Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Test zimskih gum: na katere računati in na katere ne
Strani: 1
sporočil: 77
Testirajo R15 in R16. Pa kateri avto še ima tako mala kolesa?. Že
VW Polo in R17, da o večjih avtih sploh ne govorimo.
sporočil: 2.033
Izvor je predvsem Nemška industrija, ki preko tega testa poriva
svojo prodajo. Vsi najbolje ocenjeni so proizvedeni v Nemških
tovarnah. Američani imajo drugačne izide testov. In dimenzije.
Najman 17 colske gume mankajo za pokritje večine novejših splošnih
vozil.
sporočil: 3.409
Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto
volkswagen polo.
Za večjo dimenzijo je bil testni avto škoda karoq.
To so avtomobili, ki jih je kar precej na cestah.
V tem razredu je tudi ogromno avtomobilov drugih znamk.
No, tisti, ki pa imajo prevelike pločevinaste škatle z nekaj litri protornine in valji namesto koles pa lahko uporabijo test za orijentacijo, ker so večje dimenzije istih proizvajalcev zelo podobnih lastnosti.
Za večjo dimenzijo je bil testni avto škoda karoq.
To so avtomobili, ki jih je kar precej na cestah.
V tem razredu je tudi ogromno avtomobilov drugih znamk.
No, tisti, ki pa imajo prevelike pločevinaste škatle z nekaj litri protornine in valji namesto koles pa lahko uporabijo test za orijentacijo, ker so večje dimenzije istih proizvajalcev zelo podobnih lastnosti.
sporočil: 161
[]To ni nujno res... lahko je ena guma super v neki mali ozki izvedbi, pa precej zanič v večji... Že na tem testu lahko vidiš, da ima isti model gume v različnih izvedbah različne prednosti in slabosti. Recimo Vredestein.
No, tisti, ki pa imajo prevelike pločevinaste škatle z nekaj litri protornine in valji namesto koles pa lahko uporabijo test za orijentacijo, ker so večje dimenzije istih proizvajalcev zelo podobnih lastnosti.
sporočil: 2.033
Celo različne modele in njihove izvedbe imajo v različnih
dimenzijah. Ker zahtevajo različne nosilnosti, različne hitrostne
razrede, nekateri tudi različne kompounde, so tudi narejene
različno. Zato so tudi rezultati po raznih dimenzijah različni.
Taka izbira vnaprej določa izid, je že sama po sebi zavajajoča,
pomen je reklamiranje določenih gum določenih prozvajalcev. Na
cestah je novejših letnikov več Golfovega razreda (17") kot Polotov
(15").
sporočil: 77
[]Polo zadnje generacije ima 15" samo v osnovni konfiguraciji. V boljših ima 16" in 17". Mazda 3, ki je tudi mali avto ima 17" in 18".
Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto volkswagen polo.
sporočil: 3.409
[XPODJ4]Do sedaj se nisem nikoli spraševal o tem, zakaj imajo zadnje čase nekateri manjši
> []
> Hmmmm, saj lepo piše, da je za manjše gume bil preskusni avto volkswagen polo.
Polo zadnje generacije ima 15" samo v osnovni konfiguraciji. V boljših ima 16" in 17". Mazda 3, ki je tudi mali avto ima 17" in 18".
avtomobili čedalje većja platišča ?
Mogoče se najde kdo, da mi pojasni ?
Ali gre preprosto za tržno potezo, da je majhen avtomobil videti večji ?
sporočil: 2.264
Večja platišča (in širše gume) pomenijo krajšo zavorno pot ter
boljšo stabilnost. Prav tako velikost zavornih diskov pogojuje min.
velikost platišč.
sporočil: 11.068
[dz1975]Večje gume so tudi manj udobne.
Večja platišča (in širše gume) pomenijo krajšo zavorno pot ter boljšo stabilnost. Prav tako velikost zavornih diskov pogojuje min. velikost platišč.
sporočil: 2.264
Tudi velika platišča so povsem OK za udobje, samo da je zadosti
"mesa". Npr. 305/35/20 guma ima 10+ cm višine (sidewall), 285/45/22
pa skoraj 13 cm, kar ni malo. Druga pesem so offroad kramparce,
kjer rabiš vsaj 17 ali 18 cm (več je, boljše je).
Strani: 1