.
sporočil: 4
Na London Heathrow Airport - LHR bo pristalo tovorno letalo, ki bi
na Brniku končalo v zelenici? Tovrstne primerjave niso ustrezne
niti potrebne.
Se vprašamo, ali ne bi v primeru pristanka tovrstne ladje imeli drug problem, logistiko železniškega prevoza robe. Kaj ti pomaga primeren ugrez, če ostalo ni primerno za tako veliko ladjo.
Se vprašamo, ali ne bi v primeru pristanka tovrstne ladje imeli drug problem, logistiko železniškega prevoza robe. Kaj ti pomaga primeren ugrez, če ostalo ni primerno za tako veliko ladjo.
sporočil: 295
čas vnosa: 20.08.13 13:28
govoriti o EEE v Kopru je brez pomena, navadno natolcevanje. Naj se
avtorica raje loti vmesnega razreda ladij, za katere se bo Koper
moral boriti. Za EEE pa rabiš tudi več žerjavov od trenutnih in še
zadosti velikih. Kaj pomaga krajša razdalja ladji, ki itak pluje
počasneje zaradi varčevanja goriva, ko pa bi njeno razkladanje
potekalo neprimerljivo dlje kot v Rotterdamu. Dolgoročno bodo
nogoče lahko v S Jadranu zaradi globine morja obstali le Hrvati.
Strani: 1