Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hitro cesto bomo plačali trikrat toliko kot avtoceste
sporočil: 3.610
To meji na ŠKANDAL!? Ob tem se davkoplačevalci utemeljeno
sprašujemo, kdo si še POLNI ŽEPE s tem denarjem?
sporočil: 8
Na koncu je tako vse dražje, pomurka, mariborske obvoznice... Tako
pač ta biznis laufa, kriva je država ki je o vrha dol skorupirana.
Men bi se tut jebal za kak miljion. Stavim da bo na koncu vsaj
miljardo in pol. Dejstvo pa je da bodo miljoni leteli in firme
propadale... Nima nobena vlada jajc da bi zategnla, da ne bi
polovico investicij v projekte javne infrastrukte pokradl.
Katastrofa... itak se selim v tujino.
sporočil: 706
[bambino]saj sem napisal, da je približno polovica trase ravninske. Tudi v ZDA, Švedski, da o Avstriji ne govorimo, niu celotns trasa speljana po ravnini in produ. Zato se mi zdijo naše cene nemogoče.
verjamem, da je v dolini savinjski in mislinjski prod, ampak kaj je med temi odseki? prepričan sem, da cena narašča predvsem med temi odseki (Gora Oljka, Veliki in Mali Vrh, Graška Gora....)
sporočil: 706
[bambino]saj sem napisal, da je približno polovica trase ravninske. Tudi v ZDA, Švedski, da o Avstriji ne govorimo, niu celotns trasa speljana po ravnini in produ. Zato se mi zdijo naše cene nemogoče.
verjamem, da je v dolini savinjski in mislinjski prod, ampak kaj je med temi odseki? prepričan sem, da cena narašča predvsem med temi odseki (Gora Oljka, Veliki in Mali Vrh, Graška Gora....)
Se pa strinjam, da je hitra cesta do Koroške potrebna, a za pošteno ceno, ne pa da nas spet oropajo.
sporočil: 1.028
tudi jaz sem za racionalno rešitev in pošteno ceno
toda krušljive skale in plazoviti hribi pri nas niso najcenejši za pozidavo.
kdo pa brani hrvaškim, avstrijskim, švedskim in ameriškim podjetjem, da pridejo in pozidajo za bistveno nižjo ceno.
toda krušljive skale in plazoviti hribi pri nas niso najcenejši za pozidavo.
kdo pa brani hrvaškim, avstrijskim, švedskim in ameriškim podjetjem, da pridejo in pozidajo za bistveno nižjo ceno.
sporočil: 4.758
[bambino]Ne sprašuj, kdo brani, ker poznaš odgovor...
tudi jaz sem za racionalno rešitev in pošteno ceno
toda krušljive skale in plazoviti hribi pri nas niso najcenejši za pozidavo.
kdo pa brani hrvaškim, avstrijskim, švedskim in ameriškim podjetjem, da pridejo in pozidajo za bistveno nižjo ceno.
sporočil: 107
Potem pa naj vlačič (in interesenti, ki se zadaj skrivajo) plačajo
to dražjo varianto, če si jo že tako želijo.
sporočil: 467
Ceste pri nas ne bi smeli delati Slovenci, ker je tu doma sam
kriminal, podkupovanja in prikrivanja. delajo naj tujci po pogodbi,
ki je fiksna in zavezujoče. Pri nas to ni možno, ker je treba
opleniti svoje ljudi, tujci pa so tabu in nedotakljivi.
sporočil: 10.626
[MinZaRes]Ni problem to, da bi vlagali v infrastrukturo državni denar, problem je nerealno projektiranje in prenapihnjene želje teh in onih. Ta vlada pa je v realnosti ukinila še tisto malo denarja za infrastrukturo, tele številke so pa samo na papirju. O javno-zasebnem partnerstvu pa tudi že 10 ali 20 let samo govorimo. No ja ... Janković ga uresničuje - na sj n.
Očitno se jim je na vladi čisto odpeljalo, pred časom sem v šali napisal da bomo začeli graditi šestpasovnice v Zgornji duplek in evo, 1 milijarda za cesto v času ko drvimo v grški scenarij. Tole je sicer klasični keynesianski ukrep, preverjeno tudi neuspešen.
S takimi projekti so iz depresije poskušali priti japonci, ki so dejansko gradili megalomasko infrastrukturo "in the middle of nowhere", rasti ni bilo, je pa bil in je še danes relativno najvišji javni dolg na svetu.
V butalah moramo seveda vse najprej probati na svoji koži, ....
sporočil: 1
Normalno, da bi dr. Tolazzi raje videl mankajoče dele AC do hrvaške
meje, če pa je Hrvat!
Rad bi ga pa tudi videl kako bi razširil cesto med velenjem in Slovenj Gradcem, več kot očitno se še tam ni peljal.
Še par podatkov glede letnega prometa 2008 (novejših žal ni):
Velenje - Arja vas 17.752
SG- Velenje 12.278
MP Gruškovje 8079
Rad bi ga pa tudi videl kako bi razširil cesto med velenjem in Slovenj Gradcem, več kot očitno se še tam ni peljal.
Še par podatkov glede letnega prometa 2008 (novejših žal ni):
Velenje - Arja vas 17.752
SG- Velenje 12.278
MP Gruškovje 8079
sporočil: 10.626
[detajlist]Vsekakor so cene zaradi terena v Sloveniji lahko 2krat višje kot v ZDA. Treba pa je upoštevati, da ne rabimo za 3.os popolne avtoceste, ampak hitro štiripasovno cesto. Privarčuje se lahko na marsičem, z denarjem je treba delati kot skrben gospodar.
Vhodni stroški niso nižji, ker so odškodnine za zemljišča druge odškodnine, varstvo pred hrupom, varovanje okolja, da ne naštevam naprej, bistven del cene ceste in so znatno višji kot v ZDA. Če vse tiste tisoče km v ZDA pogledate na zemljevidu, vidite do je velika večina v ravninskem svetu kar je vsaj 2-3 x ceneje kot v hribovitem svetu itd itd.
sporočil: 285
[0129Pe2]Po moje ni potrebno biti poznavalec, da vidiš da je ta osebek popolnoma nesposoben ... za interese (sporne ali ne) pa NESPORNO gre ... itak
Vlačič lovi še zadnji "vlak". Vlada se prehitro razpadla in sedaj se mu v nervozi razkrivajo vse slabosti, ki jih je naredila na cestnem in železniškem področju. Poznavalci pravijo, da je oba sistema uničil, vsako leto izgulja sredstva za investicije, ipd. Če vztraja bi takšnih rešitvah, se poraja vprašanje ali ne gre za kakšne sporne interese?
sporočil: 3.698
Za znesek nepredvidenih del bodo stale nove hiše in vikendi ali
kako? No, pa na lepo cestno prakso ste pozabili: aneks na aneks.
sporočil: 8
Stroka, v zadnjih petih letih na različnih simpozijih in posvetih o
hitri cesti ste bili vsi ZA cesto.
sporočil: 10.626
[1104SOLVE]Potrebno bi bilo, seveda. Ampak treba je najti kompromis med željami, potrebami in možnostmi. Treba se je pa vseeno sprijazniti, da bo cesta med Koroško in Savinjsko-Šaleško vsaj za en rang nižja kot npr. čez Trojane.
Problem je, da Korošci rabimo povezavo do avtoceste. Če bi se kdaj peljali iz Slovenj Gradca do Arje vasi po trenutni cesti, bi videli, da je hitra cesta nujno potrebna.
Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...
sporočil: 70
Seveda so komentarji cene izgradnje cen na mestu. Želim pa
opozoriti na zaostalsot Koroške glede transportnih povezav. Pred
leti smo imeli priložnost večjega posla, ki je padel zaradi
transportne nekonkurenčnsoti. Prevoz Koroška Kitajska je
predstavljal 25% skupne vrednosti. A ne boste verjeli od Koroške do
Kopra 60% skupnih stroškov prevoza, ostalih 40% je padlo na
realcijo Koper Kitajska. Ali vam to ne pove vsega???
sporočil: 706
[kzupanc]To je tako vsem jasno, tudi projektantom. Planirana je hitra cesta ne avtocesta, Zato podatki o stroških še toliko bolj bodejo v oči.
> [1104SOLVE]
> Problem je, da Korošci rabimo povezavo do avtoceste. Če bi se kdaj peljali iz Slovenj Gradca do Arje vasi po trenutni cesti, bi videli, da je hitra cesta nujno potrebna.
> Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...
Potrebno bi bilo, seveda. Ampak treba je najti kompromis med željami, potrebami in možnostmi. Treba se je pa vseeno sprijazniti, da bo cesta med Koroško in Savinjsko-Šaleško vsaj za en rang nižja kot npr. čez Trojane.
sporočil: 1.028
mogoče bi FED kaj zraven še za naše ceste primaknil, izgleda da so
neomejeno likvidni:)
sporočil: 7.095
Ta tvoj odgovor je povedal vse. Proizvajate produkte s premajhno
dodano vrednostjo. Ko bo zgrajena 3 razvojna os ( če bo ) bo prevoz
samo še dražji, ker bo kamijon plačal cestnino tudi med Koroško in
Arjo vasjo ali pa Šentrupertom. Cesta ni rešitev za meglo in vakum
med ušesi nekaterih. Tudi za Prevent se je že vsaj 5 let pred
propadom slovenskega dela vedelo, da s to vrsto proizvodov ne bo
uspel zadržatii dejavnosti v Sloveniji. To so vedeli vsi razen
Korošcev, ki se tega dejstva ali niso znali ali enostavno niso
hoteli zavedati.
sporočil: 92
Sicer sem iz SG, a od te ceste ne vidim nič, s čimer bi lahko
opravičili ceno. OK, mogoče boš kakih 10 ali 20 minut prej prišel v
Ljubljano. Nakladanje o gospodarskih koristih. Kaj pa še ima SG ali
Koroška takšnega, da rabimo mega povezavo? Saj je vse propadlo in
zlepa si ne bomo več opomogli. Tista podjetja, ki pa še živijo, pa
tako ali tako lahko svojo mesečno proizvodnjo naložijo v enega
caddyja, za tega pa ni treba ravno avtoceste. Ne vem, mislim, da
gre vse skupaj za pranje denarja in nadaljnje siromašenje
Slovenije. Za Koroško bi pa bilo bolj pametno, če bi porihtala
cestne povezave z Avstrijo in uvedla nemški jezik kot drugi obvezni
v osnovne šole. Bi bilo bistveno več koristi za prihodnost Koroške
kot pa vsaka avtocesta do Ljubljane ...
sporočil: 2.327
ce bo zidar gradil bo se drazja .neprecenljiva .ukinit dars in dat
delo tujcem saj so se vedno cenejsi in mogoce tudi bolj
posteni......
sporočil: 161
Tudi sam sem iz regije, a objektivno gledano se taka povezava ne
rabi, saj se še dolgo ne bomo kopali v denarju!Smrtni greh pa je
bil narejen že zdavnaj, ko se je železniška povezava med Velenjem
in Dravogradom ne le ukinila,temveč se je tudi infrastruktura
sistematično uničila.Večinoma so tedanji botri že mrtvi, eden pa je
še presneto živ(nekdanji direktor Gorenja I.Atelšek namreč, ki je
med prvimi postavil hišo na nekdanji trasi proge).
Skratka:obnovit sedanjo traso in jo izboljšat!
Skratka:obnovit sedanjo traso in jo izboljšat!
sporočil: 4.267
ja kaj se pa spet ta stroka oglaša, ki nima pojma o gradnji
avtocest , ki je koristna za vse na trasi , ki bodo dobili
odškodnine poleg tega pa mora vlada reševati gradbeni sektor zdaj
ko je z Libijo, kamelami in Lipicanci skregana.
sporočil: 1.027
[matjazr7]
Sicer sem iz SG, a od te ceste ne vidim nič, s čimer bi lahko opravičili ceno. OK, mogoče boš kakih 10 ali 20 minut prej prišel v Ljubljano. Nakladanje o gospodarskih koristih. Kaj pa še ima SG ali Koroška takšnega, da rabimo mega povezavo? Saj je vse propadlo in zlepa si ne bomo več opomogli. Tista podjetja, ki pa še živijo, pa tako ali tako lahko svojo mesečno proizvodnjo naložijo v enega caddyja, za tega pa ni treba ravno avtoceste. Ne vem, mislim, da gre vse skupaj za pranje denarja in nadaljnje siromašenje Slovenije. Za Koroško bi pa bilo bolj pametno, če bi porihtala cestne povezave z Avstrijo in uvedla nemški jezik kot drugi obvezni v osnovne šole. Bi bilo bistveno več koristi za prihodnost Koroške kot pa vsaka avtocesta do Ljubljane ...
To kar ti govoriš velja za Slovenj gradec, ki nikakor ni na Koroškem. Če pa pogledamo pravo Koroško in to so Ravne na Koroškem je gospodarstvo zelo dejavno, na srečo imamo tu železnico in mnogo tega prepeljemo z njo, v Slovenj gradcu pa res lahko scadyi vozite robo naokoli, povečini ste tako ali tako samo proračunski porabnik gospodarstvo pa nula koma jozef. Ko bo vlada malo priškrnila proračunske porabnike boste tenko piskali in vam avtocesta ne bo nič pomagala.
Zdaj pa še glede trase! Avtocesto bi morali zgraditi poleg obstoječega daljnovoda Šoštanj - Avstrija!
sporočil: 3.492
Sem iz Savinjske doline in do zadnje kaplje krvi bomo branili
dolino, ki daje kruh številnim kmetom....Vlado je treba pognati čez
prag hrama demokracije, kajti iz njega zaudarja do neba po
korupciji.....in kaj pravi Žarnič???? Edini v tej vladi je kaj
vreden še Židan, vsi ostali delajo le za svojo rit....