Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mišičnjak je pripeljal nižjo ceno
Strani: 1
sporočil: 2.568
[pirhovec]Ta trgovec, se obnaša kot naši nepremičninarji...
> Mišičnjak je pripeljal nižjo ceno
Hahaha, 8v camaro ss stane v ZDA 32.000 usd.
Za tak denar je to odličen avto, za 50k evrov pa norost.
sporočil: 2.568
[pirhovec]DMV in DDV, pa še vedno ostane po moji oceni 15000 eur čistega :)
> [klemenstp]
> > [pirhovec]
> > > Mišičnjak je pripeljal nižjo ceno
> >
> > Hahaha, 8v camaro ss stane v ZDA 32.000 usd.
> >
> > Za tak denar je to odličen avto, za 50k evrov pa norost.
>
> Ta trgovec, se obnaša kot naši nepremičninarji...
Razlog so butalistanski davki. ;)
sporočil: 3.228
[pirhovec]Da, v ZDA so VSI avtomobili cenejši kot v Evropi. razen morda evropskih v ameriki zaradi transporta.
> Mišičnjak je pripeljal nižjo ceno
Hahaha, v8 camaro ss stane v ZDA 32.000 usd.
Za tak denar je to odličen avto, za 50k evrov pa norost.
sporočil: 3.228
[leoncc]Da tudi, ker imajo nižje davke in ker je velik trg. In to kar precej cenejša. Takole čez prst polovico slovenske cene, zagotovo pa v povprečju ne več kot 60% slovenske ali povprečno evropske cene.
Še BMW in VW sta cenejša v USA.
sporočil: 89
Pravzaprav sem slišal celo o primerih, ko se je uvožen avto takoj
dal na drugo ladijo za Evropo
sporočil: 826
Če ne bo mogel prodati po po tržni ceni od njega kupil Stanovanjski
sklad in tako pomagal njegovi banki!
sporočil: 18
Ne vem kako stvari funkcionirajo v Evropi, ampak v Ameriki te
"ujamejo" potem, ko imas
avto ze v garazi. Redni servisi, menjava olja, dodatno zavarovanje, dodatne alarmne naprave in se bi lahko nasteval, te lahko drago stanejo. Se posebej za nemske avtomobile (Audi, BMW, Mercedes) lahko kar nanese. Potem je znatna razlika kje avto servisiras, pri pooblascenem "dealer"-ju je ista storitev znatno drazja. Nekateri sploh ne dovolijo, da bi avto servisiral kjerkoli drugje kot pri pooblascenem servisu, vsaj prvi dve leti. Prijatelj je sel po dober BMW v Nemcijo, ker mu tu (Ontario, Kanada) niso hoteli prodati avta z rocnim menjalnikom, ker, po njihovih besedah, se jim to ne izplaca, ker vsi ljudje kupujejo tak BMW z avtomatskim menjalnikom. Ce se clovek noce delati "frajerja" kupi ameriski avto, vsak mehanik ga zna popravit in vzdrzevat, deli so poceni in se skoraj povsod dobijo, tudi za avtomobile, ki se ze vec kot deset let ne izdelujejo vec.
Sam imam od samega prihoda samo ameriske avtomobile, bolj ropotajo, vec "popijejo", mogoce niso tako prefinjeni in cislani, ampak s cenejsim zavarovanjem, vzdrzevanjem in brez strahu, da mi ga bodo ukradli, se vozim sigurno za polovico ceneje. Mi pac to vec pomeni. Dober ameriski rabljen avto dobis ze za nekaj jurjev in ti bo sigurno sluzil se pet do deset let z minimalnim vzdrzevanjem. En aspekt vzemite v obzir preden me zacnete pobijati z kontra argumenti, dolge in ostre zime, soljene ceste. Tega ne zdrzi tudi nemski pleh. Srecno.
avto ze v garazi. Redni servisi, menjava olja, dodatno zavarovanje, dodatne alarmne naprave in se bi lahko nasteval, te lahko drago stanejo. Se posebej za nemske avtomobile (Audi, BMW, Mercedes) lahko kar nanese. Potem je znatna razlika kje avto servisiras, pri pooblascenem "dealer"-ju je ista storitev znatno drazja. Nekateri sploh ne dovolijo, da bi avto servisiral kjerkoli drugje kot pri pooblascenem servisu, vsaj prvi dve leti. Prijatelj je sel po dober BMW v Nemcijo, ker mu tu (Ontario, Kanada) niso hoteli prodati avta z rocnim menjalnikom, ker, po njihovih besedah, se jim to ne izplaca, ker vsi ljudje kupujejo tak BMW z avtomatskim menjalnikom. Ce se clovek noce delati "frajerja" kupi ameriski avto, vsak mehanik ga zna popravit in vzdrzevat, deli so poceni in se skoraj povsod dobijo, tudi za avtomobile, ki se ze vec kot deset let ne izdelujejo vec.
Sam imam od samega prihoda samo ameriske avtomobile, bolj ropotajo, vec "popijejo", mogoce niso tako prefinjeni in cislani, ampak s cenejsim zavarovanjem, vzdrzevanjem in brez strahu, da mi ga bodo ukradli, se vozim sigurno za polovico ceneje. Mi pac to vec pomeni. Dober ameriski rabljen avto dobis ze za nekaj jurjev in ti bo sigurno sluzil se pet do deset let z minimalnim vzdrzevanjem. En aspekt vzemite v obzir preden me zacnete pobijati z kontra argumenti, dolge in ostre zime, soljene ceste. Tega ne zdrzi tudi nemski pleh. Srecno.
sporočil: 2.568
[GrandNational]Kot si zapisal, večinoma ljudje pozabijo, da je nakupna vrednost vozila zanemarljiva, če seštejemo potem stroške goriva, zavarovanja, pnevmatik, servisov.
Ne vem kako stvari funkcionirajo v Evropi, ampak v Ameriki te "ujamejo" potem, ko imas
avto ze v garazi. Redni servisi, menjava olja, dodatno zavarovanje, dodatne alarmne naprave in se bi lahko nasteval, te lahko drago stanejo. Se posebej za nemske avtomobile (Audi, BMW, Mercedes) lahko kar nanese. Potem je znatna razlika kje avto servisiras, pri pooblascenem "dealer"-ju je ista storitev znatno drazja. Nekateri sploh ne dovolijo, da bi avto servisiral kjerkoli drugje kot pri pooblascenem servisu, vsaj prvi dve leti. Prijatelj je sel po dober BMW v Nemcijo, ker mu tu (Ontario, Kanada) niso hoteli prodati avta z rocnim menjalnikom, ker, po njihovih besedah, se jim to ne izplaca, ker vsi ljudje kupujejo tak BMW z avtomatskim menjalnikom. Ce se clovek noce delati "frajerja" kupi ameriski avto, vsak mehanik ga zna popravit in vzdrzevat, deli so poceni in se skoraj povsod dobijo, tudi za avtomobile, ki se ze vec kot deset let ne izdelujejo vec.
Sam imam od samega prihoda samo ameriske avtomobile, bolj ropotajo, vec "popijejo", mogoce niso tako prefinjeni in cislani, ampak s cenejsim zavarovanjem, vzdrzevanjem in brez strahu, da mi ga bodo ukradli, se vozim sigurno za polovico ceneje. Mi pac to vec pomeni. Dober ameriski rabljen avto dobis ze za nekaj jurjev in ti bo sigurno sluzil se pet do deset let z minimalnim vzdrzevanjem. En aspekt vzemite v obzir preden me zacnete pobijati z kontra argumenti, dolge in ostre zime, soljene ceste. Tega ne zdrzi tudi nemski pleh. Srecno.
sporočil: 60
Camaro v primerjavi z evropskimi super avti nudi podobne
zmogljivosti za pol cene, geniji ki iščejo poceni avte pač nevedo,
da imamo v slo 28% DMV, da lahko financiramo naše vsesplošne
neumnosti, pa lep dan
sporočil: 1.801
[pirhovec]Zadnjič sem bral evropski test tega avtomobila. Pisec je napisal, da se vozi kot kmečki voz. Saj moči mu ne manjka, ampak podvozje in materiali so pa ameriški, kar pomeni sranje, plaastika in slaba lega na cesti.
> Mišičnjak je pripeljal nižjo ceno
Hahaha, v8 camaro ss stane v ZDA 32.000 usd.
Za tak denar je to odličen avto, za 50k evrov pa norost.
Še huje so spljuvali Cherokeeja (novega).
Strani: 1