Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hitro cesto bomo plačali trikrat toliko kot avtoceste
sporočil: 1.876
Pred zaključkom svojega mandata, bi si vlada in njeni izbranci
želeli še zadnjič omastiti prste. Koliko časa bo še potrebno, da
policija, tožilstvo in DURS prične resno in pošteno opravljati
svoje delo. Vsi vemo, da je nujno potrebno pospraviti vse
prevarante, lopove in tajkune za zapahe, ter razbije lobije, ki
uničujejo slovensko državo. S sedanjo zasedbo vodilnih na
ministerstvih in DURSU, ki verjetno pripadajo omenjenim združbam,
to žal nebo mogoče!
sporočil: 951
Zadnja sprememba: anon-243752 28.07.2011 07:56
V Sloveniji se hudo razlikujeta strokovnost in praksa na slovenskih
avtocestah,nenazadnje to občutimo vsi vozniki, ko se po njih
vozimo(poskakujemo) zato bi slovenskemu davkoplačevalcu priporočil
nekaj hrvaške modrosti, kadar teče beseda o projektih in gradnji,
da ne bo na koncu cena miliardo in pol.
sporočil: 2
Vhodni stroški niso nižji, ker so odškodnine za zemljišča druge
odškodnine, varstvo pred hrupom, varovanje okolja, da ne naštevam
naprej, bistven del cene ceste in so znatno višji kot v ZDA. Če vse
tiste tisoče km v ZDA pogledate na zemljevidu, vidite do je velika
večina v ravninskem svetu kar je vsaj 2-3 x ceneje kot v hribovitem
svetu itd itd.
sporočil: 2
Vhodni stroški niso nižji, ker so odškodnine za zemljišča druge
odškodnine, varstvo pred hrupom, varovanje okolja, da ne naštevam
naprej, bistven del cene ceste in so znatno višji kot v ZDA. Če vse
tiste tisoče km v ZDA pogledate na zemljevidu, vidite do je velika
večina v ravninskem svetu kar je vsaj 2-3 x ceneje kot v hribovitem
svetu itd itd.
sporočil: 2.236
[princ]Od kod ste vi, SCT, Vegrad, Primorje ali z lune? Ker samo dvoje je mogoce, ali gradbenik ali za luno. Stavim na gradbenik. A se motim? Potem se opravicujem. Drugace pa se lahko opravicite vi. Ni nezakonito.
finance....to je eno samo nakladanje!
da o komentatorjih sploh ne izgubljam besed...
sporočil: 44
Vlada, katera dela svoje ljudstvo še revnejše, jo je potrebno
izgnati. Neslovenske vlade nočem
sporočil: 6.303
Izgradnja cest in avtocest je pač najlepša priložnost za
prečrpavanje davkoplačevalskega denarja v privat žepe: know how je
razdelan do potankosti in točno se ve, kdo vse mora "pokasirat" da
se napravi teh ubogih nekaj kilometrov: tokrat bodo extra zaslužki
res rekordni, ker potem pač dolgo več ne bo priložnosti.
sporočil: 55
Peosim, da napišete naši vladi točno "kje gradijo ceste 3x
ceneje?"(osebno vam zelo, zelo, verjamem, da ne bomo zopet kopirali
norih ameriških in angleških idej.
sporočil: 10.626
Mislim, a se tole norca delajo iz državljanov? Bando zapret in
postaviti normalne ljudi na vodilna mesta!
Predori in mostovi ter viadukti naj bi stali 2 in polkrat toliko kot sama cesta? Pa ti so res na glavo padli! Lahko se pripravi optimalna varianta z minimalnim nujnim številom predorov, mostov in viaduktov. Bistveno je, da se naredi štiripasovnica v profilu Pomurske; če je na nekaterih predelih bolj zavita in hitrost omejena na 90km/h pa ni problem. V južnem delu pa lahko gre naravnost in od Velenja do Arje vasi je lahko celo prava avtocesta za skromen denar. Glede kmetijskih zemljišč pa pretiravajo.
Za Belo krajino je ključen predor pod Gorjanci. To seveda stane, ampak Slovenija je zelo hribovita in "takle mamo". Vsekakor pa cela tretja os na km ne bi smela preseči 80% stroška na km polne avtoceste cestnega križa.
Predori in mostovi ter viadukti naj bi stali 2 in polkrat toliko kot sama cesta? Pa ti so res na glavo padli! Lahko se pripravi optimalna varianta z minimalnim nujnim številom predorov, mostov in viaduktov. Bistveno je, da se naredi štiripasovnica v profilu Pomurske; če je na nekaterih predelih bolj zavita in hitrost omejena na 90km/h pa ni problem. V južnem delu pa lahko gre naravnost in od Velenja do Arje vasi je lahko celo prava avtocesta za skromen denar. Glede kmetijskih zemljišč pa pretiravajo.
Za Belo krajino je ključen predor pod Gorjanci. To seveda stane, ampak Slovenija je zelo hribovita in "takle mamo". Vsekakor pa cela tretja os na km ne bi smela preseči 80% stroška na km polne avtoceste cestnega križa.
sporočil: 142
Nič ne bomo plačali ! To kradljivo drhal bomo kmalu odstavili,
izolirali od vsega in uvedli strog 24 urni nadzor nad njimi. Potem
pa z veseljem na obnovo uničene in izropane domovine. Slovenijo jim
bomo še v drugo iztrgali iz kremplev, tokrat za vedno.
sporočil: 10.626
[taubi83]Kje je objavljena trasa? Valjda mora iti tik mimo Velenja in do bližine Celja. Ta del bi po moje moral biti izgrajen za 130km/h. Severni del na Koroško pa bolj skromno, 110, na odsekih tudi samo 90km/h, če je teren zelo zahteven.
Takšna trasa je za večino neuporabna. Če greš v Celje iz Velenje je hitreje in bližje pot po stari cesti.
sporočil: 90
Za namen kandidature na naslednji voltvah ustanavljam stranko
Polhov Gradec. Vljudno vabim vse krajane da me volijo. Predvolilni
program ima eno in edino tocko: Izgradnja avtocestne obvoznice
skozi center Polhovega gradca.
Fantje, ce nam to rata smo na konju!
Fantje, ce nam to rata smo na konju!
sporočil: 32
Če znesek preračunamo, pomeni, da en meter ceste stane 31000 €.
Prav ste prebrali, en meter.
Ali, če želite, približno 40 LETNIH PLAČ gradbenih delavcev za en meter ceste.
Sicer se ne spoznam na gradbeno stroko, vendar meni cesta deluje kot zelo preprost objekt. Torej tudi če bi jo s krampom, lopato in mešalcem gradil nekdo brez izkušenj, sem prepričan, da zadeva ne bi mogla stati več kot 1000 € za meter. Pa še 1000 je veliko, ker je to pač samo cesta in ni niti hiša.
Tu pa govorimo o organizaciji, ki se že desetletja ukvarja prav z gradnjo cest in ima vso potrebno mehanizacijo, da cesto naredi bistveno hitreje in ceneje kot kdorkoli drug.
Ali, če želite, približno 40 LETNIH PLAČ gradbenih delavcev za en meter ceste.
Sicer se ne spoznam na gradbeno stroko, vendar meni cesta deluje kot zelo preprost objekt. Torej tudi če bi jo s krampom, lopato in mešalcem gradil nekdo brez izkušenj, sem prepričan, da zadeva ne bi mogla stati več kot 1000 € za meter. Pa še 1000 je veliko, ker je to pač samo cesta in ni niti hiša.
Tu pa govorimo o organizaciji, ki se že desetletja ukvarja prav z gradnjo cest in ima vso potrebno mehanizacijo, da cesto naredi bistveno hitreje in ceneje kot kdorkoli drug.
sporočil: 2
Problem je, da Korošci rabimo povezavo do avtoceste. Če bi se kdaj
peljali iz Slovenj Gradca do Arje vasi po trenutni cesti, bi
videli, da je hitra cesta nujno potrebna.
Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...
Upam, da se zmenijo za dobro traso pod obronki hribov, ki ne bo uničila kmetijskih zemljišč. Potrebno bi bilo čimveč viaduktov in tunelov...
sporočil: 3.391
Jasno kot beli dan-pred odhodom na smetišče zgodovine pokrasti ali
"zaslužiti s provizijami" še tu. Če je stroka proti, celo minister,
ki je, mimogrede, najmanj skorumpiran (ali celo nič, potem mora ta
načrt pasti kot zrela hruška. Pa da sedaj vidimo Pahorja, koliko ga
je v hlačah proti Vlačiču!
sporočil: 281
[princ]Res je to eno samo nakladanje - v Financah smo ga zgolj povzeli po vladnih dokumentih. Če vam torej nakladanje preseda, morate tovrstno prošnjo nasloviti na vlado in na ministrstvo za promet.
finance....to je eno samo nakladanje!
da o komentatorjih sploh ne izgubljam besed...
sporočil: 192
Ljudje, saj se ne rabimo sprenevedati. Kolo se vrti naprej in vsa
dejanja naših oblastnikov se ponavljajo.Kradejo po postopku, ki je
univerzalen na sončni strani Alp.Nas pač imajo za bebce in nas
nategujejo iz dneva v dan.
sporočil: 706
Zadnja sprememba: kmetovalec 28.07.2011 09:29
[detajlist]Zdaj pojma nima o gradnji avtocest. Ampak odškodnine se mi ne vidijo takšen strošek. Po zgoraj objavljenem stroškovniku znašajo manj kot 3 %. Torej bi bile v Ameriki lahko avtoceste za 3% cenejše, ne pa za 8x, če ne bi izplačevali nobenih odškodnin. KOnec koncev je tista zemlja za vedno uničena in je kar prav, da se za to nekaj plača.
Vhodni stroški niso nižji, ker so odškodnine za zemljišča druge odškodnine, varstvo pred hrupom, varovanje okolja, da ne naštevam naprej, bistven del cene ceste in so znatno višji kot v ZDA. Če vse tiste tisoče km v ZDA pogledate na zemljevidu, vidite do je velika večina v ravninskem svetu kar je vsaj 2-3 x ceneje kot v hribovitem svetu itd itd.
Druga stvar, ki mi je padla v oči je strošek za projektiranje in nadzor: 76 mio €, po hitrem preračunu je to 1500 inženirskih let. Tisti, ki se spoznate povejte, če je tega res toliko?
Pa še to glede zahtevnosti gradnje: približno polovico predvidene trase gre po ravnini, po najboljših kmetijskih zemljiščih, kjer so stroški gradnje minimalni (prodnata tla).
sporočil: 758
ja, ja. se en strosek, ki ga lahko pristejemo k gradnji tes6.
premog, ki ga bodo morali dodajati veljenskemu lignitu potrebujejo
najkrajso mozno povezavo od pristanisca koper.
sporočil: 2.236
[princ]aha, torej je bila tretja možnost: gradbenik in še za luno; zaznavam sindrom viator&vektorja, brez denarja, zafuru podjetje, izčrpal podjetje, natenil upnike, uničil zaposlene - in ful nesramen, kako vas ni sram?
jp, se opravičujem, finance niso le eno samo nakladanje, so stalno...
sporočil: 195
Gradijo na tujci, pa ne bodo ceste tako drage kot pišete. Pri nas
gre polovica denarja za avtoceste, druga polovica pa za podkupnine.
Juhej, rad imam svojo državo ...
sporočil: 8
Tolazzi bi denar za razvojno os raje namenil za manjkajoče
avtoceste
"Finančna sredstva bi raje preusmeril v manjkajoče avtocestne odseke, katerih neobstoj nam je v veliko sramoto. Obstoječo prometnico do Velenja pa bi razširil, izboljšal nekatere projektno-tehnične elemente in zagotovil višjo raven prometne varnosti," je v ločenem mnenju poudaril dr. Tomaž Tolazzi.
Zanimivo mnenje Tollazzija, ki pa ne pove, kaj bi s prometnico od Velenja do Koroške, ki je po prometni varnosti bistveno bolj nevarna in na nekaterih odsekih z višjo dnevno prometno obremenitvijo. Mogoče tega ne pove, ker je ni možno razširit skozi Hudo luknjo, kaj ne da. Korošci pa naj crkujejo še naprej.
www.skyscrapercity.c...st82020116
"Finančna sredstva bi raje preusmeril v manjkajoče avtocestne odseke, katerih neobstoj nam je v veliko sramoto. Obstoječo prometnico do Velenja pa bi razširil, izboljšal nekatere projektno-tehnične elemente in zagotovil višjo raven prometne varnosti," je v ločenem mnenju poudaril dr. Tomaž Tolazzi.
Zanimivo mnenje Tollazzija, ki pa ne pove, kaj bi s prometnico od Velenja do Koroške, ki je po prometni varnosti bistveno bolj nevarna in na nekaterih odsekih z višjo dnevno prometno obremenitvijo. Mogoče tega ne pove, ker je ni možno razširit skozi Hudo luknjo, kaj ne da. Korošci pa naj crkujejo še naprej.
www.skyscrapercity.c...st82020116
sporočil: 1.712
Ali že ni zadosti nesposobnih ministrov?Ali že ni zadosti kraje pri
izgradnji avtocest,zdaj pa naj bi se ista zgodba ponavljala! In
"pošteni"Pahor to mirno gleda!?