Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek So nas s privatizacijo Adrie Airways potegnili za nos?
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Borza (2)
Strani: 1 2
[xgore22].................. maratonci tečejo častni krog!problem je samo ta da zapitek bodo pa normalni plačali!
Maraton idiotov se nadaljuje. Pred ciljem bomo omagali vsi normalni, samo idioti bodo nadaljevali do bridkega konca.
[JaniKralj]Za to so odgovorni rdeči. Pika.
Za to so odgovorni rdeči vlačič in tajnikar.
Adrija kot taka ni zanimiva za nobenega tujega partnerja. Edina prednost je bila, da je že relativno uveljavljena EU firma (gre za notranji promet v EU) in kot takšna zanimiva kot "slamnata" firma za na ne-EU prevoznike. Vendar je ob velikih finančnih problemih, ki odvračajo praktično vse interesente še bedarija, da bi ko/če nekdo to katastrofo kupil (optimistično gledano) država še naprej rada postavljala v upravo zbirko političnih nesposobnežev. Tega pa niti Indijci ne Turki (edina interesenta, ki sta se pojavila zadnjih par let) ne mislita gledat. Je lažje ustanovit svojo "slamnato" firmo ali pa kupiti kje drugje, kot se pa z našimi zagovorniki "nacionalnega interesa" bost.
Pri nas dejansko ne moreš odpret privatne letalske linije, ker te država zatolče z zavlačevanji za dokumentacijo (certifikati). Sicer je to logično, ker bi jih že najslabša konkurenca uničila in potem, ne bi imeli kam tlačit slovenskih ibermanagerjev. So že bile ideje ampak je vsemogočna država vstopila in preko zavlačevanj pokrila hrbet Adriji. Kot zamivost: ko je bilo objavljeno, da je glavni tuji investitor odstopil od posla in je vse skupaj padlo v vodo pa kar naenkrat ni bil več problem s certifikati. Isto je glavni problem mariborskega letališča, kjer država (beri ministrstvo za promet in luft uprava/agencija) zatolčeta vsakega, ki hoče kaj narest (primer, ko so pred kakšnimi 10 leti angleži hoteli kupit Aerodrom MB je bil dovolj zgovoren), da ja ne bi bili konkurenca Brniku (kamor tudi ta levi tlačijo svoje ljudi).
Drugače pa najmočnejše ključavnice v vrata.
Strani: 1 2