Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Janković s parkomati nad migrante v Zupančičevi jami
sporočil: 14.015
[vinopivec]Vidiš zdaj pravega menađerja? Brez računalnika in z nekaj malega poštevanke...
> [Pasant]
> A je središče mesta do obvoznice?
Dabome, a i šire. Kao i u Saraorcima.
sporočil: 2.568
[1357]:) ni tako preprosto, kot izgleda.
100 evrov na leto je dvakrat manj kot je najcenejša cena po ceniku, ki si ga prilepil gor. Cena je zelo ugodna. Če se pa še malo znajdeš in oddaš prostor za čas ko je parkirni prostor prazen dnevnemu migrantu, pa parkiraš dejansko lahko povsem zastonj.
Parkirno mesto zasedeš z dovolilnico samo če je prosto. V ožjem centru je to skoraj nikoli.
Dovolilnica je vezana na registrsko številko, vse ostalo je ponarejanje oz. goljufija.
sporočil: 1
Koliko parkirnin+kazni je potrebno zbrat, da se investicija
1700000eur povrne!? ni računice, logike, še pohlepa ne...
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 05.07.2012 17:16
V spalnih naseljih ( konkretno v Šiški) so montirali zaporne
količke na posamično parkirno mesto s ključavnico za 100 evrov na
leto ( kdor ima ključ ta ima parkirno mesto).
sporočil: 14.015
[janyb]ne smeš vsega verjet tej propagandi, tu ne gre za logiko in računico, tu gre v resnici samo za prikrito pomoč ciprskim bankam, saj veš kakšno je stanje, prav je da tudi Ljubljana pomaga bratskemu Cipru v težavah...
Koliko parkirnin+kazni je potrebno zbrat, da se investicija 1700000eur povrne!? ni računice, logike, še pohlepa ne...
sporočil: 2.185
dajte no novinarji vprašajte ljubljanskega župana zakaj ne izpolni
obljub o graditvi P+R parkirišč na obrobju mesta. odgovora ne boste
dobili je pa preprost. zato, da ne bi bile parkirne hiše še bolj
prazne kot so.
sporočil: 3.253
"Janković s parkomati nad migrante v Zupančičevi jami"
Slovenke/Slovenci - udboopanković vam bo začel zaračunavati še zrak, ki ga dihate v 'njegovi' Ljubljani...
zna se...
Slovenke/Slovenci - udboopanković vam bo začel zaračunavati še zrak, ki ga dihate v 'njegovi' Ljubljani...
zna se...
sporočil: 4.633
Kruta resnica o komandantu Stanetu
4 Julij, 2012 - 17:33
Tekst: Igor Kršinar | Foto: Bobo
Partizanski komandant Franc Rozman Stane je bil glede na pisanje Edvarda Kardelja odgovoren za medvojno likvidacijo ljudi na območju Ljubljanske pokrajine leta 1942. Kljub temu pa v opozicijskih PS in SD ter koalicijski Državljanski listi protestirajo zaradi preimenovanja vojašnice, ki je nosila njegovo ime, po padlem teritorialcu, ki je izgubil svoje življenje za obrambo samostojne Slovenije leta 1991.
Po proslavi dneva državnosti je slovensko politiko razdelilo še preimenovanje vojašnice Franca Rozmana Staneta v Ljubljani po Edvardu Peperku, padlem teritorialcu v vojni za Slovenijo leta 1991. Proti preimenovanju nista protestirali le opozicijski PS in SD, ampak tudi koalicijska Državljanska lista. Poslanska skupina DL je namreč zapisala, da ostro nasprotuje preimenovanju vojašnice Franca Rozmana Staneta, ki to ime s ponosom nosi že od osvoboditve Ljubljane – mesta heroja dalje. Mimogrede, pred osamosvojitvijo, ko je bila v njej jugoslovanska armada, se je imenovala vojašnica bratstva in enotnosti, po partizanskemu komandantu pa so jo preimenovali sredi devetdesetih. Zanimivo je tudi, da je poziv Virantove skupine sledil pismu zveze borcev za vrednote NOB, v katerem obrambnega ministra Aleša Hojsa poziva, naj premisli o preimenovanju vojašnice Franca Rozmana Staneta.
Franc Rozman Stane ni bil zgolj legendarni partizanski komandant, ki je umrl v nesreči leta 1944, ampak glede na zgodovinske vire tudi zelo sporna osebnost. Arhiv Slovenije hrani poročilo, ki ga je 17.7.1942 Edvard Kardelj poslali Ivu Loli Ribarju, v njem pa zelo obremenjuje enoto, ki jo takrat vodil Franc Rozman Stane: »Včasih so [partizani - op.p.] nekaj mnogo likvidirali. Tako je npr. 2. grupa likvidirala mesečno samo na enem majhnem odseku povprečno do 60 ljudi. Zgodile pa so se tudi hujše stvari, o katerih ti pismeno ne bom govoril.«
V istem poročilu, ki je omenjeno tudi v Dokumentih ljudske revolucije (DLRS), je Kardelj še zapisal: »Imamo celo več primerov, da so kratko malo zaprli ali celo postrelili tudi naše zaveznike, da o drugih - o raznih tovarnarjih in bogataših - niti ne govorim« in »Glavno, proti čemer se moramo boriti pri naših partizanih, je sektaštvo, prehod v drugo etapo vojne, zaostrovanje razredne vojne. Večina jih niti ne misli na to, da je to osvobodilna vojna, ampak revolucija, ZSSR in Stalin.«
Kako se je partizanski osvobodilni boj spremenil v krvavo revolucijo, potrjuje Kardelj v svojem naslednjem pismu Ivu Loli Ribarju, datiranem iz 25.7.1942: »Posebno mnogo je sektaškega odnosa do zaveznikov, kar je privedlo do mnogih nevarnih trenj z zavezniki, zlasti s krščanskimi socialisti; nadalje pretiravajo v pobijanju bele garde, pri čemer gre pogosto za ljudi, ki jih morda niti ne bi bilo treba uvrščati v to kategorijo sovražnikov, so celo posamezni primeri odvratnega mučenja nekaterih ljudi, kar se je razneslo že med prebivalstvom in vrglo zelo slabo luč na lik partizanskega borca; so elementi ropanja itd.«
V pismu Zdenki Kidrič iz 2.8.1942 pa se je Kardelj celo zgražal nad partizanskim nasiljem: »Okrog Mokronoga in Mirne pa so partizani zares delali svinjarije. Na žalost to ni edini primer. V zadnjem času je to glavno vprašanje, ki ga imamo pred seboj.«
Med temi »osvoboditelji« je tedaj igral pomembno vlogo tudi komandant Stane, saj je bil poveljnik 2. grupe odredov v času, ko je ta enota zagrešila zločine, o katerih je pisal Edvard Kardelj. Postavlja se vprašanje, koliko ljudi je ta enota, ki je v povprečju samo na enem majhnem odseku in v enem mesecu pobila do 60 ljudi, pobila skupaj na vseh odsekih in v vsem obdobju. 2. grupa odredov, ki je takrat veljala za najboljšo partizansko enoto, je nastala 1.5.1942 s preimenovanjem in preoblikovanjem 1. brigade (ustanovljene 4.4.1942). Sredi junija 1942 je štela okoli 700 borcev, od katerih jih je 550 pod vodstvom Rozmana 20.6. krenilo preko Notranjske in Gorenjske na pohod na Štajersko. Torej je ta enota lahko počenjala zločine v italijansko okupirani tako imenovani Ljubljanski pokrajini (Dolenjska, Notranjska) le do tega datuma. Tu se sedaj postavlja logično vprašanje odgovornosti Franca Rozmana za te zločine. V vsaki vojski je poveljnik odgovoren za ravnanje njemu podrejenih v enoti, ki ji poveljuje. Franc Rozman prav gotovo nosi vsaj »objektivno odgovornost« za zločine, ki jih je storila 2. grupa odredov, kateri je on poveljeval.
Tudi če ni teh zločinov sam ukazal ali celo lastnoročno storil, pa je dejstvo, da on teh zločinov ni preprečil. Da pa so se zgodili, ne more biti dvoma. Edvard Kardelj prav gotovo ne bi pisal neresnic v škodo partizanske vojske, da ne omenjamo protipartizanskih virov o partizanskem nasilju v tistem času.
4 Julij, 2012 - 17:33
Tekst: Igor Kršinar | Foto: Bobo
Partizanski komandant Franc Rozman Stane je bil glede na pisanje Edvarda Kardelja odgovoren za medvojno likvidacijo ljudi na območju Ljubljanske pokrajine leta 1942. Kljub temu pa v opozicijskih PS in SD ter koalicijski Državljanski listi protestirajo zaradi preimenovanja vojašnice, ki je nosila njegovo ime, po padlem teritorialcu, ki je izgubil svoje življenje za obrambo samostojne Slovenije leta 1991.
Po proslavi dneva državnosti je slovensko politiko razdelilo še preimenovanje vojašnice Franca Rozmana Staneta v Ljubljani po Edvardu Peperku, padlem teritorialcu v vojni za Slovenijo leta 1991. Proti preimenovanju nista protestirali le opozicijski PS in SD, ampak tudi koalicijska Državljanska lista. Poslanska skupina DL je namreč zapisala, da ostro nasprotuje preimenovanju vojašnice Franca Rozmana Staneta, ki to ime s ponosom nosi že od osvoboditve Ljubljane – mesta heroja dalje. Mimogrede, pred osamosvojitvijo, ko je bila v njej jugoslovanska armada, se je imenovala vojašnica bratstva in enotnosti, po partizanskemu komandantu pa so jo preimenovali sredi devetdesetih. Zanimivo je tudi, da je poziv Virantove skupine sledil pismu zveze borcev za vrednote NOB, v katerem obrambnega ministra Aleša Hojsa poziva, naj premisli o preimenovanju vojašnice Franca Rozmana Staneta.
Franc Rozman Stane ni bil zgolj legendarni partizanski komandant, ki je umrl v nesreči leta 1944, ampak glede na zgodovinske vire tudi zelo sporna osebnost. Arhiv Slovenije hrani poročilo, ki ga je 17.7.1942 Edvard Kardelj poslali Ivu Loli Ribarju, v njem pa zelo obremenjuje enoto, ki jo takrat vodil Franc Rozman Stane: »Včasih so [partizani - op.p.] nekaj mnogo likvidirali. Tako je npr. 2. grupa likvidirala mesečno samo na enem majhnem odseku povprečno do 60 ljudi. Zgodile pa so se tudi hujše stvari, o katerih ti pismeno ne bom govoril.«
V istem poročilu, ki je omenjeno tudi v Dokumentih ljudske revolucije (DLRS), je Kardelj še zapisal: »Imamo celo več primerov, da so kratko malo zaprli ali celo postrelili tudi naše zaveznike, da o drugih - o raznih tovarnarjih in bogataših - niti ne govorim« in »Glavno, proti čemer se moramo boriti pri naših partizanih, je sektaštvo, prehod v drugo etapo vojne, zaostrovanje razredne vojne. Večina jih niti ne misli na to, da je to osvobodilna vojna, ampak revolucija, ZSSR in Stalin.«
Kako se je partizanski osvobodilni boj spremenil v krvavo revolucijo, potrjuje Kardelj v svojem naslednjem pismu Ivu Loli Ribarju, datiranem iz 25.7.1942: »Posebno mnogo je sektaškega odnosa do zaveznikov, kar je privedlo do mnogih nevarnih trenj z zavezniki, zlasti s krščanskimi socialisti; nadalje pretiravajo v pobijanju bele garde, pri čemer gre pogosto za ljudi, ki jih morda niti ne bi bilo treba uvrščati v to kategorijo sovražnikov, so celo posamezni primeri odvratnega mučenja nekaterih ljudi, kar se je razneslo že med prebivalstvom in vrglo zelo slabo luč na lik partizanskega borca; so elementi ropanja itd.«
V pismu Zdenki Kidrič iz 2.8.1942 pa se je Kardelj celo zgražal nad partizanskim nasiljem: »Okrog Mokronoga in Mirne pa so partizani zares delali svinjarije. Na žalost to ni edini primer. V zadnjem času je to glavno vprašanje, ki ga imamo pred seboj.«
Med temi »osvoboditelji« je tedaj igral pomembno vlogo tudi komandant Stane, saj je bil poveljnik 2. grupe odredov v času, ko je ta enota zagrešila zločine, o katerih je pisal Edvard Kardelj. Postavlja se vprašanje, koliko ljudi je ta enota, ki je v povprečju samo na enem majhnem odseku in v enem mesecu pobila do 60 ljudi, pobila skupaj na vseh odsekih in v vsem obdobju. 2. grupa odredov, ki je takrat veljala za najboljšo partizansko enoto, je nastala 1.5.1942 s preimenovanjem in preoblikovanjem 1. brigade (ustanovljene 4.4.1942). Sredi junija 1942 je štela okoli 700 borcev, od katerih jih je 550 pod vodstvom Rozmana 20.6. krenilo preko Notranjske in Gorenjske na pohod na Štajersko. Torej je ta enota lahko počenjala zločine v italijansko okupirani tako imenovani Ljubljanski pokrajini (Dolenjska, Notranjska) le do tega datuma. Tu se sedaj postavlja logično vprašanje odgovornosti Franca Rozmana za te zločine. V vsaki vojski je poveljnik odgovoren za ravnanje njemu podrejenih v enoti, ki ji poveljuje. Franc Rozman prav gotovo nosi vsaj »objektivno odgovornost« za zločine, ki jih je storila 2. grupa odredov, kateri je on poveljeval.
Tudi če ni teh zločinov sam ukazal ali celo lastnoročno storil, pa je dejstvo, da on teh zločinov ni preprečil. Da pa so se zgodili, ne more biti dvoma. Edvard Kardelj prav gotovo ne bi pisal neresnic v škodo partizanske vojske, da ne omenjamo protipartizanskih virov o partizanskem nasilju v tistem času.
sporočil: 2.730
[Viljem]Po tvoji nastrojenosti sodim da si eden redkih, ki je glasoval za Jankovića, obenem pa si toliko pismen, da znaš uporabljat računalnik in prideš celo na tale forum. Zanimivo.
Tako kot nas vlada kljub drugačnim obljubam guli z vseh strani. Kako mi gredo an živce brezmožganski verniki SDSa. Sam da se pluva pa če je osnova al pa če je ni.
Vili voli, še naprej voli človeka, ki ima socialni čut. Se ti bo vedno na široko smejal, ko bo imel prste v tvojem žepu. Pa ne vseh. Eden bo nekje drugje.
sporočil: 2.730
[milandolnik]Strinjal bi se s tabo ČE:
Parkomati so postavljeni po srediscih vseh mest in tu se strinjam z MOLom. Seveda, logicno je, da gre denar v mestno blagajno!
-bi bila na vseh vhodih v Ljubljano poleg obvoznice velika parkirišča in garažne hiše
-bi Ljubljana imela brezplačne mestne avtobuse (hibridne ali električne)
-bi mestni promet vozil bolj pogosto in točno po voznem redu
-bi za majhen denar lahko najel električno vozilo za vožnjo znotraj obvoznice
-če bi znotraj obvoznice lahko vozil samo električni ali hibridni TAXI
-če bi znotraj obvoznice lahko vozila samo hibridna dostavna in komunalna vozila
-če bi znotraj obvoznice policija, reševalci in gasilci uporabljali hibridna vozila
Potem bi vse skupaj imelo smisel, sicer pa gre le za monopolistično odiranje.
sporočil: 4.037
[fibonaci]
Čim bodo znani prvi izračuni, bodo do konca leta parkomati ne samo v Spodnji Šiški, ampak tudi v Spodnjem Kašlju, Spodnjem Petelinjeku, Spodnjem Prekaru in Spodnjem Tuštanju...
Spodnji Duplek pa takoj drugo leto.
Zgornja Kungota?
sporočil: 2.730
[janyb]Logika pri tovrstnih projektih gre malo drugače.
Koliko parkirnin+kazni je potrebno zbrat, da se investicija 1700000eur povrne!? ni računice, logike, še pohlepa ne...
Projekt skupaj z izvedbo stane 170.000.
Nadaljnjih 170.000 gre za glasove v mestni skupščini.
Potem gre 340.000 za podjetja, ki bodo sodelovala v "prelivanju".
Razlika do 1.700.000 gre na Ciper. In seveda prihodki v nadaljnjih letih koncesije.
Številke, razmerja itd. so le plod moje bujne domišljije. Tudi Ciper mogoče ne obstaja.
Mogoče so Kajmanski otoki :D
sporočil: 3.738
koliko enega razburjanja, v nobeni evropski prestolnici ni zastonj
parkirišč...v londonu plačaš dodatno še vstop v centralno območje
in vsem je jasno da se parking plača, le pri nas , pa bi parkirali
cel dan zastonj, pa še kakemu stanovalcu zasedli.....imeli bi tako
malo po balkansko, kakor bi komu pasalo, posebej v ljubljani...a le
dokler tebi pred hišo nekdo ne naserje svoj avto in iščeš lastnika,
kličeš redarja, imaš konflikte z "velepomembnimi" butalci.... malo
strpnosti in reda ne škodi zato podpiram parkomate...in kdo pravi
da moraš v službi pred vhodom parkirat...če greš s kolesom ali peš
nimaš težav.
sporočil: 2.730
[1357]Ja res, ampak tam pa ena druga (zasebna) mafija služi. Na račun parkirišč, ki so jih stanovalci kupili skupaj z bloki, pa niso bili vpisani v zemljiški knjigi.
V spalnih naseljih ( konkretno v Šiški) so montirali zaporne količke na posamično parkirno mesto s ključavnico za 100 evrov na leto ( kdor ima ključ ta ima parkirno mesto).
Tako kot niso bili vpisani niti bloki. Samo čakam, kdaj se bo kakšen Janko spomnil, da morajo stanovalci stanovanja v blokih še enkrat kupiti, ker niso njihova...
sporočil: 14.015
[vinopivec]tam si pa menda ne upajo, vinogradniško območje, prenevarno, cost/benefit se ne izide, LOL
> [fibonaci]
> Čim bodo znani prvi izračuni, bodo do konca leta parkomati ne samo v Spodnji Šiški, ampak tudi v Spodnjem Kašlju, Spodnjem Petelinjeku, Spodnjem Prekaru in Spodnjem Tuštanju...
>
> Spodnji Duplek pa takoj drugo leto.
Zgornja Kungota?
sporočil: 604
še premalo jih ta njihov idol jebe te butaste ljubljančane ki so ga
tako podprli in upam da jih bo še bolj bravo zoki.
sporočil: 48.253
[tilda]Parkiranje migrantov pred bloki, kjer so parkirna mesta namenjena stanovalcem, je freeriding in prav je, da se to konca. Sicer bi bilo veliko bolje, ce bi stanovalci sami lahko postavili rampe, a verjetno bi bili takrat protesti tistih, ki mislijo, da je zastonj parkirisce osnovna clovekova pravica, enako glasni.
Ni kaj!
Ko pride na oblast udbotajkunski kapitalist, ni nič več zastonj. Samo odiranje plebsa še.
Še malo pa bo uvedel davek na zrak in sončne žarke.
sporočil: 48.253
[cezzar]Saj stanovalci dobijo dovolilnice. Zakaj bi pa naj drugi parkirali v spalnih naseljih?
To je samo IZGOVOR, da so parkomati naperjeni proti dnevnim migrantom. Glavni razlog je samo V POLNJENJU MESTNE BLAGAJNE, saj jih MOL namerava postaviti vse do obvoznice. To je NEDOPUSTNO, da se parkomati postavljajo v spalnih naseljih, ko že tako ni možno kje parkirati.
sporočil: 48.253
[Pasant]Jaz imam (pa ne v zupancicevi jami) podoben problem, ce se slucajno kdaj zgodi da pridem pred blok v dopoldanskem casu, moram iti parkirat na placljivo parkirisce, ker tisto za stanovalce zasedajo dnevni migranti in studentarija. Seveda zastonj. Popoldne se vcasih da dobiti mesto, ce ene 10-15 minut krozis okrog ko blesav. Z veseljem dam 100 EUR na leto za parkiranje. Najvecji problem tu je to, da si lahko potem obcina kadarkoli zmisli in rezim spremeni - morala bi dovoliti, da si stanovalci sami postavijo zapornice.
Točno, če bi bilo naperjeno le proti dnevnim migrantom, bi dobili stanovalci dovolilnico zastonj. 100 EUR pa ni ravno majhen strošek.
sporočil: 48.253
[Pasant]Ma daj. 100 EUR na leto pomeni mogoce 10.000-20.000 EUR na leto za srednje veliko spalno naselje. Ta denar je za MOL drobiz. Tisti, ki si pa ne more tega privosciti, pa si verjetno ne more privosciti niti menjave olja.
Se strinjam, tudi jaz tako ravnam. Ampak tu ne gre za center mesta, ampak za parkirišča okoli blokov v spalnih naseljih, kjer namereva lupiti stanovalce.
sporočil: 48.253
[1357]tako pa ne bo slo, dovolilnice so vezane na avto.
100 evrov na leto je dvakrat manj kot je najcenejša cena po ceniku, ki si ga prilepil gor. Cena je zelo ugodna. Če se pa še malo znajdeš in oddaš prostor za čas ko je parkirni prostor prazen dnevnemu migrantu,
sporočil: 48.253
[denac]odkar so center zares zaprli, se je ves ta pleh premaknil naprej. smesno pa je, ko so seveda placljivi prostori sredi dneva lepo prosti, parkirisca nekaj metrov naprej, namenjena stanovalcem, pa nabita.
In zdaj, tko bolj nas periferiji mesta, morš plačat 100€ za letno parkiranje!!!! Ne zamišljam si, da bi moral pred svojo bajto (na deželi) plačevat za parkiranje.
Za strogi center Ljubljane razumem, ne razumem pa za Prule, Mirje, Bežigrad.
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 05.07.2012 22:47
Glede parkomatov ne vem kaj bi rekel, v Zagrebu in drugod po
hrvaških mestih ne najdeš mesta, ki ne bi bilo parkomatsko pokrito.
Meni fino, ker vedno dobim parkplac. Kaj bi rekel, če bi tam živel,
pa ne vem...Koliko so občino koštali rostfraj stolpiči, ki jih tle okoli kar mrgoli ?
sporočil: 48.253
[alfa55]Tole ni cisto samoumevno. Tudi ce bi bila cena parkiranja simbolicna, bi bili ti parkirplaci prazni. Je ze tako, da si slovenec odtrga za nakup avta se zadnji kruh od ust, in za obratovanje ne ostane nic...
Strinjal bi se s tabo ČE:
-bi bila na vseh vhodih v Ljubljano poleg obvoznice velika parkirišča in garažne hiše
-bi Ljubljana imela brezplačne mestne avtobuse (hibridne ali električne)Zakaj brezplacne? Po vsem svetu je v glavnem mestni promet placljiv.
-bi mestni promet vozil bolj pogosto in točno po voznem reduMestni promet vozi krasno, ko je v mestu manj avtov (zvecer, prazniki). Ne vem, kako tezko je razumeti, da je najvecja ovira za mestni promet ravno grmada pleha ki se rine po ljubljani.
-bi za majhen denar lahko najel električno vozilo za vožnjo znotraj obvozniceNe vem, kaj ga imas s temi hibridi, a vozis Priusa? Ce se promet skozi center zmanjsa na zmerne nivoje, bo to naredilo precej vec za pocutje v mestu, kot grmada hibridov.
-če bi znotraj obvoznice lahko vozil samo električni ali hibridni TAXI
-če bi znotraj obvoznice lahko vozila samo hibridna dostavna in komunalna vozila
-če bi znotraj obvoznice policija, reševalci in gasilci uporabljali hibridna vozila
sporočil: 6.084
[Pasant]Hm, saj tudi NUSZ lahko poviša in določi po svoji meri. Pa ga že dve (mislim) leti ni povišal. Sprašujem se zakaj, ker je preveč prijateljev po firmah, ki bi morale gadno plačati, ali je mogoče vzrok tudi v eni 5.5 ha parceli na Rudniku, ki je postala stavbno zemljišče. :)
Ne, na leto. Saj zadeva je jasna. Jankovič je mislil, da bo uveden davek na nepremičnine (ki bi nadomestil NUSZ, ki predstavlja 50% priliva v mestni proračun), ki ga je mislil takoj povišati za 100% (maksimalno možno po zakonu). Ker se je ta davek odmaknil, mora nekje drugje napolniti zapufan mestni proračun.
sporočil: 2.565
Ne bos verjel, cena za parkirisce (in vsemi stroski) je vkljucena v
najemnino za 25 kvadratov veliko garsonjero za 350€ ob obali oz.
slab kilometer od Atlantika. Placa? Dvakratnik slovenske.