Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hitro cesto bomo plačali trikrat toliko kot avtoceste
sporočil: 399
Milijatdo za eno cesto? Sem jaz kaj spregledal in imamo sedaj place
v desettisocakih? Halo, to se dovolj kesa za kupit vse vecje slo
firme in se ostalo bi kaj... Kdo je tukaj nor?
sporočil: 170
Takšna trasa je za večino neuporabna. Če greš v Celje iz Velenje je
hitreje in bližje pot po stari cesti.
sporočil: 108
A niste rekli na Financah, da zdaj ko bodo domači pocrkali in
pridejo tujci gradit, bo vse fucking ceneje?!
sporočil: 4.441
Yup yup, zato se pa mudi, dokler še Pahorčkova vlada sedi, ko pride
pa druga, pa s to traso ne bo nič, marsikdo pa bo mel en kupček
zemlje za vrtičkanje :)
sporočil: 2.049
v evropi, državah ki nekaj dajo na razvoj je projektiranje in
raziskovanje 25% vrednosti projekta., če ta tabela drži se to pri
nas vidi koliko je namenjeno inženirstvu, posledično je izvedba
dražja zaradi šlamparij in partijskega kroga samooklicanih
najboljših projektantov, oziroma državnih prisklednikov ki se
pajdašijo z ddc-jem po novem dri-jem. državni denar razmetavat na
interesih posameznikov je pač stanje v katerem smo sedaj.
sporočil: 1.942
Verjetno so prdijci že pokupili žemljišča na bodoči trasi hitre
ceste... vse ostalo so nianse, ki smo jih sicer že videli pri
gradnji avtocest. Zdaj bo zadeva pač dražja ker vedo po naslednjih
vilitvah dolgo dolgo ne bodo več pri državnem koritu.
sporočil: 2.193
Kot prvo je treba ugotoviti imena ljudi, čez katerih parcele gre
cesta. Kot drugo je treba vprašati koliko stane m3 betona, vendar
ne pri Jankoviču&co. Kot tretje koliko stane m3 odrinjene in
prepeljane zemlje itd. To se da ugotoviti z javnim razpisom, tudi
mednarodnim. Enako se naredi s projektantom in ni hudič, da ne bi
bila cesta vsaj pol cenejša, če ne še večkrat.
sporočil: 1.165
mafijaška posla, nič drugega: za 6.000 vozil dnevno proti ljubljani
bojo delali najdražjo avtocesto v zgodovini, 20.000 proti celju se
bo pa smelo vozit po stari cesti. sd in sls z roko v roki sta zreli
za guantanamo.
sporočil: 2.549
Očitno se jim je na vladi čisto odpeljalo, pred časom sem v šali
napisal da bomo začeli graditi šestpasovnice v Zgornji duplek in
evo, 1 milijarda za cesto v času ko drvimo v grški scenarij. Tole
je sicer klasični keynesianski ukrep, preverjeno tudi
neuspešen.
S takimi projekti so iz depresije poskušali priti japonci, ki so dejansko gradili megalomasko infrastrukturo "in the middle of nowhere", rasti ni bilo, je pa bil in je še danes relativno najvišji javni dolg na svetu.
V butalah moramo seveda vse najprej probati na svoji koži, ....
S takimi projekti so iz depresije poskušali priti japonci, ki so dejansko gradili megalomasko infrastrukturo "in the middle of nowhere", rasti ni bilo, je pa bil in je še danes relativno najvišji javni dolg na svetu.
V butalah moramo seveda vse najprej probati na svoji koži, ....
sporočil: 4.758
Ne, nujno rabimo to cesto za 1 mrd. Kako pa mislite, da bomo
gradili TEŠ6 za 1,5 mrd potem?
sporočil: 3.228
Pahor je rekel, da ne da gradit železniškega tira Kitajcem. Z
Adrijo naj se dogovorijo za kontejnerje, pa Kitajci naj pridejo
zgradit železniški tir in hitro cesto, razliko naj Pahor vplača
Sončni upravi. Kaj ni boljše biti za razliko v ceni na Sončni
upravi, kot sprejet riziko, da niso plačani prispevki zadnjih 3 let
in neizplačane plače zadnjih 6 mesecev?
V vmesnem času naj zgradijo še TEŠ, potem bomo našli še kakšen most čez Ljubljanico, pa še kakšen projet se bo našel. Dobro bi bilo sklenit dolgoročno in eksluzivno pogodbo, da lahko Kitajce zastopamo v Evropi, saj se govori, da smo v samem vrhu v gradbeni stroki.
V vmesnem času naj zgradijo še TEŠ, potem bomo našli še kakšen most čez Ljubljanico, pa še kakšen projet se bo našel. Dobro bi bilo sklenit dolgoročno in eksluzivno pogodbo, da lahko Kitajce zastopamo v Evropi, saj se govori, da smo v samem vrhu v gradbeni stroki.
sporočil: 12.753
Zadnja sprememba: foore 28.07.2011 05:06
Vse kaže, da imamo dovolj denarja, da se preseravamo. Za slovenska
paradna kvalitetna podjetja ne znamo poskrbeti in ni denarja ter
obsodba kradlivcev in goljufov, za drage ceste pa imamo denar......
sporočil: 8
Povprečni stroški gradnje avtoceste na Švedskem je 5 milijonov
evrov. Gradnja 78 km avtoceste stroški 390 mio evrov.Tovornjake
lahko tehta do 60 ton, to je malo več kot v Sloveniji.
sporočil: 3.746
Old boysi-roparji in sovražniki slovenskega naroda. Zgleda da je še
zidarjev v tej državi, ki bi radi obogateli.
Sovražniki na oblasti.
Sovražniki na oblasti.
sporočil: 3.247
Pa smo spet pri korupciji in klientelizmu prisesanem na državni
cekinovod. Bo kdo posekal prste tem hijenam ? 1 km ceste bo stal 31
milijonov evrov ? Pa saj se vam je zmešalo. Prišli bomo v
Guinnesovo knjigo rekordov. Za 1 km ceste bi torej lahko izgradili
npr. 5 šolskih centrov? 31 milijonov evrov ? Nepojmljivo.
sporočil: 6
Res bedarija, da zapravljamo tako velik denar, ampak to si želi
Velenjska SD in SDS in ne vem od kod sedaj ludivitposavski si dobil
informacijo, da se za to cesto zavzema SLS. Največja bedarija je
to, da bo cesta, ki jo predvidevajo preko občine Šmartno ob Paki
približala Savinjčanom avtocesto za "velikih" dveh kilometrov,
uničil pa kraj in veliko zemlje. Cesto bi morali zgraditi proti
Arji vasi in bi vsaj polovico denarja "prišparali", ampak ta cesta
je politična in ne strokovna.
sporočil: 2.499
Zdaj manjka samo še nekdo, ki bo spesnil, da je to zato, ker je JJ
kupil nov grad na Šaleškem.
sporočil: 1.734
[aktaion]Tega ni (še) nihče spesnil. Če je ta projekt tako predrag in klientilističen (kar po moje je) in izveden v režiji lobistov s strani SD-ja, bi pričakoval kakšno reakcijo SDS-a. Ampak tega ne bom dočakal. Že vem, zakaj.
Zdaj manjka samo še nekdo, ki bo spesnil, da je to zato, ker je JJ kupil nov grad na Šaleškem.
sporočil: 561
Po podatkih iz Wikipedie izgradnja ameriškega avtocestnega omrežja,
ki obsega 75.440 km večpasovnic po cenah preračunanih v letu 2006
stala 425 milijard USD, kar je 5,6 milijonov USD/km oziroma 3,9
miljonov EUR/km.
Kljub bistveno nižjim vhodnim stroškom (v gradbeništvu so to zlasti stroški delovne sile) bi nam minister Vlačič za zaračunal kar 8-krat več, kot pa za vsak kilometer avtoceste plačujejo v bistveno bogatejših ZDA.
en.wikipedia.org/wik...way_System
Kljub bistveno nižjim vhodnim stroškom (v gradbeništvu so to zlasti stroški delovne sile) bi nam minister Vlačič za zaračunal kar 8-krat več, kot pa za vsak kilometer avtoceste plačujejo v bistveno bogatejših ZDA.
en.wikipedia.org/wik...way_System
sporočil: 1.236
nekdo iz vlade si je kupil zemljico na tej trasi, pa bodo
nepredvidena dela .. odkup in gradnja njihovih vil..