Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kakšne avte vozijo direktorji
Strani: 1 2
sporočil: 2.054
No tole kar vozijo direktorji naše železnine(srebrnine), ni nič. Se
pa poraja drugo vprašanje, zakaj imajo službene avtomobile, saj
dosti zaslužijo in naj si svoje sanjske avte kupijo sami, če pa
potrebujejo za službeno pot avo, naj ga najamejo s šoferjem vred,
saj nihče ne bo vedel da ni od firme. Pa še to lastniki svojih firm
vozijo kaj boljšega vsaj nekateri. Ker nekaj uspešnih poznam, vam
lahko prišepnem, da se najdejo Maserati-ji, Mercedes razreda CLS,
SLS z predlevami Barabus, Porsche in še kaj eksotičnega. Če
zaključim, tista jajčka, o čemer pišete niso nič posebnega, je pa
res da službenih avtomobilov sploh ne potrebujejo. Za konec,
Audi-je razreda 4 vozi že vsak cigo, šestke pa vsak ki ima vsaj dva
zaposlena.
sporočil: 9.830
Skrajni čas, da tudi Slovenija dobi Državno bonitetno agencijo
(DBA).
Le da bo ta skrbela za podeljevanje in ohranjanje bonitet upravnikov in nadzornikov v (para)državnih podjetjih.
DBA bo v klasični slovenski maniri brez nadzora in temeljila izključno na internih predpisih. Pa še eno 'agencijo' več bomo imeli. Juhu!
Le da bo ta skrbela za podeljevanje in ohranjanje bonitet upravnikov in nadzornikov v (para)državnih podjetjih.
DBA bo v klasični slovenski maniri brez nadzora in temeljila izključno na internih predpisih. Pa še eno 'agencijo' več bomo imeli. Juhu!
sporočil: 786
[pirhovec]pirhovec, on ja vozi RX450h.
> [ladopot]
> Kakšen avto vozi Akrapovič, kakšnega vozi Boscarol, ... -
Boscarol ima Lexus LS 430 hybrid.
Ima oba, ali imam jaz star info.
sporočil: 3.061
[kugy]Bravo stari. Tudi meni se tema spušča, ko vidim oholo poblajhano kurbo ali zabritega telečjeglavca s kilo črno-zlate plastike v obliki versace švasmaske na ksihtu, ki jima na čelu piše IQ40, v novcatem črnem ML-u ali Range Roverju...
Kaj še vedno ne boste nehali srati s temi avtomobili?
Poglejte malo na ceste in boste opazili mnogo boljše in novejše avtomobile, v katerih se prevažajo mladci, ki imajo leto ali dve delovne dobe ali pa niti tega ne. To nikogar ne moti! To so uspešni poslovneži, ki prodajajo drogo. Ti si take avtomobile po percepciji družbe zaslužijo!
Mene zanimajo bolj izginule milijarde, "propadle" naložbe na Balkanu, reprogramirani krediti ... Ampak o tem očitno ne bomo brali! Ne, pri nas je pomemben le videz, neka lažna morala in seveda populizem!
Od kje jim keš za avte ranga 100K€?? Ne me jebat no!
sporočil: 9.830
Zadnja sprememba: anon-129390 19.02.2013 09:48
Mat'r, ste žleht ... Evo, James Bond je tudi od nekdaj vozil samo
službene avtomobile, same astone, bimerje, lotuse ... pa ga nihče
ni zajebaval zaradi bonitet :))
sporočil: 433
Pravi članek za Slovenceljne. Totalno irelevantno.
Gajba je pa res podatek za intelektualni domet desničarskega butca.
Rajši vprašajte: "Kakšne tovarne kradejo politiki?"
ali pa "Kaj je še ostalo smrdljivim EU elitam za pokrast, razen pitne vode?"
Sama korupcija od Bruslja do Ljubljane in Grosupelj naprej...
Gajba je pa res podatek za intelektualni domet desničarskega butca.
Rajši vprašajte: "Kakšne tovarne kradejo politiki?"
ali pa "Kaj je še ostalo smrdljivim EU elitam za pokrast, razen pitne vode?"
Sama korupcija od Bruslja do Ljubljane in Grosupelj naprej...
sporočil: 4.944
[tasilo]Eeeeeee jaaaa, ampak Bond je bil VEDNO USPEŠEN pri obrambi "Združenega kraljestva" in "Njenega velicanstva"!!!! Naši kolhozniški meneđerčiči pa nesposobni upičqumaterino.
Mat'r, ste žleht ... Evo, James Bond je tudi od nekdaj vozil samo službene avtomobile, same astone, bimerje, lotuse ... pa ga nihče ni zajebaval zaradi bonitet :))
sporočil: 6.084
[rename]Na misel mi pride Jurček in njegov uvoz iz Srbije :) Sicer je še mnogo primerov, ko se ne bi moglo reči, da gre za povsem njihovo stvar
> [mangup]
> Kakšne avte pa vozijo direktorji, ki so si ustvarili podjetje z lastnimi žulji?
Kakršne hočejo in takšne, kot si jih lahko privoščijo.
Povsem njihova stvar, se ti ne zdi?
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 19.02.2013 10:20
Dobro, to je ena zgodba, dokaj čudna ampak...dobro bi bilo kaj več
vedeti tem kdo vozi boljše avtomobile. Mislim, obratno zgodbo od te
kaj vozijo direktorji - kdo vozi BMWeje,Audije in ostale drage
avtomobile in kakšne so njihove zgodbe o uspehu. Rekel bo kdo, da
gre za fovšijo ali kaj podobnega, zase vem da ne gre za to, ampak
razne face , nekatere tudi baby , druge bolj alcatraz like včasih
res spodbudijo radovednost.Dobre avtomobile je možno nabaviti in imeti za relativno skromen denar, zato ni vsak avto srednjega/višjega razreda na cesti znamenje bogatega lastnika. Tukaj je link na Audije med 10.000 - 12.500
www.automobile.de/cg...63000.html
Sem pa prepričan, da so posamezniki tolk zabiti, da se okrog furajo v dragih avtomobilih in sami kličejo, da jih davčna vpraša za zdravlje
sporočil: 368
..najbolj me motijo Audiji in BmW 7!!! pri SŽ in telekomu,saj gre
za prave državne firme,pa še izgubo imajoin takih avt za prevažanje
po SLO ne rabijo.Najbolj pa moti ,da si vsaka nova uprava menja
avte po svojem "okusu".Farmacevtske multinacionalke imajo v kodeksu
nabavno politiko/npr.Skandinavci Volve,Nemci Audije..in dobivajo
mastne količinske popuste../,če pa je komu všeč kaj drugega NAJ SI
KUPI SAM SVOJO IGRAČO!!
Podvprašanje:če ima Medja lahko avto za 70.000.- in hilda 2 BMWeja,kaj naj si privošči Colarič,"da ga ne bo sram" in da bo na pravem mestu v hierarhiji./Slovenski pogled na problematiko/-Boeing???
Podvprašanje:če ima Medja lahko avto za 70.000.- in hilda 2 BMWeja,kaj naj si privošči Colarič,"da ga ne bo sram" in da bo na pravem mestu v hierarhiji./Slovenski pogled na problematiko/-Boeing???
sporočil: 2.669
[pirhovec]njim je jasno kot ta pravim generalom, da prvo se napoji živina, po tem se poskrbi za vojsčake, po tem, na koncu, če kaj ostane pa poskrbijo zase.
> [mangup]
> Kakšne avte pa vozijo direktorji, ki so si ustvarili podjetje z lastnimi žulji?
Eden, ki ga poznam, in ima 30 zaposlenih, se vozi s Toyoto Land Cruiser, ki z vso opremo ni bila manj kot 70k€.
lp
sporočil: 9.830
[jurijjurij]Že že ..., ampak naši kolhozniški menedžerčiči se obnašajo ravno tako; kot da bi bili sámi Jamesi Bondi, ki da 'nesebično' in 'hiper uspešno' razdajajo svoje 'sposobnosti' za obrambo "Združnega kretenstva", ... khmm ..., se pravi, 'nacionalnega interesa'.
> [tasilo]
> Mat'r, ste žleht ... Evo, James Bond je tudi od nekdaj vozil samo službene avtomobile, same astone, bimerje, lotuse ... pa ga nihče ni zajebaval zaradi bonitet :))
Eeeeeee jaaaa, ampak Bond je bil VEDNO USPEŠEN pri obrambi "Združenega kraljestva" in "Njenega velicanstva"!!!! Naši kolhozniški meneđerčiči pa nesposobni upičqumaterino.
sporočil: 716
Seveda je neracionalno takole razsipati za nepotrebne
avtomobile.
Po drugi strani pa je tukaj tudi precej hipokrizije. Gospodje so samo najeta delovna sila. Trapasti bi bili, če bi delodajalcu poklanjali tisto, kar jim po pogodbi pripada.
Kar vidim, koliko piscev komentarjev bi takoj po prihodu na funkcijo sebi znižalo plačo in se odreklo vsem privilegijem...not!
Se mi zdi, da bi za to morali poskrbeti že veliko prej nadzorniki, ki postavljajo upravo, ne pa sedaj pričakovati od članov uprave, da se bodo šli altruiste in razdeljevali svoje zaslužke, ki jim po pogodbi pripadajo.
Po drugi strani pa je tukaj tudi precej hipokrizije. Gospodje so samo najeta delovna sila. Trapasti bi bili, če bi delodajalcu poklanjali tisto, kar jim po pogodbi pripada.
Kar vidim, koliko piscev komentarjev bi takoj po prihodu na funkcijo sebi znižalo plačo in se odreklo vsem privilegijem...not!
Se mi zdi, da bi za to morali poskrbeti že veliko prej nadzorniki, ki postavljajo upravo, ne pa sedaj pričakovati od članov uprave, da se bodo šli altruiste in razdeljevali svoje zaslužke, ki jim po pogodbi pripadajo.
sporočil: 5.518
V normalni državi o tem sploh ni dileme. Privilegiji in nagrade so
odvisne od rezultatov. V kolikor so rezultati dobri, delavci
normalno plačani in nagrajeni za svoje delo v normalnih delovnih
pogojih naj se vodstvo vozi z Mercedesi pa Audiji. Kjer tega ni, pa
bi morala uprava skupaj z nadzorniki v zapor. Tako, to deluje v
normalnih državah, samo mi pa pač nismo normalna država, še posebej
naše sodstvo in tožilstvo skupaj z organi pregona se gredo slepe
miši. Pa še nekaj, ko bodo uprave spoznale, da je podjetje v
izgubah zaradi njih in ko bodo končno spoznali, da niso sposobni in
kos položaju ter odstopili, takrat se bo začela gospodarska rast.
Navadni delavec ni kriv za propad podjetja!
sporočil: 6.084
[republican]Saj ne gre za obremenjevanje, le za izobraževanje, če bi poznali zgodbe uspešnih lastnikov dragih avtomobilov bi mogoče več ljudi sledilo ..
Pa kaj se toliko obremenjujete s tem, kdo si lahko v Sloveniji privošči drage avtomobile? Raje se vprašajte, zakaj si jih lahko privošči vse manj Slovencev.
sporočil: 147
Ja , z takimi, ki si jih lahko privoščijo ne da bi zaradi tega
trpelo podjetje ali zaposleni - pač razmišljajo trezno in ne
z logiko, da mora biti avto krasota, da bo firma bolj ugledna. Po tej logiki bi se Medja ne bi vozil v Audiju, ampak bi
uporabljal noge, pa še njegovi čevlji bi imeli v podplatu velike luknje ,take kot njegov NLB.
z logiko, da mora biti avto krasota, da bo firma bolj ugledna. Po tej logiki bi se Medja ne bi vozil v Audiju, ampak bi
uporabljal noge, pa še njegovi čevlji bi imeli v podplatu velike luknje ,take kot njegov NLB.
sporočil: 147
Med avtomobilskimi modeli si omenil Barabus - imaš prav, to je
pravi model za večino naših "top managerjev" oziroma
barab .
barab .
sporočil: 13.528
Anthony Tomažin, Terra Australis: »Če bi ta gospod bil lastnik NLB, bi precej drugače gledal na stroške in ne bi niti pomislil na nakup avtomobila v času, ko banki ne gre dobro. To je tipično slovensko ravnanje, gre za ostanke neke stare miselnosti in gospod sam gotovo ni kriv za to, da v tem sistemu takšno ravnanje šteje za dopustno.«He, he , temu se strokovno reče "s tujim po koprivah" :) Sicer pa tale gospodič je še zelo mlad, ne vem a se stara miselnost pri nas v Sloveniji prenaša iz roda v rod ?
sporočil: 13.528
[rename]
Mene pa sploh ni jasno, zakaj so ti avtomobili problematični?To je del iste logike. Zgolj izvajanje kolektivne pogodbe.
Predsednik uprave podpiše pogodbo o zaposlitvi z nadzornim svetom, kjer ima vse opredeljeno in potem se pač spremljajo rezultati in tako dalje.
Povsem normalno in razumljivo, saj gre za izvajanje pogodbe.
Kar pa ne razumem pa so plače in trinajste plače v NLB, kjer tolčejo izgubo.
In enako seveda velja tudi za vsa ostala državna podjetja, ki pridelujejo rdeče številke.
sporočil: 1.700
Sem vesel tvojega komentarja. Do zdaj sem si že začel malo
domišljati, da sem malo čez les. ..Bom obrnil ploščo: še so pametni
ljudje, ki razmišljajo tako kot jaz (no vsaj razmišljajo ne pa
blejajo) . Pozdravljen.
sporočil: 1.612
Evo našel članek se opravičujem ni Audi A6 ampak A4.
Rode: Tega mercedesa nimam več, vozim audija
Objavljeno: 03.02.2013 14:04Posodobljeno: 03.02.2013 14:04
Avtor: A. L.
Ključne besede: Franc Rode, mercedes, audi
Že od leta 2009 ne vozi več prestižnega mercedesa.
LJUBLJANA – Po facebooku kroži fotografija prestižnega mercedesa CL 55 in pripis: »Tole je avto, s katerim se je božji pastir Rode (Franc, op. p.) v nedeljo pripeljal v Šenčur, kjer je imel srce parajočo pridigo o skromnosti in ponižnosti. 5500 kubikov, V8, 476 konjev, 700 Nm, od nič do sto kilometrov na uro v 4,7 sekunde. Novi stane okoli 160 tisoč evrov. V nedeljo pa le pojdimo v puščico devat.« A pozabili so napisati, na katero nedeljo se je to zgodilo.
Ker je bila objava na facebooku objavljena pred kratkim, smo se z vprašanji obrnili na Slovensko škofovsko konferenco. Vprašali smo, kdaj je bil Rode v Šenčurju, ali je vozilo s fotografije njegovo in koliko je vredno. Odgovor objavljamo v celoti: »Očitno gre za napačne informacije, saj kardinal Rode že od leta 2009 nima več v lasti ali posesti avtomobila na fotografiji.« Na dodatno vprašanje, katero vozilo uporablja zdaj, so pojasnili, da je kardinal lastnik vozila audi A4 2.0 TDI, letnik 2008.
Vir: Slovenske novice
Rode: Tega mercedesa nimam več, vozim audija
Objavljeno: 03.02.2013 14:04Posodobljeno: 03.02.2013 14:04
Avtor: A. L.
Ključne besede: Franc Rode, mercedes, audi
Že od leta 2009 ne vozi več prestižnega mercedesa.
LJUBLJANA – Po facebooku kroži fotografija prestižnega mercedesa CL 55 in pripis: »Tole je avto, s katerim se je božji pastir Rode (Franc, op. p.) v nedeljo pripeljal v Šenčur, kjer je imel srce parajočo pridigo o skromnosti in ponižnosti. 5500 kubikov, V8, 476 konjev, 700 Nm, od nič do sto kilometrov na uro v 4,7 sekunde. Novi stane okoli 160 tisoč evrov. V nedeljo pa le pojdimo v puščico devat.« A pozabili so napisati, na katero nedeljo se je to zgodilo.
Ker je bila objava na facebooku objavljena pred kratkim, smo se z vprašanji obrnili na Slovensko škofovsko konferenco. Vprašali smo, kdaj je bil Rode v Šenčurju, ali je vozilo s fotografije njegovo in koliko je vredno. Odgovor objavljamo v celoti: »Očitno gre za napačne informacije, saj kardinal Rode že od leta 2009 nima več v lasti ali posesti avtomobila na fotografiji.« Na dodatno vprašanje, katero vozilo uporablja zdaj, so pojasnili, da je kardinal lastnik vozila audi A4 2.0 TDI, letnik 2008.
Vir: Slovenske novice
sporočil: 3.391
Dame, kakšne avte pa ve vozite? Glede na vaše znanje o vsem in
vedno, bi človek pričakoval super skomnost-morda fička?
sporočil: 13.528
[rename]Ne vem kako imajo zapisano glede trinajste plače in ali so jo dobili. Za podjetja v državni lasti seveda velja drugačna logika kot za podjetja v zasebni lasti. Lastnik zasebnega podjetja bi v takšnih okoliščinah najbrž uvedel ostre varčevalne ukrepe, od uprave navzdol...
> [vickibedi]
> > [rename]
>
> > Mene pa sploh ni jasno, zakaj so ti avtomobili problematični?
> > Predsednik uprave podpiše pogodbo o zaposlitvi z nadzornim svetom, kjer ima vse opredeljeno in potem se pač spremljajo rezultati in tako dalje.
> > Povsem normalno in razumljivo, saj gre za izvajanje pogodbe.
> >
> > Kar pa ne razumem pa so plače in trinajste plače v NLB, kjer tolčejo izgubo.
> > In enako seveda velja tudi za vsa ostala državna podjetja, ki pridelujejo rdeče številke.
>
> To je del iste logike. Zgolj izvajanje kolektivne pogodbe.
Trinajsta plača je v kolektivni pogodbi tudi v primeru, če podjetje posluje z izgubo?
Najbrž to velja samo za podjetja v državni lasti, saj ne poznam primera, kjer bi v zasebnem podjetju izplačali trinajsto plačo, če je podjetje v izgubi.
Pozicija: ne poznam zakonodaje.
Zakonodaja pa je po moje malo bosa na tem področju. Nisem sicer pravnik, ampak v splošnem mislim, da je zakon na strani tistega, katerega pravice iz pogodbe so bile kršene. Če je kolektivna pogodba ali individualna pogodba zapisana butasto (beri škodljivo za podjetje, oziroma tako, da je v korist zaposlenega ne glede na stanje podjetja v katerem dela) potem je najbrž celo podjetje v prekršku, če ne izplača bonitet, ki pripadajo zaposlenim po pogodbi....
Zadeva je pravzaprav zanimiva. Če je uprava plačana glede na rezultat, potem je možno celo izčrpavanje podjetja, da bi računovodsko prikazala večji dobiček kot je dejanski. V zasebnem podjetju je ravno obratno , računovodsko se knjiži čim manjši dobiček, da je manj davkov...
sporočil: 9
In ti pokvarjenci NE DELAJO drugega kot, da razmišljajo koliko
ljudi je potrebno poslati na cesto, da jim še več ostane. Tudi njim
bi bilo treba povedati, da je tega počasi konec.
Strani: 1 2