Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek So nas s privatizacijo Adrie Airways potegnili za nos?

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Borza (2)

Strani: 1 2

anon-197972 sporočil: 32
[#1488225] 13.12.11 14:25
Odgovori   +    1
Po vikipediji:Prva sindikalna gibanja so nastala v prvi polovici 19. stoletja kot protiutež moči delodajalcev (kapitalistov). Sprejetje sindikatov s strani države je pomemben korak k industrijski demokraciji in institucionalizaciji industrijskega konflikta med delodajalci ter delojemalci. Pripomorejo k stabilnosti družbe.
anon-202018 sporočil: 8.635
[#1488393] 13.12.11 15:39 · odgovor na: anon-3185 (#1487461)
Odgovori   +    3
[xgore22]
Maraton idiotov se nadaljuje. Pred ciljem bomo omagali vsi normalni, samo idioti bodo nadaljevali do bridkega konca.
.................. maratonci tečejo častni krog!problem je samo ta da zapitek bodo pa normalni plačali!
anon-36971 sporočil: 8.543
[#1488396] 13.12.11 15:42 · odgovor na: anon-234405 (#1487642)
Odgovori   +    1
[JaniKralj]
Za to so odgovorni rdeči vlačič in tajnikar.
Za to so odgovorni rdeči. Pika.
anon-224128 sporočil: 1.065
[#1488403] 13.12.11 15:48
Odgovori   +    3
To ljudje hočejo kaj čmo, ljudje so volili Jankoviča ki nima namena prodajat državne lastnine (vsem je jeasno zakaj) mi pa pač nimamo pravice zahtevat drugače oziroma nimamo pravice da ne bomo plačevali za napake zanič managerjev in sindikatov.
anon-212017 sporočil: 126
[#1488592] 13.12.11 17:41 · odgovor na: anon-276778 (#1488090)
Odgovori   +    1
Sindikati v resnici nemajo veze s katastrofo, ki se ji reče Adria Airways razen tega, da so itak pravi real-socialistični oz. v žepu uprave in ji asistirajo. Problem so uprave, ki se ena bolj nesposobna kot druga in so v glavnem sestavljene iz kandidatov za "slovenske managerje leta" oz. politični kader, ki na tržišču ne bi znal preživet pa jih porinejo na lepo plačano delovno mesto v državni firmi, kjer se ti nič ne zgodi pa čeprav ne znaš pridelati drugega kot izgubo, kot nagrado te pa še porinejo v večjo firmo, da jo lahko zafuraš tvoje napake pa rešuje proračun oz. če citiram Iztoka Mlakarja "dve levi roki jmel si, delel pej si samo škuodo". Še hvala bogu da EASA (European Aviation Safety Agency) zahteva, da ima vzdrževalna organizacija po PART 145 (če se hočeš it vzdrževanje za komercialna letala moraš imeti ta certifikat) kontrolo nad lastnim denarjem, ker bi tudi vzdrževanje že šlo rakom žvižgat. Sicer pa samo pogljte število zaposlenih. Pilotov je vsaj 2 krat preveč (pa še penziče imajo po pogodbah), uprava je vsaj 3 krat predimenzionirana glede na velikost firme... Da ne bo pomote tukaj govorim o Adrijinem upravnem in operativnem (letečem) delu in ne o vzdrževanju, ki je druga firma, ki celo prinaša denar.
Adrija kot taka ni zanimiva za nobenega tujega partnerja. Edina prednost je bila, da je že relativno uveljavljena EU firma (gre za notranji promet v EU) in kot takšna zanimiva kot "slamnata" firma za na ne-EU prevoznike. Vendar je ob velikih finančnih problemih, ki odvračajo praktično vse interesente še bedarija, da bi ko/če nekdo to katastrofo kupil (optimistično gledano) država še naprej rada postavljala v upravo zbirko političnih nesposobnežev. Tega pa niti Indijci ne Turki (edina interesenta, ki sta se pojavila zadnjih par let) ne mislita gledat. Je lažje ustanovit svojo "slamnato" firmo ali pa kupiti kje drugje, kot se pa z našimi zagovorniki "nacionalnega interesa" bost.
anon-212017 sporočil: 126
[#1488610] 13.12.11 17:52 · odgovor na: anon-276778 (#1488090)
Odgovori   +    1
Pa še to.
Pri nas dejansko ne moreš odpret privatne letalske linije, ker te država zatolče z zavlačevanji za dokumentacijo (certifikati). Sicer je to logično, ker bi jih že najslabša konkurenca uničila in potem, ne bi imeli kam tlačit slovenskih ibermanagerjev. So že bile ideje ampak je vsemogočna država vstopila in preko zavlačevanj pokrila hrbet Adriji. Kot zamivost: ko je bilo objavljeno, da je glavni tuji investitor odstopil od posla in je vse skupaj padlo v vodo pa kar naenkrat ni bil več problem s certifikati. Isto je glavni problem mariborskega letališča, kjer država (beri ministrstvo za promet in luft uprava/agencija) zatolčeta vsakega, ki hoče kaj narest (primer, ko so pred kakšnimi 10 leti angleži hoteli kupit Aerodrom MB je bil dovolj zgovoren), da ja ne bi bili konkurenca Brniku (kamor tudi ta levi tlačijo svoje ljudi).
anon-124722 sporočil: 1.067
[#1488752] 13.12.11 19:40
Odgovori   +    3
V družbi, v kateri imajo stevardese višje plače kot univerzitetni profesorji, pač ne more biti drugače, kot je. Prodati - čim prej. Oz. podariti, dvomim, da je za tole leglo kdo pripravljen še kaj plačati.
anon-269750 sporočil: 173
[#1488753] 13.12.11 19:41
Odgovori   +    3
Z marsikatero privatizacijo so nas potegnili za nos!
anon-246572 sporočil: 361
[#1488780] 13.12.11 19:59
Odgovori   +    3
Kaj sploh sprašujete če so nas potegnili.Komunisti ki vodijo to državo nas nategujejo od leta 1943 dalje.
anon-276823 sporočil: 1
[#1489102] 14.12.11 06:58
Odgovori   +    1
dokler se ne zamenja vse lenuhe ki so jih sorodstveno kadrujejo od leta 1991 dalje bo to jama brez dna............
anon-125212 sporočil: 279
[#1489956] 14.12.11 14:01
Odgovori   +    1
No če pride Kostanjšek nazaj naj pride samo toliko, da počisti neopravljeno za seboj.
Drugače pa najmočnejše ključavnice v vrata.

Strani: 1 2