Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Verouk v šole, in to takoj!

Strani: 1 ... 5 6 7 8 9 10

XZALO5 sporočil: 104
[#115429] 17.08.07 08:08 · odgovor na: (#115221)
Odgovori   +    0

s8t je napisal(a):

Hvala za link!

Po čem sklepaš, da bodo šolstvo uničili? Je škofijska gimnazija v Šentvidu toliko slabša od ostalih šol - ali je ravno obratno?
 
V osnovne šola pa ja ne bodo vozili starši otrok 100 km daleč, ne. Ustvariti gimnazijo iz cele države je eno, ustvariti učinkovit bazični sistem v celoti, je pa druga stvar. Pač ni primerljivo :)
RTM sporočil: 4.799
[#115550] 17.08.07 09:54 · odgovor na: anon-28836 (#114905)
Odgovori   +    0

s56a je napisal(a):
Prepogosto pacis materinscino ! Vsaj oblikovanje teksta te naucil Darko na tem forumu. Oracle nima teh tecajev?

sori maj frend.

mene ne bo noben kekec rojen južno od kolpe učil materinščine.
anon-6136 sporočil: 1.518
[#116451] 20.08.07 10:18
Odgovori   +    0
Rado Pezdir misli da je ekonomist.
anon-98222 sporočil: 4.267
[#116494] 20.08.07 11:02
Odgovori   +    0
Dejstvo je da so komentarji veliko boljši kot članek.:) Bravo! Ne morit otrok! glej Dawkins : Zabloda Boga
anon-25761 sporočil: 1.456
[#116609] 20.08.07 13:47
Odgovori   +    0
Mlatenje prazne slame. Pezdir ekonomist??? Po strokovnosti članka bi zelo težko govorili...
anon-24427 sporočil: 1.122
[#116822] 20.08.07 22:46 · odgovor na: (#116625)
Odgovori   +    0
"Pa nobenemu nočem kaj zlega."

A je atmosfera med nami že tako napeta, da je treba en tak nedolžen in popolnoma benigen in legitimen stavek pospremiti z zgornjo ugotovitvijo? - Pravzaprav pa ne vem, Veliki drobišek, morda pa imaš kaj za bregom...
anon-107994 sporočil: 16
[#118042] 22.08.07 17:43
Odgovori   +    0
komaj cakam, da nastane trzno naravnana sola, ki bo ucila da je darvinizem cista izmisljoitina in da smo nastali iz nic, pa da ni bilo dinozavrov in da je zemlja v bistvu ravna in da se dolocenih knjig pac ne sme brati da se pride v nebesa - ni dvoma da bodo tovrstni produkti zelo hitro nasli zaposlitev, saj bo cerkev kmalu glavni kapitalist v drzavi - EKONOMISTOM se za znanost, kulturo, etiko, moralo in se kaj gladko j... s tako mentaliteto bi bil clovek v danasnjih casih se vedno polmajmun ki bi stel koliko dobrin je letos ujel oz. ukradel. lp

se dobro da so tile clanki za cisto provokacijo...
anon-17372 sporočil: 6.680
[#118044] 22.08.07 17:49 · odgovor na: anon-107994 (#118042)
Odgovori   +    0

frenk76 je napisal(a):
komaj cakam, da nastane trzno naravnana sola, ki bo ucila da je darvinizem cista izmisljoitina in da smo nastali iz nic, pa da ni bilo dinozavrov in da je zemlja v bistvu ravna in da se dolocenih knjig pac ne sme brati da se pride v nebesa - ni dvoma da bodo tovrstni produkti zelo hitro nasli zaposlitev, saj bo cerkev kmalu glavni kapitalist v drzavi - EKONOMISTOM se za znanost, kulturo, etiko, moralo in se kaj gladko j... s tako mentaliteto bi bil clovek v danasnjih casih se vedno polmajmun ki bi stel koliko dobrin je letos ujel oz. ukradel. lp

torej ti trdis, da je clovek nastal pred sto leti, prej so bili majmuni?
anon-79735 sporočil: 16.531
[#118046] 22.08.07 17:52 · odgovor na: anon-17372 (#118044)
Odgovori   +    0

gregor666 je napisal(a):


 prej so bili majmuni?
 Še danes so
anon-86509 sporočil: 2.820
[#118063] 22.08.07 18:26 · odgovor na: anon-17372 (#118044)
Odgovori   +    0

gregor666 je napisal(a):


torej ti trdis, da je clovek nastal pred sto leti, prej so bili majmuni?
 
Jaz trdim, da še vedno obstajajo le majmuni, le da je med njimi nek mikro odstotek zelo brihtnih...
Otac
anon-109258 sporočil: 25
[#118274] 23.08.07 08:48
Odgovori   +    0
Bi bilo šizofreno, če bi rekli: nomen est omen?
anon-122110 sporočil: 5
[#120554] 28.08.07 10:23
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Gustl 28.08.2007 10:55
Da bi presegel, očitno, svojega vzornika Mića Mrkaića gopodu Pezdirju manjka pač sočnost jezika. Sicer pa ga v svojem liberalizmu že kar prekaša. Po komentarjih sodeč je res udaril mimo. Za nedeljske kristjane, kakršni so Slovenci v večini, verouk v šolah res ni potreben. Veliko anket na to temo je že bilo opravljenih. Kar je mene prepričalo, da nima pojma o čem piše so nesmisli v zadnjem odstavku. Človek bi pomislil, da se v slovenskih šolah uči samo zgodovina (seveda tista komunistična)in smo zato Slovenci nepismeni. Ali niste, dragi ekonomist, kaj izpustili? Ta zadnji odstavek vam bolj daje pečat politika, pardon, politikanta, revanšista, ki mu dejansko ni mar za kakovost splošnega znanja. Bolj vas skrbi za to, da država ne bi vzgajala učence v nekakšnem pokvarjenem komunističnem duhu. Nesporno pri vas pa je, da Vas vodi Sveti Duh. Da je učiteljev preveč glede na populacijo je morda res. Ampak ali so za to krivi učitelji!? Pa naj država "za božjo voljo" že enkrat ukine ta študij, dokler jih pol ne bo šlo v pokoj. A ni to dovolj radikalno - liberalna zamisel v Pezdirjevem slogu!? Ali pa naj zainteresiran višek nesposobnih učiteljev zaposli bogata RKC za učenje verouka, kjer ga že hočejo. Upam, da se nimate za tako uglednega ekonomista, kot g. Mrkaić. Enega ima namreč Slovenija čisto dovolj.
anon-122110 sporočil: 5
[#121815] 30.08.07 07:53
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Gustl 30.08.2007 08:15
Še enkrat se oglašam. Naj si g. Pezdir prebere malo drugo plat medalje. Tole je napisala ena izmed obupanih učiteljic, ki ji je  ******* malo mar za kakovost znanja slovenske otročadi.
Pismo kroži po internetni pošti.
Takole pravi:

" Prosim pošlji naprej vsem staršem in strokovnim delavcem v šolstvu!
Javnost mora zvedeti za problem, preden se vlada zopet odloči ukrepati po svoje - brez stroke! Zdi se mi prav, da tudi javnost ve, da se prenavljajo učni načrti - in kako se prenavljajo.

Nova vlada meni, da otroci premalo znajo, zato so učnim načrtom dodali kar precej snovi, oz. po domače povedano, so precej učne snovi premaknili en razred nižje . Popravljam: nameravajo zelo v kratkem in po hitrem postopku premakniti. Zato da bi upravičili poseg v šolski učni načrt, so "vključili" tudi učitelje. Pri nas smo imeli 50 minut časa, da pregledamo vse učne načrte za prvo triado, se pravi 50 minut časa za 18 načrtov proučiti, primerjati, predlagati spremembe, prebrati dooolgo anketo in jo tudi izpolniti. Vsakemu laiku je jasno, da je to naše sodelovanje pač samo zato, da lahko odkljukajo sodelujoče, ni pa namenjeno resničnemu sodelovanju - enako kot se je dogajalo pri uvedbi devetletke. Pogovarjala sem se z več učitelji iz različnih koncev slo in povsod je bilo zelo podobno. Večina učiteljev se s predlaganimi spremembami ne strinja. Imamo sicer možnost internetnega sodelovanja oz. prispevanja svojega mnenja (kar sem sama prebrala, so učitelji vsi proti spremembam, na vseh srečanjih v živo, kjer sem sodelovala so tudi ogorčeni in nezadovoljni), vendar glede na pretekle izkušnje, dvomim v merodajnost ali realno upoštevanje le-tega (internetnega pritoževanja namreč).  Javnost do tega menda nima pravice glasovanja, saj o spremembah niti ve ne kaj dosti, niti se očitno javnost vladi ne zdi primerna za to, da bi jo kaj dosti seznanjala s tem, saj se spremembe sprejemajo na hitro.

Snovalci sprememb trdijo, da so zmanjšali število ciljev, ki jih mora otrok doseči. V prvih treh razredih je resnica taka, da so po dva cilja slovnično združili v enega samega, pa še kakšnega dodali. Ves čas učitelji tulimo, da so sicer reči, ki jih v posameznih razredih učimo,lahko primerne otrokovi stopnji, vendar da jih je preveč, da bi jih lahko kvalitetno utrdili, da bi se otroku usedli v njegovo bistvo, da vse snovi lahko zgolj na hitro obravnavamo, časa za kaj več pa ni. Tako se otroci naučijo večino reči na pamet, za en teden ali dva, potem pa reči pozabijo. Dolgoročno ne znajo prav dosti, kar se izkaže tudi na mednarodnih testih. Ker nimajo dobrih, utrjenih osnov, ne morejo graditi neke širine, vsaj sama tako menim. Obstoječim učnim načrtom pa dodajajo snov! Prestavljajo jo en razred nižje, otroci so pa eno leto mlajši. Kako se bo otrok lahko naučil še več, če še sedaj večine reči ne razume, ne poglobi znanja, ampak zgolj memorira detajle (celjski ravnatelj, ki je odstopil zaradi razmer v šolstvu, jih je označil za papagajsko učenje in zelo se strinjam z njim)!?
Če povem samo primer, ki me zelo bode v oči: učenje ali ne-učenje črk, branja in pisanja, naj bi bilo premaknjeno iz 2. v 1. razred, ali vsaj naj bi bila možnost za to po izboru šole, učenje seštevanja do 20 s prehodi vred naj bi bilo v 1. razredu, v drugem do 100 s prehodom, v tretjem razširitev do 10.000 . Decimalke naj bi se začele v 3. razredu , ker so tam deli celote, ki sodijo zraven, če pa se učitelje vpraša, so pa še deli celote odveč.... Okolje je nabutano z mnooožico fizike, snovi je preveč, naravnih okolij pa skoraj ni...skratka, stroka je zgrožena nad predlogom sprememb. Sami pa ne moremo nič, tako kot pri uvedbi 9-letke nismo mogli nič.

Prosim starši, zahtevajte vpogled v spremembe učnih načrtov. Za vaše otroke gre!!! Tudi za tiste, ki so zdaj stari eno leto ali manj.
 
Naj vam povem, da so tudi sicer v šolstvu predlogi sprememb zelo kruti za otroke. Plačevali naj bi nas, po domače povedano, po glavah, po številu učencev, ki jih učimo. Jasno je, da si bodo šole prizadevale imeti čim več otrok v razredih, da bodo male šole dobesedno izumrle, ne v desetih, ampak v petih letih. Takih sprememb je še več, pa v bistvu še učitelji težko pridemo do podatkov, kaj nameravajo, ker jih pošiljajo samo ravnateljem. Špara se pa na otrocih. Na vaših in naših otrocih. Ljubljana bo ukinila nadstandard ene cele vzgojiteljice na razred. Jankovič hoče stadion namesto kvalitetnega izobraževanja. Namesto da bi se vzgojiteljica v polnem delovnem obsegu uvedla še v 2. razred ali vsaj cel čas vzgojiteljica v 1. razredu po celi slo, se je ukinja pol v prvem. Skratka, kako si predstavljajo, da se človek lahko polno posveti vsakemu otroku, če jih ima neprestano 28 v razredu? Kako lahko o vsakem otroku sploh ve, kaj dela in čuti? Normativi so grozljivi. Izgovarjajo se na Evropo. Edina reč, v kateri smo res dobri, so bili normativi, zdaj moramo Evropo ujeti, ne bo ujela ona nas, mi gremo dol k njej, saj moramo biti podn v edini reči, kjer smo bili res fajn.

Malo sem se razpisala, ampak povem vam, morate vedeti! Prosim, vključite se vsaj v spoznavanje sprememb, le tako boste imeli čisto vest pred svojimi otroki, da ste zanje storili vse. In iz izkušenj vam povem, če je otrok v totalnem stresu v šoli, trpi cela familija. Ni druge šanse. Omogočite mu zgledno in normalno šolanje. Edino tako bo kaj znal poglobljeno in z razumevanjem.

p.s.: učiteljice, prosim še vašo pomoč, mnenja in pobude, pa seveda informacije o ostalih spremembah in predlogih


Učiteljica ene izmed slovenskih OŠ
anon-9939 sporočil: 17.846
[#121820] 30.08.07 07:58 · odgovor na: anon-122110 (#121815)
Odgovori   +    0
Draga učiteljica ene izmed slovenskih OŠ,

Včlani se v sindikat, spodbujaj tudi druge učitelje in učiteljice, da se včlanijo in naredite edino kar je v tej situaciji možno narediti. Začnite s stavko.

Oče ene izmed učenk v OŠ
anon-118987 sporočil: 916
[#123932] 03.09.07 17:07 · odgovor na: XZALO5 (#113960)
Odgovori   +    0
Jaz bi ga tudi uvedel.
p.s:potem pa jamramo,da so naši šolarji preobremenjeni

Strani: 1 ... 5 6 7 8 9 10