Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Obnova Ižanke poteka 'lagano sportski'
Strani: 1 2
sporočil: 30.643
Ker jo nimajo kje.
Če si kdaj dobro pogledal Ižanko v njenem "naravnem", nepopravljenem stanju si opazil dve vzporedni razpoki v asfaltu, približno pol metra do meter od roba ceste, ki gresta bolj ali manj po celotni dolžini. Na fotografiji ob članku je razpoka slučajno samo na levi strani. Ti dve razpoki vedno zazijata kako leto ali dve po vsaki obnovi, označujeta pa rob prvotne, leta 1848 zgrajene ceste. Ta je bila zgrajena na butarah dračja, zaradi česar plava na močvari, medtem ko se robovi posedajo v jarke. Če tega dračja ne bi bilo, bi se pogreznilo vse.
Če si kdaj dobro pogledal Ižanko v njenem "naravnem", nepopravljenem stanju si opazil dve vzporedni razpoki v asfaltu, približno pol metra do meter od roba ceste, ki gresta bolj ali manj po celotni dolžini. Na fotografiji ob članku je razpoka slučajno samo na levi strani. Ti dve razpoki vedno zazijata kako leto ali dve po vsaki obnovi, označujeta pa rob prvotne, leta 1848 zgrajene ceste. Ta je bila zgrajena na butarah dračja, zaradi česar plava na močvari, medtem ko se robovi posedajo v jarke. Če tega dračja ne bi bilo, bi se pogreznilo vse.
sporočil: 1.075
Zadnja sprememba: anon-287297 27.06.2013 20:30
Zato se je treba obnove lotiti bolj temeljito. Del, ki so ga
popravili pred parimi leti se drži zelo dobro in se je tam lepo
voziti. Če so znali zrihtati leta 1848 bi znali zrihtati tudi
danes. Če pa se ne čutijo sposobni sprojektirati ene kolesarske
steze, lahko pokličejo Nizozemce, ki imajo že stoletja izkušenj s
projektiranjem na vodi. Še ena neumna, kje bo pa potem pločnik?
sporočil: 6.972
Zadnja sprememba: anon-251880 27.06.2013 20:28
[mataj]
Ker jo nimajo kje.
Če si kdaj dobro pogledal Ižanko v njenem "naravnem", nepopravljenem stanju si opazil dve vzporedni razpoki v asfaltu, približno pol metra do meter od roba ceste, ki gresta bolj ali manj po celotni dolžini. Na fotografiji ob članku je razpoka slučajno samo na levi strani. Ti dve razpoki vedno zazijata kako leto ali dve po vsaki obnovi, označujeta pa rob prvotne, leta 1848 zgrajene ceste. Ta je bila zgrajena na butarah dračja, zaradi česar plava na močvari, medtem ko se robovi posedajo v jarke. Če tega dračja ne bi bilo, bi se pogreznilo vse.
Spoštovani prijatelj, o teh butarah sem toliko že slišal, res je, da je za takratne obremenitve parizerjev in zapravljivčkov to bilo čisto dovolj, in dosti ožja je bila ta bela cesta iz Lblane na Ig.
Ižanka je vedno skrapocalo vsakega obnavljanja, so tehnologije po katerih se bi dalo kaj narediti, je pa tudi res , da to ni cesta za šleperje in dreiaksarje.
Za vzorčen primer vzemi avtocesto na istem območju, koliko rekonstrukcij je že bilo?
Edino je še možno, da so te adaptacije načrtne , da se cuza denar, namesto enkrat naredi in konec za trideset let.Gledam ceste na Nizozemskem,ki se delajo v enakem drekastem terenu, pa ni takih defektov.
Mogoče bo odgovoril kakšen kompetenten človek za nizke močvirnate gradnje.
sporočil: 133
Zadnja sprememba: anon-271953 27.06.2013 20:34
Temu se reče organizacija dela. Nemci so napravili organizacijo
dela za objekt v Libiji in na njemu doma preždeli dve leti. Med tem
časom je ranjka Yugoslavija dela že dve leti. A glej ga zlomka.
Nemci so končali prej od imenovane juge.Efektivnega dela so imeli
samo 8 mesecev na terenu. SCT-jev Zidar to še predobre ve. Očitno
so ostali refleksi od takrat. V sosednji Avstriji bi delal polnih
16ur, v dogovoru z krajani verjetno 24ur, da bi bilo tega čimprej
konec. Vsakodnevne vožnje naokrog nam pobirajo denar. Šiviljini
podrepniki so zračunal da bo v blagajno zaradi tega kapnil novi
Milijon €. Pa si mislijo po svoje uradniki: J***E se domačini po
domače, saj nam nič ne morete.V nedeljo sem se še peljal mimo, postavili so že zaporo, uradno dovoljenje pa so imeli šele od ponedeljka dalje.
Omenjeno dračje v prejšnjem članku ni nobena raca, ampak resničnost. Na svetu je to edini tak primer.
sporočil: 5.933
Tako počasi poteka verjetno tudi zato, ker finančna konstrukcija
projekta ni povsem zaprta.
sporočil: 1.075
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih
cestah:)
Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
sporočil: 48.253
[portic]S stalisca gradbenika je pac tako, da se mu nikakor ne splaca recimo najeti 3x delovne sile, ki bi potem zgradila zadevo v 1/3 casa, potem bi pa vsi ostali brez dela... meni gre dosti bolj na zivce to, da se spravljajo recimo avtoceste zapirat od junija do septembra, sredi turisticne sezone. Letos so celo v Portoruzu odprli cestno gradbisce kroznega krizisca prakticno ob zacetku sezone, prejsnji teden...
V sosednji Avstriji bi delal polnih 16ur, v dogovoru z krajani verjetno 24ur, da bi bilo tega čimprej konec.
sporočil: 6.972
[Kamon]
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih cestah:)
Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
Lahko tudi Kitajce, ki bodo delali ceste v bližini in sicer na Madžarskem, še en nepomemben podatek, kitajci so pred osmimi leti v bližini Pekinga naredili osempasovnico, štiri v eno smer in v drugo v dolžini 80 km v devetih mesecih, samo za spominjanje na Zidarjeve in Černigojeve izvedbe.
sporočil: 1.232
Enako se dogaja z obnovo avtocest. Zaprejo 8km avtoceste od Brezic
do Mokric za tri tedne, ker morajo sanirat par odsekov
odvodnjavanja. Ko se peljes, ni nikoli videt kaksnih delavcev. Vse
skupaj je enih 5x50m za popravit in ne vem po katerih standardih to
pacajo 3 tedne! Ce je problem cena, se naj zaradi mene zmenijo za
enako placilo, pa ceprav naredijo vse skupaj v treh dneh.
Pri nas se vse dela "langzam und shkart"!
lp
Pri nas se vse dela "langzam und shkart"!
lp
sporočil: 30.643
Da se, ampak bi morali zmetati ven tiste butare in narediti cesto
kot se spodobi. To ne bi bilo ne kratkotrajno, ne poceni. Pri
obvoznici je priprava terena trajala par let. Malo hitrejša
alternativa bi bila gradnja na stebrih, ta pa je precej draga.
sporočil: 124
Zadeva je preprosta. Če bi bi hotel investitor, da se naredi hitro
bi to dal v razpis. Ker pa tega očitno ni bilo v razpisu pa to
zgleda tkole: cene so itak zlo nizke,če je več kot 30 stopinj moraš
za delavce vsake 3 ure organizirati 30 minut odmora v senci, po 8
urah mora priti popolnoma druga ekipa. To vse stane in ker vem, da
je finančna konstrukcija te obnove zelo na majavih tleh, bi se
lahko zgodilo, da bi se na ful delalo 3 tedne potem bi pa na pol
narejeno cesto -zaprto seveda izvajalci zapustili, ker ni fičnikov.
Tko se pa dela v ritmu, s katerim se je strinjal investitor in je
recimo dosti časa, da se zapre finančna konstrukcija
investicije.
Lep primer je MOL in opankovič, cesta 30 Avg. je bil razpis isto narejen tko na izi dela se od 7-17 ure. potem pa prvi dan pride opankovič osebno in jim ukaže, da se dela vsak dan od 7-21 ure in to vsak dan nedelja, prazniki itd. in potem ti si se zmenil za ceno, imaš ful dodatnih stroškov glede ekip in ljudi, če ne delaš po zakonu te lahko obišče inšpektor in je visoka kazen, če se upreš pa verjemi NIKOLI ampak res NIKOLI več ne boš delal v LJUBLJANI. In potem pač izvajalci trpijo in delajo in isto je z Čopovo.
Tko pač to je v naši banana republjik.
Lep primer je MOL in opankovič, cesta 30 Avg. je bil razpis isto narejen tko na izi dela se od 7-17 ure. potem pa prvi dan pride opankovič osebno in jim ukaže, da se dela vsak dan od 7-21 ure in to vsak dan nedelja, prazniki itd. in potem ti si se zmenil za ceno, imaš ful dodatnih stroškov glede ekip in ljudi, če ne delaš po zakonu te lahko obišče inšpektor in je visoka kazen, če se upreš pa verjemi NIKOLI ampak res NIKOLI več ne boš delal v LJUBLJANI. In potem pač izvajalci trpijo in delajo in isto je z Čopovo.
Tko pač to je v naši banana republjik.
sporočil: 6.972
[denac]
> [m1j]
> > [Kamon]
Za dobrih 100km Ljubljana-Koper (pretežno 4-pasovnica) pa več kot 30 let!!!!!!
Ja točno, in potem naj bomo prijazna država, vabljiva za tuje investitorje, folk bo kar drl v našo deželico, potem še objava lestvice uspešnosti na področju gospodarstva in lopovščine , na eni smo na nivoju Nigra in Čada, na drugi pa na top gun poziciji, italijanska Comora so vajenci.
sporočil: 138
čas vnosa: 28.06.13 08:44
[duhbrezvu]Zgoraj opisan način dela in financiranja obnove cest ni samo Opankovičev ampak kar večinski v SLO. V Mariboru oz. malo izven centra se je pred kakšnimi parimi leti redno dogajalo, da so zaradi pomanjkanja fičnikov nujno vzdrževalna dela na odsekih dolgih od par 100 metov do ca. 500 metrov dela trajala leto in več... V posmeh vsem tistim, ki so tam stanovali in se vozili... BALKAN. ČE pa je kdo dreznil in povprašal zakaj tako dolgo traja, pa so ti naštevili 1 milijon "tehničnih" ovir, ki so bile vsakemu butalcu znane kot laži...
Zadeva je preprosta. Če bi bi hotel investitor, da se naredi hitro bi to dal v razpis. Ker pa tega očitno ni bilo v razpisu pa to zgleda tkole: cene so itak zlo nizke,če je več kot 30 stopinj moraš za delavce vsake 3 ure organizirati 30 minut odmora v senci, po 8 urah mora priti popolnoma druga ekipa. To vse stane in ker vem, da je finančna konstrukcija te obnove zelo na majavih tleh, bi se lahko zgodilo, da bi se na ful delalo 3 tedne potem bi pa na pol narejeno cesto -zaprto seveda izvajalci zapustili, ker ni fičnikov. Tko se pa dela v ritmu, s katerim se je strinjal investitor in je recimo dosti časa, da se zapre finančna konstrukcija investicije.
Lep primer je MOL in opankovič, cesta 30 Avg. je bil razpis isto narejen tko na izi dela se od 7-17 ure. potem pa prvi dan pride opankovič osebno in jim ukaže, da se dela vsak dan od 7-21 ure in to vsak dan nedelja, prazniki itd. in potem ti si se zmenil za ceno, imaš ful dodatnih stroškov glede ekip in ljudi, če ne delaš po zakonu te lahko obišče inšpektor in je visoka kazen, če se upreš pa verjemi NIKOLI ampak res NIKOLI več ne boš delal v LJUBLJANI. In potem pač izvajalci trpijo in delajo in isto je z Čopovo.
Tko pač to je v naši banana republjik.
sporočil: 5.397
[bad brains]Dragi bad brains (to ni slovensko, angleško pa tudi ne, kaj ne?) izvolite približen prevod; počasi/sproščeno/brezbrižno športno.
Lahko prosim za prevod ? A smo že v jugi ?
novica
sporočil: 52
...da o kanalizaciji ne govorimo, na Ižanki imajo še greznice , tko
kot v pamtiveku,..Rakovo Jelšo je pa Janković "zrihtal",..tako
kanalizacijo, kot cesto..ampak dilema je, ker so po večini
"črnogradnje",..pa nekega "izplena" ni,..novinarčki, sest v avto pa
iti na teren,..povohat probleme od blizu,..!!
sporočil: 1.476
Čudovita in varna kolesarska izkušnja vsaj 1 na toooliko let...tudi
za turiste...ob 8 zjutraj ponavadi ena od obeh bagr ekip (5+5 - nič
več) še sestankuje...posamezniki zato glumijo majmune in prebijajo
zaporo z avti tako da se bagru postavijo na pot; ta mal pošafla in
čez 5 minut spusti šmuglarje mimo. Bolje čakat kot 15min se vozit
daleč na okrog. Zdi se res kot polprojekt (oziroma finančno
nezaprta zadeva kot je nekdo napisal)...kolesarsko stezo bodo
pustili za druge čase....da bodo spet lahko rili kot pred 2 leti.
Ižanko so rihtali v občini IG že 2 leti nazaj. TAKRAT bi bilo
potrebno napasti po celi dolžini...Zdaj se spet štuka - m po m.
sporočil: 1.214
v zakonu bi moralo pisat, da če ne gre za slepo ulico se dela
izvajajo od 6 zjutraj do 10 zvečer. če gre za pomembnejši cestni
odsek pa še dlje.
sporočil: 419
Če nekdo, ki živi ob Ižanski ni sposoben povedati stavka v
slovenščini, bi se lahko vsaj ti Mihajlović potrudil in nam
prevedel to balkanščino. Pa tudi okrog direktnih prevodov v
slovenščino bi se lahko mnogo pogovarjali(ne mislim Financ, ampak
na sploh v celotnem slovenskem medijskem prostoru). Sicer pa v
slovenskem govornem območju mi Ustava RS zagotavlja medije v čistem
slovenskem jeziku. Že dolgo več niste zanimivi s tem balkanskim
slengom.
sporočil: 4.454
Zadnja sprememba: fabiani 28.06.2013 16:25
[Kamon]Sem za in za kolesarsko tudi! Saj ne more biti dražje kot so bile zidar-černigojeve ceste. Pa bo mir za 20-30 let!
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih cestah:)
Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
sporočil: 630
Jaz sem pa mislila, da bodo tudi kolesarsko uredil, če že
razkopavajo, ampak bi lahko vedela, da je županković zraven in da
bo treba spet čez dve leti razkopavat in zapirat cesto na novo.
Glavn, da majo prjatli posel, pa da kaka provizija v žep kapne.
Nekdo je omenil Čopovo ... v dveh letih se mi zdi, da že tretjič
razkopavajo. Kokr da dve leti nazaj niso vedl, da je še kaj za
poštimat.
sporočil: 3.218
'Obnova Ižanke poteka 'lagano sportski'
Pa kaj bi morali Ižanko prenavljati kaj hitreje kot npr avtocesto ?
Pa kaj bi morali Ižanko prenavljati kaj hitreje kot npr avtocesto ?
sporočil: 1
čas vnosa: 28.06.13 21:50
gospodić mihajlovič mal bo treba potrpet se malo man vozit po
ižanski cesti pa nas ovirat pri gradnji ceste pločnikov imamo
namreč popolno zaporo ki pa jo skozi odstranjujete in ne upoštevate
prometne ureditve ter se vozite nekateri tudi po 20 sem in tja in
pasete firbce ceste namreč nemoremo pripeljati z helikopterjom pa
jo postavit treba jo je fizično zgraditi rad bi videl vas da samo
stojite in gledate delavce ko delajo od 7 zjutraj pa do 9,30 ne pa
do 17 kot vi omenjate čeprav bi bilo tudi 10 ur fizičnega dela
dovol.Delamo po 14 ur vse dneve sobote nedelje in praznike dela
potekajo po terminskih planih in bodo zaključena v roku
sporočil: 14.456
Spoštovani g. Mihajlović. Če želite spoznati izraz "lagano
sportski" v polnem pomenu, si vzemite nekaj časa in šefov odpustek,
pa se med malico z ex-Metalke podajte na 10-15-minuten sprehod
proti vzhodu do Tabora. Tam je namreč že vsaj tričertrt leta
razritih okrog 100 metrov Rozmanove ulice in Tabora pa menda še
malo levo in desno. Človek bi rekel, da gre za strašno poglobljeno
in dovršeno sanacijo z epohalnimi arheološkimi najdbami vred, a bi
se zmotil. Gre samo za še en pravi balkanski žur. Samo da dela!
sporočil: 1.344
[aktion]Ižanka je državna cesta.
Ceste so narejene tako, da jih je treba popravljat. Drag projekt, potem pa goljufije pri kvaliteti materiala, tanjši sloji, slaba organizacija, neresna podkupljena kontrola.... Glavno, da so donacije najboljšim v Ljubljani.
www.ljubljana.si/si/...etail.html
V tem obvestilu je tudi pojasnjeno, da bo tudi kolesarska steza; nekateri v tej temi sprašujejo zakaj je ne bo.
sporočil: 1.075
No ja bomo videli. Ampak potem se bo kolesarska staeza končala pri
odcepu za Mateno naprej je pa ne bo. Tisti del, ki so ga nazadnje
obnovili namreč nima kolesarske steze. Aja pa če to pomeni
kolesarska steza, kjer je skupaj s pločnikom in te premetava gor pa
dol je skoraj bolje da je ne bi bilo.
sporočil: 1.344
[aktion]Če gledam čisto neobremenjeno, ne vem zakaj bi moral pri vsakem poslu nekdo nekaj postrani zaslužiti.
> [rub15]
> Ižanka je državna cesta.
>
Žepi so isti.
Strani: 1 2