Strani: 1 2 3 4 5

anon-257789 sporočil: 56
[#1301479] 28.07.11 11:04
Odgovori   +    10
Če imate rokerja ministra za promet potem imate tudi rokenrol cene!
anon-115852 sporočil: 3.610
[#1301501] 28.07.11 11:13
Odgovori   +    6
To meji na ŠKANDAL!? Ob tem se davkoplačevalci utemeljeno sprašujemo, kdo si še POLNI ŽEPE s tem denarjem?
anon-223473 sporočil: 8
[#1301510] 28.07.11 11:17
Odgovori   +    4
Na koncu je tako vse dražje, pomurka, mariborske obvoznice... Tako pač ta biznis laufa, kriva je država ki je o vrha dol skorupirana. Men bi se tut jebal za kak miljion. Stavim da bo na koncu vsaj miljardo in pol. Dejstvo pa je da bodo miljoni leteli in firme propadale... Nima nobena vlada jajc da bi zategnla, da ne bi polovico investicij v projekte javne infrastrukte pokradl. Katastrofa... itak se selim v tujino.
kmetovalec sporočil: 706
[#1301515] 28.07.11 11:19 · odgovor na: bambino (#1301448)
Odgovori   +    5
[bambino]
verjamem, da je v dolini savinjski in mislinjski prod, ampak kaj je med temi odseki? prepričan sem, da cena narašča predvsem med temi odseki (Gora Oljka, Veliki in Mali Vrh, Graška Gora....)
saj sem napisal, da je približno polovica trase ravninske. Tudi v ZDA, Švedski, da o Avstriji ne govorimo, niu celotns trasa speljana po ravnini in produ. Zato se mi zdijo naše cene nemogoče.
kmetovalec sporočil: 706
[#1301520] 28.07.11 11:21 · odgovor na: bambino (#1301448)
Odgovori   +    4
[bambino]
verjamem, da je v dolini savinjski in mislinjski prod, ampak kaj je med temi odseki? prepričan sem, da cena narašča predvsem med temi odseki (Gora Oljka, Veliki in Mali Vrh, Graška Gora....)
saj sem napisal, da je približno polovica trase ravninske. Tudi v ZDA, Švedski, da o Avstriji ne govorimo, niu celotns trasa speljana po ravnini in produ. Zato se mi zdijo naše cene nemogoče.
Se pa strinjam, da je hitra cesta do Koroške potrebna, a za pošteno ceno, ne pa da nas spet oropajo.
bambino sporočil: 1.028
[#1301552] 28.07.11 11:35 · odgovor na: kmetovalec (#1301520)
Odgovori   +    1
tudi jaz sem za racionalno rešitev in pošteno ceno

toda krušljive skale in plazoviti hribi pri nas niso najcenejši za pozidavo.

kdo pa brani hrvaškim, avstrijskim, švedskim in ameriškim podjetjem, da pridejo in pozidajo za bistveno nižjo ceno.
jezst sporočil: 4.758
[#1301574] 28.07.11 11:45 · odgovor na: bambino (#1301552)
Odgovori   +    3
[bambino]
tudi jaz sem za racionalno rešitev in pošteno ceno

toda krušljive skale in plazoviti hribi pri nas niso najcenejši za pozidavo.

kdo pa brani hrvaškim, avstrijskim, švedskim in ameriškim podjetjem, da pridejo in pozidajo za bistveno nižjo ceno.
Ne sprašuj, kdo brani, ker poznaš odgovor...
anon-30125 sporočil: 107
[#1301596] 28.07.11 12:05
Odgovori   +    1
Potem pa naj vlačič (in interesenti, ki se zadaj skrivajo) plačajo to dražjo varianto, če si jo že tako želijo.
anon-192167 sporočil: 467
[#1301612] 28.07.11 12:20
Odgovori   +    5
Ceste pri nas ne bi smeli delati Slovenci, ker je tu doma sam kriminal, podkupovanja in prikrivanja. delajo naj tujci po pogodbi, ki je fiksna in zavezujoče. Pri nas to ni možno, ker je treba opleniti svoje ljudi, tujci pa so tabu in nedotakljivi.
kzupanc sporočil: 10.626
[#1301613] 28.07.11 12:20 · odgovor na: anon-220749 (#1301040)
Odgovori   +    0
[MinZaRes]
Očitno se jim je na vladi čisto odpeljalo, pred časom sem v šali napisal da bomo začeli graditi šestpasovnice v Zgornji duplek in evo, 1 milijarda za cesto v času ko drvimo v grški scenarij. Tole je sicer klasični keynesianski ukrep, preverjeno tudi neuspešen.

S takimi projekti so iz depresije poskušali priti japonci, ki so dejansko gradili megalomasko infrastrukturo "in the middle of nowhere", rasti ni bilo, je pa bil in je še danes relativno najvišji javni dolg na svetu.

V butalah moramo seveda vse najprej probati na svoji koži, ....
Ni problem to, da bi vlagali v infrastrukturo državni denar, problem je nerealno projektiranje in prenapihnjene želje teh in onih. Ta vlada pa je v realnosti ukinila še tisto malo denarja za infrastrukturo, tele številke so pa samo na papirju. O javno-zasebnem partnerstvu pa tudi že 10 ali 20 let samo govorimo. No ja ... Janković ga uresničuje - na sj n.
anon-266003 sporočil: 1
[#1301615] 28.07.11 12:21
Odgovori   +    1
Normalno, da bi dr. Tolazzi raje videl mankajoče dele AC do hrvaške meje, če pa je Hrvat!
Rad bi ga pa tudi videl kako bi razširil cesto med velenjem in Slovenj Gradcem, več kot očitno se še tam ni peljal.

Še par podatkov glede letnega prometa 2008 (novejših žal ni):
Velenje - Arja vas 17.752
SG- Velenje 12.278
MP Gruškovje 8079
kzupanc sporočil: 10.626
[#1301630] 28.07.11 12:30 · odgovor na: anon-246230 (#1301174)
Odgovori   +    3
[detajlist]
Vhodni stroški niso nižji, ker so odškodnine za zemljišča druge odškodnine, varstvo pred hrupom, varovanje okolja, da ne naštevam naprej, bistven del cene ceste in so znatno višji kot v ZDA. Če vse tiste tisoče km v ZDA pogledate na zemljevidu, vidite do je velika večina v ravninskem svetu kar je vsaj 2-3 x ceneje kot v hribovitem svetu itd itd.
Vsekakor so cene zaradi terena v Sloveniji lahko 2krat višje kot v ZDA. Treba pa je upoštevati, da ne rabimo za 3.os popolne avtoceste, ampak hitro štiripasovno cesto. Privarčuje se lahko na marsičem, z denarjem je treba delati kot skrben gospodar.
anon-246681 sporočil: 285
[#1301656] 28.07.11 12:51 · odgovor na: anon-19197 (#1301337)
Odgovori   +    3
[0129Pe2]
Vlačič lovi še zadnji "vlak". Vlada se prehitro razpadla in sedaj se mu v nervozi razkrivajo vse slabosti, ki jih je naredila na cestnem in železniškem področju. Poznavalci pravijo, da je oba sistema uničil, vsako leto izgulja sredstva za investicije, ipd. Če vztraja bi takšnih rešitvah, se poraja vprašanje ali ne gre za kakšne sporne interese?
Po moje ni potrebno biti poznavalec, da vidiš da je ta osebek popolnoma nesposoben ... za interese (sporne ali ne) pa NESPORNO gre ... itak
anon-106712 sporočil: 3.698
[#1301658] 28.07.11 12:53
Odgovori   +    3
Za znesek nepredvidenih del bodo stale nove hiše in vikendi ali kako? No, pa na lepo cestno prakso ste pozabili: aneks na aneks.
anon-224598 sporočil: 288
[#1301671] 28.07.11 13:10
Odgovori   +    4
Patrick, a ti misliš "izsrat" ta denar ?????
Kje boš dobil milijardo?
anon-247685 sporočil: 8
[#1301705] 28.07.11 13:43
Odgovori   +    0
Stroka, v zadnjih petih letih na različnih simpozijih in posvetih o hitri cesti ste bili vsi ZA cesto.
kzupanc sporočil: 10.626
[#1301722] 28.07.11 13:55 · odgovor na: anon-212558 (#1301238)
Odgovori   +    0
[1104SOLVE]
Problem je, da Korošci rabimo povezavo do avtoceste. Če bi se kdaj peljali iz Slovenj Gradca do Arje vasi po trenutni cesti, bi videli, da je hitra cesta nujno potrebna.
Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...
Potrebno bi bilo, seveda. Ampak treba je najti kompromis med željami, potrebami in možnostmi. Treba se je pa vseeno sprijazniti, da bo cesta med Koroško in Savinjsko-Šaleško vsaj za en rang nižja kot npr. čez Trojane.
anon-185587 sporočil: 70
[#1301823] 28.07.11 14:50
Odgovori   +    0
Seveda so komentarji cene izgradnje cen na mestu. Želim pa opozoriti na zaostalsot Koroške glede transportnih povezav. Pred leti smo imeli priložnost večjega posla, ki je padel zaradi transportne nekonkurenčnsoti. Prevoz Koroška Kitajska je predstavljal 25% skupne vrednosti. A ne boste verjeli od Koroške do Kopra 60% skupnih stroškov prevoza, ostalih 40% je padlo na realcijo Koper Kitajska. Ali vam to ne pove vsega???
kmetovalec sporočil: 706
[#1301828] 28.07.11 14:54 · odgovor na: kzupanc (#1301722)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [1104SOLVE]
> Problem je, da Korošci rabimo povezavo do avtoceste. Če bi se kdaj peljali iz Slovenj Gradca do Arje vasi po trenutni cesti, bi videli, da je hitra cesta nujno potrebna.
> Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...

Potrebno bi bilo, seveda. Ampak treba je najti kompromis med željami, potrebami in možnostmi. Treba se je pa vseeno sprijazniti, da bo cesta med Koroško in Savinjsko-Šaleško vsaj za en rang nižja kot npr. čez Trojane.
To je tako vsem jasno, tudi projektantom. Planirana je hitra cesta ne avtocesta, Zato podatki o stroških še toliko bolj bodejo v oči.
anon-167098 sporočil: 1.099
[#1301871] 28.07.11 15:30
Odgovori   +    0
Za tak denar bi morali narediti viadukt(ali tunel) na celotni trasi!
bambino sporočil: 1.028
[#1301881] 28.07.11 15:37 · odgovor na: jezst (#1301574)
Odgovori   +    0
mogoče bi FED kaj zraven še za naše ceste primaknil, izgleda da so neomejeno likvidni:)
1357 sporočil: 7.095
[#1301972] 28.07.11 16:32 · odgovor na: anon-185587 (#1301823)
Odgovori   +    0
Ta tvoj odgovor je povedal vse. Proizvajate produkte s premajhno dodano vrednostjo. Ko bo zgrajena 3 razvojna os ( če bo ) bo prevoz samo še dražji, ker bo kamijon plačal cestnino tudi med Koroško in Arjo vasjo ali pa Šentrupertom. Cesta ni rešitev za meglo in vakum med ušesi nekaterih. Tudi za Prevent se je že vsaj 5 let pred propadom slovenskega dela vedelo, da s to vrsto proizvodov ne bo uspel zadržatii dejavnosti v Sloveniji. To so vedeli vsi razen Korošcev, ki se tega dejstva ali niso znali ali enostavno niso hoteli zavedati.
anon-195571 sporočil: 92
[#1302088] 28.07.11 18:44
Odgovori   +    5
Sicer sem iz SG, a od te ceste ne vidim nič, s čimer bi lahko opravičili ceno. OK, mogoče boš kakih 10 ali 20 minut prej prišel v Ljubljano. Nakladanje o gospodarskih koristih. Kaj pa še ima SG ali Koroška takšnega, da rabimo mega povezavo? Saj je vse propadlo in zlepa si ne bomo več opomogli. Tista podjetja, ki pa še živijo, pa tako ali tako lahko svojo mesečno proizvodnjo naložijo v enega caddyja, za tega pa ni treba ravno avtoceste. Ne vem, mislim, da gre vse skupaj za pranje denarja in nadaljnje siromašenje Slovenije. Za Koroško bi pa bilo bolj pametno, če bi porihtala cestne povezave z Avstrijo in uvedla nemški jezik kot drugi obvezni v osnovne šole. Bi bilo bistveno več koristi za prihodnost Koroške kot pa vsaka avtocesta do Ljubljane ...
anon-263608 sporočil: 2.327
[#1302137] 28.07.11 20:03
Odgovori   +    0
ce bo zidar gradil bo se drazja .neprecenljiva .ukinit dars in dat delo tujcem saj so se vedno cenejsi in mogoce tudi bolj posteni......
anon-158527 sporočil: 363
[#1302143] 28.07.11 20:12
Odgovori   +    1
Evo še dobro, da ne gradimo kolovoza, koliko bi šele ta stal.
anon-246449 sporočil: 161
[#1302147] 28.07.11 20:20
Odgovori   +    1
Tudi sam sem iz regije, a objektivno gledano se taka povezava ne rabi, saj se še dolgo ne bomo kopali v denarju!Smrtni greh pa je bil narejen že zdavnaj, ko se je železniška povezava med Velenjem in Dravogradom ne le ukinila,temveč se je tudi infrastruktura sistematično uničila.Večinoma so tedanji botri že mrtvi, eden pa je še presneto živ(nekdanji direktor Gorenja I.Atelšek namreč, ki je med prvimi postavil hišo na nekdanji trasi proge).
Skratka:obnovit sedanjo traso in jo izboljšat!
anon-98222 sporočil: 4.267
[#1302158] 28.07.11 20:54
Odgovori   +    0
ja kaj se pa spet ta stroka oglaša, ki nima pojma o gradnji avtocest , ki je koristna za vse na trasi , ki bodo dobili odškodnine poleg tega pa mora vlada reševati gradbeni sektor zdaj ko je z Libijo, kamelami in Lipicanci skregana.
anon-68624 sporočil: 1.027
[#1302232] 28.07.11 23:07 · odgovor na: anon-195571 (#1302088)
Odgovori   +    0
[matjazr7]
Sicer sem iz SG, a od te ceste ne vidim nič, s čimer bi lahko opravičili ceno. OK, mogoče boš kakih 10 ali 20 minut prej prišel v Ljubljano. Nakladanje o gospodarskih koristih. Kaj pa še ima SG ali Koroška takšnega, da rabimo mega povezavo? Saj je vse propadlo in zlepa si ne bomo več opomogli. Tista podjetja, ki pa še živijo, pa tako ali tako lahko svojo mesečno proizvodnjo naložijo v enega caddyja, za tega pa ni treba ravno avtoceste. Ne vem, mislim, da gre vse skupaj za pranje denarja in nadaljnje siromašenje Slovenije. Za Koroško bi pa bilo bolj pametno, če bi porihtala cestne povezave z Avstrijo in uvedla nemški jezik kot drugi obvezni v osnovne šole. Bi bilo bistveno več koristi za prihodnost Koroške kot pa vsaka avtocesta do Ljubljane ...

To kar ti govoriš velja za Slovenj gradec, ki nikakor ni na Koroškem. Če pa pogledamo pravo Koroško in to so Ravne na Koroškem je gospodarstvo zelo dejavno, na srečo imamo tu železnico in mnogo tega prepeljemo z njo, v Slovenj gradcu pa res lahko scadyi vozite robo naokoli, povečini ste tako ali tako samo proračunski porabnik gospodarstvo pa nula koma jozef. Ko bo vlada malo priškrnila proračunske porabnike boste tenko piskali in vam avtocesta ne bo nič pomagala.

Zdaj pa še glede trase! Avtocesto bi morali zgraditi poleg obstoječega daljnovoda Šoštanj - Avstrija!
anon-261746 sporočil: 372
[#1302268] 28.07.11 23:46
Odgovori   +    1
fantje so že pred leti kupovali zemljišča, ne ga srat zdej s cenejšimi variantami...
babi2 sporočil: 3.492
[#1302274] 28.07.11 23:58
Odgovori   +    0
Sem iz Savinjske doline in do zadnje kaplje krvi bomo branili dolino, ki daje kruh številnim kmetom....Vlado je treba pognati čez prag hrama demokracije, kajti iz njega zaudarja do neba po korupciji.....in kaj pravi Žarnič???? Edini v tej vladi je kaj vreden še Židan, vsi ostali delajo le za svojo rit....

Strani: 1 2 3 4 5