Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako dober je avto, ki je povzročil evforijo in spremenil svet?
Strani: 1 2
sporočil: 8.244
Tesla 3 je dober približek tistega, kar mladi ata potrebuje. Mogoče
bi še v bolj karavan verzijo šli.
Cena 50 jurčkov je tudi za ta avto kar ok, saj nudi tudi kar nekaj zanimivih vozniških izkušenj.
Napredek je očiten, zato rezultati kažejo dober trend.
Cena 50 jurčkov je tudi za ta avto kar ok, saj nudi tudi kar nekaj zanimivih vozniških izkušenj.
Napredek je očiten, zato rezultati kažejo dober trend.
sporočil: 184
To stane za dva normalna avtomobila. Če ga kupiš, financiraš
Muskove polete v vesolje
in z dolgim nosom na zemlji čakaš, da se baterija napolni.
in z dolgim nosom na zemlji čakaš, da se baterija napolni.
sporočil: 664
[ortodox]Baterija se polni, ko spimo, delamo, jemo, nakupujemo.
To stane za dva normalna avtomobila. Če ga kupiš, financiraš Muskove polete v vesolje
in z dolgim nosom na zemlji čakaš, da se baterija napolni.
Z dolgim nosom čakajo (in plačajo) polnjenje vozniki naftnih avtomobilov. Ki morajo vedno na bencinsko in tam izgubiti med 5 in 15 minut čist brez veze. Meni vzame cca 15 sekund, da priklopim kabel zvečer doma.
sporočil: 34
O evforiji bi lahko govorili, če bi ga človek lahko kupil za pol
cene, o spreminjanju sveta pa, če bi poleg vožnje po tleh tudi
letel ...
sporočil: 376
tole moraš najprej voziti, boljši izraz bi bil doživeti, dovolj je
tudi 10 minut kot sopotnik. Drugače za nas malo starejše in s
problemi s hrbtenico, veliko bolj uporabno Y, ID4, Tron in cenejši
E2008, Ekona..., je pa Tesla res veliko pred konkurenco po večini
za BEV ključnih zadev, čim prej še v nižje segmente
sporočil: 6.715
[sonce1313]Ne 10 minut, na Korčulo bi se rad odpeljal, ujel trajekt ob 9h v Splitu
tole moraš najprej voziti, boljši izraz bi bil doživeti, dovolj je tudi 10 minut kot sopotnik. Drugače za nas malo starejše in s problemi s hrbtenico, veliko bolj uporabno Y, ID4, Tron in cenejši E2008, Ekona..., je pa Tesla res veliko pred konkurenco po večini za BEV ključnih zadev, čim prej še v nižje segmente
sporočil: 149
Zadnja sprememba: anon-181718 13.11.2020 08:07
Tale avto res počasi maje temelje avtomobilskega sveta.Če pogledamo naprimer primerjavo med teslo 3 iz testa z AUDI A4 quatro TDI Stronic, ugotovimo, da gre za res težko odločitev. Ja AUDI je bolj "premijski" in quatro pogon je bistveno bolj napreden, vendar vseeno. Tesla je močnejša, izgleda lepše (subjektivno) in nenazadnje kupuješ nekaj kar je prihodnost. Avtomobila pa staneta isto. In če izbiram med njima, bi se skoraj vedno odločil za Teslo.
Zgornjii komentarji (namerno ali pa ne) omenjajo primerjavo z avtom za 25k€. Za tak denar ga ne dobiš (primerljivega). 4x4, avtomatski menjalnik, isti nivo opreme, isti velikostni razred... že pri octaviji pride vsa ta oprema 35k€. Tako da primerjave naj bodo med jabolki. Hruške naj ostanejo v košari. In ja. Še vedno je neka razlika, vendar kot rečemo in napovedano: ti avtomobili bodo postali vse bolj zanimivi. Ko fantom uspe narediti avto za 25k€, s solidnim dosegom (400km), brez nepotrebnega luksuza (300konjev+, usnjeni sedeži itd.), bodo po batno gnanih verzijah posegali res samo še tisti ki nimajo denarja ali pa so trmasti. Racionalen kupec bo presedlal v električni avto v trenutku točke preloma.
No pa upravljalci AC bodo morali na 100km zgraditi oziroma bolje rečeno dovoliti gradnjo hitrih polnilnic. Tu se bo ustvaril nov trg in nove priložnosti. Bullshit kako bi rad v kosu prišel do Dubrovnika pa pustimo ob strani. Še vedno sem moral zaradi utrujenosti in nerganja žene, ustaviti na počivališču Krka in popiti kavo. In ja... trajalo je vsaj 30 min. Tako da razen prepotentnežev, ki vozijo 170kmh+ po 5 ur skupaj, je za normalne ljudi tole čisto OK. Ostali pa bodo še vedno na dizlih in 80 litrskih tankih goriva. Ampak teh je res malo...
sporočil: 182
"Tako da razen prepotentnežev, ki vozijo 170kmh+ po 5 ur
skupaj,"
Prepotentneži vozijo 250+ km/h par minut.
170 km/h po 5 ur skupaj, pa je potreba. Da kam prideš. Ker imaš tam kaj početi.
Prepotentneži vozijo 250+ km/h par minut.
170 km/h po 5 ur skupaj, pa je potreba. Da kam prideš. Ker imaš tam kaj početi.
sporočil: 149
Če voziš 170kmh 5 ur, boš naredil 850km.
Isto razdaljo prevoziš z normalnimi 140kmh v 6 urah.
Tu govorim o povprečni hitrosti, kar pomeni da pri 170kmh voziš odsekoma 200, pri 140 pa max 170.
Da ne omenjam porabe in varnosti, se bom osredotočil samo na tisto uro ki jo "privarčuješ". Ne samo da je lahko hudičevo draga ta ura (kazni, nesreče), problem je utrujenost. Sem vozil po DE povprečno 170kmh v avtomobilu z vso tehniko (radarski tempomat, ohranjanje voznega pasu itd.) in ti rečem da si po 3 urah sesut. Pač ljudje skačejo na prehitevalni pas, čas za odzivanje je kratek, vedno si napet... nima smila.
Uglavnem kar opažam pri teh temah o električnih avtomobilih je to, ta se čisto preveč ukvarjamo z nekimi robnimi pogoji oziroma ekstremi. Kaj če hočem do Berlina v enem kosu, ali pa kaj se dogaja če grem smučat in bo -30C. Ja to je problem. Za 0,5% ljudi. In za vse te "težave" obstaja neka rešitev. Saj tudi pri dizlu moram dodati dodatek proti zmrzovanju, ko grem na smučanje v Italijo. In ketne dam notri. Ja in? Ja se dodatno pripraviš 1x letno na tako pot. Pač problemi so že sedaj. Ko bodo avtomobili električni, bodo pa problemi drugačni. Nekaterih recimo ne bo (jermen, turbina, olje, filtri, vodna pumpa...).
Res ne razumem zakaj se ne gleda na te avtomobile bolj racionalno. Ja imajo probleme, ja so še dragi, ja infrastrukture še ni dovolj... Ampak to je trenutno in to se vzame v zakup.
Recimo še 40 let nazaj je bila pot do Portoroža iz Ljubljane celodnevni izlet. Od pohaniš piščancev, do dotakanja vode v prekuhane zračno hlajene mašine, do rezervoarjev s kapaciteto 25l. Takrat z normalnim avtom nisi šel kar tako v Amsterdam. Pač je bilo to potovanje. Danes to ni problem. In prav tako ni problem z električnim avtom. Ni pa še čisto enako kot recimo z dizlom ki ima domet 1200km. Ampak zopet: to so situacije, s katerimi povprečen Slovenec nima stikov več kot 1-2x letno.
Isto razdaljo prevoziš z normalnimi 140kmh v 6 urah.
Tu govorim o povprečni hitrosti, kar pomeni da pri 170kmh voziš odsekoma 200, pri 140 pa max 170.
Da ne omenjam porabe in varnosti, se bom osredotočil samo na tisto uro ki jo "privarčuješ". Ne samo da je lahko hudičevo draga ta ura (kazni, nesreče), problem je utrujenost. Sem vozil po DE povprečno 170kmh v avtomobilu z vso tehniko (radarski tempomat, ohranjanje voznega pasu itd.) in ti rečem da si po 3 urah sesut. Pač ljudje skačejo na prehitevalni pas, čas za odzivanje je kratek, vedno si napet... nima smila.
Uglavnem kar opažam pri teh temah o električnih avtomobilih je to, ta se čisto preveč ukvarjamo z nekimi robnimi pogoji oziroma ekstremi. Kaj če hočem do Berlina v enem kosu, ali pa kaj se dogaja če grem smučat in bo -30C. Ja to je problem. Za 0,5% ljudi. In za vse te "težave" obstaja neka rešitev. Saj tudi pri dizlu moram dodati dodatek proti zmrzovanju, ko grem na smučanje v Italijo. In ketne dam notri. Ja in? Ja se dodatno pripraviš 1x letno na tako pot. Pač problemi so že sedaj. Ko bodo avtomobili električni, bodo pa problemi drugačni. Nekaterih recimo ne bo (jermen, turbina, olje, filtri, vodna pumpa...).
Res ne razumem zakaj se ne gleda na te avtomobile bolj racionalno. Ja imajo probleme, ja so še dragi, ja infrastrukture še ni dovolj... Ampak to je trenutno in to se vzame v zakup.
Recimo še 40 let nazaj je bila pot do Portoroža iz Ljubljane celodnevni izlet. Od pohaniš piščancev, do dotakanja vode v prekuhane zračno hlajene mašine, do rezervoarjev s kapaciteto 25l. Takrat z normalnim avtom nisi šel kar tako v Amsterdam. Pač je bilo to potovanje. Danes to ni problem. In prav tako ni problem z električnim avtom. Ni pa še čisto enako kot recimo z dizlom ki ima domet 1200km. Ampak zopet: to so situacije, s katerimi povprečen Slovenec nima stikov več kot 1-2x letno.
sporočil: 528
[philips]Boš pač štartal en teden prej.
> [sonce1313]
> tole moraš najprej voziti, boljši izraz bi bil doživeti, dovolj je tudi 10 minut kot sopotnik. Drugače za nas malo starejše in s problemi s hrbtenico, veliko bolj uporabno Y, ID4, Tron in cenejši E2008, Ekona..., je pa Tesla res veliko pred konkurenco po večini za BEV ključnih zadev, čim prej še v nižje segmente
Ne 10 minut, na Korčulo bi se rad odpeljal, ujel trajekt ob 9h v Splitu
Krasni novi svet 2-tedenskega dopustovanja z električnimi avtomobili: en teden vožnje na morje, en vikend uživanja na morju, en teden vožnje nazaj.
sporočil: 342
Model 3 je žalost od avtomobilske industrije in velik korak nazaj
glede varnosti.
Nesprejemljivo je, da so vso upravljanje stlačili na en enkran, ki odvrača pozornost voznikov s ceste. Tudi v opremi z asistenčno "samodejno" vožnjo, dokler ni res certificirano samodejna, je tak koncept nesprejemljiv in bo povzročil kar nekaj nesreč. Upam, da čimprej omejijo uporabo tega vozila, dokler ne bo samodejna vožnja edini način vožnje tega vozila, oziroma dokler je ne opremijo z osnovnimi komandami, ki jih kot voznik potrebuješ brez da bi gledal stran s ceste.
Nesprejemljivo je, da so vso upravljanje stlačili na en enkran, ki odvrača pozornost voznikov s ceste. Tudi v opremi z asistenčno "samodejno" vožnjo, dokler ni res certificirano samodejna, je tak koncept nesprejemljiv in bo povzročil kar nekaj nesreč. Upam, da čimprej omejijo uporabo tega vozila, dokler ne bo samodejna vožnja edini način vožnje tega vozila, oziroma dokler je ne opremijo z osnovnimi komandami, ki jih kot voznik potrebuješ brez da bi gledal stran s ceste.
sporočil: 29
čas vnosa: 13.11.20 10:48
[comteo]Vedno na bencinsko pri avtu, ki s polnim keslom naredi med 800 - 900 kilometrov do rezerve, pa ga ne vozim lih ... eko prijazno? Me resno zanima, kaj se zgodi z dosegom Tesle, ko gor obesiš prikolco, na prikolco dva motorja (prikolca + motorja = dodatnih 400kg+) in via na offroad trening cca 150km stran, malo AC, pol pa kr resno v hrib, pa po ovinkih, konec dneva nazaj. Na lokaciji treninga seveda ni elektro priključka za filat. A to sfura? Medtem kot on dolgonosni dizel obrne dva taka izleta, na istem keslu. Edino Teslo, ki sem jo do sedaj videl na teh naših treningih, je bil Model X. Brez priklopa, moped mu je pripelal kolega na fosilcu. Zelo uporabno za vse, ni kaj.
> [ortodox]
> To stane za dva normalna avtomobila. Če ga kupiš, financiraš Muskove polete v vesolje
> in z dolgim nosom na zemlji čakaš, da se baterija napolni.
Baterija se polni, ko spimo, delamo, jemo, nakupujemo.
Z dolgim nosom čakajo (in plačajo) polnjenje vozniki naftnih avtomobilov. Ki morajo vedno na bencinsko in tam izgubiti med 5 in 15 minut čist brez veze. Meni vzame cca 15 sekund, da priklopim kabel zvečer doma.
sporočil: 3.976
[rename]Stroški v štiri- ali celo petmestni številki.
Ali kdo ve, kaj se zgodi, če ekran crkne?
sporočil: 376
Vidva imata še kar gostilniške o R ZOE 1 ali P eon. Isto so pisali
kočijaži o prvih avtomobilih, tudi dinozavri so izumrli, kaj moreš
sporočil: 8.244
Ne drži.
Napiši, katera limuzina z relativno majhno porabo dizla, ima pospešek 4,6 sec do 100 km/h, 4x4 pogon, športno lego, udobje in 540 l prtljažnik... vse za 50 jurjev?
Ne vem, ti napiši, ker praviš, da bi moral Tesla 3 koštati 25 jurjev po tvoje. V primerjavi z nemško konkurenco, je ta navedba bullsh.
Napiši, katera limuzina z relativno majhno porabo dizla, ima pospešek 4,6 sec do 100 km/h, 4x4 pogon, športno lego, udobje in 540 l prtljažnik... vse za 50 jurjev?
Ne vem, ti napiši, ker praviš, da bi moral Tesla 3 koštati 25 jurjev po tvoje. V primerjavi z nemško konkurenco, je ta navedba bullsh.
sporočil: 376
s to močjo in ogromnim stalnim navorom in celo 4 kolesnim pogonom,
se prikolica pozna minimalno, kot pri tem testu BEV, ki so pravi
požrešneši proti teslam, s prikolicami:
dems.si/prvi-test-tr...ikolicami/
Izven AC se neglede na vožnjo naredi 600km (pozimi 500km). Bistveno manjša poraba, za razliko od jakodimičev je v naslednjih okoliščinah:
- še posebej pri nas ob stalni gužvi in zastojih, ko lahko celo na avtocestah sanjamo o večjih povprečnih hitrostih, isto velja za daljše zastoje s počasnim premikanjem
- največji domet vseh BEV je v naseljih, tudi ob tekočem prometu
- vedno znova sem presenečen, da je tudi pri zelo dinamični vožnji po največjih hribih, ob veliki masi BEV, skupna poraba manjša kot na ravninskih cestah, zaradi izredno učinkovite regeneracije na spustih.
Ne bi pa raje o ostalih prednostih BEV, pa ne ravno tega, tudi s pol manjšo baterijo, močjo, navorom, opremo...
Izven AC se neglede na vožnjo naredi 600km (pozimi 500km). Bistveno manjša poraba, za razliko od jakodimičev je v naslednjih okoliščinah:
- še posebej pri nas ob stalni gužvi in zastojih, ko lahko celo na avtocestah sanjamo o večjih povprečnih hitrostih, isto velja za daljše zastoje s počasnim premikanjem
- največji domet vseh BEV je v naseljih, tudi ob tekočem prometu
- vedno znova sem presenečen, da je tudi pri zelo dinamični vožnji po največjih hribih, ob veliki masi BEV, skupna poraba manjša kot na ravninskih cestah, zaradi izredno učinkovite regeneracije na spustih.
Ne bi pa raje o ostalih prednostih BEV, pa ne ravno tega, tudi s pol manjšo baterijo, močjo, navorom, opremo...
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 13.11.2020 13:32
[sonce1313]S prikolico porabijo skoraj dvakrat več. Natančno 82% več pri Tesli, 88% pri Mercedesu in 91% pri Audiju.
s to močjo in ogromnim stalnim navorom in celo 4 kolesnim pogonom, se prikolica pozna minimalno, kot pri tem testu BEV, ki so pravi požrešneši proti teslam, s prikolicami: dems.si/prvi-test-tr...ikolicami/
Piše v članku, katerega link si prilepila, samo brat je treba znat.
Se pa strinjam, da to ni nek splošen problem. Bo imela pa še prikolica baterijo in mogoče celo pogon.
sporočil: 54
Jest bi šel pa do Grčije z njim. Pa da dol proti jugu iščem
polnilnice. Dokler bo s tem problem, ga nočem met, tut če mi ga
šenkajo.
sporočil: 54
Jah, zato si pa vzameš s sabo en ogromen TV, ki ga daš na
sopotnikov sedež in ga maš za rezervo.
sporočil: 29
čas vnosa: 13.11.20 13:20
[sonce1313]Se pravi od prvih 350km, od tega 120km brez prikolce, je samo model X udobno prišel na cilj, en je bil lih za lih tam, tretji pa je kazal resno tendenco da ne bo sfural. S tem da so cene teh avtov tam nekje drugje kot "poceni" model 3. Btw, 55% več porabe ni lih se pozna minimalno.
s to močjo in ogromnim stalnim navorom in celo 4 kolesnim pogonom, se prikolica pozna minimalno, kot pri tem testu BEV, ki so pravi požrešneši proti teslam, s prikolicami: dems.si/prvi-test-tr...ikolicami/
Izven AC se neglede na vožnjo naredi 600km (pozimi 500km). Bistveno manjša poraba, za razliko od jakodimičev je v naslednjih okoliščinah:
- še posebej pri nas ob stalni gužvi in zastojih, ko lahko celo na avtocestah sanjamo o večjih povprečnih hitrostih, isto velja za daljše zastoje s počasnim premikanjem
- največji domet vseh BEV je v naseljih, tudi ob tekočem prometu
- vedno znova sem presenečen, da je tudi pri zelo dinamični vožnji po največjih hribih, ob veliki masi BEV, skupna poraba manjša kot na ravninskih cestah, zaradi izredno učinkovite regeneracije na spustih.
Ne bi pa raje o ostalih prednostih BEV, pa ne ravno tega, tudi s pol manjšo baterijo, močjo, navorom, opremo...
Lej, bodima realna. Ko sem kupil trenutnega jakodimiča (Mazda 6, 2.2 turbo diesel, 2014) sem zanj odštel 22500 evrov. Dimi jako ne sploh, ker ima kot vsaj drug sodoben diesel en kup filtrov in tehnologije za preprečevanje dimljenja. Ko bom za približno isti denar dobil nekaj približno isto zmogljivega na elektriko, bom menjal. Sam se mi zdi da bo tole še vsaj nekaj let pri hiši. To primerjati z avti krepko nad 50000 evrov nima nobenega smisla. Ne glede na jakodimič old skul tehniko pa še vedno tisto prikolco brez problemov spravi dlje, kot vsa zgoraj našteta "elita" elektro pogona, ob višji povprečni hitrosti. Kupit avto za 100k da pol šparaš pri mestni vožnji? Bodi resen no.
sporočil: 376
Čakaj malo, test je s skoraj 2t kamp ogromno prikolico, veš kako
moraš to voziti s kakšnim povprečnim fosilcem in kakšna je poraba.
Vprašanje je bilo za prikolico z 2 cross motorjema skupaj dobrih
400kg, katere M3 sploh ne bi čutil, tile s testa pa še manj. Iz
prve roke pa moj primer e kona s strešnim prtljažnikom in 4 kolesi
gor po celi SLO se pri 210 konjičkih in 400 Nm stalnega navora
minimalno pozna pri porabi, hitrost na avtocesti 120
sporočil: 376
Pravkar ogromno gradijo in s tesla super chargerji vse pokrito, na
balkanu tudi še dolgo ne bo gužve.
www.tesla.com/sl_SI/...percharger
www.tesla.com/sl_SI/...percharger
sporočil: 376
Zadnja sprememba: sonce1313 13.11.2020 20:28
Vsak, ki je kdaj vlekel veliko kamp prikolico, ve da to ni čisto
hec, pri BEV, tudi M3 se to pri vožnji ne pozna nič, poraba x2 je
super, na SC na kavico in gasa dalje, prehitevali s
prikolico...Tvoja Mazda je ok, samo v 10 letih še 2x, 3x toliko za servise in gorivo, odvisno od letnih km, proti bilo katerem BEV je to, oprosti, traktor, malo boljšega sem imel pred slabimi tremi leti tudi sam, za to ceno že dobiš leaf2, kono z manjšo baterijo, ioniq..., osnovni ID3 bo v kratkem za to ceno
sporočil: 6.570
[Domen89]Povprečen Slovenec tudi nima 30, kaj šele 50 jurjev za avto plus domačo polnilnico.
Ampak zopet: to so situacije, s katerimi povprečen Slovenec nima stikov več kot 1-2x letno.
Tako da tak s 30 ali 50 jurčki je pač bolj zahteven.
Jaz sem nekje na spodnji meji te lestvice in so mi električni avti čisto všeč, ampak trenutno ne ponujajo dovolj dosega, da bi lahko svoje službene poti opravljal v enem kosu.
Da bi si pa že tako stresne dneve dopolnjeval še z ukvarjanjem s polnilnicami, pa odpade.
Bo pa očitno to vse prišlo, lepo počasi, cene električnim bodo padale in dajatve na dizle bodo rasle, usklajeno s proizvodnimi kapacitetami Volkswagna in Renaulta :-)
sporočil: 4
Pozdravjen jaz imam tocno taksnega kot je tukaj testiran star eno
leto prevoxenih 36000km best car ever in ja mi je letos poleti
crknil ekran na sreco samo touch del in to ravno na poti na
pag.Problem nikakrsen brisalci in luci bili nastavljeni na auto vse
deluje samostojno vse ostalo pritisnes tipko na volanu in krmilis
glasovno res pa je da moras obvladati anglescino recimo set
temperature on 22 in se zgodi magic.
V glavnem pospeski so GTI vozne lastnosti tudi toplo priporocam vkakomur brezplacen test na Tesla ljubljana in si naj ustvari mnenje sam.
Tudi ce ekran crkne popolnoma imas vse glavne podatkebtudi aktualno hitrost real time na svojem pametnem telefonu s katerim avto odklepas zaklepas nastavis tudi lahko klimo odpiras vrata tudi potrobis ter tudi polnis preko telefona to je bila edina opcija ko se mi je pokvaril ekran. Tudi na servis v graz sem se narocil preko aplikacije zamenjali so mi cel ekran v 6 urah sem dobil vmes brezplacno Tesla model S in se znjim vmes odpeljal nazaj v maribor v sluzbo imel je nalepjeno celo slovensko vinjeto pogeg avstrijske vse je bilo seveda gratis. Tako da ja na tak suport nisem bil navajen niti pri BMW.
V glavnem pospeski so GTI vozne lastnosti tudi toplo priporocam vkakomur brezplacen test na Tesla ljubljana in si naj ustvari mnenje sam.
Tudi ce ekran crkne popolnoma imas vse glavne podatkebtudi aktualno hitrost real time na svojem pametnem telefonu s katerim avto odklepas zaklepas nastavis tudi lahko klimo odpiras vrata tudi potrobis ter tudi polnis preko telefona to je bila edina opcija ko se mi je pokvaril ekran. Tudi na servis v graz sem se narocil preko aplikacije zamenjali so mi cel ekran v 6 urah sem dobil vmes brezplacno Tesla model S in se znjim vmes odpeljal nazaj v maribor v sluzbo imel je nalepjeno celo slovensko vinjeto pogeg avstrijske vse je bilo seveda gratis. Tako da ja na tak suport nisem bil navajen niti pri BMW.
sporočil: 54
No, tok ogromno pa tut ne gradijo - proti jugu GR samo Lamia, Atene
+ Patra, otoki Lefkada + Kefelonija pa nič. Dol bom pa na pedale
gonil avto, al kaj. Pa skoz gledal k usekan na zaslon, kok je še
elektrike na lagerju, pa izklapljal klimo ipd. Nein danke za ta
predraga in neuporabna jajca.
sporočil: 376
SC je itak samo za najdaljše vožnje, na 400km pol ure in kavica,
drugače se BEV polni med spanjem, izleti, nakupi, delom... Potem na
grških otokih in drugje ni polnilnic, in šuko vtičnic tudi ne
poznajo, komu ekran ne paše si pač kupi jajce brez ekrana, koliko
potem že daš v 10 letih za gorivo in servise, če so te jajce drage,
drugače pa čim več užitkov z jakodimičem
sporočil: 1.301
kaj pa pomeni "bit dober"? je to stvar dejanske kvalitete
posameznega sklopa? ... na primer kvalitete izdelave, kvalitete
uporabljenih materialov, "on board"počutja, prilagodljivosti,
dodelanosti pogonskega sklopa in kontrolnega softwerja,voznih
lastnosti, ekonomičnosti, zanesljivosti, enaostavnosti uporabe,
vseg tega (posamezno ali skupno) vs. cena, itd... al stvar
celotnega "paketa"?
ker... po kriterijih kvalitete izdelave, uporabljenih materialov in posledičnega počutja v kabini mene niti najmanj ni prepričal! še posebej glede na svojo ceno! če gledam tako, je en tak... kako naj rečem... precej drag "kitajski polizdelek" (čeprav se mi zdi, da se bomo iz kitajskih avtov morali kmalu nehat norca delat)! če gledam občutke v vožnji in vozne lastnosti, je mnenje skoraj diametralno nasprotno... fascinira s pospeški in nizkim težiščem, je pa čez ovinke vseeno še zmerej ena "debela, pretežka krava". o uporabnosti ne bi... sonce in comteo bodo jeli razlagat o eno, mi, ki stanujemo "u tretjem štuku" bomo meli diametralno nasprotne pomisleke (in oboji bomo meli prav), o zanesljivosti pa tudi ne vem kaj bi si mislil...čitam, kako se tu pa tam kakšna Tesla vžge, pa da jim med vožnjo odpade volan, pa da je kupcu na prvi vožnji od salona domov, sred ceste odletela streha, pa da se z avtopilotom zaletavajo (tudi v avtomobile policijske patrole :D ), da o standardnih malomarnostih okrog kvalitete izdelave, barvanja in podobnem niti ne govorimo.... tako, da je moje mnenje bolj, da "vernikov" nič ne moti kot pa, da so (za zdej) Tesle kej posebej "dobri" avtomobili..
insideevs.com/news/4...falls-off/
www.businessinsider....rn-2020-10
www.bbc.com/news/tec...y-50713716
www.youtube.com/watc...e=emb_logo
www.youtube.com/watc...8bVgvP--Q8
ali, da bi si lažje predstavljali kaj mislim... pomislite kakšne bi ble posledice za ugled znamke, če bi se podobne stvari dogajale kakšemu, v narodovi percepciji "itak šlampavemu francozu" ali "italijanu"...
ker... po kriterijih kvalitete izdelave, uporabljenih materialov in posledičnega počutja v kabini mene niti najmanj ni prepričal! še posebej glede na svojo ceno! če gledam tako, je en tak... kako naj rečem... precej drag "kitajski polizdelek" (čeprav se mi zdi, da se bomo iz kitajskih avtov morali kmalu nehat norca delat)! če gledam občutke v vožnji in vozne lastnosti, je mnenje skoraj diametralno nasprotno... fascinira s pospeški in nizkim težiščem, je pa čez ovinke vseeno še zmerej ena "debela, pretežka krava". o uporabnosti ne bi... sonce in comteo bodo jeli razlagat o eno, mi, ki stanujemo "u tretjem štuku" bomo meli diametralno nasprotne pomisleke (in oboji bomo meli prav), o zanesljivosti pa tudi ne vem kaj bi si mislil...čitam, kako se tu pa tam kakšna Tesla vžge, pa da jim med vožnjo odpade volan, pa da je kupcu na prvi vožnji od salona domov, sred ceste odletela streha, pa da se z avtopilotom zaletavajo (tudi v avtomobile policijske patrole :D ), da o standardnih malomarnostih okrog kvalitete izdelave, barvanja in podobnem niti ne govorimo.... tako, da je moje mnenje bolj, da "vernikov" nič ne moti kot pa, da so (za zdej) Tesle kej posebej "dobri" avtomobili..
insideevs.com/news/4...falls-off/
www.businessinsider....rn-2020-10
www.bbc.com/news/tec...y-50713716
www.youtube.com/watc...e=emb_logo
www.youtube.com/watc...8bVgvP--Q8
ali, da bi si lažje predstavljali kaj mislim... pomislite kakšne bi ble posledice za ugled znamke, če bi se podobne stvari dogajale kakšemu, v narodovi percepciji "itak šlampavemu francozu" ali "italijanu"...
sporočil: 1.197
Tako da razen prepotentnežev, ki vozijo 170kmh+ po 5 ur skupaj, je
za normalne ljudi tole čisto OK. Ostali pa bodo še vedno na dizlih
in 80 litrskih tankih goriva. Ampak teh je res malo...
Katerih je sedaj malo? Tesla voznikov ali dizelašev ki vozijo 170km/h?
Katerih je sedaj malo? Tesla voznikov ali dizelašev ki vozijo 170km/h?
Strani: 1 2