Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Verouk v šole, in to takoj!
sporočil: 300
Dragi, Rado! Navsezadnje imate kar veliko prav. Vsaj eno pa ste
spregledali. Preveč si zaenkrat potiskate v usta. Kot že velikokrat
do sedaj zopet silite ali silimo, kakor Vam je pač ljubše, na
okope. Torej, če šola in šolniki niso v času - oziroma na strani
socializma so pač na strani RKC?
Verjamem v to, da se postopoma uvajajo mehanizmi konkurence. Res je, da je "konkurenca" za sedaj le prazna beseda na daljici sprememb a tudi evolucija zahteva svoj čas.
Kar ne morem mimo spoznanja, da je RKC pripravljena vstopiti v tok konkurence in ponuja preikušeno Montessori pedagogiko.
Kaj pa ostali?
Kot, da ni želje? Kot, da ni potrebe?
Pa je!
Vsa silna metodologija za ugotavljanje delovne uspešnosti kot osnove za oblikovanje plače učiteljem ob dejanskih in vzpostavljenih instrumentih konkurence sploh ni več potrebna. Starši in učenci bodo pač sami in prostovoljno izbrali šolo, kjer bodo vzgajali in izobraževali svojega otroka. Sila preprosto! Število učencev v oddelku še je vedno na nek način porok za učiteljevo plačo. Ob vse manjšem število učencev v oddelkih se kaj hitro lahko zgodi, da nekaterih šol čez nekaj let preprosto ne bo več.
Zanimive so izkušnje Montessori vrtcev: Polni so! Rad bi Vam povedal, da svet ni črno bel. Starši in njihovi šoloobvezni otroki bodo pač odšli tja, kjer čutijo odgovornost do vzgoje in izobraževanja in pozitiven odnos med vsemi udeleženci.
Žal se piše slabo tudi nekaterim županom, ki nočejo razumeti, da je prav šola gibalo kraja. Ob dobri šoli, se kaj hitro povečuje tudi število krajanov ... skratka medsebojna soodvisnost. Je pa res, da je potrebno poskrbeti tudi za realsocialističen lumpen proletariat. Tam pa se Vam splača ukvarjatti z medodlogijo nagrajevanja učiteljev. Želim Vam obilo sreče. Morda bo iz tega zrasel nov "duh".
Verjamem v to, da se postopoma uvajajo mehanizmi konkurence. Res je, da je "konkurenca" za sedaj le prazna beseda na daljici sprememb a tudi evolucija zahteva svoj čas.
Kar ne morem mimo spoznanja, da je RKC pripravljena vstopiti v tok konkurence in ponuja preikušeno Montessori pedagogiko.
Kaj pa ostali?
Kot, da ni želje? Kot, da ni potrebe?
Pa je!
Vsa silna metodologija za ugotavljanje delovne uspešnosti kot osnove za oblikovanje plače učiteljem ob dejanskih in vzpostavljenih instrumentih konkurence sploh ni več potrebna. Starši in učenci bodo pač sami in prostovoljno izbrali šolo, kjer bodo vzgajali in izobraževali svojega otroka. Sila preprosto! Število učencev v oddelku še je vedno na nek način porok za učiteljevo plačo. Ob vse manjšem število učencev v oddelkih se kaj hitro lahko zgodi, da nekaterih šol čez nekaj let preprosto ne bo več.
Zanimive so izkušnje Montessori vrtcev: Polni so! Rad bi Vam povedal, da svet ni črno bel. Starši in njihovi šoloobvezni otroki bodo pač odšli tja, kjer čutijo odgovornost do vzgoje in izobraževanja in pozitiven odnos med vsemi udeleženci.
Žal se piše slabo tudi nekaterim županom, ki nočejo razumeti, da je prav šola gibalo kraja. Ob dobri šoli, se kaj hitro povečuje tudi število krajanov ... skratka medsebojna soodvisnost. Je pa res, da je potrebno poskrbeti tudi za realsocialističen lumpen proletariat. Tam pa se Vam splača ukvarjatti z medodlogijo nagrajevanja učiteljev. Želim Vam obilo sreče. Morda bo iz tega zrasel nov "duh".
sporočil: 150
Ej, Rado, kaj tebi mamica ni dala dovolj mleka, ko si bil dojenček?
Pa je nočeš poveličevati? Raje bi svoje otroke vtaknil v šolo, ki
jo sponzorira Coca-Cola?
sporočil: 361
Končno eden komentar na temo šolstva!
Kva ste doslej čakali folk, a niste vedli, da se narod prevzgaja ravno tle? Če hočte EDS, manj davkov, manj skupne sklede,...najprej odpustiti šolnike in postavt, take, ki so se šolali v tistih državah, ki se deklarirajo za najbolj razvite - pol bo pa iz te moke še kaj kruha!
Rado, tokrat sem brez komentarja in to mi deli!
Kva ste doslej čakali folk, a niste vedli, da se narod prevzgaja ravno tle? Če hočte EDS, manj davkov, manj skupne sklede,...najprej odpustiti šolnike in postavt, take, ki so se šolali v tistih državah, ki se deklarirajo za najbolj razvite - pol bo pa iz te moke še kaj kruha!
Rado, tokrat sem brez komentarja in to mi deli!
sporočil: 361
XNOVA4 je napisal(a):
Bravo! Verouk tudi v otroške vrtce!
Saj tam so že a ne veš tega?
le v OŠ ga še ni
sporočil: 3.984
pep111 je napisal(a):
Ej, Rado, kaj tebi mamica ni dala dovolj mleka, ko si bil dojenček? Pa je nočeš poveličevati? Raje bi svoje otroke vtaknil v šolo, ki jo sponzorira Coca-Cola?
Si se vpisal v klub ščuk, matajev, monet in podobnih buzerantov, ki z izrigavanjem provokacij in insultiranjem vestno skrbijo za transformacijo zanimivih tem v nekonstruktivne, da bi se s strani moderatorjev čimprej zaklenile in debata ustavila?
Nisem čisto prepričan, a so objavili popuste pri članarini - prej bi rekel, da vam še kaj plačajo...
sporočil: 208
. .. da če hočejo starši dati otroka v šolo, ki po programu
najbolj ustreza njim, ne najmočnejši interesni skupini, potem naj
tudi imajo to možnost.
Podpiram to. Enoumne možnosti ne bo več. Eni še nočejo verjeti, da smo v EU in da je ta možnost evropska praksa.
Podpiram to. Enoumne možnosti ne bo več. Eni še nočejo verjeti, da smo v EU in da je ta možnost evropska praksa.
sporočil: 1.544
Neučinkovitost slovenskega šolstva ... Slovenski šolski sistem je v svoji osnovi enak že od socializma ... Kako iz tega zapleta?In kako naj se ta produktivnost meri? Ali jo naj izmerimo glede na povprečno oceno učencev? Visoka povprečna ocena naj torej pomeni visoko produktivnost? Če se bo tako merila produktivnost, kdo lahko zagotovi, da učitelji ne bodo pristranski pri ocenjevanju?
... Prvič, radikalno naj se odpravijo presežni kadri in denar preusmeri v zagotavljanje kakovosti programov.
... Drugič, plače učiteljev naj se vežejo na produktivnost .....
To zapleteno zadevo, je pravzaprav možno rešiti. In sicer tako, da učitelji sploh ne ocenjujejo učencev. Učiteljeva osnovna naloga naj bo, da uči učence, ocenjuje pa naj učence nekdo drug. (Ne šalim se.)
Učitelj bo postal zaveznik učencev. Danes je tako, da učenci vidijo v učitelju prej podobo kaznovalca kot pa nekoga, ki jim posreduje znanje. Ko učitelj da učencu slabo oceno, je učenec na učitelja velikokrat jezen.
Učitelji naj zato učijo učence, ocenjujejo pa naj učence ocenjevalci. Ocene bodo bolj objektivne. Kmalu se bo videlo, kdo od učiteljev je dober in kdo ne. Višja povprečna ocena učencev bo pomenila tudi višjo plačo za učitelje. Ker bodo učitelji motivirani, da bodo njihovi učenci pri ocenjevanju dobili kar najboljši rezultat, lahko pričakujemo, da se bodo bolj potrudili kot sedaj.
Cilj sodobne šole je, da kar največ nauči učence in je pri tem prijazna in kar najmanj stresna. Zato bi bilo dobro razmisliti o tej možnosti, da učitelji sploh ne bi več ocenjevali učencev.
sporočil: 1.309
Verouk že obstaja v cerkvah. Kdor ga hoče, ga lahko ima. Pestrega,
od RKC do muslimanov. Davkoplačevalci ga ne bomo plačevali, ker je
cerkev ločena od države in verouk ni potreben del izobrazbe. Kdor
hoče v bogove verjeti, lahko brez verouka. O verovanjih se že učijo
kar dovolj. Kar se tiče učinkovitosti šole. 32 učencev je odločno
preveč na razred. Naj naredi pregled po drugih državah. Z 20 učenci
na razred bo kvaliteta zrasla, ker učitelji so kar dobri. Imajo
tudi stalno izpopolnjevanje.
sporočil: 243
pezdon, ja pa ...... daj, no !
Bodi malo bolj strpen do drugače mislečih, no !
Kaj te tako moti ?
Bodi malo bolj strpen do drugače mislečih, no !
Kaj te tako moti ?
sporočil: 2
Dajte no, dragi ekonomist Pezdir,
me res zanima, kako bi določevali produktivnost pri učiteljih, ali mogoče po zelo subjektivnih ocenah, ki jih dobivajo naši otroci v šolah, ali pa bi bil nivo ocenjevanja nizek in bi vsi imeli odlične ocene. Mogoče pa bi radi uvedli vsako leto šolanja slavne "nacionalne preizkuse znanja" in bi glede na ocene učitelji dobivali ali vračali plačo. Zresnite se že vsi skupaj in prekopirajte kakšen dober evropski šolski sistem (mogoče bi bila Švedska zelo primerna).
Glede poučevanja polpretekle zgodovine Slovencev pa samo tole, spoštovani ekonomist Pezdir, malo bolj natančno si poglejte učbenik zgodovine za deveti razred osnovne šole, marsikaj boste našli v njem. dobro pa vemo, da ni sistema, ki bi realno prikazoval zgodovino. Vsak si jo prikroji malo po svoje.
me res zanima, kako bi določevali produktivnost pri učiteljih, ali mogoče po zelo subjektivnih ocenah, ki jih dobivajo naši otroci v šolah, ali pa bi bil nivo ocenjevanja nizek in bi vsi imeli odlične ocene. Mogoče pa bi radi uvedli vsako leto šolanja slavne "nacionalne preizkuse znanja" in bi glede na ocene učitelji dobivali ali vračali plačo. Zresnite se že vsi skupaj in prekopirajte kakšen dober evropski šolski sistem (mogoče bi bila Švedska zelo primerna).
Glede poučevanja polpretekle zgodovine Slovencev pa samo tole, spoštovani ekonomist Pezdir, malo bolj natančno si poglejte učbenik zgodovine za deveti razred osnovne šole, marsikaj boste našli v njem. dobro pa vemo, da ni sistema, ki bi realno prikazoval zgodovino. Vsak si jo prikroji malo po svoje.
sporočil: 14
Mislim, da so tukaj na forumu, razen nekaterih takšni, ki poteka
pouka v slovenski šoli niso videli iz druge perspektive, kot
učenčeve. Jasno da jim je vse narobe. Posebej tebi Rado, ki si baje
ekonomist. Z nekaterimi tvojimi razmišljanji se sicer strinjam,
nikakor pa ne moreš preverjati učiteljev po uspehu ali
produktivnosti. Imamo različne šole z različnimi učenci in nekatere
so v bistvu prava socialna ustanova, saj se je treba z učenci
ukvarjat predvsem na "disciplinski" ravni in ne na ravni
izobraževanja.
Povejte mi kaj lahko naredi učitelj v razdredu, ko ku polovica ali celo več dijakov posluša glasbo prek MP3 predvajalnikov. Ven poslat ga ne smeš, vzet predvajalnika ne smeš, lahko samo napišeš predlog za vzgojni ukrep in potem se to vleče en vleče in ni nobenega učinka.
Je pa res, da je v naših šolah preveč takih profesorjev, ki ne naučijo čisto nič, ki hodijo v šolo samo zato da se rešijo svojih frustracij, dobivajo plačo itd. In take je potrebno sankcionirat. Žal je naš sistem narejen tako, da v šolstvu službe dobijo in predvsem obdržijo tisti, ki se v času ko bi morali otroke in mladostnike poučevati, ukvarjajo z vsemi drugimi stvarmi, ki so koristne za šolo in ne za učence.
V glavnem bedno je res to šolstvo, čeprav zaradi drugih stvari kot pa jih opisuje Rado.
Povejte mi kaj lahko naredi učitelj v razdredu, ko ku polovica ali celo več dijakov posluša glasbo prek MP3 predvajalnikov. Ven poslat ga ne smeš, vzet predvajalnika ne smeš, lahko samo napišeš predlog za vzgojni ukrep in potem se to vleče en vleče in ni nobenega učinka.
Je pa res, da je v naših šolah preveč takih profesorjev, ki ne naučijo čisto nič, ki hodijo v šolo samo zato da se rešijo svojih frustracij, dobivajo plačo itd. In take je potrebno sankcionirat. Žal je naš sistem narejen tako, da v šolstvu službe dobijo in predvsem obdržijo tisti, ki se v času ko bi morali otroke in mladostnike poučevati, ukvarjajo z vsemi drugimi stvarmi, ki so koristne za šolo in ne za učence.
V glavnem bedno je res to šolstvo, čeprav zaradi drugih stvari kot pa jih opisuje Rado.
sporočil: 5
Veste kaj, cenjeni RP. Če bi verouk (katerekoli vere) rešil moralne
zagate ljudi, potem bi bil prvi za to, da se ga uvede v vse šole.
Žal ni tako. Tudi funkcionalno nepismenost nebi znižal. Kar ozrite
se po svetu in videli boste kako fantje in dekleta, ki so hodili v
verske šole veselo pobijajo soljudi. Vedno je težava v sistemu,
načinu podajanja snovi, prenatrpanosti razredov, odnos pedagoga do
učenca in podobno. Glede vere pa le tole. Kdaj si bomo ljudje vbili
v glave, da je vera osebna stvar posameznika in ne države ali
institucije. Vsak naj se odloča po svoji volji in času v kaj, kdaj
in kako bo veroval in to izven vseh uradnih institucij. Še dobro,
da najbolj množičnega športa, kot je nogomet, ne zahtevate, da bi
ga uvrstili, kot obvezen dopolnilni pouk. Pa je ravno tako pri
večini priljubljen in skoraj močnejši od katerekoli vere. Vera naj
bo svobodna in podprta z ljubeznijo ne pa s politiko,
intrigantstvom, zaslužkarstvom in podobno. Pa še to za konec. O
shizofreniji do drugih se raje pogovorite s politiki, ki jo nenehno
vsiljujejo lahkovernežem. Mati domovina pa naj le ostane, ker je
edina, ki jo imamo.
sporočil: 5.777
Ali se v šoli poučuje o mariborski krvavi nedelji? Se v šoli uči
o izgonu in poboju Slovencev nemške, italijanski in židovske
narodnosti? Se v šoli učijo o medvojnih in povojnih pobojih,
izgonih demokratično mislečih antikomunistov v tujino? Morda o
petdesetletnih nacionalizacijah in množičnih prerazporeditvah
premoženja? Ne, namesto tega se uči o stoletnem trpljenju
nedolžnega Slovenca, ki ga tujci vedno znova, in to brez razloga,
maltretirajo in pred katerimi ga reši samo slovenski jezik.
Priznajmo si, šole nam vsiljujejo kolektivistični obrazec, ki
temelji na ekstremnem nacionalizmu in socializmu, prekleto malo pa
je drugačne izbire. Ker če si tega ne priznate, potem boste imeli
težavo pri ugotavljanju, zakaj je po študiji OECD 80 odstotkov
Slovencev funkcionalno nepismenih, hkrati pa nobeden izmed njih
nima prav nobenih težav pri šizofrenem psovanju Hrvatov, Romov,
komunistov, desničarjev, pedrov ... in pri poveličevanju slovenske
matere.
Tale stavek je carski. Grem na skodelico kave.
Tale stavek je carski. Grem na skodelico kave.
sporočil: 65
Velik revež si. Pljuvaš po tistem,ki ti je dejansko dal osnovo,da
si lahko to kar si,če je sploh vredno razgljabljati, kaj spoh si.
Ne želi svojim otrokom,da imajo verouk v šoli,moja generacija si je
to skusila. Tisti,ki veruje,bo že poslal svoje otroke tja kjer je
mesto za verske vzgoje. Naj se pridigar z vzgledom bori za
vernike.
Lahko je tebi,ki ne poznaš vzgojnega rekvizita kvadratnega lesenega merta. V od tebe prekletem socializmu so ga ukinili.
Lahko je tebi,ki ne poznaš vzgojnega rekvizita kvadratnega lesenega merta. V od tebe prekletem socializmu so ga ukinili.
sporočil: 9
G. Rado, kar nekajkrat sem bil navdušen nad vašimi članki in se
strinjal z vašim pogledom na razmere v Sloveniji. tokrat se pa ne
strinjam. Re verouk v šole : MISLIM, DA JE V SLOVENIJI
CERKEV LOČENA OD DRŽAVE IN TAKO NAJ TUDI OSTANE. STARŠI LAHKO SVOJE
POGLEDE NA VZGOJO IN SVETOVNI NAZOR IZRAŽAMO IZVEN ŠOLSKIH
DEJAVNOSTI. ŠOLA NAJ DA MLADIM LJUDEM ZNANJE IN ČIM ŠIRŠO OSNOVO,
DA BODO KASNEJE IMELI PODLAGO, DA SE TUDI SAMI, MIMO STARŠEV,
ODLOČAJO O SVOJIH PRIORITETAH. Re poboji, ta beli, partizani,
izgnanih skupnostih : MISLIM, DA BI MORALA ŠOLSKA VZGOJA
DELOVATI POVEZOVALNO IN NE RAZDIRALNO, V SMISLU, DA SO MLADI LJUDJE
PONOSNI, DA SO SLOVENCI. VČASIH TUDI MALO IDEALIZIRANO, SAJ BODO O
RAZNIH ANOMALIJAH HITRO IZVEDELI MIMO ŠOLSKEGA SISTEMA. MLADI
MORAJO IMETI IDENTITETO, TEŽKO SE PA IDENTIFICIRAJO Z MORILCI,
POBIJALCI, IZGANJALCI NARODNIH SKUPNOSTI,....
sporočil: 300
Dragi, Rado!
Navsezadnje imate kar veliko prav. Vsaj eno pa ste spregledali. Preveč si naenkrat potiskate v usta. Kot že velikokrat do sedaj zopet silite ali silimo, kakor Vam je pač ljubše, na okope. Torej, če šola in šolniki niso v času - oziroma na strani socializma so pač na strani RKC?
Verjamem v to, da se postopoma uvajajo mehanizmi konkurence. Res je, da je "konkurenca" za sedaj le prazna beseda na daljici sprememb a tudi evolucija zahteva svoj čas.
Kar ne morem mimo spoznanja, da je RKC pripravljena vstopiti v tok konkurence in ponuja preikušeno Montessori pedagogiko.
Kaj pa ostali?
Kot, da ni želje? Kot, da ni potrebe?
Pa je!
Vsa silna metodologija za ugotavljanje delovne uspešnosti kot osnove za oblikovanje plače učiteljem ob dejanskih in vzpostavljenih instrumentih konkurence sploh ni več potrebna. Starši in učenci bodo pač sami in prostovoljno izbrali šolo, kjer bodo vzgajali in izobraževali svojega otroka. Sila preprosto! Število učencev v oddelku še je vedno na nek način porok za učiteljevo plačo. Ob vse manjšem število učencev v oddelkih se kaj hitro lahko zgodi, da nekaterih šol čez nekaj let preprosto ne bo več.
Zanimive so izkušnje Montessori vrtcev: Polni so! Rad bi Vam povedal, da svet ni črno bel. Starši in njihovi šoloobvezni otroki bodo pač odšli tja, kjer čutijo odgovornost do vzgoje in izobraževanja in pozitiven odnos med vsemi udeleženci.
Žal se piše slabo tudi nekaterim županom, ki nočejo razumeti, da je prav šola gibalo kraja. Ob dobri šoli, se kaj hitro povečuje tudi število krajanov ... skratka medsebojna soodvisnost. Je pa res, da je potrebno poskrbeti tudi za realsocialističen lumpen proletariat. Tam pa se Vam splača ukvarjatti z medodlogijo nagrajevanja učiteljev. Želim Vam obilo sreče. Morda bo iz tega zrasel nov "duh".
Navsezadnje imate kar veliko prav. Vsaj eno pa ste spregledali. Preveč si naenkrat potiskate v usta. Kot že velikokrat do sedaj zopet silite ali silimo, kakor Vam je pač ljubše, na okope. Torej, če šola in šolniki niso v času - oziroma na strani socializma so pač na strani RKC?
Verjamem v to, da se postopoma uvajajo mehanizmi konkurence. Res je, da je "konkurenca" za sedaj le prazna beseda na daljici sprememb a tudi evolucija zahteva svoj čas.
Kar ne morem mimo spoznanja, da je RKC pripravljena vstopiti v tok konkurence in ponuja preikušeno Montessori pedagogiko.
Kaj pa ostali?
Kot, da ni želje? Kot, da ni potrebe?
Pa je!
Vsa silna metodologija za ugotavljanje delovne uspešnosti kot osnove za oblikovanje plače učiteljem ob dejanskih in vzpostavljenih instrumentih konkurence sploh ni več potrebna. Starši in učenci bodo pač sami in prostovoljno izbrali šolo, kjer bodo vzgajali in izobraževali svojega otroka. Sila preprosto! Število učencev v oddelku še je vedno na nek način porok za učiteljevo plačo. Ob vse manjšem število učencev v oddelkih se kaj hitro lahko zgodi, da nekaterih šol čez nekaj let preprosto ne bo več.
Zanimive so izkušnje Montessori vrtcev: Polni so! Rad bi Vam povedal, da svet ni črno bel. Starši in njihovi šoloobvezni otroki bodo pač odšli tja, kjer čutijo odgovornost do vzgoje in izobraževanja in pozitiven odnos med vsemi udeleženci.
Žal se piše slabo tudi nekaterim županom, ki nočejo razumeti, da je prav šola gibalo kraja. Ob dobri šoli, se kaj hitro povečuje tudi število krajanov ... skratka medsebojna soodvisnost. Je pa res, da je potrebno poskrbeti tudi za realsocialističen lumpen proletariat. Tam pa se Vam splača ukvarjatti z medodlogijo nagrajevanja učiteljev. Želim Vam obilo sreče. Morda bo iz tega zrasel nov "duh".
sporočil: 114
Jaz bi se raje vprašal, kaj delajo na ministrstvu za šolstvo, kjer
tradicionalno skrbijo za čim bolj čudne reforme. Pa Slavko ni bil
izjema. Najboljše, da kar ukinemo vse ocene.
Ali pa kar po potrebi, če ima otrok kakega ministrovega prijatelja težave v šoli.
Ali pa kar po potrebi, če ima otrok kakega ministrovega prijatelja težave v šoli.
sporočil: 160
pavel: pozabil si v slo-šolah legitimirati dnašnje, aktualno,
slovenstvo, ter ob naštevanju iz slo izgnanih pozabil na Bosanc,
Srbe, Hrvate,..., skratka Izbrisane, ki so to slovenijo desetletja
gradili in ji celo plebiscitirali samostojnost. Da morda še ni čas
za to bo povsem narobe trditi? Saj se železo kuje dokler je vroče,
ker iz hladnega, tako kot iz slovenistične zgodovine, nebo nič
dobrega izpadlo.
sporočil: 320
šole so odraz zrelosti naroda,
učijo tisto, česar ponavadi ne rabiš.
življenje je prekratko,
da bi se učili vseh neumnosti tega sveta.
učijo tisto, česar ponavadi ne rabiš.
življenje je prekratko,
da bi se učili vseh neumnosti tega sveta.
sporočil: 2
Zadnja sprememba: Gustl 13.08.2007 09:00
zarad takih ****** bo šla slovenija v faliment. dej pejt še ti
z mrkaičem v ameriko in tam razkazujta vaš ekonomski ego butastim
američanom.glede na tvojo miselnost pa se mi zdiš tipični slovenski samomorilec.
sporočil: 17.846
Zadnja sprememba: Gustl 13.08.2007 09:01
jernej08 je napisal(a):
zarad takih ******* bo šla slovenija v faliment. dej pejt še ti z mrkaičem v ameriko in tam razkazujta vaš ekonomski ego butastim američanom.
glede na tvojo miselnost pa se mi zdiš tipični slovenski samomorilec.
Ne, ampak le še en zajedalec na FOV:
Pezdir Rado | (04) 23 74 384 | rado.pezdir@fov.uni-mb.si |
sporočil: 555
Človeka sodi po dejanjih ne po besedah. Spoznaj resnično zgodovino
RKC. Človek se takšnih ogne.
sporočil: 16
pezdir...zgleda, da če si ekonomijo študiral v totalitarnem rdečem
režimu, to pomeni, da se spoznaš prav na vse... pa dajmo drugače...
dajmo vsakemu staršu možnost, da ima njegov otrok na državne
stroške privat učitelja... privat učitelje so imeli velebogataši v
19. stoletju... to je stoletje, kamor spadaš ti in tvoja (črna)
vlada
sporočil: 474
Drugorazredno fahidiotstvo, ki mu revolveraško urejanje omogoča ven
in ven objavlajti sub-mrkaićevske aplikacije ekonomajzarske
"teorije vsega" , se seveda mora izdati vsaj enkrat v vsakem
tekstu. Tokrat s svojim "vzgojnim liberalizmom", ki pa
promovira starše kot absolutne gospodarje, pravzaprav lastnike
otrok; kaj totalitarizem, to je promocija ideološkega suženjstva.
Je pa s tem prehitel svojega vzornika- ta je zaostal še pri
zavzemanju za zasebno lastništvo-zraka,res pa v družbi Playboyevih
nagic- tja se Pezdir(nomen est omen) zlepa ne bo prebil.
sporočil: 442
Edini način, da bi bili učitelji plačani po učinku, bi bila popolna
svoboda izbire šole, tudi osnovne. Tista šola, kamor bi se želelo
vpisati največ učencev, bi dosegla najvišje cene (ne predlagam
uvedbe šolnin, vsaj za javne OŠ ne, tudi država bi lahko plačevala
diferencirano do neke meje). Kdor bi bil dovolj dober za poučevanje
na taki šoli, bi bil pač precej bolje plačan.
Sploh bi bilo veliko bolje pri vpisu diferencirati z denarjem, ne z znanjem. Slabi bi itak odpadli med samim šolanjem. Šola pa ne more živeti od visokega povprečja vpisanih. To je še ena velika socialistična neumnost.
Sploh bi bilo veliko bolje pri vpisu diferencirati z denarjem, ne z znanjem. Slabi bi itak odpadli med samim šolanjem. Šola pa ne more živeti od visokega povprečja vpisanih. To je še ena velika socialistična neumnost.