Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Enoprostorci – žrtev trendov zadnjega desetletja
Strani: 1
sporočil: 6.570
Da SUVi prevladujejo nad enoprostorci je zanimiv znak gibanja trga
totalno v nasprotni smeri od dejanskega zmanjševanja izpustov.
sporočil: 1.526
Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce
še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes
je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih
zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni
plastike in neudobnih stolov.
sporočil: 990
[0730ULtra3]v Fordu s-maxu so v zadnji vrsti trije enaki sedeži, ki se vzdolžno pomikajo, spreminjaš jim pa tudi naslon
Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni plastike in neudobnih stolov.
v škodi kodiaq na sredini odrasel človek ne more sedeti, prav tako npr. v alfi stelvio na zadnji klopi ne morejo sedeti trije odrasli
sporočil: 6.570
[0730ULtra3]Touran/Sharan, Scenic/Espace, S-Max/Galaxy pa res niso drvarnice.
Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni plastike in neudobnih stolov.
Dobro, zmeraj vprašanje v primerjavi s čim, ampak ekvivalentni SUVi niso nič boljši.
sporočil: 934
[jani1974]ravno drvarnice so jih kao izpodrinile, razni berlingoti itd.
> [0730ULtra3]
> Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni plastike in neudobnih stolov.
Touran/Sharan, Scenic/Espace, S-Max/Galaxy pa res niso drvarnice.
Dobro, zmeraj vprašanje v primerjavi s čim, ampak ekvivalentni SUVi niso nič boljši.
sporočil: 6.570
[Maticek]To pa ja, sem sedel pred kratkim v Combo/Berlingo/kaj že je Peugeot sedaj, morje plastike, čuden položaj sedenja in hecna štirioglata ročica menjalnika. Kdo je to požegnal, da lahko gre v proizvodnjo?
> [jani1974]
> > [0730ULtra3]
> > Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni plastike in neudobnih stolov.
>
> Touran/Sharan, Scenic/Espace, S-Max/Galaxy pa res niso drvarnice.
> Dobro, zmeraj vprašanje v primerjavi s čim, ampak ekvivalentni SUVi niso nič boljši.
ravno drvarnice so jih kao izpodrinile, razni berlingoti itd.
sporočil: 196
[Nollem]To je samo eno od dejstev, ki potrjujejo, da SUV-i nimajo popolnoma ničesar skupnega z uporabnostjo, gre zgolj za modno muho. Dokazuje tudi, da v evoluciji ne prevlada vedno najboljša rešitev:)
v Fordu s-maxu so v zadnji vrsti trije enaki sedeži, ki se vzdolžno pomikajo, spreminjaš jim pa tudi naslon
v škodi kodiaq na sredini odrasel človek ne more sedeti, prav tako npr. v alfi stelvio na zadnji klopi ne morejo sedeti trije odrasli
Renault se je npr. z zadnjo verzijo Espace-a sam ustrelil v obe nogi, kajti glede na prejšnji model ima ta znotraj precej manj prostora, ker ima višje dno in nižjo streho, nakladalna višina je višja, prtljažna vrata manjša, zadnji sedeži nimajo več integriranih varnostnih pasov in se jih ne da vzeti ven iz avta, niti poljubno razporejati po kabini, kokpit je manj pregleden in motorna paleta šibkejša...
Jaz že deset let vozim prejšnji model Espace-a, ki v vseh elementih prekaša nekdanjo in sedanjo konkurenco (ki je itak vse slabša), prihodnje konkurence pa sploh ni na vidiku, tako da upam, da ga bom vozil vsaj še deset let:)
Vozila, ki jih članek navaja za sodobno konkurenco, npr.Berlingo&co, se ne bodo nikoli niti približala segmentu Espace-a, Galaxy-ja, C-8 ipd., saj ne ponujajo niti približno podobnega udobja in kvalitete. Prav tako na drugi strani veliki (dostavni) kombiji s sedeži nimajo nič skupnega z (mojo) izumirajočo kategorijo, ker gre za drug koncept - dostavno vozilo, ki ima pač nameščene sedeže, torej spet ne ponuja primerljivega udobja, kvalitete in okretnosti, res pa ima več prostora, vendar tudi višjo porabo in (za nežnejši spol:)) težje parkiranje.
sporočil: 10.844
[0730ULtra3]Pri tem pa popolnoma pozabil na zaščito proti rjavenju....
Mogoče je razloge iskati tudi v temu, da proizvajalci enoprostorce še vedno tretirajo bolj kot ne kot neke drvarnice? Edino Mercedes je s svojo V klaso pravilno ugotovil, da ljudje v enoprostorcih zahtevajo isto udobje kot v SUV/limuzinah, in ne ne neke poceni plastike in neudobnih stolov.
Večina teh kombijev je luknjastih kot sir iz Švice.
sporočil: 299
[Nollem]+ jumpy
A spacetourer/traveller/proace se jih pa tako malo proda, da niso na lestvici?
sporočil: 66
Zadnja sprememba: PKZ08 11.09.2020 09:23
SUV-i so enoprostorci (brez prostora, o katerem sicer vsi govorijo,
pa ga dejansko nihče zares ne potrebuje, razen a prevoz ega) pri
katerih kupcem za enih 5 dodatnih jurjev prodajo idejo, da so
kupili džipa (ki pa se mu zatakne že na 3 cm snega:))) )
sporočil: 66
[fleksar]Smo merili novega Peugeota 208 in starega Clia (tistega mark 2 ali kaj, ki jih je največ) in je bil 208 zunaj dramatično večji, znotraj pa celo manjši od Clia. Pridobil je v globino armature debelino vrat in sploh sten, zajetnost sicer ne večjih sedežev in seveda na teži. Chain of fools..
To je samo eno od dejstev, ki potrjujejo, da SUV-i nimajo popolnoma ničesar skupnega z uporabnostjo, gre zgolj za modno muho. Dokazuje tudi, da v evoluciji ne prevlada vedno najboljša rešitev:)
Renault se je npr. z zadnjo verzijo Espace-a sam ustrelil v obe nogi, kajti glede na prejšnji model ima ta znotraj precej manj prostora, ker ima višje dno in nižjo streho, nakladalna višina je višja, prtljažna vrata manjša, zadnji sedeži nimajo več integriranih varnostnih pasov in se jih ne da vzeti ven iz avta, niti poljubno razporejati po kabini, kokpit je manj pregleden in motorna paleta šibkejša...
Strani: 1