Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-104671 sporočil: 1.205
Pravilno! Za opravek v mestu zadoščata dve uri parkiranja. Kar je več, je luksuz, ki naj se plača. Prebivalcem mestnega centra pa cenejše letne karte za parkiranje. Ostali pa na park & ride na obvoznico ali pa v plačljive parkirne hiše.

Tako delajo v Amsterdamu, Bruslju in na Dunaju.

Alternative so slabše: zelene nalepke (kot dokaz, da je motor avta čist) za vstop v mestna središča, kot v Nemčiji, ali pa mitnina za vstop v mesto, kot v Lonodnu, Oslu ali Stockholmu. Pač ukrepi porebni zato, da se v mestih zagotovi čist zrak.

Naslednji korak: LPP-jevi busi na hibridni pogon.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 1260472

Strani: 1

duhbrezvu sporočil: 124
oktobra več deset avtobusov na zemeljski plin....
anon-257882 sporočil: 160
[Leffe]
Pravilno! Za opravek v mestu zadoščata dve uri parkiranja. Kar je več, je luksuz, ki naj se plača. Prebivalcem mestnega centra pa cenejše letne karte za parkiranje. Ostali pa na park & ride na obvoznico ali pa v plačljive parkirne hiše.
dej ne bluzi. pokaži mi eno mestno vpadnico (tržaška, dolenjska, celovška, dunajska, zaloška...) ki ima zgrajenih dovolj parkirišč za park & ride. govorimo o večtisoč dnevnih migrantov, ki se pripeljejo po naštetih cestah.
aja, tista na dolgem mostu pa še kje, morda kakšna manjša. koliko jih lahko tam parkira? 200? 300?
potem pa vsi na avtobuse pa vlake, a ne? a pa mamo urejeno infrastrukturo za tak javni potniški promet? kako je s projektom emonika? kakšno prašičjo farmo od glavne avtobusne postaje že imamo?
al pa nova "azijska" varianta: premožnejši z rikšami, revnejši pa z bicikli.
bc123a sporočil: 48.253
[Leffe]
Pravilno! Za opravek v mestu zadoščata dve uri parkiranja. Kar je več, je luksuz, ki naj se plača. Prebivalcem mestnega centra pa cenejše letne karte za parkiranje.
O slednjem ni nobene besede.

Strani: 1