Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bizjak Mlakarjeva izstopila iz stranke SD
Strani: 1
sporočil: 208
evo zastonj nasvet pahorjancem za morebitno zadnjo možnost za
prenovo stranke;;;;;naženite iz stranke polizanca
Jauševca,....sicer ste opleli
sporočil: 2.363
To! Še ostali postkomunisti naj se čim prej izpišejo, pa mogoče
celo ratajo normalna stranka.
sporočil: 13
malo razvedrila...
www.dnevnik.si/video/7155
www.dnevnik.si/video/7155
sporočil: 7.095
Ko je še poučevala matematiko v srednji šoli je imela med dijaki
zanimiv naziv: glista. Že takrat, skoraj 25 let nazaj smo jo dobro
prebrali, kaj in kdo je.
sporočil: 214
Zakaj pa izstopa sedaj, ko bi lahko po volitvah dejansko začela
uresničevati program SD?
So argumenti za izstop le farsa?
So argumenti za izstop le farsa?
sporočil: 2.363
[modrid]"Dejte mal zaploskat" Hahaha topš šit. Tnx
malo razvedrila...
www.dnevnik.si/video/7155
sporočil: 558
Bizjak Mlakarjeva se lahko zavzame da Rdeči križ postane sponzor
železniškega zdravstvenega doma. Lahko pa mu sama prostovoljno
nameni svojo plačo (dokler jo še ima) in tako po svojih najboljših
močeh prispeva da železniški zdravstveni dom ne bo posloval z
izgubo.
sporočil: 1.503
In vse našteto je opazila takoj , ko je padla vlada in je takoj
nato izstopila iz bivše vladne stranke !
sporočil: 644
Vprašati se je treba, kaj je v tej SD še socialnodemokratskega.
Spomnimo se izkoriščanja delavcev v državnih podjetjih in mlačnega
odziva vlade, ki so jo vodili "socialni demokrati"! Groza...
sporočil: 925
Uau! Torej še bolj smrdi kakor vemo in nam pišejo.
Ko je prejšnja vlada po volitvah hotela imenovati še nekaj veleposlanikov, jih je Türk blokiral. Vlada je takrat imela polna pooblastila. Sedanja, ki ima samo delna pooblastila, pa bo mirno sprejemala kup zakonov in imenovala vse mogoče svoje ljudi, tudi kup tožilcev? Mediji pa nič. Kje je tu logika?
Je ni, je samo podpora medijev, da ljudstvo ne zve.
Ko je prejšnja vlada po volitvah hotela imenovati še nekaj veleposlanikov, jih je Türk blokiral. Vlada je takrat imela polna pooblastila. Sedanja, ki ima samo delna pooblastila, pa bo mirno sprejemala kup zakonov in imenovala vse mogoče svoje ljudi, tudi kup tožilcev? Mediji pa nič. Kje je tu logika?
Je ni, je samo podpora medijev, da ljudstvo ne zve.
sporočil: 1.234
To je velika izguba za parlamentarno demokracijo ter stranko SD. Pa
ravno, ko se je pred tednom prvič pojavila v javnosti!
sporočil: 511
Podgane zapuščajo potapljajočo se ladjo, vendar mnogo let prepozno.
Zdaj si ožigosana za vse čase in tudi Angela Novak te ne bi vzela.
sporočil: 826
Bravo Julijana....pokazala si , da obstajajo tudi poslanci (sicer
zelo redki) , ki vam poštenost in pravičnost še nekaj
pomenita.....gre za zdravstvo...življenja vseh ljudi,...predvsem
tistih, ki ne živimo od podkupnin in provizij od plenjenja države
..npr. pri največjem projektu slovenske politične mafije, TEŠ 6 .
SD ....ultra desničarska stranka na meji fašizma....pokvarjeneci do
podna....
sporočil: 464
Posebno hude so zlorabe in oškodovanje zaposlenih v družbah z
omejeno odgovornostjo. V praksi se pogosto dogaja. da podjetniki do
zaposlenih in drugih upnikov ne poravnavajo obveznosti. Banke jim
blokirajo transakcijske račune, podjetja gredo v stečaj (ponavadi
pa tudi to ne), podjetnik pa nemteno posluje naprej preko drugih
podjetij, ki jih ima ustanovljene, ali pa preprosto pobegne v
tujino in tako ostaja nekaznovan.
Ena najpomembnejših nalog države in njenih institucij je, da vsem svojim prebivalcem zagotovi enake pogoje za življenje, varnost in zakonitost. Praksa kaže, da dosedanje vlade kljub množičnemu in dolgoletnemu problemu niso ukrepale v zadostni meri in pričakovanji oškodovancev, da bi bilo pravici zadoščeno, krivci pa kazensko preganjani.
Neustrezna in nezadostna je zakonska ureditev področja varovanja delavne, socialne in zdravstvene varnosti zaposlenih. Tako je v praksi neizvedljivo dokazovanje zlorab po drugi alineji 8. člena Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1), neizvedljivo je dokazovanje po Zakonu o finančnem poslovanju podjetij. Skratka neizvedljivo je dokazovanje subjektivne ali objektivne odgovornosti delodajalca v praksi.
Pa tudi sicer, oškodovani delavci nimamo potrebnega znanja, da bi vlagali ovadbe, niti znanja in sredstev, da bi lahko sprožili in plačali civilne tožbe proti delodajalcem po tem členu.
Neustrezno naj bi bilo tudi delo tožilcev, ki naj bi sicer redke ovadbe zavračali, čeprav gre po kazenskem zakoniku pri zavestnem neplačilu plače oziroma prispevkov celo za kazniva dejanja.
Saj pristojne državne institucije same ne delajo skladno z Ustavo 66. člen (varstvo dela) in 74. člen (podjetništvo). In zakonodaja bi morala biti sklana z ustavo.
Zaradi suma korupcije pristojnih državnih institucij, ki naj bi delale v korist delojemalcev (se z njimi dogovarjale za odlog plačil prispevkov) in naj bi opuščale dolžne ukrepe, naj bi bile podane ovadbe Komisiji za preprečevanje korupcije.
V Evropski konvenciji o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin je v 1. členu napisana obveznost spoštovanja človekovih pravic, 3. člen prepoved mučenja, 4.člen prepoved suženjstva in prisilnega dela, 5. člen pravica do svobode in varnosti, 6.člen pravica do poštenega sojenja, 7. člen ni kazni brez zakona, 13. člen pravica do učinkovitega pravnega sredstva, 14. člen prepoved diskriminacije, 17. člen prepoved zlorabe pravic.
Državljani Evropske unije še nikoli doslej nismo imeli tolikšne svobode potovanja, dela ali bivanja kjerkoli v EU. To pravico lahko ljudje v celoti izkoristimo, če živimo in poslujemo v varnosti. Zaščiteni moramo biti pred kriminalom in terorizmom, zagotovljena nam morata biti enakost pred zakonom in spoštovanje temeljnih pravic po vsej Uniji.
In sprašujem vas kaj imamo mi v Sloveniji od tega navadni državljani (oškodovani delavci), ter kje je pri nas vladavina prava, pravni sistem ter sodišča. Zakoni so samo na papirju, v praksi pa ne zaživijo. So samo mrtve črke na papirju.
Ena najpomembnejših nalog države in njenih institucij je, da vsem svojim prebivalcem zagotovi enake pogoje za življenje, varnost in zakonitost. Praksa kaže, da dosedanje vlade kljub množičnemu in dolgoletnemu problemu niso ukrepale v zadostni meri in pričakovanji oškodovancev, da bi bilo pravici zadoščeno, krivci pa kazensko preganjani.
Neustrezna in nezadostna je zakonska ureditev področja varovanja delavne, socialne in zdravstvene varnosti zaposlenih. Tako je v praksi neizvedljivo dokazovanje zlorab po drugi alineji 8. člena Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1), neizvedljivo je dokazovanje po Zakonu o finančnem poslovanju podjetij. Skratka neizvedljivo je dokazovanje subjektivne ali objektivne odgovornosti delodajalca v praksi.
Pa tudi sicer, oškodovani delavci nimamo potrebnega znanja, da bi vlagali ovadbe, niti znanja in sredstev, da bi lahko sprožili in plačali civilne tožbe proti delodajalcem po tem členu.
Neustrezno naj bi bilo tudi delo tožilcev, ki naj bi sicer redke ovadbe zavračali, čeprav gre po kazenskem zakoniku pri zavestnem neplačilu plače oziroma prispevkov celo za kazniva dejanja.
Saj pristojne državne institucije same ne delajo skladno z Ustavo 66. člen (varstvo dela) in 74. člen (podjetništvo). In zakonodaja bi morala biti sklana z ustavo.
Zaradi suma korupcije pristojnih državnih institucij, ki naj bi delale v korist delojemalcev (se z njimi dogovarjale za odlog plačil prispevkov) in naj bi opuščale dolžne ukrepe, naj bi bile podane ovadbe Komisiji za preprečevanje korupcije.
V Evropski konvenciji o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin je v 1. členu napisana obveznost spoštovanja človekovih pravic, 3. člen prepoved mučenja, 4.člen prepoved suženjstva in prisilnega dela, 5. člen pravica do svobode in varnosti, 6.člen pravica do poštenega sojenja, 7. člen ni kazni brez zakona, 13. člen pravica do učinkovitega pravnega sredstva, 14. člen prepoved diskriminacije, 17. člen prepoved zlorabe pravic.
Državljani Evropske unije še nikoli doslej nismo imeli tolikšne svobode potovanja, dela ali bivanja kjerkoli v EU. To pravico lahko ljudje v celoti izkoristimo, če živimo in poslujemo v varnosti. Zaščiteni moramo biti pred kriminalom in terorizmom, zagotovljena nam morata biti enakost pred zakonom in spoštovanje temeljnih pravic po vsej Uniji.
In sprašujem vas kaj imamo mi v Sloveniji od tega navadni državljani (oškodovani delavci), ter kje je pri nas vladavina prava, pravni sistem ter sodišča. Zakoni so samo na papirju, v praksi pa ne zaživijo. So samo mrtve črke na papirju.
Strani: 1