Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Janković nad dnevne migrante z novimi parkirninami
sporočil: 345
[gsavli]v parkirni hiši Jankovičevega prjatla lahko parkiraš za 150 EUR na mesec
>
Ma je možno, da imajo v naštetih mestih tudi urejena parkirišča? kje jih ima pa Lj? V okolici KCja, kamor se vozim na delo (na srečo ne več dolgo) zaposleni nimamo parkirišč, parkiraš, kjer ti rata, če ti rata - seveda lahko tudi v parkirni hiši Jankovićevega prjatla za 16 EUR na šiht. (Ja, saj vem, moj problem, you don't give a fuck).
sporočil: 27
Ljudje, peljite se na izlet na Dunaj, v Graz, Milano, Muenchen.
Oglejte si, kako so mestna jedra zaprta za avtomobile in kje boste
parkirali ter koliko boste za to plačali. Ne kvasite neumnosti
zaradi svoje nebogljenosti. Ljubljana se je v zadnjih nekaj letih
lepo uredila in se še ureja. Pa ne mi zdaj spet nabijat, da to itak
plačuje vsa Slovenija, po drugi strani pa prav privoščite
ljubljančanom, da bomo še dolga leta plačevali to, kar je
zgrajenega.
sporočil: 27
Počasi se že odločite komu je Ljubljana kot mesto breme!
Ljubljančanom, ljudem ki se vozijo na delo v Lj ali kar vsa
Slovenija?
sporočil: 27
Polna usta so vseh nas o ekologiji, varčni rabi energije, zdravih
pogojih za življenje... Pojdite na mestni avtobus, morda peš ali s
kolesom. Najprej sami kaj postorite, ne pa da depresivno udrihate
po vsem in vsakomur.
sporočil: 1.008
Seveda je treba parkirnino plačati, to je jasno, ampak menim, da ni
potrebno ljudi odirati. Eno je namreč pokritje obratovalnih
stroškov in amortizacija objekta ter minimalni dobiček, drugo je pa
odiranje ljudi (kar povprašajte po kakšnem principu so si parkirne
hiše izmislile cene parkiranja; ali po principu toliko kot sosednja
parkirna hiša oz. še malce več, ali po sistemu pokritja stroškov in
amortizacije ter minimalnega dobička?). Kakšne so potem posledice
je vidno vsak dan po mestih v Sloveniji. Seveda ja pa pomembno
tudi, kaj za določen denar dobiš (v LJ npr. na železniški postaji
za 8 h (cena 5 €) dobiš makadamski parkirni prostor in nič drugega
(kolikšen je % dobička v teh 5 € si pa lahko vsak misli; glede na
to koliko imajo s tem parkiriščem stroškov in amortzacije).
Kar se pa tiče P+R (ja, lepo, ampak za kakšno ceno (glej tudi princip določitve cene zgoraj) in kako so urejeni avtobusni prevozi (to, da čakaš v prometni konici na avtobus 20 minut enostavno ni sprejemljivo!).
No, nazadnje pa le še to, da bi umni politiki državo vsekakor decentralizirali, saj o multiplikativnih učinkih tega procesa ne gre dvomiti (v svetu večkrat potrjeno!)!
Z ostalim se pa z avtorjem strinjam (Ljubljana res postaja lepša in urejenejša (spomnite se je npr. 20 ali 25 let nazaj)!
Kar se pa tiče P+R (ja, lepo, ampak za kakšno ceno (glej tudi princip določitve cene zgoraj) in kako so urejeni avtobusni prevozi (to, da čakaš v prometni konici na avtobus 20 minut enostavno ni sprejemljivo!).
No, nazadnje pa le še to, da bi umni politiki državo vsekakor decentralizirali, saj o multiplikativnih učinkih tega procesa ne gre dvomiti (v svetu večkrat potrjeno!)!
Z ostalim se pa z avtorjem strinjam (Ljubljana res postaja lepša in urejenejša (spomnite se je npr. 20 ali 25 let nazaj)!
sporočil: 4.590
[MikonF44]In kako veš, da tisti s targami KR, NM, ... niso Ljubljančani? Jaz npr. avto registriram tam, kjer ga kupim, boli me za oznake na tablici ;)
Bravo Janković, zrihtaj že to parkiranje ja, ne pa da mi vski dan pred blokom serjejo parkirni prostor avtomobili z targami KR, NM in ostalo...
Pa ko bo Janković "uredil" parkiranje pred tvojim blokom, tudi ti ne boš več tam parkiral. Verjemi, imam izkušnje, kajti čez mojo četrt je že poharal.
sporočil: 4.590
[sajtrga]Ja super! Glede na to, da v bližini te parkirne hiše plačujem za najem stanovanja 200€/mesec, pa ima kopalnico, vodo, elektriko, ...
v parkirni hiši Jankovičevega prjatla lahko parkiraš za 150 EUR na mesec
sporočil: 4.590
[feder66]Zakaj pa mi potem Google Maps kaže avte v centrih teh mest?
Ljudje, peljite se na izlet na Dunaj, v Graz, Milano, Muenchen. Oglejte si, kako so mestna jedra zaprta za avtomobile....
sporočil: 3.006
[feder66]Postorim, kar morem.
Polna usta so vseh nas o ekologiji, varčni rabi energije, zdravih pogojih za življenje... Pojdite na mestni avtobus, morda peš ali s kolesom. Najprej sami kaj postorite, ne pa da depresivno udrihate po vsem in vsakomur.
V soboto ob devetih zjutraj čakam na bus pri stadionu za Bežigradom. Se naveličam in grem peš. Ko pridem do Bavarca, pripelje prvi avtobus.
Grem peš in v peš conah odskakujem pred kolesarji, ki se najraje vozijo čim hitreje tam, kjer je največ ljudi. Sicer pa drugih možnosti niti nimajo, ker ni kolesarskih stez.
Grem s kolesom in padam v luknje v asfaltu, se ogibam kolom sredi kolesarskih stez, vozim skozi globoke luže in naposled naletim na konec kolesarske steze. Nazaj ne morem, ker sicer vozim v napačno smer, čez cesto in na drugi strani ne morem, ker na oni strani ni kolesarske steze. Lahko se peljem v edino dovoljeno smer in se iz Centra čez Vič pripeljem nazaj v Center.
Hvala za nasvet.
sporočil: 27
Jaz bi bil prav zadovoljen, da se enih 10 tisoč pelje namesto v
Ljubljano v Kočevje, Vrhniko ali Velenje. Pa naj se potem tam
jajcajo kako ni parkirišč, pa domačini naj jamrajo, kako jim
prišleki zasedajo parkirišča pred bloki, skratka slabijo njihov
kraj.
sporočil: 4
A je gospod malo narobe razumel svojo vlogo: on je v občini
gospodar in ne lastnik. Garažne hiše imajo lastnike (po možnosti
njegove prijatelje oz. partnerje
).
).
sporočil: 27
Ko ni bilo parkirišč ste jamrali da ni kje parkirati razen po
pločnikih, zelenicah, kolesarskih stezah. Sedaj ko jih gradijo pa
spet jamrate. Da pa bodo ta parkirišča plačljiva, je pa pač jasno
vsakomur.
sporočil: 531
Še premalo je Ljubljančane oskubil ZJ, bolj J krade Ljubljančanom,
bolj ga imajo radi, več jim vzame bolj ga častijo.
Tisti, ki ga hvalite, kaj vse je naredil. On naredil ?
Naredil ni nič ! Stožice so zgrajene celo na krvavi račun življenja podizvajalca in množico neplačanih delavcev.
Za ZJ vidim samo 1 mesto in to je najbližji zapor do konca življenja.
Tisti, ki ga hvalite, kaj vse je naredil. On naredil ?
Naredil ni nič ! Stožice so zgrajene celo na krvavi račun življenja podizvajalca in množico neplačanih delavcev.
Za ZJ vidim samo 1 mesto in to je najbližji zapor do konca življenja.
sporočil: 345
[gsavli]kolko pa daš za gorivo? 5k EUR po tamalem, če se vsak dan voziš iz Gorice.
> [sajtrga]
>
> >
>
> v parkirni hiši Jankovičevega prjatla lahko parkiraš za 150 EUR na mesec
Super, a ne? Kolk je to na leto? 1800 EUR. Kje po svetu najdeš še tako ugodno ponudbo za parkiranje izven centra?
Pa ne pozabit, to je do zdaj, ko bo (al je lih kar?) zgrajena druga garažna hiša, bolj ko ne edina plačljiva možnost parkiranja tam okoli.
Najprej za prjatle, vsaj dokler ne odplačajo kredita, s katerim so si zgradili parkirno hišo, potem pa mogoče, mogoče še za koga.
za ta denar pa bi si že stanovanje najel (recimo na Mesarski) in bi v službo lahko šel peš ali s kolesom ;-). čas, ki ga sedaj porabiš v avtu, pa bi lahko preživel koristneje (npr. tek na bližnjem Golovcu)
ali ti mogoče bencin plačam tudi jaz, ker ti gre v potne stroške?
sporočil: 42
Pa kaj si tale Zoki domišlja, da bom plačeval parkirišče, če bom
staro mamo peljal v sosednjo ulico v trgovino?! Čaki čaki Zoki, za
vsako rit palca raste!!!
sporočil: 547
Ne meni ni jasno da bodo parkirišča plačljiva, ker se gradijo iz
denarja ki je naš voluharji pa se obnašajo kot da so oni lastniki
občine in občinskega denarja
Kaj vam ni jasn uvaja se sistem ko bomo lahko vpričo vsega le še prodali avte. Naši starši so se lahko vozili nam ostane le še peš in javni prevoz, tudi na kolesarje prežijo kot krokarji in to je napredek Jankovič pa parkira v centru men gre na bruhanje od tega. Jaz sem z Lublane in ne poznam nobenga ki bi ga podpiru, edino možno je da so lokalne volitve gulfali.
Kaj vam ni jasn uvaja se sistem ko bomo lahko vpričo vsega le še prodali avte. Naši starši so se lahko vozili nam ostane le še peš in javni prevoz, tudi na kolesarje prežijo kot krokarji in to je napredek Jankovič pa parkira v centru men gre na bruhanje od tega. Jaz sem z Lublane in ne poznam nobenga ki bi ga podpiru, edino možno je da so lokalne volitve gulfali.
sporočil: 2.989
tudi na kolesarje prežijo kot krokarjiNa kolesarje, pešce, rolarje, motoriste, skuteriste, avtomobiliste...še pred smetnjakom te čaka kaka glupa njuška in preverja vsebino odvrženih smeti. Navadna fašistična država, ki z abnormalno represijo ustrahuje državljane na vsakem koraku. Množice pač lahko kontroliraš le, če jo je strah.
sporočil: 968
[valvoline1]Hvala lepa za takšne želje. Kar zadržite te jebivetre pri sebi, Kangler in Šrot sta več kot dovolj za regijo. ;)
Začnite že enkrat Slovenijo decentralizirat frdamani komunajzari. Za začetek preselitev državnega zbora v CE ali MB.
sporočil: 5.152
[denac]Drzi, ljubljanski potniski promet je namenjen socialno sibkejsim mescanom, ki nimajo avta, torej upokojencem in mulariji - pa se ti hitreje pridejo kamorkoli z biciklom. S svojim, mislim, ne z bicikljom. Ze koncept javnega prevoza je torej povsem zgresen; v Londonu, npr., je underground namenjen vsem, ne glede na premozenjsko stanje, ki zelijo kam hitro priti. Dokler se bos lahko po Ljubljani hitreje gibal z avtom, kot s trolo, LPP nima nobenega smisla. LPP is a joke.
> [zajko]
> Člančić je dokaz, da so flance politično trobilo.
>
> Katerikoli župan je pred avtomobiliste DOLŽAN postaviti pešce in uporapnike jp. To je tudi bistvo življenja v mestu.
>
> Hja, če živiš pa na podeželju ali periferiji, pa tam tudi službo imej.
Kateremukoli županu bi morala biti prva prioriteta MESTNI JAVNI POTNIŠKI PROMET. Mesto ni mesto, če tega prometa nima razvitega v nulo. Ljubljana NIMA mestnega javnega potniškega prometa. To, kar je, ni nič. Šele potem, ko je mestni javni potniški promet doteran v nulo, se lahko začne "razgrajati" s parkiranjem v mestu in nabijati cene za parkiranje v mestu.
Dandanes ne gre več z avtomobilskim prometom po mestih. Povsod ga omejujejo. Če drugega ne, je zrak zelo slab. Zato mora biti mestni javni prevoz na elektriko. Vsa urejena mesta ga imajo, pri nas pa se župan lahko pobaha s - Stožicami in dodatnimi avtobusnimi(!) linijami za fuzbalerje do tja. Ljubljanski kreteni mu pa slavo pojejo. Župani velikih mest se morajo hvaliti z urejenim mestnim prevozom. Za kretenske Ljubljančne pa je urejenost mesta izražena s - Stožicami. In z nekaj šminkerskimi lokali na cestah brez prometa.Bedaki!!!
sporočil: 1.065
In kaj so to "parking drive sistemi" kaj to pomeni, da se bomo
moral presedat na vsake par kilometrov zato ker se ne moremo
oziroma nočejo zmenit za nas ki pridemo vsak dan v LJ? Za parkirni
plac pa res ni treba veliko, en par cm asfalta in še to ne, mal
makadama in je to to. Itak pa s tem ne bodo nič rešili, parkiralo
se bo tako do sedaj, kjer bodo luknje.
sporočil: 5.314
[bc123a]Zadnjič sem gledal mamco, ki je s kartico odpirala smetnjak na ta novih podzemnih smetarskih postajah v Ljubljani in sem si mislil, a ne bi bilo bolje, da bi revi uradniki pustili odločitev o tem, kako se porablja njen denar. Tudi če je v penziji, plačuje davke, trošarine in če bi poznala stroške takega elektronsko podprtega smetarskega sistema, bi se ji zvrtelo v glavi. Zagotovo se ne bi odločila za participacijo. Vendar so se namesto nje odločili uradniki. Mamci pa bodo za vzdrževanje tega bolno prerazkošnega sistema nabili trošarine pa bo spet meso samo ob nedeljah pa bolj mrzlo bo pozimi v stanovanju, ko pa je kurilc tako drag. In bo jamranja, kako smo revni, še več.
> [gogi1]
> Še bo narod cvilil in jamral da slabo živi. Pa žal ne razume zakaj.
so true. V bloku, polnem penzionistov so sli skupni stroski opazno gor. in so se zacele stare mamke buniti, da se naj preveri, kdo ni prijavljen. Na koncu se je izkazalo, da se zaracunava stroske itak za vec ljudi, kot jih dejansko zivi (ker eden od stanovalcev ni sporocil stevila, placuje za 10 ljudi al nekaj taksnega). Ampak mamkam dopovedati, da je razlog povisanje cene odvoza smeti, kanalscine, vode, in kaj vse je se jankovic dvignil (in elektrike, kar so dvignili ostali kekci), to pa je ZF.
sporočil: 188
[yuslocan]Vse kar je naredil ali še bo, ste ali boste Ljubljančani preplačali z mnogokratnikom! Za takšne cene bi nekdo, ki je resnično sposoben (in malo manj pokvarjen), naredil bistveno več. Zelo verjetno bi tudi izvajalce izplačal. Ne samo nekatere...
> [denac]
> > [yuslocan]
> > Še dobro se spomnim kakšna štala je bila na cesti pri Komuni v času Simčičeve in Vike.
> >
> > Zoran dela red in to se vidi od daleč.
> >
> > In mu dam za prav. V centru je Ljubljana danes videti urejena in pospravljena.
> >
> > Da ne omenjam vrtičkarje in cegansko šaro na občinskih površinah pred parimi leti, katero je Zoran neusmiljeno odpravil.
> >
> > Temu se reče "vidni rezultati".
>
> Dokler Ljubljana nima doteranega javnega prevoza in to na elektriko, tvoj miljeni Zoki ni naredil nič. V mestu je prvo javni prevoz, potem pa vse ostalo.
Neupravičeno je kriviti ZJ, da Ljubljana nima električnega javnega prevoza. Kot bi mu očitali: da v Ljubljani ni metroja, kriv je Janković, ker ga ni naredil.
Električni javni prevoz je projekt za celo Slovenijo in ne za "osiromašeno" Ljubljano.
Električnega javnega prevoza ZJ ni nikdar obljubljal.
Izpolnil je najprej predvolilne obljube, ki jih ni bilo malo in zaradi katerih je dobil mandat.
In tudi drži, da je naredil VELIKO DOBREGA ZA LJUBLJANO.
ZJ je moj "omiljeni" samo zato, ker ga po tem forumu pljuvajo iz drugih, prikritih, političnih razlogov. To počnejo predvsem politični agitprop aktivisti Ivana Janše. Zoran Janković je moj "omiljeni" tudi zato, ker ga je Ivan Janša neupravičeno zamenjal s položaja v Mercatorju. In si je od dobrega gospodarstvenika nakopal hudega političnega nasprotnika, ki ga danes dobro hebe.
Drugače nimam pomislekov da javno napišem, da je Zoran Janković prikriti tajkun in baraba, ki izkoristi vsako priložnost, da sebi in svojim, nagrabi denarja kolikor se le da. To počne bolj z občutkom, kot drugi tajkuni Slovenije, (Bavčar, Šrot, Zidar, Janša) zato mu s težavo dokažejo karkoli. Ampak tudi to drži, da ves čas hodi po robu zakona.
Raje bi videl, da njegovo delo enako uspešno opravlja bolj pošten župan, ne gleda na priimek ali politično barvo.
Zaradi mene bi to lahko bil tudi "pošten Ivan Janša".
Ampak, na žalost, ta je v resnici še veliko manj pošten od Zorana Jankovića.
sporočil: 157
Dve stvari bi rad razjasnil:
1. parkirnina je davek na okoliške in daljne občane (predvsem iz drugih občin) in je v bistvu davek. Ti okoličani oz. njihove občine že plačujejo davek za ljubljansko kulturo, infrstrukturo itd., zato predlagam, da te davke (prispevke) ukinejo in jih ne plačujejo več. Saj je tudi Jankovič samosvoje nabil parkirnine.
2. Občina bi moral delovati v dobro vseh občanov in ne za podjetniški profit. Interes vseh občanov pa ni to, da morajo plačevati vsak postanek v mestu ali pa zamujati ure da z javnim prevozom prikolovratijo do dela, kulture in uradov.
1. parkirnina je davek na okoliške in daljne občane (predvsem iz drugih občin) in je v bistvu davek. Ti okoličani oz. njihove občine že plačujejo davek za ljubljansko kulturo, infrstrukturo itd., zato predlagam, da te davke (prispevke) ukinejo in jih ne plačujejo več. Saj je tudi Jankovič samosvoje nabil parkirnine.
2. Občina bi moral delovati v dobro vseh občanov in ne za podjetniški profit. Interes vseh občanov pa ni to, da morajo plačevati vsak postanek v mestu ali pa zamujati ure da z javnim prevozom prikolovratijo do dela, kulture in uradov.