Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prihajajo lažji in cenejši električni avtomobili
Strani: 1
sporočil: 3.588
No, če resno mislijo glede varovanja okolja bo treba delati majhne
avtomobile in ne tekmovati z nekimi ogromnimi mrcinami, ki imajo
500 konjev.
In tudi več elektrike iz jedrskih elektrarn bo potrebno zagotoviti.
Dokler bo električne avtomobile poganjal indonezijski premog, ki bo zgorel v Šoštanju so taki avtomobili brez veze.
In tudi več elektrike iz jedrskih elektrarn bo potrebno zagotoviti.
Dokler bo električne avtomobile poganjal indonezijski premog, ki bo zgorel v Šoštanju so taki avtomobili brez veze.
sporočil: 130
končno
elektrika je idealna za majhne avtomobile za mestno in medmestno vožnjo
to je domet trenutne tehnologije, ne gre samo za ceno
elektrika je idealna za majhne avtomobile za mestno in medmestno vožnjo
to je domet trenutne tehnologije, ne gre samo za ceno
sporočil: 2.384
V povprečju v Sloveniji potrebujemo mestni avto z maksimalno 100 Km
dosega,ker zelo malo ljudi naredi več kilometrov na dan -v službo
in nazaj.Večina delavcev je od službe do doma oddaljena manj kot 50
kilometrov.Za Ljubljansko predmestje so pa še manjše
razdalje.
L.P.
Marko
P.S.
Pričakujem kakšno študijo o dnevnih migracijah na delovno mesto in nazaj za celotno Slovenijo.Lahko naredimo hitre proge od Hodoža do Kopra a je manj kot 5% ljudi ob tej progi.Vsi ostali so odvisni od osbnega prevoza.Nerantebilne avtobusne proge so že zdavnaj ukinjene.
L.P.
Marko
P.S.
Pričakujem kakšno študijo o dnevnih migracijah na delovno mesto in nazaj za celotno Slovenijo.Lahko naredimo hitre proge od Hodoža do Kopra a je manj kot 5% ljudi ob tej progi.Vsi ostali so odvisni od osbnega prevoza.Nerantebilne avtobusne proge so že zdavnaj ukinjene.
sporočil: 1.648
[FIN-467473]Striček Gogle pove: v LJ se dnevno pretaka 134.000 ljudi, nekaj jih gre z avtobusi, večina pa se gnete na avtocestnem križu vsak dan. In ta križ je res križ :) Računaj da se efekt 100 tisoč ur človeškega časa dnevno pretopi zgolj v kurjenje bencina. Če bodo avti električni pa ta waste of time ne bo nič manjši.
V povprečju v Sloveniji potrebujemo mestni avto z maksimalno 100 Km dosega,ker zelo malo ljudi naredi več kilometrov na dan -v službo in nazaj.Večina delavcev je od službe do doma oddaljena manj kot 50 kilometrov.Za Ljubljansko predmestje so pa še manjše razdalje.
L.P.
Marko
P.S.
Pričakujem kakšno študijo o dnevnih migracijah na delovno mesto in nazaj za celotno Slovenijo.Lahko naredimo hitre proge od Hodoža do Kopra a je manj kot 5% ljudi ob tej progi.Vsi ostali so odvisni od osbnega prevoza.Nerantebilne avtobusne proge so že zdavnaj ukinjene.
sporočil: 3.588
Striček Gogle pove: v LJ se dnevno pretaka 134.000 ljudi, nekaj jih gre z avtobusi, večina pa se gnete na avtocestnem križu vsak dan. In ta križ je res križ :) Računaj da se efekt 100 tisoč ur človeškega časa dnevno pretopi zgolj v kurjenje bencina. Če bodo avti električni pa ta waste of time ne bo nič manjši.
Res je katastrofa, da danes ljudje v razvitem svetu porabijo milijone ur, da se premaknejo od točke A do točke B in obratno.
V tem času bi lahko kaj koristnega ustvarili.
No in sedaj si samo zamislimo, da imamo samo polovico avtomobilov na štrom.
Koliko ton Indonezijskega premoga bo zgorelo v TEŠ 6 samo za vožnjo po in okrog Ljubljane ?!
Strani: 1