Izbrani forum: Nepremičnine

Izbrana tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 6.002
[Nepremičnine] Tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo
[#1139399] 17.03.11 23:09 · odgovor na: shevchenko (#1138689)
Odgovori   +    5
[shevchenko]
prijatelj, ki je nepremičninski posrednik, je na tvoje včerajšnje pisanje komentiral takole:

Omenjeni svetovalec misli, da je zelo pameten ter da so vsi ostali okoli njega ovce, pa temu ni tako, če že, je ravno nasprotno. In mislim, da je tudi pivo veliko previsoka cena za njegove nasvete. V resnici pa so zadeve zelo kompleksne, v glavnem pa gre za to, da imajo tako kupci kot prodajalci, ki so seveda solidno informirani svoje navijaške pozicije (še ne poznam primera, ko so v prvem stiku z mano želeli prodajalci premalo za svojo nepremičnino, kupci pa imeli namen preplačati svoje želje) in veliko mero nezaupanja eni v druge in skupaj v posrednike, se pa iz tega ali onega razloga v nekem trenutku približajo tržnim zakonitostim in takrat se posel lahko zgodi. Vloga posrednika pa je, da po svoji moči in s svojimi veščinami vpliva na to, da se ta premik zgodi, vendar pa se tu skriva ta umetnost možnega.

Za začetek je omenjen dober oglas, najboljši oglas, kar je popolnoma mimo, ne glede na to, ali prodajaš svojo nepremičnino ali pa to počne agencija. Nadoglasa ni in je popolni nesmisel. Nepremičnine imajo namreč lastnost, da jo nikoli ne kupiš kot kakšen artikel na polici supermarketa ali kakšen produkt top shopa, ampak gre za en precej zapleten postopek kjer so vključena čustva, razum, nešteti nasveti prijateljev, literatura, večkratna preverjanja, veliko nezaupanja, tudi nikoli ne pride do slučajev, kot ko se na primer zavaruješ, da bi rešil sorodnika zavarovalnega agenta in za podobne prisiljene prodaje. Skratka, prav nič nisi naredil, če si poskušal z zanimivim oglasom nekaj prodati, saj to preprosto ni možno. Seveda poudariš atribute nepremičnine, še posebno pozitivne, vendar je izjemno pomembna zmernost, da ne okrepiš nezaupanja. Samo o tem delu bi se dalo še razpravljati v nedogled, problem pa je v tem, da je praktično nemogoče razmišljanja statistično relevantno preverjati in da gre bolj za občutke. V pogovorih z drugimi agenti pa ugotoviš, da gredo razmišljanja praviloma v isto smer, pač na podlagi izkušenj. Skratka, dober nepremičninski oglas je predvsem korekten oglas z bistvenimi atributi nepremičnine. Če je slednja v Blatnem dolu, je pač tam in nihče ne bo kupil hiše brez da bi opazil, kje je locirana. Skrivanje tako bistvenega atributa je samo povzročitelj slabe volje in ne more imeti pozitivnih posledic. In klikanja žal niso dovolj...
In v tem stilu gre vse skupaj naprej, v resnici se v realnem življenju pri prodaji nepremičnin stalno pojavljajo neki "but on the other hand", stalno so na delu spremembe pri ponudbi in povprašpevanju, pogojih,..., ter na koncu gre samo za občutek za tehtanje na podlagi izkušenj.

Sicer pa je nivo intelekta pisca razviden s stavkom : Dobrih nepremičninskih agencij je toliko, kot pametnih resničnih levičarjev. Torej v Sloveniji nič. Morda kaka v tujini :-)

Gre pač za ponavljajoča poenostavljanja na nivoju otroka...

Preklicujem svoj izraz navdušenja nad to temo. Shevchenko je zopet vse pokvaril. Še dobro, da je zgornji bold namenil samemu sebi...