Izbrani forum: Nepremičnine

Izbrana tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Nepremičnine] Tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo
[#1138803] 17.03.11 13:54 · odgovor na: (#1138748)
Odgovori   +    11
[icko30]
Koliko pa kaj zasluži tale tvoj prijatelj?

lp
Luštno vprašanje.

Inherentni problem nepremičninskega posrednika je to, da je v bistvu povsem nepotreben. On namreč ni človek, ki bi bil na eni strani, pač pa neka dinozaverska funkcija - kao market maker. Tisti, pri katerem se zbirajo prodajalci in kupci.

V dobi interneta po takih agencijah ni nobene potrebe.

Posrednik ne bo šel za prodajalca izdelovat optimalne ponudbe, mu razlagat tržnih zakonitosti, anomalij njegove ciljne publike, nič. Prosil ga bo za podatke o nepremičnini, in mu približno svetoval ceno. Nato bo nepremičnino objavil na svoji spletni strani, in na nepremičnine.net, in na oglasni tabli pred svojo pisarno. Najbolj mu paše, če bo za to svojo storitev zaračunal recimo 100 evrov, preden je sploh kak učinek.

Za kupca posrednik prav tako ne bo šel iskat optimalne ponudbe po celem internetu, ne bo šel raziskovat, kateri ponudnik je v največji nuji za prodajo, ne bo šel preverjat, kdo ima urejene papirje, kdo se s prodajo samo zajebava, nič. Rekel mu bo: v naši ponudbi imamo tole in tole... tega in tega bi se dalo pri ceni še malo zbiti, in to je to.

In pobral bi prvo najemnino, ali pa par tisoč evrov, če se bukslja srečata v cenah, in posel steče.

Oh neverjetno, pripravljen je celo sestaviti kupoprodajno ali najemno pogodbo, za katere je mušter enak v celi državi.

Zato so stranke nepremičninarjev nujno cepci, ali ljudje z zelo malo časa, in veliko denarja, ki potem nepremičninarja znajo temu primerno priviti, da se malo zmiga.

Enim in drugim bi bolj koristil POMOČNIK, ne pa posrednik.

Posrednik je POSREDNIK. On ne pomaga, on POSREDUJE. Zato ne razume sploh aspekta marketinga. On bi bil market maker, obenem pa bi fafljal o kompleksnosti tega posla.

Jaz pišem, kako pomagati, da nepremičnino prodaš, ali kako čimveč dobiti za svoj denar. In ti mehanizmi in pogajanja so stari ko človeštvo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 1138803

Strani: 1

Vinci sporočil: 5.933
[Nepremičnine] Tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo
[#1138836] 17.03.11 14:07 · odgovor na: anon-207617 (#1138803)
Odgovori   +    9
Za tole bom najbrž dobil cel kup minusov, ampak bom vseeno tvegal. :) Sem delal z nepremičninami v Kaliforniji. S Slovenijo imam precej omejene izkušnje ... in ... tvoji nasveti se mi ne zdijo nič spektakularnega, pač nekakšno nabijanje. Začel si dobro, zdaj pa ven seka še samo samovšečnost. Malo več skromnosti ne bi škodilo.
bc123a sporočil: 48.253
[Nepremičnine] Tema: Iščem dobro nepremičninsko agencijo
[#1141426] 19.03.11 18:44 · odgovor na: anon-207617 (#1138803)
Odgovori   +    4
[NemirniTujec]
Inherentni problem nepremičninskega posrednika je to, da je v bistvu povsem nepotreben. On namreč ni človek, ki bi bil na eni strani, pač pa neka dinozaverska funkcija - kao market maker. Tisti, pri katerem se zbirajo prodajalci in kupci.
Nepremcininske agencije v sloveniji niso nikoli market makerji. Market maker mora imeti za sabo ogromen kapital in moznost da ga plasira tako, da ima on kaj od tega (dodano vrednost) in stranke (likvidnost).

Market maker v sloveniji bi lahko bil sklad, ki bi recimo imel tako 50-100 mio EUR gotovine, in bi lepo deloval tako, kot si ti opisal, na prodajni in nakupni strani. Skratka, stiskal prodajalce in zase iztrzil dober deal, uredil vse papirje in za njih jamcil, potem pa robo z nekaj profita prodal naprej, lahko takoj, lahko pa pac ob ustrezni priloznosti.

Mene ze nekaj casa matra koncept "nepremicninske agencije" v sloveniji. Vem da v ZDA dejansko delujejo tako da za svojo (mastno) provizijo prakticno bajto prodajajo, se pravi, recimo, ti se iz bajte odselis, das kljuce njim, oni bajto opicajzlajo (spucajo, pospravijo, celo zacasno opremijo s kaksnimi dodatki, za katere se ve, da imajo mocan vpliv na custva kupcev - seveda so ti dodatki samo zaradi ogledov). Potem pa not vodijo stranke, ti pa se pac ukvarjas z drugimi stvarmi.

Tole, kar je bilo v sloveniji "nepremicninska agencija" zadnjih 8 let je pac bila zgodovinska aberacija, cas vse korigira in po moje jih bo 80% itak zaprlo vrata - tiste, ki niso, itak niso zato, ker folk, ki je 8 let preprodajal nepremicnine za 4% provizijo, pac drugega ne zna poceti, in bo sel under z agencijo vred.

Strani: 1