Izbrani forum: Nepremičnine
Izbrana tema: članek Šentvid že prek 200 milijonov
Strani: 1
sporočil: 383
Naredili bi ga že komunistični veljaki in bi bil mir...ne pa do so
počeli bedarije, ki jih oblutimo še dandanes, predvsem v jutranji
konici!
sporočil: 699
Ali v Sloveniji sploh imamo agencijo, ki bi pregledala pogodbe in
račune in ugotavljala, ali so cene tržne ali privlečene za lase v
primerih, ko gre za davkoplačevalski denar? Po svojem smislu in
vsebini je korupcijska komisija še najbliže temu, ampak ali oni to
sploh smejo, ali to spada v njihov obseg del? Ali morda tožilstvo?
Kdo to preverja in zakaj nikoli ničesar ne objavi?!?
sporočil: 10.552
mikijanko je napisal(a):
Ali v Sloveniji sploh imamo agencijo, ki bi pregledala pogodbe in račune in ugotavljala, ali so cene tržne ali privlečene za lase v primerih, ko gre za davkoplačevalski denar? Po svojem smislu in vsebini je korupcijska komisija še najbliže temu, ampak ali oni to sploh smejo, ali to spada v njihov obseg del? Ali morda tožilstvo? Kdo to preverja in zakaj nikoli ničesar ne objavi?!?
Protikorupcijska komisijas Kosom? Bruhahahaa :) Upam, da bo v reformi boja proti korupciji vlada uspešna. On se ukvarja s korupcijo Romov iz Ambrusa :) Hahaha :))
sporočil: 10.552
Se strinjam s tem, da ni opravičila za katastrofalne podražitve,
klientelizem in korupcijo. Vseeno pa pripomba: Ali je bil v prvi
pogodbi predviden polni priključek na Celovško in gradnja
priključnih cevi ter kavern v predoru? To po moji zelo površni
oceni znese dodatno za en predor Golovec. Še vedno pa je stvar
krepko precenjena, zagotovo. Veliko krivdo nosijo tudi vsi, ki niso
izvedli vseh potrebnih psotopkov za polni priključek že pred
začetkom gradnje.
sporočil: 699
kzupanc je napisal(a):
Se strinjam s tem, da ni opravičila za katastrofalne podražitve, klientelizem in korupcijo. Vseeno pa pripomba: Ali je bil v prvi pogodbi predviden polni priključek na Celovško in gradnja priključnih cevi ter kavern v predoru? To po moji zelo površni oceni znese dodatno za en predor Golovec. Še vedno pa je stvar krepko precenjena, zagotovo. Veliko krivdo nosijo tudi vsi, ki niso izvedli vseh potrebnih psotopkov za polni priključek že pred začetkom gradnje.
Tudi po moji "oceni" pridem do istih zaključkov, ampak kdo je v tej državi tisti, ki bo to preveril in potrdil ali ovrgel? V primeru suma kaznivega dejanja nepoštenega razmetavanja z davkoplačevalskim denarjem? Najbolj jezi to, da nihče od ljudi na višjih pozicijah (morda se pa koga izmed nijh ta zadeva vendarle tiče?) ne mrdne kljub nenehnim člankom in okroglim mizam na to temo...
sporočil: 281
Res je predor med gradnjo postal iz dvocevnega dvopasovnega v
dvocevni delno tropasovni s polnimi priključki - ampak to je
predvideval projekt, ki ga je Dars pripravil že pred razpisom za
graditelja dvocevnega dvopasovnega predora. Cel projekt je bil
zastavljen tako, da se redno spreminja med gradnjo, s čimer se v
vsakem trenutku zamegli pregled nad stroški. Projekt predor Šentvid
je torej bolj projekt kopanja luknje v Darsovo malho kot kopanja
predora. Odgovorna osba pa je znana: predsednik uprave Darsa do
konca novembra 2004 in po tem prometni minister do letošnjega
poletja, ki je ves ta čas imel roko nad projektom.
sporočil: 10.552
mikijanko je napisal(a):
Tudi po moji "oceni" pridem do istih zaključkov, ampak kdo je v tej državi tisti, ki bo to preveril in potrdil ali ovrgel? V primeru suma kaznivega dejanja nepoštenega razmetavanja z davkoplačevalskim denarjem? Najbolj jezi to, da nihče od ljudi na višjih pozicijah (morda se pa koga izmed nijh ta zadeva vendarle tiče?) ne mrdne kljub nenehnim člankom in okroglim mizam na to temo...
Točno tako.
sporočil: 10.552
godec je napisal(a):
Res je predor med gradnjo postal iz dvocevnega dvopasovnega v dvocevni delno tropasovni s polnimi priključki - ampak to je predvideval projekt, ki ga je Dars pripravil že pred razpisom za graditelja dvocevnega dvopasovnega predora. Cel projekt je bil zastavljen tako, da se redno spreminja med gradnjo, s čimer se v vsakem trenutku zamegli pregled nad stroški. Projekt predor Šentvid je torej bolj projekt kopanja luknje v Darsovo malho kot kopanja predora. Odgovorna osba pa je znana: predsednik uprave Darsa do konca novembra 2004 in po tem prometni minister do letošnjega poletja, ki je ves ta čas imel roko nad projektom.
Tako je *****
sporočil: 3.218
Glede na nadzor, ki ga imamo, se ne čudim. Izvajalec jasno poskuša
zase iztržiti čim več, če mu nadzor to pusti, je to drug problem.
Lep primer je tudi obnova Podutiške ceste v odseku mimo gostilne
Jež, kjer je asfaltna prevleka obnovljena na tak način, da že meji
na kriminal. Občutek imam, da se peljem po valovih. In kaj počne
nadzor? Očitno niti ne pregleda, kako izvajalec opravi svoje delo !
sporočil: 6.680
dej ti meni 200 mio in ti zravnam sentviski hrib v nulo, z odvecni
materialom pa naredim otok v piranskem zalivu.
Strani: 1