Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemški avtomobili naprednejši od japonskih
Strani: 1
sporočil: 137
...Testi Urada za tehnično brezhibnost vozila... (vozil?)
...osvojili segment luksuznih vozila... (vozil?)
...sta se znašla le dva japonska vozila... (dve japonski vozili?)
Pa ovaj, dobro, jebiga, nije vam lahko.
...osvojili segment luksuznih vozila... (vozil?)
...sta se znašla le dva japonska vozila... (dve japonski vozili?)
Pa ovaj, dobro, jebiga, nije vam lahko.
sporočil: 3.126
kadar nemec testira vedno nemec zmaga. celo pri testu športnih
motociklov zmaga bmw, čeprav so njihove "krave" neuporabne že za
malo hitrejšo vožnjo, da bi dirkal s tem sranjem pa tako nihče ne
pomisli.
sporočil: 647
U madona, nemška institucija ugotovi da so Švabi ibercarji :D
Hehe, Isto kot če bi Stiftung Warentest ugotovil da je švabsko pivo "Sehr Gut" :)
Hehe, Isto kot če bi Stiftung Warentest ugotovil da je švabsko pivo "Sehr Gut" :)
sporočil: 208
finance to je že pa preveč. Nemec naprednejši od Japonca-raziskavo
plačal Nemec, za verodostojnost jamči Nemec.
sporočil: 375
ja, saj res, večina ljudi se vozi z luksuznimi avtomobili "nato pa
so na vrsto prišli nemški avtomobili, saj so bmw serije 1, audi A6,
mercedes SLK in audi A8 osvojili segment luksuznih vozil, bmw X3
segment terencev, VW touran pa segment kombiniranih vozil.
"
Pejte srednji in nižji srednji testirat pa boste videli kdo crkuje na 100.000
"
Pejte srednji in nižji srednji testirat pa boste videli kdo crkuje na 100.000
sporočil: 1.393
Ta test je bil gotovo objektivnejši od tistih v revijah, ki se v
glavnem orientirajo po količini plačanih oglasov in po podkupnini
avtorju članka.
Bi se bilo pa vseeno dobro vprašati o metodologiji. Pri statistiki ADAC je npr. tako, da imajo nemški proizvajalci svoje vlečne službe, in njihovi kupci redko rabijo pomoč ADAC - kar potem v tabeli izgleda kot zanesljiv avto.
Pri DEKRi gre za podatke s tehničnih pregledov. Tukaj gotovo veliko šteje tudi temeljitost servisa pred pregledom... Pa če avte sortirajo samo po kilometrih, so gotovo tisti, ki te kilometre dosežejo pri nižji starosti v prednosti.
Bi se bilo pa vseeno dobro vprašati o metodologiji. Pri statistiki ADAC je npr. tako, da imajo nemški proizvajalci svoje vlečne službe, in njihovi kupci redko rabijo pomoč ADAC - kar potem v tabeli izgleda kot zanesljiv avto.
Pri DEKRi gre za podatke s tehničnih pregledov. Tukaj gotovo veliko šteje tudi temeljitost servisa pred pregledom... Pa če avte sortirajo samo po kilometrih, so gotovo tisti, ki te kilometre dosežejo pri nižji starosti v prednosti.
sporočil: 42
še pred kratkim je dekra pod mizo nekaterim trgovcem z rabljenimi
avtomobili prodajala njihove takoimenovane plakette za opravljen
tehnični pregled.in ta firma naj bi potem jamčila za verodostojnost
svoje "ugotovitve"!
sporočil: 137
...sta se znašla le dve japonski vozili...
pfff, hahahhahaaa popravki niso uspeli v celoti...
pfff, hahahhahaaa popravki niso uspeli v celoti...
sporočil: 3.127
0524Merku je napisal(a):
Pejte srednji in nižji srednji testirat pa boste videli kdo crkuje na 100.000
Točno tako. Moj Fiat naščije vse Nemce. Resno.
sporočil: 898
V
slovenij je najman fiatovih servisov ter alfinih, kar jamci o kvaliteti....ko se zacne kvariti gre na deponijo....fiat pa ja
slovenij je najman fiatovih servisov ter alfinih, kar jamci o kvaliteti....ko se zacne kvariti gre na deponijo....fiat pa ja
sporočil: 6.303
Tudi to je način kako se braniš pred azijsko konkurenco: so pa
Nemci tiho glede porabe in izpusta CO2, kjer so daleč za Japonci. V
bistvu so po izpustih med najbolj zaostalimi, celo za Francozi in
Italijani.
sporočil: 3
Kot piše v zadnjem AutoBildu deluje njihov supetestni BMW X3 malo
pred koncem (večinoma cestnih 100k km) kot stara škripajoča škatla.
In to naj bi bil najboljši terenec?
sporočil: 45
Mitsubishi COLT????
Pri 100.000 km in 3 letih je sel "lager", poleti pa je bil tri leta star avto tri mesece na servisu, ker niso mogli / znali popraviti klime. Lucka za motor je gorela l pol leta, tudi te napake niso hoteli odpraviti, ces da to ni nic takega!
Pri 100.000 km in 3 letih je sel "lager", poleti pa je bil tri leta star avto tri mesece na servisu, ker niso mogli / znali popraviti klime. Lucka za motor je gorela l pol leta, tudi te napake niso hoteli odpraviti, ces da to ni nic takega!
sporočil: 68
ni kej, švaba još uvjek radi najbolja kola!!!!
Mercedes je inovator, vsi se lahko samo zgledujejo po njem... kdor ne verjame naj vpraša gospoda Walterja Wolfa, zakaj se vozi z njimi! preprosto zato ker so daleč pred ostalimi in kar oni izumijo lahko drugi, predvsem mislim tu na japonce, samo kopirajo in se čudijo:)))) Mercedes Benz:)
Mercedes je inovator, vsi se lahko samo zgledujejo po njem... kdor ne verjame naj vpraša gospoda Walterja Wolfa, zakaj se vozi z njimi! preprosto zato ker so daleč pred ostalimi in kar oni izumijo lahko drugi, predvsem mislim tu na japonce, samo kopirajo in se čudijo:)))) Mercedes Benz:)
sporočil: 19
ni kaj, Japanesi so klasa - ž klasa namreč.
Mojemu prijatelju so na Toyoti, ki bi naj bila sploh extra super klasa, v sedmih letih kar trikrat zamenjali motor. Pa saj tega še v formuli ne vidiš...
Mojemu prijatelju so na Toyoti, ki bi naj bila sploh extra super klasa, v sedmih letih kar trikrat zamenjali motor. Pa saj tega še v formuli ne vidiš...
sporočil: 1.518
Eno je politika prek raznoraznih inšititucij, drugo pa pokaže teren
in tlele je statistično dokazano da EU ne dosega Japoncev.
Pa res ne razumem o kakšni tehnični dovršenosti govorijo?? Kateri EU avtomobil se serijsko vrti na 8500 rpm, kot npr honda S2000? Poglejte izpuste (EKO dovršenost) - EU avtomobili jih povečujejo, Japonci pa zmanjšujejo!
Kdo je najnaprednejši pri elektromotorjih? BMW? AUDI?
Mogoče so merili učinkovitost pičkohvatanja. Tam pa zmagamo evropejci.
Pa res ne razumem o kakšni tehnični dovršenosti govorijo?? Kateri EU avtomobil se serijsko vrti na 8500 rpm, kot npr honda S2000? Poglejte izpuste (EKO dovršenost) - EU avtomobili jih povečujejo, Japonci pa zmanjšujejo!
Kdo je najnaprednejši pri elektromotorjih? BMW? AUDI?
Mogoče so merili učinkovitost pičkohvatanja. Tam pa zmagamo evropejci.
sporočil: 204
Vsi skupaj pa so s tehnologijo še v prejšnjem stoletju. Lahko bi se
že zdavnaj vozili z avtomobili na vodik on demand, električnimi
avtomobili, avtomobili na stisnjen zrak itd. Vse skupaj bodo kmalu
prehiteli Kitajci in Indijci.
sporočil: 3
Glede na velikost motorjev (ccm), saj prozvajajo vecinoma motoje od
1.8 navzgor, imajo Nemci težjo nalogo izpolnit ekološke norme. Tako
da je primerjava z "faracajgi" japonskih firm nesmiselna.
Kar se pa tiče tehnološke dovršenosti, če primerjamo motorje BMW serije 1 in npr Peugeota, raznih japoncev itd.. pa se po mojem mnenju vsi lahko lahko skrijejo tako po izpustu Co2, nizki porabi in po moči.
Kar se pa tiče tehnološke dovršenosti, če primerjamo motorje BMW serije 1 in npr Peugeota, raznih japoncev itd.. pa se po mojem mnenju vsi lahko lahko skrijejo tako po izpustu Co2, nizki porabi in po moči.
Strani: 1