Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zamrznjena trasa ceste mimo Janševe hiše
sporočil: 834
Niti blizu Velenja nisem, pa mi je jasno, da je problem Velenja
Gorenje, zaradi katerega vsak dan po tej cestici pelje nekaj 100
kamionov. Strokovnjaki pa so tisti, ki se naj odločijo, ali je
boljša varianta tvoja, ali nova trasa. Ne politiki.
sporočil: 427
...ne razumem, kaj je novinar s tem člankom želel povedati, ker mi
članek ne poda nobene uporabne informacije razen, da načrtovane
ceste 13 km do Velenja ne bo (pa nisem vedel, da bi se sploh
gradila)...še ena kost za glodanje in izgubljanje časa na
bedarije...
sporočil: 1.151
Če bi šla cesta čez posestvo, bi rekli, da zato, da bi pokasiral za
zemljišče, no sedaj pravijo, da zato, ker je Janši cesta moteča.
Sicer pa, Elikan je najprej tekel vprašat Kontiča in nazadnje
naslovil še nesramno vprašanje na Janšo. Jutri bo novinar poročal,
da iz kabineta predsednika ni prejel odgovora, kar dokazuje, da je
imel presednik 'prste vmes'. Elikan, pokora, ki so ti jo naložili
strici in mafija bo dolga in težka.
sporočil: 12
Pa ta človek je res veleizdajalec, najprej kupi hišo s sumljivim
denarjem, potem si pa premakne avtocesto kot mu paše na škodo vseh
državljanov in davkoplačevalcev.. Zadnji, ki je take stvari počel
je bil Nicolae Ceausescu.
sporočil: 1.991
Zamrznjena trasa ceste mimo Janševe hiše
============================================ ====
Karte prodajat za drsanje, pa kaj potegni iz tega.
p.s. da ne boš pozabu klemenkotu prijaviti dohodek, bo še ena korupcija na tapeti.
============================================ ====
Karte prodajat za drsanje, pa kaj potegni iz tega.
p.s. da ne boš pozabu klemenkotu prijaviti dohodek, bo še ena korupcija na tapeti.
sporočil: 5
Čisto natolcevanje nevednih novinarjev, ki jim je vsaka lokacija
dlje od Trojan 'španska vas'. Vsa Zgornja Savinjska se že vesili,
da bo končno prišla do svojega priključka na hitro cesto. S tem bo
prišel v naše kraje razvoj. Že v rimskih časih so delali cesto za
ljudi in je potekala tam, kjer so jo rabili...
Zdaj se bo zopet dvinila neka 'kao civilna iniciativa', ki nam bo prala možgane s svojimi mitinigi. Upam, da tokrat novinarčki ne bodo nasedli vsaki 'konjski procesiji'.
Zdaj se bo zopet dvinila neka 'kao civilna iniciativa', ki nam bo prala možgane s svojimi mitinigi. Upam, da tokrat novinarčki ne bodo nasedli vsaki 'konjski procesiji'.
sporočil: 786
[Tristana]mater si butast
Pa ta človek je res veleizdajalec, najprej kupi hišo s sumljivim denarjem, potem si pa premakne avtocesto kot mu paše na škodo vseh državljanov in davkoplačevalcev.. Zadnji, ki je take stvari počel je bil Nicolae Ceausescu.
sporočil: 735
Če hočejo v Zgornjem Dupleku ob vasi narediti avtocesto, električni
daljnovod, odlagališče odpadkov ipd., lahko cela vas gladovno
stavka, s traktorji zapre dovoze v vas, itd. pa ne bo nobenega
učinka. Predsednik pa samo pokliče ministra in je trasa ceste v
hipu spremenjena.
Če se hoče hčerka Janeza Novaka zaposliti v državni službi, ima lahko 3 diplomame, Prešernovo nagrado itd., pa ne bo našla službe. Če se hoče zaposliti hčerka Janeza Janše, se čudežno najde odlično plačana služba, za katero bi se sicer javilo vsaj 1.000 kandidatov.
In da ne bom krivičen do JJ, zadnjih 20 let so se te iste stvari v velikem zamahu dogajale pod levimi vladami. Le da so se ta desni duvali, kako bodo temu naredili konec.
Če se hoče hčerka Janeza Novaka zaposliti v državni službi, ima lahko 3 diplomame, Prešernovo nagrado itd., pa ne bo našla službe. Če se hoče zaposliti hčerka Janeza Janše, se čudežno najde odlično plačana služba, za katero bi se sicer javilo vsaj 1.000 kandidatov.
In da ne bom krivičen do JJ, zadnjih 20 let so se te iste stvari v velikem zamahu dogajale pod levimi vladami. Le da so se ta desni duvali, kako bodo temu naredili konec.
sporočil: 40
čisto neutralno - ali bi človek (ki ve, da bo tam šla cesta) tako
renoviral hišo, se zapufal zanjo .... malo čudno glede, da so pred
leti krožile po medijih slike renovirane hiše ....
sporočil: 59
Če se je začelo vlačiti po vse medijih kaj vsega je JJ kriv, pa
četudi mu ni bila krivda dokazana je že vsa ta takoimenovana
negativna gonja proti samo eni osebi kot nacionalni fenomen, ki ga
bi bilo začeti izvažati.
Kaj takega se ne dogaja nikjer po svetu, to je isto, da se skupek samooklicanih perverznih podležev spravi na nekoga in ga dan za dnem zmerjajo da je tak in onak, vsi pa vemo, da v resnici ni tak kot se mu vse lepi in se ga optožuje.
Ps.:Kaj ko bi se kak raziskovalni novinar, če sploh še obstaja kje ali kpk malo pogledala kaj se je dogajalo z traso obalne hitre ceste, posebno na izolski strani, kdo so bili prvotni lastniki nato razlaščenci in zadnji lastniki predno je bil opravljen postopek začetka izgradnje predora Markovec?
Kaj takega se ne dogaja nikjer po svetu, to je isto, da se skupek samooklicanih perverznih podležev spravi na nekoga in ga dan za dnem zmerjajo da je tak in onak, vsi pa vemo, da v resnici ni tak kot se mu vse lepi in se ga optožuje.
Ps.:Kaj ko bi se kak raziskovalni novinar, če sploh še obstaja kje ali kpk malo pogledala kaj se je dogajalo z traso obalne hitre ceste, posebno na izolski strani, kdo so bili prvotni lastniki nato razlaščenci in zadnji lastniki predno je bil opravljen postopek začetka izgradnje predora Markovec?
sporočil: 166
Dajte ljudje, preden sodite, si preberite članek v
Dnevniku...
"Tako v zraku ostajajo številna vprašanja, kako je lahko nekdo približno 13 kilometrov dolgo traso, ki je razburila več kot tisoč ljudi v občinah Žalec, Polzela in Velenje, zrisal v mesecu dni, in to brez vsakršnih strokovnih podlag, ob tem pa bi celo grobo posegla v naravno varovana in zaščitena območja. Zato ne čudi, da so se nekateri ob pogledu v karte in skice, ki si jih je še vedno mogoče ogledati v avli velenjske občine, držali za glavo in se pridušali, da je vse skupaj videti tako, kot bi se nekdo »malo igral«. "
"Tako v zraku ostajajo številna vprašanja, kako je lahko nekdo približno 13 kilometrov dolgo traso, ki je razburila več kot tisoč ljudi v občinah Žalec, Polzela in Velenje, zrisal v mesecu dni, in to brez vsakršnih strokovnih podlag, ob tem pa bi celo grobo posegla v naravno varovana in zaščitena območja. Zato ne čudi, da so se nekateri ob pogledu v karte in skice, ki si jih je še vedno mogoče ogledati v avli velenjske občine, držali za glavo in se pridušali, da je vse skupaj videti tako, kot bi se nekdo »malo igral«. "
sporočil: 166
in še naslednji odstavek v Dnevniku (kjer vztrajno sicer napadajo
Janšo):
"A Janez Janša menda za to, da predvidena najnovejša različica trase posega na njegovo zemljo, sploh ne bi vedel, dokler minuli teden v lokalnem časopisu Naš čas ni bila objavljena skica, na kateri so bile dobro vidne konkretne spremembe na območju KS Šentilj, in dokler o tem nismo pisali v Dnevniku. Na Mestno občino Velenje smo zato naslovili prošnjo, če nam lahko razkrijejo parcelne številke v KS Šentilj, po katerih je predviden potek omenjene trase. A so nam pojasnili, da to žal ni mogoče, ker javno razgrnjena varianta predlaga le »izvedljive variante« za gradnjo ceste. "
Torej, Jaka, nekam si mi neverodostojen, ...
"A Janez Janša menda za to, da predvidena najnovejša različica trase posega na njegovo zemljo, sploh ne bi vedel, dokler minuli teden v lokalnem časopisu Naš čas ni bila objavljena skica, na kateri so bile dobro vidne konkretne spremembe na območju KS Šentilj, in dokler o tem nismo pisali v Dnevniku. Na Mestno občino Velenje smo zato naslovili prošnjo, če nam lahko razkrijejo parcelne številke v KS Šentilj, po katerih je predviden potek omenjene trase. A so nam pojasnili, da to žal ni mogoče, ker javno razgrnjena varianta predlaga le »izvedljive variante« za gradnjo ceste. "
Torej, Jaka, nekam si mi neverodostojen, ...
sporočil: 7
Točno to, spet se bo gradila en politično umeščena cesta, ki bo
dražja (16 oz. 25 miljonov na km) ter popolnoma neuporabna, ker se
bodo ljudje iz Velenja v Celje in obratno še vedno vozili po stari
trasi. Približno enaka zgodba kot odsek čez Trojane, kjer se je
namesto enega daljšega predora iz ene doline v drugo zgradilo za
enako ali višjo ceno 4 predore (skupna dolžina pa je enaka prvo
omenjenemu), zraven pa ena gora viaduktov, usekov in ostalih
premostitvenih objektov...aja, pa cesta gre čez hrib, tako da je ob
ob vsakem sneženju veselica zagotovljena.
sporočil: 54
Zadnja sprememba: anon-296025 24.01.2013 10:30
Opažam, da vedno več je člankov povzetih iz Dnevnika, dela, ki
mrcvarijo delo JJ. Vedno za vse je kriv. Stavke mediji obračate v
škodo, ne da bili vsaj enkrat tiho.Vsi skačete po mjem, ne glede kaj se zgodi, najprej je na vrsti Janša, ki mogoče niti ne ve, da se je nekaj, ali nekje zgodilo.Ni ure,mogoče ni minuti, da ne bi bil omenjen v vsakem stavku, ni poročil, ni debate na cesti, ni večernih debatnih klubov, ni starcev pred Roško, ni gologlavcev, ki tožarijo,kričače s kockami na cestah, praktično vse je tako naelektreno in postavljeno tako, da bi najrajši JJ ne videvali na tem svetu. Ali smo barabe pokvarjene, da delamo kot inkvizicija, ki ni dala možnosti osebi, da se brani, tenveč tožba na tožbo, ki se vleče, brez dokazov in ni videti konca, ne zaradi krivde, le zato, da ga vlečejo in sramotijo, brez malo etike in morale, krivijo že desetletja.
sporočil: 3.129
To, kar me preseneča je neprofesionalen, navijaški, razbijaški ton
pisanja in ustvarjanja pogromaškega javnega mnenja. Kaj se dogaja z
zblojenimi, norčavimi novinarji Financ? A je Frankl odšel na
dopust? Poglejte npr. kaj o isti zadevi danes pišejo v čisto
nasprotnem tonu v Dnevniku:
Nekdo je Janši pred domačim pragom narisal traso za koroško avtocesto
Vir / Avtor: Mojca Marot Okolje Tretja razvojna os
Za danes napovedano javno obravnavo trase ceste z oznako F3b skozi KS Šentilj, ki bi Velenje končno povezala z avtocestnim križem, so tik pred zdajci preklicali. Vzrok ni znan, neuradno pa bi lahko za tem stala tudi politika.
Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je včeraj Mestno občino Velenje obvestilo, da za danes napovedana javna razgrnitev predlagane najnovejše variante hitre ceste od Podloga v občini Žalec, skozi občino Polzelo do pokopališča Podkraj v Velenju, odpade. Prav tako ne bo javne obravnave prihodnji teden v občinah Polzela in Žalec. Razlogov niso navedli, na naše vprašanje pa pojasnili, da trase, ki je že v fazi razgrnitve sprožila tako buren odziv v vseh omenjenih lokalnih skupnostih, ni mogoče umestiti v prostor. »Ponovno bomo preverili vse strokovne podlage in se z zainteresiranimi občinami uskladili o možnih rešitvah, nato pa najbolj optimalno varianto znova dali v javno obravnavo,« so odgovorili z ministrstva.
Tako v zraku ostajajo številna vprašanja, kako je lahko nekdo približno 13 kilometrov dolgo traso, ki je razburila več kot tisoč ljudi v občinah Žalec, Polzela in Velenje, zrisal v mesecu dni, in to brez vsakršnih strokovnih podlag, ob tem pa bi celo grobo posegla v naravno varovana in zaščitena območja. Zato ne čudi, da so se nekateri ob pogledu v karte in skice, ki si jih je še vedno mogoče ogledati v avli velenjske občine, držali za glavo in se pridušali, da je vse skupaj videti tako, kot bi se nekdo »malo igral«.
Mnogi celo sumijo, da gre za politično provokacijo, še zlasti, potem ko so ob natančnejšem vpogledu v skice ugotovili, da bi trasa posegla v zemljišče v lasti staršev premierjeve soproge Urške Bačovnik Janša in celo zemljišče, ki je v lasti same Urške in Janeza Janše. Predsednik vlade in njegova soproga sta lastnika vsak polovice zemljišča v zaselku Kote, ki spada pod Krajevno skupnost (KS) Šentilj in kjer živi okoli 400 prebivalcev, ki se večinoma preživljajo s kmetijstvom. Še več, kot so nam potrdili tudi na občini, bi bila trasa kljub vsem možnim odmikom od hiše premierja in njegove soproge oddaljena pičlih 50 metrov. Da to drži, nam je potrdilo več virov, tudi sam velenjski župan Bojan Kontič, ki je obenem zatrdil, da tako stroka kot tudi vodstvo občine zagovarjajo traso s priključkom na avtocestni križ v Šentrupertu, saj bi se ta tudi edina približala tako gospodarstvu kot prebivalcem celotne Zgornje Savinjske doline.
A Janez Janša menda za to, da predvidena najnovejša različica trase posega na njegovo zemljo, sploh ne bi vedel, dokler minuli teden v lokalnem časopisu Naš čas ni bila objavljena skica, na kateri so bile dobro vidne konkretne spremembe na območju KS Šentilj, in dokler o tem nismo pisali v Dnevniku. Na Mestno občino Velenje smo zato naslovili prošnjo, če nam lahko razkrijejo parcelne številke v KS Šentilj, po katerih je predviden potek omenjene trase. A so nam pojasnili, da to žal ni mogoče, ker javno razgrnjena varianta predlaga le »izvedljive variante« za gradnjo ceste.
»Tako o konkretnih parcelnih številkah še ne moremo govoriti. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je z javno razgrnitvijo nakazalo le možen predlog smeri oziroma koridorja izvedljive trase,« je pojasnila Vesna Jeličič iz službe za odnose z javnostmi na velenjski občini. Še posebej pa so v Velenju v zadregi zato, ker ima stranka SDS na ministrstvu na najvišjem položaju tako rekoč »svojega človeka«, državnega sekretarja Ljuba Žnidarja, nekdanjega župana Polzele, ki je s tem, ko je zasedel ta stolček, naredil prostor v državnem zboru za poslanko Alenko Koren Gomboc. Čeprav so nekateri namigovali, da to ni bilo naključje, so vsakršne špekulacije na ministrstvu takrat odločno zanikali.
V Velenju so nam viri neuradno namignili, da bo v primeru, da bi se izkazalo, da trasa ni nastala zgolj po naključju, »prijateljstva« z Žnidarjem konec. Če bi jim namreč uspelo po hitrem postopku in v tajnosti sprejeti državni prostorski načrt, ker bi bili ljudje tiho, si prebivalci tega dela Šaleške doline ne bi mogli pomagati prav nič. Spet drugi špekulirajo, da bi nekateri radi, ker je jasno, da denarja za hitro cesto tako ali tako ni, v javnosti krivdo za to, da ceste še ne bo, zvalili na Velenjčane, češ da se ne morejo poenotiti o tem, katera trasa bi bila najprimernejša.
VENDAR SO FINANCE SVOJE DOSEGLE: SUM KORUPTIVNOSTI JJ SE JE ŠE POVEČAL. TO TUDI KAŽEJO NEKATERI KOMENTARJI NA ELIKANOV ČLANEK.
Nekdo je Janši pred domačim pragom narisal traso za koroško avtocesto
Vir / Avtor: Mojca Marot Okolje Tretja razvojna os
Za danes napovedano javno obravnavo trase ceste z oznako F3b skozi KS Šentilj, ki bi Velenje končno povezala z avtocestnim križem, so tik pred zdajci preklicali. Vzrok ni znan, neuradno pa bi lahko za tem stala tudi politika.
Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je včeraj Mestno občino Velenje obvestilo, da za danes napovedana javna razgrnitev predlagane najnovejše variante hitre ceste od Podloga v občini Žalec, skozi občino Polzelo do pokopališča Podkraj v Velenju, odpade. Prav tako ne bo javne obravnave prihodnji teden v občinah Polzela in Žalec. Razlogov niso navedli, na naše vprašanje pa pojasnili, da trase, ki je že v fazi razgrnitve sprožila tako buren odziv v vseh omenjenih lokalnih skupnostih, ni mogoče umestiti v prostor. »Ponovno bomo preverili vse strokovne podlage in se z zainteresiranimi občinami uskladili o možnih rešitvah, nato pa najbolj optimalno varianto znova dali v javno obravnavo,« so odgovorili z ministrstva.
Tako v zraku ostajajo številna vprašanja, kako je lahko nekdo približno 13 kilometrov dolgo traso, ki je razburila več kot tisoč ljudi v občinah Žalec, Polzela in Velenje, zrisal v mesecu dni, in to brez vsakršnih strokovnih podlag, ob tem pa bi celo grobo posegla v naravno varovana in zaščitena območja. Zato ne čudi, da so se nekateri ob pogledu v karte in skice, ki si jih je še vedno mogoče ogledati v avli velenjske občine, držali za glavo in se pridušali, da je vse skupaj videti tako, kot bi se nekdo »malo igral«.
Mnogi celo sumijo, da gre za politično provokacijo, še zlasti, potem ko so ob natančnejšem vpogledu v skice ugotovili, da bi trasa posegla v zemljišče v lasti staršev premierjeve soproge Urške Bačovnik Janša in celo zemljišče, ki je v lasti same Urške in Janeza Janše. Predsednik vlade in njegova soproga sta lastnika vsak polovice zemljišča v zaselku Kote, ki spada pod Krajevno skupnost (KS) Šentilj in kjer živi okoli 400 prebivalcev, ki se večinoma preživljajo s kmetijstvom. Še več, kot so nam potrdili tudi na občini, bi bila trasa kljub vsem možnim odmikom od hiše premierja in njegove soproge oddaljena pičlih 50 metrov. Da to drži, nam je potrdilo več virov, tudi sam velenjski župan Bojan Kontič, ki je obenem zatrdil, da tako stroka kot tudi vodstvo občine zagovarjajo traso s priključkom na avtocestni križ v Šentrupertu, saj bi se ta tudi edina približala tako gospodarstvu kot prebivalcem celotne Zgornje Savinjske doline.
A Janez Janša menda za to, da predvidena najnovejša različica trase posega na njegovo zemljo, sploh ne bi vedel, dokler minuli teden v lokalnem časopisu Naš čas ni bila objavljena skica, na kateri so bile dobro vidne konkretne spremembe na območju KS Šentilj, in dokler o tem nismo pisali v Dnevniku. Na Mestno občino Velenje smo zato naslovili prošnjo, če nam lahko razkrijejo parcelne številke v KS Šentilj, po katerih je predviden potek omenjene trase. A so nam pojasnili, da to žal ni mogoče, ker javno razgrnjena varianta predlaga le »izvedljive variante« za gradnjo ceste.
»Tako o konkretnih parcelnih številkah še ne moremo govoriti. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je z javno razgrnitvijo nakazalo le možen predlog smeri oziroma koridorja izvedljive trase,« je pojasnila Vesna Jeličič iz službe za odnose z javnostmi na velenjski občini. Še posebej pa so v Velenju v zadregi zato, ker ima stranka SDS na ministrstvu na najvišjem položaju tako rekoč »svojega človeka«, državnega sekretarja Ljuba Žnidarja, nekdanjega župana Polzele, ki je s tem, ko je zasedel ta stolček, naredil prostor v državnem zboru za poslanko Alenko Koren Gomboc. Čeprav so nekateri namigovali, da to ni bilo naključje, so vsakršne špekulacije na ministrstvu takrat odločno zanikali.
V Velenju so nam viri neuradno namignili, da bo v primeru, da bi se izkazalo, da trasa ni nastala zgolj po naključju, »prijateljstva« z Žnidarjem konec. Če bi jim namreč uspelo po hitrem postopku in v tajnosti sprejeti državni prostorski načrt, ker bi bili ljudje tiho, si prebivalci tega dela Šaleške doline ne bi mogli pomagati prav nič. Spet drugi špekulirajo, da bi nekateri radi, ker je jasno, da denarja za hitro cesto tako ali tako ni, v javnosti krivdo za to, da ceste še ne bo, zvalili na Velenjčane, češ da se ne morejo poenotiti o tem, katera trasa bi bila najprimernejša.
VENDAR SO FINANCE SVOJE DOSEGLE: SUM KORUPTIVNOSTI JJ SE JE ŠE POVEČAL. TO TUDI KAŽEJO NEKATERI KOMENTARJI NA ELIKANOV ČLANEK.
sporočil: 7
Zgornja Savinjska regija ima čisto dobro navezavo kot je sedaj,
samo cesto je potrebno preplastiti, ker zadeva razpada, tudi
razširiti za kak meter, pa kako obvoznico urediti (npr. mimo
Letuša), vse ostalo je metanje denarja skozi okno. Že sedaj prideš
iz Šentruperta do Mozirja v 10-15 min, ne vem ali je to potrebno
skrajšati na 7 min (za 200-300 miljonov), da bo hitrejši razvoj?
sporočil: 166
se povsem strinjam s tabo. Tudi jaz sem presenečena nad pisanjem
Financ in nad Jakatom...v Dnevniku čisto drugače piše...Tale članek
je pa napisan, kakor da bi Novo brala
sporočil: 67
Se vidi, da niti v bližini Savinsko-šaleške doline ne živiš. Ta
cesta je nujno potrebna, kakor cesta Celje-Krško. Zakaj?
Ta cesta je smrtno nevarna že sama po sebi. Ko se pelješ preko Andraža(občina Polzela) proti Velenju, je cesta ozka in luknjičasta, da ji še emenentaler ne seže do kolena. Cesta, ki pa gre po spodnji strani do Velenja (mimo Arje vasi) pa je polna tovornjakov in res, res nevarna, posebej skozi Črno luknjo. Za ljudi, ki se dnevno vozijo po obeh zgoraj omenjenih cestah je vsak dan loterija priti živ na cilj. Nujno se potrebuje ta cesta, že zaradi povezave naprej do Slovenj Gradca oz. do Avstrije. Da prideš iz Žalca do Slovenj Gradca rabiš včasih tudi dve uri, pa srečo da preživiš. V bistvu se voziš skozi vasi, kjer je omejitev med 50-60 km/uro. Druga pomembna stvar je tovorni promet, ni samo Gorenje edina firma, je še več drugih, ki še uspešno konkurirajo trgu, zato pa rabimo dobro povezljivost med kraji. Kar se pa tiče cesta CE-KK, pa je sledeče. Tudi tu je loterija priti živ do cilja, že sam pogled, ko se pelješ ob Savinji je strah vzbujajoče.
Meni je vseeno, če zgradijo cesto ob Janševem sadovnjaku, naj vsem plačajo za odvzeto trasino zemljo pošteno, samo, da se lotijo izgradnje čimprej
Ta cesta je smrtno nevarna že sama po sebi. Ko se pelješ preko Andraža(občina Polzela) proti Velenju, je cesta ozka in luknjičasta, da ji še emenentaler ne seže do kolena. Cesta, ki pa gre po spodnji strani do Velenja (mimo Arje vasi) pa je polna tovornjakov in res, res nevarna, posebej skozi Črno luknjo. Za ljudi, ki se dnevno vozijo po obeh zgoraj omenjenih cestah je vsak dan loterija priti živ na cilj. Nujno se potrebuje ta cesta, že zaradi povezave naprej do Slovenj Gradca oz. do Avstrije. Da prideš iz Žalca do Slovenj Gradca rabiš včasih tudi dve uri, pa srečo da preživiš. V bistvu se voziš skozi vasi, kjer je omejitev med 50-60 km/uro. Druga pomembna stvar je tovorni promet, ni samo Gorenje edina firma, je še več drugih, ki še uspešno konkurirajo trgu, zato pa rabimo dobro povezljivost med kraji. Kar se pa tiče cesta CE-KK, pa je sledeče. Tudi tu je loterija priti živ do cilja, že sam pogled, ko se pelješ ob Savinji je strah vzbujajoče.
Meni je vseeno, če zgradijo cesto ob Janševem sadovnjaku, naj vsem plačajo za odvzeto trasino zemljo pošteno, samo, da se lotijo izgradnje čimprej
sporočil: 67
Se vidi, da niti v bližini Savinsko-šaleške doline ne živiš. Ta
cesta je nujno potrebna, kakor cesta Celje-Krško. Zakaj?
Ta cesta je smrtno nevarna že sama po sebi. Ko se pelješ preko Andraža(občina Polzela) proti Velenju, je cesta ozka in luknjičasta, da ji še emenentaler ne seže do kolena. Cesta, ki pa gre po spodnji strani do Velenja (mimo Arje vasi) pa je polna tovornjakov in res, res nevarna, posebej skozi Črno luknjo. Za ljudi, ki se dnevno vozijo po obeh zgoraj omenjenih cestah je vsak dan loterija priti živ na cilj. Nujno se potrebuje ta cesta, že zaradi povezave naprej do Slovenj Gradca oz. do Avstrije. Da prideš iz Žalca do Slovenj Gradca rabiš včasih tudi dve uri, pa srečo da preživiš. V bistvu se voziš skozi vasi, kjer je omejitev med 50-60 km/uro. Druga pomembna stvar je tovorni promet, ni samo Gorenje edina firma, je še več drugih, ki še uspešno konkurirajo trgu, zato pa rabimo dobro povezljivost med kraji. Kar se pa tiče cesta CE-KK, pa je sledeče. Tudi tu je loterija priti živ do cilja, že sam pogled, ko se pelješ ob Savinji je strah vzbujajoče.
Meni je vseeno, če zgradijo cesto ob Janševem sadovnjaku, naj vsem plačajo za odvzeto trasino zemljo pošteno, samo, da se lotijo izgradnje čimprej.
Ta cesta je smrtno nevarna že sama po sebi. Ko se pelješ preko Andraža(občina Polzela) proti Velenju, je cesta ozka in luknjičasta, da ji še emenentaler ne seže do kolena. Cesta, ki pa gre po spodnji strani do Velenja (mimo Arje vasi) pa je polna tovornjakov in res, res nevarna, posebej skozi Črno luknjo. Za ljudi, ki se dnevno vozijo po obeh zgoraj omenjenih cestah je vsak dan loterija priti živ na cilj. Nujno se potrebuje ta cesta, že zaradi povezave naprej do Slovenj Gradca oz. do Avstrije. Da prideš iz Žalca do Slovenj Gradca rabiš včasih tudi dve uri, pa srečo da preživiš. V bistvu se voziš skozi vasi, kjer je omejitev med 50-60 km/uro. Druga pomembna stvar je tovorni promet, ni samo Gorenje edina firma, je še več drugih, ki še uspešno konkurirajo trgu, zato pa rabimo dobro povezljivost med kraji. Kar se pa tiče cesta CE-KK, pa je sledeče. Tudi tu je loterija priti živ do cilja, že sam pogled, ko se pelješ ob Savinji je strah vzbujajoče.
Meni je vseeno, če zgradijo cesto ob Janševem sadovnjaku, naj vsem plačajo za odvzeto trasino zemljo pošteno, samo, da se lotijo izgradnje čimprej.
sporočil: 3.006
[trmoglav]V blagem spominu mi je ostal komentar, ki ga je na Požarju že pred časom objavil bralec. Točne formulacije se ne spomnim, gre pa nekako takole:
Opažam, da vedno več je člankov povzetih iz Dnevnika, dela, ki mrcvarijo delo JJ. Vedno za vse je kriv. Stavke mediji obračate v škodo, ne da bili vsaj enkrat tiho.
Vsi skačete po mjem, ne glede kaj se zgodi, najprej je na vrsti Janša, ki mogoče niti ne ve, da se je nekaj, ali nekje zgodilo.Ni ure,mogoče ni minuti, da ne bi bil omenjen v vsakem stavku, ni poročil, ni debate na cesti, ni večernih debatnih klubov, ni starcev pred Roško, ni gologlavcev, ki tožarijo,kričače s kockami na cestah, praktično vse je tako naelektreno in postavljeno tako, da bi najrajši JJ ne videvali na tem svetu. Ali smo barabe pokvarjene, da delamo kot inkvizicija, ki ni dala možnosti osebi, da se brani, tenveč tožba na tožbo, ki se vleče, brez dokazov in ni videti konca, ne zaradi krivde, le zato, da ga vlečejo in sramotijo, brez malo etike in morale, krivijo že desetletja.
"Utemeljeno lahko domnevamo, da bo jutri ugasnilo sonce. Janša je bil namreč viden, kako z vedrom vode pleza po lestvi."
sporočil: 1.849
[fakinx01]Tvoj odgovor je zelo pameten samo politiki niso pametni in imajo svoje računice !
Pa kaj smo v tej državi vsi znoreli ali kaj?
Naj že nekdo pojasni, zakaj je treba delat avtocesto (hitro cesto po slovensko, avtocesto po nemško, avstrijsko, italijansko, češko....) do vsake vasi? Ne rečem, Velenje je mesto, vendar bi bistveno bolj potrebovali križ od Celja do Krškega kot pa AC od Velenja do obstoječega avtocestnega križa.
Na primer v Avstriji se takih projektov lotevajo tako, da obstoječo cesto razširijo, na vseh vzpetinah naredijo 3. pas za prehitevanje šleperjev ter bistveno izboljšajo preglednost, da omogočijo normalno prehitevanje. Tak "vzdrževalni" poseg bi v starih časih opravilo vsako malo boljše cestno podjetje. Pa še stalo bi le delček tega, kar je sedaj predvideno.
Ljudje, gre le za ušivih 13km ceste!!!!! Če naredijo poleg obstoječe še eno novo zraven, to ne sme stati več kot 10% tega, kar se sedaj predvideva..
Dajmo se že enkrat zavedat, da so ceste zaradi ljudi in ne obratno. Po načrtih naj bi dobili asfaltno pisto, zaradi katere bi okoliški ljudje vsak dan naredili velik ovinek, da bi se sploh lahko vključili nanjo.
Naj gre kdo lepo prosim samo malo čez mejo (severno) in si ogleda, kako se tem stvarem streže v urejenih in normalnih družbah.
Butale Land press
sporočil: 70
Dela ravno nasprotno kot Jankovič, rezultati pa so enaki.
Kupi poceni, ker je posestvo zaradi načrtovane ceste razvrednoteno, potem pač cesta gre nekje drugje... Morda celo tam kjer je JJ ali pa Jankovič poceni kupil "ničvredno" kmetijsko zemljišče.
Kupi poceni, ker je posestvo zaradi načrtovane ceste razvrednoteno, potem pač cesta gre nekje drugje... Morda celo tam kjer je JJ ali pa Jankovič poceni kupil "ničvredno" kmetijsko zemljišče.
sporočil: 3.391
Pravilno, g. Elikan-udrihajte po Janši, pa boste imeli službo. Da
vam je Jankovićev mulac grozil s smrtjo, pa le pozabite-kaj hočemo,
celo njegov oče je rekel, da je Jure trapast. Janšo pa le
onemogočite, vam kučanistični viranti že ploskajo.
sporočil: 361
Halo, naključno je potrdilo zadevo ministrstvo in trasa je
naključna narisana preko njegove zemlje, v zadnjem trenutku, tako
da niti župan ni bil s tem seznanjem. TOliko naključij, da gre prav
prav gotovo za zaroto. Japajade.
sporočil: 3.720
Zadnja sprememba: anon-157433 24.01.2013 11:52
Te trase so res ključne za državo, nasploh, ali preko Janše, ali
ne. Glavno, da ti tehnokrati že 30 let minirajo razvoj pristanišča
in železniške infrastrukture. V tem pogledu ste vsi isti oz. eden
slabši od drugega. Preprosto niste sposobni ekonomizirat ene
infrastrukture. Same izgube so vas in ukvarjanje z lastnimi
vrtički.