Zasebnost
2 uri
Kaj se skriva v milijardah, ki bodo šle za obnovo po poplavah
3 ure
Reforma JPP: julija vklapljamo nov sistem upravljanja potniškega prometa. Kaj bo drugače in kako bo ob navalih upokojencev?
3 ure
Eksperimenti z zdravstvom 2
3 ure
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ...
4 ure
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
4 ure
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
5 ur
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 4
5 ur
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
5 ur
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
6 ur
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost
6 ur
Delavska hranilnica bi delila dvojne dividende glede na lani izplačane
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Bodo v ljubljanskem Kotu proizvajali biometan in ga vtiskovali v plinsko omrežje?
7 ur
Kako Kitajska utrjuje svoje gospodarstvo za vojno z zahodom 5
8 ur
DAF predstavlja spletno platformo za upravljanje voznega parka
8 ur
Cinkarna Celje: Modra zavarovalnica želi v nadzornem svetu Tomaža Berločnika
9 ur
Luksuzni terenci postajajo novi standard višjega razreda
9 ur
Je novi Superb res boljši od starega? (Oglas)
9 ur
Handelsblatt: prodajalci avtomobilov jezni na Volkswagen 2
9 ur
Priključni hibrid, ki zna skoraj vse: pospeševati, varčevati in nabirati električne kilometre

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Poletje3 sporočil: 64
Bravo, ko poslušam razmišljanja o novih avtomobilih večine drugih znamk in potem vidim nekatere nove avtomobile, mi je kar slabo. Cena električnih je absurdna, doseg pozimi slab, servis izjemno drag (diagnostika...), sedeži iz smeti, v notranjosti nekvalitetna plastika, posiljevanje z ogromnimi in motečimi ekrani, opravičevanje dolgotrajnega polnjenja z zeleno agendo... da o infrastrukturi niti ne govorimo.

Posledica, kaj prinesejo idiotski predpisi, pa je vidna tudi na področju razvoja bencinskiH/dizelskih motorjev. Vleči prikolico z 1,5 tone težkim avtomobilom, ki ga poganja naviti trivaljnik z manj kot litrom prostornine, je samo eden od primerov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006264

Strani: 1

Rokc5 sporočil: 2.857
Zadnja sprememba: Rokc5 16.09.2022 11:04
Poletje3: Problem je, ker politični pritisk ne pojenja. Tako, da iz tega naslova EV-ji nek tržni delež seveda bodo imeli, vidim pa težave glede same percepcije EV-jev. Range anxiety je seveda velik faktor, ampak kaj se zgodi, če se elektrika močno podraži, kaj se zgodi, če so težave s polnjenjem?
Ne vem pa kako trende obrniti, včasih se mi zdi, da so na dizelaše tako pritisnili, da bodo težko obrnili trend, razen, če bi delež dizlov dejansko padel na 5-10%, potem pa bi nekako pod pritiskom tistih, ki dizle rabijo, politika bila prisiljena popustiti in bi se nekako dizel obdržal.
Verjetno jo bo tu boljše odnesel bencinec, sploh, če bodo politična popuščanja. Težava je pa v tehnologiji, kako dobiti ven performanse iz bencinca, pa vse dodatne 'turbo' tehnologije, poraba, itd.
Mislim, da je bila prehuda napaka tak pritisk na dizel, ne vem kaj je bilo v ozadju Volkswagen afere, ali je bilo res tako hudo. V ZDA so itak avti bolj bencinski v primerjavi z Evropo. Pa ne pravim, da je Evropa sama kriva, ampak to se zgodi ko greš 'all-in' glede zelene agende in potem ob dommevnih ekoloških učinkih moraš reagirati, da ohraniš kredibilnost. V bistvu je zelena agenda veliko avtomobilskim proizvajalcem zvezala roke.
Mazda je dejansko ZELO pogumna, da se tako upira.

Strani: 1