Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Glavna ovira so bile kreditne kartice
Strani: 1
sporočil: 108
Ne vem in me v bistvu ne zanima koliko je med njihovimi naročniki
nas, ki smo na brezplačnem testiranju.
Imajo pa zelo inovativen in prodoren in do stran "prijazen" pristop: vse stranke tikajo, kot da bi z njimi skupaj pasli svinje.
Imajo pa zelo inovativen in prodoren in do stran "prijazen" pristop: vse stranke tikajo, kot da bi z njimi skupaj pasli svinje.
sporočil: 5
Izbrali smo si sproščen in neposreden ton komuniciranja. Tak ton
uporablja med drugim tudi IKEA. To pa ne pomeni, da strank ne
spoštujemo. Prav zato jih v vseh osebnih, torej nespletnih in
neavtomatiziranih komunikacijah strogo vikamo.
Glede števila brezplačnikov pa je zelo enostavno. Več kot jih je, več naročnikov bomo imeli v kratkem.
Lep pozdrav,
Gregor Cuzak
Glede števila brezplačnikov pa je zelo enostavno. Več kot jih je, več naročnikov bomo imeli v kratkem.
Lep pozdrav,
Gregor Cuzak
sporočil: 10.178
1222Troko je napisal(a):
Izbrali smo si sproščen in neposreden ton komuniciranja. Tak ton uporablja med drugim tudi IKEA. To pa ne pomeni, da strank ne spoštujemo. Prav zato jih v vseh osebnih, torej nespletnih in neavtomatiziranih komunikacijah strogo vikamo.
Glede števila brezplačnikov pa je zelo enostavno. Več kot jih je, več naročnikov bomo imeli v kratkem.
Lep pozdrav,
Gregor Cuzak
jaz vas moram pohvaliti, zadeva res teče gladko. vprašljivo se mi le zdi, če se ne bo čakanje na določene naslove z večanjem števila naročnikov močno povečalo.
sporočil: 5
Čakanje na naslove skrbno spremljamo. Naš kriterij je, da tudi
najbolj zasedene filme moraš imeti možnost dobiti prej kot v 1
mesecu. 95% filmov pa je možno videti v 1 tednu ali takoj.
Če bi želeli vse filme nuditi na osnovi takojšnje dobave, potem bi naša storitev stala preveč, oziroma približno toliko, kolikor uporabniki danes plačujejo za VoD.
Meni se zdi namreč ok, da imamo različne uporabnike. Eni želijo filme videti takoj in za take mi nismo dovolj dobri, ker je pač treba počakati vsaj 1 dan. Tisti drugi, ki pa vedo, da je ključ v tem, da so si film želeli ogledati že leta, a nikoli niso uspeli najti časa zanj, no za te smo lahko pa več kot odlični.
Lep pozdrav,
Gregor Cuzak
Če bi želeli vse filme nuditi na osnovi takojšnje dobave, potem bi naša storitev stala preveč, oziroma približno toliko, kolikor uporabniki danes plačujejo za VoD.
Meni se zdi namreč ok, da imamo različne uporabnike. Eni želijo filme videti takoj in za take mi nismo dovolj dobri, ker je pač treba počakati vsaj 1 dan. Tisti drugi, ki pa vedo, da je ključ v tem, da so si film želeli ogledati že leta, a nikoli niso uspeli najti časa zanj, no za te smo lahko pa več kot odlični.
Lep pozdrav,
Gregor Cuzak
Strani: 1